Mag ik even kwijt #37

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Suus »

Justin schreef:Ik kwam terug van de emigratiebeurs in Houten. Jeetje, compleet Scandinaviëpaviljoen. Blijkbaar is Zweden heel erg in trek! Verder waren Frankrijk en Spanje weer onder de bejaarden erg populair :P. Voor de werkenden waren Australië, Canada, USA en Nieuw-Zeeland erg hot...
Heb je ook nog even gezwaaid naar de stand van Zeeuws-Vlaanderen :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Justin »

Haha, ja... vroeg me af wat die daar deden? Of het is eigenlijk ook wel een soort van buitenland he...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door STF »

Zeg fles, wil je een glas melk? Lekker he. Ja was in de aanbieding bij de Aldi voor 20 cent omdat het al een halve week over de datum is, ja dan moeten ze er van af he.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Ardan »

Moet je nog lang bij je ouders blijven, Fles? Als je elke dag zo'n verhaal aan de ontbijttafel krijgt mag ik toch hopen van niet :wink:
Ik doe ook maar wat
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Justin »

Ik ging weer eens even meten:

Bus 47 van Utrecht Centraal naar de Meidoornkade in Houten: je kan duidelijk zien dat de bus heel veel stops maakt, alleen blijkbaar was geen enkel meetpunt precies tijdens een stop, anders had deze wel op de 0 km/h gestaan...

Trein van Houten naar Geldermalsen: die klopt heeeeeel erg goed :)
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Ardan »

ik ben in het scoutinggebouwtje waar ik wel eens bivakkeer als ik niet bij mijn moeder slaap en wel in winterswijk moet zijn. een vriend komt zo langs met een krat bier, maar hij is nog aan het werk en ik weet niet tot hoe laat, ik kan ook niet bellen. ik verveel me de pleuris. gelukkig is er mobiel internet en ovinnl :wink:
Ik doe ook maar wat
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Stefan »

Sommige mensen vragen me wel eens wat ik in hemelsnaam met mobiel internet moet.. Soms bedenk ik me dat ook wel eens. Maar op dat soort momenten is het heerlijk! :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Ardan »

Jaa echt fijn :D heb me laptop ook wel bij me maar heb hier geen internet. Genoeg draadloze netwerjen maar allemaal gesloten. Ach hij bewijst wel zijn diensten wat betreft de muziek :)
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Geert »

Gewoon je laptop aan je telefoon koppelen toch :mrgreen:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Justin »

Bij sommige telefoons/providers is dat shared modem gebeuren alleen uitgeschakelt... Hangt denk ik ook van je abo af?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Geert »

Officieel mag het bij bijna geen enkele provider, maar ja :).
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Justin »

Tja, ze willen allemaal dat je zo'n internetstick dan neemt.

Heb ik ooit besteld. Eerste keer nooit doorgekomen
Tweede keer doorgekomen maar bleek dat ze een verkeerd ID-nummer aan me hadden gegeven, dus kreeg hem niet mee, dus ging weer naar annulering. Ik dacht: "dikke vinger voor jullie"
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Fles »

STF schreef:Zeg fles, wil je een glas melk? Lekker he. Ja was in de aanbieding bij de Aldi voor 20 cent omdat het al een halve week over de datum is, ja dan moeten ze er van af he.
:D Gisteren hadden we tapas-crackertjes. "Hadden we nog liggen". Hmm. Smaakt wel een beetje muffig hoor :?

t.h.t.: 31-07-2008 :X
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Geert »

Lijkt mijn moeder wel :mrgreen:. Daar vond ik een tijdje terug ook nog dingen met als THT ergens in 2004/2005, en een paar jaar terug nog een of ander blik met THT ergens in 1999 :X
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Stefan »

Lol. 1999! :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Suus »

Bij het uitruimen van het huis van mijn opa en oma in 2001 kwamen we nog het een en ander aan etenswaren tegen van voordat ze tijdelijk emigreerden naar Dubai, in 1986, zoals een pot koffiemelkpoeder en een zak drop.

En guldens. Ik weet niet of er ooit een tekort aan guldens was, maar ik denk dat mijn oma wel 150 guldens had, in elk kledingstuk in haar garderobe minstens één...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door STF »

Laatst toen we het huis van me oma aan het leeghalen waren vonden we een aantal flesjes en blikjes bier, ik zeg nog tegen me moeder dat nemen we mee voor me vader. Toen vroeg me moeder wat de houdbaarheidsdatum eigenlijk was; drie jaar over de datum, laat maar...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Ardan »

Tsja, ik vond bij mijn oma ook eens een pak hagelslag in de koelkast staan van 1995... terwijl het 2006 was of zo. Die hebben we maar meteen weggegooid, straks zou ze het nog opeten ook als ze het weer zag staan.

Mijn moeder heeft nog potten zelfgemaakte jam in de kelder staan van 1995 en 1997. Die komen zelfs nog van de gigantische pruimenboom die we in Amsterdam in de achtertuin hadden staan (met Google-Maps zelfs te zien). Maar als je jam goed bewaart en dicht laat kun je het echt jaaaaren goed houden.
Ik doe ook maar wat
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door |Pim| »

Hoezo hed jullie oma hagelslag in de koelkast?

Dadelijk weer flink carnaval vieren :D *O*
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Ardan »

|Pim| schreef:Hoezo hed jullie oma hagelslag in de koelkast?
Geen idee :lol:
|Pim| schreef:Dadelijk weer flink carnaval vieren :D *O*
Bwoaf. Het hele land viert óf carnaval, óf valentijnsdag. Van mij hoeft al dat gedoe niet zo. Carnaval is gezellig, maar verder heb ik er écht niks mee. Valentijnsdag vind ik al helemaal zo'n hypocriet-commerciële rotzooi. (hoewel, stiekem...)
Ik doe ook maar wat
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Karl »

Waarom kan ik nergens vinden wanneer het voordeliger is om een Oystercard (London) aan te schaffen? Het is vast allemaal beter, makkelijker, eenvoudiger, duidelijker enzo, maar dat heeft ongetwijfeld ook een prijs.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Daniel »

Tjongejonge zeg, wat kunnen ze dingen ingewikkeld verpakken... m'n muis begon na 'n jaartje of vijf steeds smeriger te worden en moest er zowat op slaan om een link aan te klikken, dus maar eens een nieuwe gekocht. Ben langer bezig geweest met uitvinden hoe ik dat ding uit de doos kreeg dan met het installeren ervan.
Want nee, het was niet gewoon het klepje van de doos openen (dat leverde me slechts de installatie-handleiding op) maar 'n hele plastic verpakking uit de kartonnen verpakking trekken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door --Stefan-- »

Heerlijk he :D
Dan moet je maar nooit USB sticks of SD kaartjes gaan kopen, want als je daar een schaar inzet knip je naast het plastic ook bijna het kaartje doormidden -O-
3 0 7 9
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Suus »

Dan doe je het niet goed. Van dat soort verpakkingen moet je de randjes eraf knippen, niet de verpakking doormidden knippen :wink:

Overigens had ik daar geen last van toen ik mijn Memory Stick Pro Duo Micro M2(tm) kocht, dat werd in een plastic doosje (ala ligakoekjesdoosje) met een adapterkaartje geleverd :) Jammer dat het kaartje niet mee kan naar een eventuele nieuwe telefoon, omdat de meeste merken, Sony inclusief, zijn overgestapt naar een ander type kaartje :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Justin »

Hmmm, Six Nations Cup was vandaag beetje drukkend. Italië-Engeland 12-17. Engeland met geluk gewonnen, omdat ze gewoon tig fouten maakten en het Wilkinson de helft van de penalty goals niet heeft weet te scoren (en ook geen conversion van de enige try in de 44e minuut)... Wel paar break throughs, maar die wist Italië dan weer te stoppen.


Anyways, die verpakkingen: wat als je een dergelijke voorverpakte schaar koopt, en het je allereerste snijwerktuig is ;)?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten