Mag ik even kwijt #38

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Mag ik even kwijt #38

Bericht door Ardan »

Mijn rijles ging super!!! :D :D :D
Ik mocht meteen al heel veel zelf doen, sturen, koppelen, gas geven, richting, de instructeur greep af en toe het stuur vast en remde wat bij. Halverwege de rit moest ik ook zelf gaan schakelen, eerst zat hij nog aan de pook.
Ik merk dat het koppelen nog een beetje krampachtig gaat, hoewel dit gedurende de rit wel beter werd. Kwestie van het trucje even doorhebben. Ook stuurde ik veel te veel in het begin, je moet al vroeg beginnen met uitsturen. Maar goed, dat komt allemaal wel goed.
De instructeur leidde me meteen al een doorgaande weg op, en dat reed zo lekker! Toen een rotonde driekwart nemen en de provinciale weg op. Hoppa, 80 rijden! Ooh wat ging dat relaxed. Ik was helemaal niet bang of zo, ik vond het heerlijk. Een paar andere weggetjes gepakt en toen de stad weer in. Ik bedacht me van te voren 'als ik maar niet het Churchillplein over hoef'... en wat gebeurde er? Juist, die moest ik wel over. Verkeer schiet aan alle kanten langs je heen, je moet op zoveel dingen letten... en ja, toen ik voor het stoplicht weer wegreed liet ik de koppeling te enthousiast los en sloeg het spul af. Maar ach, dat is geen schande bij de eerste les. Toen nog naar Schalkhaar gereden om de volgende cursist op te halen.
Dinsdag mag ik weer, ik heb er nu al zin in!! :D
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Geert »

Gaat goed zo te horen! :pos:

Wat anders, ik krijg nu een enquete toegestuurd van NS Hispeed over de pakjes van het FYRA personeel :') :lol:
Afbeelding

Edit: oh lol, ik mag nu het hoofddeksel een cijfer geven :P
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Ardan »

Ik vind de kleurencombi grijs-roodachtig niet zo geslaagd...
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Geert »

Nee, ik ook niet. Dat heb ik ook maar ingevuld...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Fles »

ik vind die rode petjes nogal gay eigenlijk. En een soort hielenlikkerig francofiel. "Kijk ons ook eens graag iets willen doen wat uit de verte op een TGV had kunnen lijken, 30 jaar te laat" dat idee.

Of mocht ik dat niet zeggen? :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Suus »

De sollicitatieprocedure duurt nu al drie weken, maar ik heb dan nu toch eindelijk uitzicht op een leuke bijbaan, moet ik hem alleen even aangenomen worden, maar ik ben positief *O*

Alleen alweer aan de Wibautstraat, dat is dan wel weer jammer -O-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door tsov »

Mooi nieuws!

Ik kwam op mijn fietstocht naar het winkelcentrum zowel heen als terug een boze-man-met-grote-hond tegen die midden op het fietspad liep, toch typisch :P Dacht eerst nog dat het dezelfde vent was, maar dan had hij zowel jas als hond gewisseld ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Geert »

Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Chauf21 »

Het kabinet valt op z'n vroegst morgen ;)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Daniel »

De site die Geert linkt toont inmiddels: BIJNA :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Karl »

Popcorn?
Het is een spectrum.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Karl »

Zucht. Dinsdag naar Londen met de Eurostar. De berichten op Eurostar.com zijn niet heel erg hoopvol, geen treinen en men wordt geadviseerd niet te reizen of de reis uit te stellen. Net of ik voor de lol naar Londen ga en voor de lol voor die datum een ticket heb geboekt. :roll:

Er rijdt een bus met 'beperkte capaciteit' van Brussel Midi naar Lille, daar kun je dan overstappen op een Eurostar trein; of je kunt omreizen per normale trein over Gent of over Kortrijk. Tickets zijn geldig op deze treinen, maar mag dat ook vanaf Antwerpen Centraal? Daar kom ik toch al langs... Ik kan ook niet vinden hoelaat die Eurostar treinen dan vertrekken vanaf Lille richting Londen.

Verder zitten de Benelux treinen natuurlijk twee keer zo vol, omdat de Thalys treinen ook niet rijden. Wat een ellende weer. Volgende keer weer gewoon vliegen. :pos:
Het is een spectrum.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door tsov »

Spannend, nu stemming in de Tweede Kamer!
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door tsov »

Oh, het gaat nu ineens over heel wat anders...
*Zoekt boek Tweede Kamer voor dummies*
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Justin »

Grrr. Wordt nog altijd horendol van de pseudo-administrator versus master administrator accounts in Windows Vista Home Premium.... Moet wat met MS4W/Apache gaan programmeren, maar lukt maar half met al die restricties... In veilige modus kan ik weer sommige dingen kopiëren en uitvoeren die in normale modus niet kunnen, maar sommige dingen kunnen weer niet in veilige modus.

Grrr, wordt er mesjogge van... en om alles op korte termijn te vervangen...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door STF »

Dat is echt om moe van te worden inderdaad en ik heb niet eens Vista op mijn eigen computer staan maar moet af en toe weleens wat aan de computer in de huiskamer doen. Bij elke handeling zinloze informatie of je akkoord bent of meldingen dat ik onvoldoende rechten heb, bla bla.

Ik heb Windows XP alweer tien jaar maar het bevalt prima dus waarom zou ik overstappen...
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Daan »

Upgraden naar Windows 7 dus, heb je die meldingen al weer veel minder.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Daniel »

Maar nog wel bij elke mogelijke installatie... 'n niet volledig met Windows 7 compatible Windows 7-printerdriver is ook erg fijn trouwens :P (Krijg je zo'n icoontje in de Start-balk dat een programma een bericht probeert door te geven, waarna 't vervolgens volstaat op "Taak beëindigen" te klikken)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Daantje »

Ik heb inmiddels 17 lessen gehad en m'n instructrice heeft het er nog niet over gehad dat ik m'n theorie moet gaan halen. Ik heb wel zelf een boek wat ik al een beetje aan het doornemen ben.

Eerste les, toen was ik echt vreselijk zenuwachtig. Ging ook echt bagger maar na die eerste les was ik wel m'n zenuwen kwijt dus toch wat bereikt :)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Geert »

tsov schreef:Oh, het gaat nu ineens over heel wat anders...
*Zoekt boek Tweede Kamer voor dummies*
Haha ja lekker bummer was dat gisteravond. Eerst urenlang een debat en dan suf stemmen over zwangerschapsverlof enzo :P
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Daan »

Zorg er wel voor dat je je theorie op tijd haalt, of in ieder geval een eerste poging doet. Anders hang je, als je praktijkexamen al gepland is...
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Daan »

Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Daantje »

Daan schreef:Zorg er wel voor dat je je theorie op tijd haalt, of in ieder geval een eerste poging doet. Anders hang je, als je praktijkexamen al gepland is...
Hmhm :) Ik houd het wel in de gaten maar voorlopig zit afrijden er toch nog niet in denk ik. Al had ik dinsdag voor het eerst wel echt het gevoel dat het makkelijker gaat en ik het ooit wel ga halen :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Fles »

tsov schreef:Spannend, nu stemming in de Tweede Kamer!
tsov schreef:Oh, het gaat nu ineens over heel wat anders...
*Zoekt boek Tweede Kamer voor dummies*
Of ze broodjes kroket of bitterballen gaan bestellen voor de nachtelijke uurtjes? :?:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Oud forumgebruiker »

STF schreef:Ik heb Windows XP alweer tien jaar maar het bevalt prima dus waarom zou ik overstappen...
Dat is knap, het kwam in 2001 uit toch? :mrgreen:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten