Bron en het panoramabeeld waarover wordt gesproken.Bredavandaag.nl schreef:Panoramabeeld van de nieuwe OV-Terminal Breda
10/02/2010 Tijd: 15:01 Auteur: Erik Eggens
Dat verschillende instanties er mee bezig zijn, is duidelijk. In 2010 wordt begonnen met de bouw, het project heeft een tekort van ongeveer 13,5 miljoen euro en de tunnel onder het station wordt hoogstwaarschijnlijk toch een fietstunnel, alleen dan zonder hellingen.
Panoramabeeld van de nieuwe OV-terminal Breda
Panoramabeeld van de nieuwe OV-terminal Breda
Het is een spectrum.
Re: Panoramabeeld van de nieuwe OV-terminal Breda
2 tunnels als ware, als je wilt overstappen hoef je niet door de poortjes om in de algemene reizigerstunnel te komen. Je kan achter de poortjes overstappen :pos:
Lekker ruim, perrons zonder de standaardstoeptegel, droog overstappen op de bus. Het geheel oogt onhollands, kost een flinke duit, en ik ben aangenaam verrast. :Y
Lekker ruim, perrons zonder de standaardstoeptegel, droog overstappen op de bus. Het geheel oogt onhollands, kost een flinke duit, en ik ben aangenaam verrast. :Y
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Re: Panoramabeeld van de nieuwe OV-terminal Breda
Nou ziet er echt keurig uit. Post voor mij zegt eigenlijk al veel van hoe ik er over denk.
Kan niet wachten tot het klaar is (en dan moeten ze nog beginnen)
Kan niet wachten tot het klaar is (en dan moeten ze nog beginnen)
Re: Panoramabeeld van de nieuwe OV-terminal Breda
Misschien een hele domme vraag hoor, maar hoe moet ik zien dat dit een station is als ik op het Zuidplein sta? Als je niet kijkt met de ogen van een vaste OV-reiziger maar met die van een toevallige passant zie je daar een enorm kantoorgebouw, meer niet.
Utrecht Centraal is ook ooit zo gebouwd zonder duidelijke ingang (de meeste ingangen zijn via winkelcentrum Hoog Catharijne). Bij de nieuwbouw van Utrecht zijn ze het station juist weer een duidelijke smoel aan het geven. In Rotterdam zie je ook dat de ingang iets prominents is. Dit lijkt meer op een kantoorpand waar je toevallig ook in de trein of de bus kan stappen.
Utrecht Centraal is ook ooit zo gebouwd zonder duidelijke ingang (de meeste ingangen zijn via winkelcentrum Hoog Catharijne). Bij de nieuwbouw van Utrecht zijn ze het station juist weer een duidelijke smoel aan het geven. In Rotterdam zie je ook dat de ingang iets prominents is. Dit lijkt meer op een kantoorpand waar je toevallig ook in de trein of de bus kan stappen.
Re: Panoramabeeld van de nieuwe OV-terminal Breda
Tja ik heb al een keer met me dronken kop een ingang van het station in Utrecht lopen zoeken omdat Hoog Catterijne dicht was en ik eigenlijk altijd zo naar binnen liep. Uiteindelijk zijn we via de taxi ingang binnen gekomen.
Re: Panoramabeeld van de nieuwe OV-terminal Breda
ziet er netjes uit
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten