Mag ik even kwijt #37

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Karl »

Overigens ook zeer nuttig voorafgaand aan gemeenteverkiezingen. Alhoewel, iemand uit de kamer kan ook zorgen dat IC's bij Hgv blijven stoppen. :(
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Geert »

Ik ga alleen stemmen op de partij die in de Tweede Kamer pleit voor een nieuwe verkeersdrempel bij mij om de hoek. -O-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Suus »

Ik ga stemmen die gratis eten onder mijn balkon serveren. He, morgen wordt er gratis eten onder mijn balkon geserveerd :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Wubbo »

Volgens de verslaggever van het NOS Journaal ging het bijna alleen maar over lokale thema's :? Ik heb die gemist denk ik.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Karl »

Mocht dat zo zijn, dan faal je mijn inziens behoorlijk als landelijk politicus. :|
Het is een spectrum.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door STF »

In zo'n klein dorpje als Reisdorf kent de postbode ook alle namen he want ondanks een verkeerde straatnaam op een factuur voor me vader, kwam die keurig bij ons in de brievenbus.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Fles »

God ja, anders ga je gewoon nogeens sneeuwen. Was alweer zo lang geleden :?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Fles »

Fles schreef:oh, mijn vakantie kan niet blijkbaar. Twee weken vroeger dan? Weer 3 tot 5 werkdagen wachten. Zorg gewoon dat je wat 1persoonskamers op voorraad hebt zootje falers :evil:
Nee hoor, 2 weken vroeger kan ook niet. Krijg vlekken met je kut Kras reizen :neg: Zet geen aanbiedingen op je site die je toch niet kan leveren. Faalapen :neg: :neg: Ik zoek wel wat anders, bekijk het maar.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door --Stefan-- »

Ohjeeee, vandaag moet ik door alle carnavalsgekte m'n werk zien te bereiken -O-
3 0 7 9
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Joshua »

Naar 3 dagen lang carnaval ontwijkt te hebben ga ik deze laatste dag toch maar even zuipen met de kroegentocht in Cuijk
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Ardan »

Ik heb even het internet af lopen speuren naar een rijschool, en ik heb er al een gevonden die me wel wat lijkt. Zit ook dicht in de buurt. Dus daar ga ik nu naartoe, en hopelijk kan ik me aanmelden voor rijlessen! :D :D :D :D Ik zeg zo wel wat het geworden is.

Edit: ooh jongejantjejoepie!!! Ik kan donderdag al beginnen!!!! :D :D :D :D Ik ben blij!!
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door STF »

Brommerrijles of brommobielles? :lol: (Ohnee het is nog geen 1 maart...)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Fles »

Make it quick Ardan, zorg dat het klaar is als mijn huis klaar is :P
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Ardan »

Oohw in dat geval heb ik nog wel even, Fles :mrgreen: Moet ik soms als taxibedrijf gaan spelen om jouw spullen over te laten rijden, dat je dat vraagt?
En ik ga voor de auto. Of laat ik het zo zeggen: het autorijbewijs, het autootje zelf komt later wel. En dan wil ik net zo'n lief gebakje als tsov :mrgreen: OV is hartstikke leuk, maar de auto is gewoon praktischer. Ik begin al dat gependel naar Winterswijk, met de daarmee gepaard gaande takkestukken lopen en de afhankelijkheid van de treinen, nogal zat te worden. Elke keer als ik weer een bus mis, of een trein mis, of zelfs nog een nacht over moet blijven omdat de laatste trein al geweest is terwijl ik die wel had kunnen halen, bedenk ik me weer: ik had nu lekker in mijn autootje kunnen zitten. En het is makkelijker om vrienden op te zoeken in rotdorpjes in Friesland ofzo.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Suus »

Voor het reizen met het OV heb je wel enige discipline nodig ja.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Chauf21 »

Het reizen met het OV is best relaxt.
Zolang je maar voldoende tijd inplanned en niet gaat lopen/hoeft te stressen :)
Elke dag in de file schiet ook niet op..., maar dat speelt misschien minder in landelijke gebieden ;)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Suus »

Chauf21 schreef:Het reizen met het OV is best relaxt.
Zolang je maar voldoende tijd inplanned en niet gaat lopen/hoeft te stressen :)
Elke dag in de file schiet ook niet op..., maar dat speelt misschien minder in landelijke gebieden ;)
Precies, dat is de discipline, jezelf er toe kunnen bewegen ergens op tijd te zijn :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Geert »

Chauf21 schreef:Het reizen met het OV is best relaxt.
Zolang je maar voldoende tijd inplanned en niet gaat lopen/hoeft te stressen :)
Elke dag in de file schiet ook niet op..., maar dat speelt misschien minder in landelijke gebieden ;)
Zolang het rijdt en vaak en van/naar de plek waar je wilt zijn wel ja. Maar voor obscure dorpjes of onchristelijke tijden is een auto toch wel handig :mrgreen:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Daantje »

Een auto lijkt me zeker handig maar het OV is ook fijn vind ik. Je moet alleen een goede balans vinden tussen wanneer het OV handig is en wanneer de auto. Blijf maar lekker rijlessen zodat ik straks lekker m'n rijbewijs heb en hopelijk ook een auto'tje voor de deur dan en dan ga ik maar eens hard nadenken over het feit of ik met de auto of met de trein naar m'n werk ga.

Net weer rijles gehad en na een tijdje een beetje stil gestaan te hebben in m'n lessen (ook door drukte, te veel gehaast en gestress voor m'n lessen denk ik) gaat het nu wel weer lekker :) Ben in Rotterdam Zuid geweest over de Erasmusbrug en ga ook dingetjes zelf doen die m'n instructrice eerst nog voor me deed, is voor haar ook wennen maar voelt wel goed :D
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Jurjen »

Ardan schreef: En het is makkelijker om vrienden op te zoeken in rotdorpjes in Friesland ofzo.
Ho. ZIJ wonen in Friesland, dus dat is hun problemen. Ontvrienden of ze naar jou toe laten komen, dus!

Ik heb geen enkel probleem met het OV hier in de driehoek Amsterdam-Almere-Utrecht! :) Of nouja, 4 Intercity's in de gehele driehoek zou toch wel flink wat frustratie oplossen. :') Maar tegen de tijd dat dat is (opening Lls-Zl) ben ik zeker al uit Almere weg, en hoffentlich ook uit Nederland.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Suus »

Het enige probleem waar ik tegen aan loop is als ik een weekend naar mijn ouders ga. De uitgebreidere dienstregeling tussen Alphen en Gouda is best fijn, maar die randen van de spits zijn echt waanzin. Die doorgaande treinen zijn best fijn hoor, maar als daardoor de hele tijd gaten van 45 minuten in de dienstregeling ontstaan, zie je de klanten gewoon letterlijk weglopen. Doordat het patroon in het weekend en de vakantie ook nog eens anders is, gaan mensen denken dat er net zoals vroeger 4 treinen per uur rijden. :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Stefan »

Bee schreef:Precies, dat is de discipline, jezelf er toe kunnen bewegen ergens op tijd te zijn :wink:
Inderdaad, want als ik ergens een hekel aan heb, dan is het te laat komen. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Justin »

Bee schreef:Het enige probleem waar ik tegen aan loop is als ik een weekend naar mijn ouders ga. De uitgebreidere dienstregeling tussen Alphen en Gouda is best fijn, maar die randen van de spits zijn echt waanzin. Die doorgaande treinen zijn best fijn hoor, maar als daardoor de hele tijd gaten van 45 minuten in de dienstregeling ontstaan, zie je de klanten gewoon letterlijk weglopen. Doordat het patroon in het weekend en de vakantie ook nog eens anders is, gaan mensen denken dat er net zoals vroeger 4 treinen per uur rijden. :|
Sodeju, nu je het zegt. Ik kon het eerst niet vinden, maar bij nader inzien op Gd... Hoewel dit natuurlijk al een tijdje bekend was :\.


Ik kon niet slapen, dus was maar weer online. Lag om 0:30 al in bed though :S.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Caspar »

Ha wat fijn, de Biostabil is verbeterd en weer verkrijgbaar onder de naam: Biostabil Wellness Heart.
(De magnetische ketting+hanger die aantoonbaar al uw kwalen oplost, door positieve straling)
Lang leve Telsell *O*
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Justin »

Je innerlijke balans gaat er op vooruit, maar je externe balans.... ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten