Mag ik even kwijt #2

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21340
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Meltrain »

@ Caspar: Zoals je in het reiservaringen-topic al zei: het waren Ajacieden. :lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
IC3
Berichten: 361
Lid geworden op: vr 21 mar 2008, 21:44

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door IC3 »

Caspar schreef:Ik snap ook niet dat iemand het gewoon 2 uur weet vol te houden met alleen maar Joduhhhh Joduhhhh of Boeruhhhh Boeruhhhh te roepen :?
Op station 's-Hertogenbosch was het rond een uur of zes vanavond helaas niet anders. Gelukkig hoefde ik niet de trein naar Eindhoven te hebben, maar die naar Etten-Leur. Die trein was vrij van aso-voetbalvolk.

Wel leuk trouwens dat NAC dit jaar zo goed gepresteerd heeft. 8-)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

Ik haat de NS zoveel vandaag. Ik ben drie keer de trein uit gezet omdat ik mijn vouwfiets pas binnen op wilde vouwen, en de trein zat vol. Anderhalf uur later uit Amersfoort vertrokken dan gepland.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Geert »

Waarom niet van tevoren je vouwfiets opvouwen dan?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

Vanwege de tassen die ik bij me had. Maar ik werd gewoon behandeld als een hond. Ik laat het er ook niet bij zitten. Er reden twee 3tjes iedere keer, dat kan toch niet!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Ruben »

Dat is dan al de zoveelste keer dat er werkzaamheden op Amersfoort - Zwolle zijn en de materieelinzet totaal niet aangepast is. :evil:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door M57 »

Iemand die ik ken is het gaan fietsen, blijkbaar had ze dat zien aankomen :lol:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door STF »

meltrain schreef:En nogmaals het laagste (dus eerste en beste netnummer): 010. 8-)
Niet waar! Ik heb geen netnummer, dus heb ik automatisch het laagste, want was is nou hoger/meer; niets of tien? :D
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Ruben »

Als wij jou vanaf Nederland willen bellen moeten we anders 00352 draaien... :twisted:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Doc Zenith
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 12:14
Locatie: Gn

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Doc Zenith »

NS-Reiziger schreef:Dat is dan al de zoveelste keer dat er werkzaamheden op Amersfoort - Zwolle zijn en de materieelinzet totaal niet aangepast is. :evil:
Volgens mij reed er wel alleen VIRM op Deventer - Zwolle (als dat tegenwoordig niet standaard is in weekenden?). Daarnaast snap ik niet dat de 3700 niet doorrijdt naar Groningen, op z'n minst op zondagavond. Dat scheelt zoveel gedoe op Zwolle...

Toen ik om 21.57 in Eindhoven aankwam verbaasde het me dat het station er nog stond, een uitgaansgelegenheid is er niks bij in volume :P Wel leuk waren de gratis treinkaartjes die uitgedeeld werden door PSV/Philips die geldig waren op Ehv - Weert, Ehv - Helmond en Ehv - Boxtel.
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door JeePee »

De mat inzet bij werkzaamheden tussen Amf en Zl is altijd al een drama. Nu is het op Zl - Dv eindelijk eens redelijk geregeld, maar is het probleem verplaatst naar Amf - Dv. Ongelofelijk hoe slecht dit weer geregeld is. Ik kreeg gisteravond ook al een sms'je van mijn zusje dat ze in Apd niet meer mee kon met een trein naar Es. Ze is toen maar via Zp omgereisd.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

Het ergste was dat er zaterdag ook niet veel materieel werd ingezet op Deventer Amersfoort (1xICM-3) maar tussen Zwolle en Deventer was het dubbel VIRM-6 :|
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Cookie »

Gisteravond (V 20.50 Zl->Nm) was het 1x VIRM-VI: dit was toch wel weinig, er moesten nog redelijk wat mensen staan. Had er niet aan moeten denken dat de planmatige 3x Plan V had gereden...
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door mb90 »

Vanavond net na het eten om 18:30 uur groot alarm hier in de buurt. De politiewagens, ambulances en brandweerwagens schoten door de straten en nadat ook nog de traumahelikopter in aantocht was, besloot ik om polshoogte gaan nemen. Ik zag eerst Buslijn 73 door de Markerstraat (normale route Buslijn 44) rijden, dus ik wist dat er iets op de Carnissesingel niet goed was. Nadat ik de landende traumahelikopter gefilmd had (normaal ben ik altijd te laat hiervoor) kwam ik aan bij de plek des onheils.
Wat ik zag was dit:
Afbeelding

Een auto is na een aanrijding met een andere wagen met een flinke smak in de Urkersingel gebracht. Volgens een oudere man voor het eerst in de 30 jaar dat hij er woont. De andere wagen stond nog op de Carnissesingel:

Niet veel later ging de traumahelikopter weg. Niemand werd hierin meegenomen:
Afbeelding

Nog een keer de auto in het water:
Afbeelding

Of de weg nu weer vrij is en of de wagen eruit is gehaald weet ik niet. Wel weet ik dat een kwartier geleden Buslijn 67 en 73 nog steeds via de Markerstraat reden.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Wubbo »

Volgens mij is het een complot: ik zie overal mensen met rode jasjes fietsen. Ook met dit mooie weer als vandaag: ze fietsten of zonder jas, of met een rood jasje. Vooral bejaarden hebben vaak een rode jas aan...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Caspar »

Sjeez wat een volk staat daar te kijken op die onderste foto :shock:
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Freek »

Omdat de vraag even onzinnig en eigenlijk ook simpel is, stel ik hem maar hier en open ik dr geen nieuw topic voor. Heeft er iemand een foto van de binnenkant van de 2de klas van de wagons zoals deze ook in de 140 serie zitten?
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Ruben »

Van railfaneurope.net:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Daantje »

Caspar schreef:Sjeez wat een volk staat daar te kijken op die onderste foto :shock:
Er was hier ooit brand bij mij in de straat en gelijk stond half Rotterdam Noord bij mij op de stoep, onvoorstelbaar.
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door mb90 »

Zoiets gaat inderdaad snel. Toen ik net aankwam stonden er nog meer mensen. Ik moest een gaatje zoeken om de eerste foto te maken en dat terwijl ik zelf ook vrij vroeg was.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Freek »

NS-Reiziger schreef:Van railfaneurope.net:
<knip>
Dank u.Het is dus zo makkelijk te vinden. En ik kom er maar niet uit met googl :?
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Chauf21 »

Voor afbeeldingen van specifieke rijtuigen en het interieur daarvan is railfaneurope echt
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

[quote="Chauf21"]Voor afbeeldingen van specifieke rijtuigen en het interieur daarvan is railfaneurope echt
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

Er is een enorme rel op Fok! Danny schijnt de PM's van zijn users uit te lezen en verzint er een heel verhaal omheen dat dat dan weer niet zo zou zijn maar toch wel xD
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Ruben »

Wat een herkenbaar moddergooi gevecht!! :mrgreen:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten