'Verdwenen' forumers

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

'Verdwenen' forumers

Bericht door Meltrain »

Naar aanleiding van een gesprek gisteravond, ben ik de ledenlijst gaan doorzoeken naar gebruikers die eerst heel actief waren, maar ' ineens' niet meer.
Daarbij heb ik als richtlijn gehouden: >100 posts en laatste keer actief: voor 1 januari.

Voorlopig kom ik in elk geval op:
-Dubbele P
-Airbus
-Linkerspoor
-Aking (maar die heeft een goede reden ;) )
Mogelijk zijn er nog meer.

Heeft iemand enig idee waar deze gebruikers gebleven zijn?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: 'Verdwenen' forumers

Bericht door STF »

Linkerspoor heeft destijds aangegeven dat hij gedurende een studie o.i.d. niet of nauwelijks meer op het forum te zien zou zijn.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: 'Verdwenen' forumers

Bericht door Chauf21 »

Dubbele P heeft (intern) ook aangegeven wat minder tijd te hebben voor het forum.

Daarnaast ben ik er een beetje terughoudend mee om de afwezigheid van een ieder te verantwoorden: het verloop op internetfora kan groot zijn. Hobby's en interesses kunnen (zeker op jongere leeftijd) veranderen. Dat is niets raars en wat mij betreft hoef je dat ook nergens te melden; het is je eigen keuze om ergens wel of niet in te participeren. Er zijn pas redenen tot zorg wanneer gebruikers en masse weglopen, maar dat lijkt niet op grote schaal voor te komen.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: 'Verdwenen' forumers

Bericht door Justin »

Dat is waar ja.

Mijn hobbies veranderen geloof ik elke 2.5 jaar :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: 'Verdwenen' forumers

Bericht door Caspar »

Lekker klagen en cynisch zijn is volgens mij al een jaar of 10 een hobby. In sommige topic's kan je daar heerlijk mee uit de voeten :D
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: 'Verdwenen' forumers

Bericht door Meltrain »

Chauf21 schreef: Daarnaast ben ik er een beetje terughoudend mee om de afwezigheid van een ieder te verantwoorden: het verloop op internetfora kan groot zijn. Hobby's en interesses kunnen (zeker op jongere leeftijd) veranderen. Dat is niets raars en wat mij betreft hoef je dat ook nergens te melden; het is je eigen keuze om ergens wel of niet in te participeren.
Je hebt helemaal gelijk en ik maakte me ook geen zorgen: het viel me gewoon ineens op.
(Alleen was ik mogelijk een beetje snel in het trekken van 'conclusies'.)
Verder bedenk ik me nu dat in elk geval de 'laatste keer actief'-datum nogal dichtbij ligt: met een beetje vakantie heb je dat al gehaald. :roll:
Alleen voor een moderator vond ik Dubbele P de laatste tijd wel weinig actief.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: 'Verdwenen' forumers

Bericht door Karl »

Dubbele P vond ik altijd wel leuke verslagen hebben van z'n exploringstuff enzo. :pos:
Het is een spectrum.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 71 gasten