Treinverkeer Den Bosch stil wegens bommelding

Alles over het Openbaar Vervoer in Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Treinverkeer Den Bosch stil wegens bommelding

Bericht door Suus »

Treinverkeer Den Bosch stil wegens bommelding
AMSTERDAM - Er is dinsdagochtend geen treinverkeer mogelijk van en naar Den Bosch. De politie heeft het station ontruimd. Volgens de woordvoerder is in een trein op het station een verdachte persoon aangetroffen.
Meer op Nu.nl
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Treinverkeer Den Bosch stil wegens bommelding

Bericht door Wubbo »

Teletekst meldt dat er volgens NS explosieven zijn gevonden.

Scary.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Treinverkeer Den Bosch stil wegens bommelding

Bericht door Geert »

De politie kan dat niet bevestigen en NU.nl meldt dat de politie "op basis van zijn gedrag" denkt dat er mogelijk een explosief in de trein ligt. Voor hetzelfde geld dus 'gewoon' een gek, wie weet. Treinverkeer is in ieder geval flink ontregeld door die vent...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Treinverkeer Den Bosch stil wegens bommelding

Bericht door Fles »

Geert schreef:Voor hetzelfde geld dus 'gewoon' een gek,
Zou het in ZO'N hoog tempo gebruikelijk worden daar ja? :?:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Treinverkeer Den Bosch stil wegens bommelding

Bericht door Suus »

Geert schreef:De politie kan dat niet bevestigen en NU.nl meldt dat de politie "op basis van zijn gedrag" denkt dat er mogelijk een explosief in de trein ligt. Voor hetzelfde geld dus 'gewoon' een gek, wie weet. Treinverkeer is in ieder geval flink ontregeld door die vent...
Nu weer niet? Vijf over negen zei de NS-woordvoerster dat er echte explosieven gevonden waren.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

'Geen explosieven gevonden in Den Bosch'

Bericht door Geert »

'Geen explosieven gevonden in Den Bosch'
Geplaatst op: dinsdag 9 februari 2010 13:47
Laatst bijgewerkt: dinsdag 9 februari 2010 13:47


DEN BOSCH - Er zijn dinsdag geen explosieven gevonden op het station in Den Bosch. De man in het witte gewaad die met een bom dreigde, zou geen terrorist zijn maar een verwarde man. Dat meldt het ANP en de NOS op basis betrouwbare bronnen. Wel wordt voor de zekerheid nog een extra controle gedaan door de explosievenexperts.

Burgemeester Ton Rombouts van Den Bosch meldde kort voor het middaguur nog dat ''de situatie serieuzer was dan we in het eerste uur dachten''. Hij wilde daar toen niet over uitweiden.
Lees verder
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Treinverkeer Den Bosch stil wegens bommelding

Bericht door Vinny »

Die betrouwbare bronnen en de burgemeester spreken elkaar behoorlijk tegen... :roll:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Treinverkeer Den Bosch stil wegens bommelding

Bericht door Fles »

Oh, stiekem toch geen bom

Oh, geen bom. Bedankt voor een dagje vertier, meneer de "verwarde man". :neg:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Treinverkeer Den Bosch stil wegens bommelding

Bericht door Dexter »

Het loopt de laatste tijd wel storm met die verwarde mannen daar in 's-Hertogenbosch. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Treinverkeer Den Bosch stil wegens bommelding

Bericht door Geert »

Een echte terrorist gaat ook niet luidkeels verkondigen dat hij explosieven bij zich heeft lijkt me. Blaffende honden bijten niet...
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Treinverkeer Den Bosch stil wegens bommelding

Bericht door Wubbo »

Als een hond uitgeblaft is kan ie heel goed bijten. De vraag is altijd hoe je omgaat met dit soort situaties. Doe je wel iets en gebeurt er niks is het niet goed, doe je niks en gebeurt er wel iets is het helemaal niet goed...
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Treinverkeer Den Bosch stil wegens bommelding

Bericht door Ennes »

Afbeelding
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Treinverkeer Den Bosch stil wegens bommelding

Bericht door Vinny »

Wubbo schreef:Als een hond uitgeblaft is kan ie heel goed bijten. De vraag is altijd hoe je omgaat met dit soort situaties. Doe je wel iets en gebeurt er niks is het niet goed, doe je niks en gebeurt er wel iets is het helemaal niet goed...
Ik heb één keer gelezen over een zelfmoordaanslag die een man heeft aangekondigd, door dit in het oor van een meisje te fluisteren. Zij is daarna de bus uit gevlucht, zonder andere mensen te waarschuwen. Ze riskeerde 9 jaar celstraf. Hoe het is afgelopen weet ik helaas niet omdat ik inmiddels weer terug in Nederland was. Zij zal de last van het niet waarschuwen van de omgeving voor altijd met zich mee dragen... :(
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Verwarde man Den Bosch was bekende politie

Bericht door Geert »

Verwarde man Den Bosch was bekende politie
Geplaatst op: dinsdag 9 februari 2010 19:01
Laatst bijgewerkt: dinsdag 9 februari 2010 19:02


De man die vanochtend in een trein in Den Bosch voor paniek zorgde, is een 43-jarige man uit Bergen op Zoom. Hij was bekend bij de politie. Op dit moment wordt zijn woning doorzocht.

De politie had al eerder met de man te maken gehad, omdat hij in het verleden psychische problemen had. De politie rukte groot uit omdat "woorden kunnen omslaan in daden", zo heeft korpschef Wilbert Paulussen van de politie Brabant-Noord tegen de NOS gezegd.
Lees verder
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Treinverkeer Den Bosch stil wegens bommelding

Bericht door Joshua »

Toen ik vanmorgen besloot te touren bedacht ik me dat ik niet naar Den Bosch moest gaan. Eenmaal bij Ede-Wageningen begreep ik dat er geen treinverkeer mogelijk was van en naar Den Bosch en toen dacht ik mooi dat ik daar niet heen ben gegaan.
Eenmaal op Amersfoort begreep ik dat een bommelding was. Toen had ik zoiets van eng, ik zou er maar net geweest.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten