Mag ik even kwijt #38

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Justin »

Hoera!

:) *bus*
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Gekko123 »

Die nieuwe indeling is waarschijnlijk een goede vooruitgang. Maar ik moest nog wel ff uitzoeken welke berichten ik nou al gelezen had (bij OV in Nederland en het deel OV Hobby). Alles stond weergegeven als ongelezen :| Gelukkig functioneert het nu weer na behoren :lol:
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door M57 »

Wie weet in Londen een redelijk ho(s)tel? Het aanbod op internet is erg onoverzichtelijk. Reactie graag via een PB, en bij voorbaat dank :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Daniel »

Gekko123 schreef:Alles stond weergegeven als ongelezen :|
Da's een bug in phpBB: alle verplaatste topics worden als ongelezen gemarkeerd. Al deed'ie dat ook weer niet overal vreemd genoeg.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Karl »

Eigenlijk ben ik daar ook wel benieuwd naar...
Het is een spectrum.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door STF »

Hmm zal wel niet helemaal normaal zijn als je een nieuwe aardlekschakelaar monteert en er even later een steeds erger wordende brandlucht uit dat ding komt...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Ardan »

Het was gezellig in de kroeg! Van rusig bier drinken en ouwehoeren tot polonaise lopen of russisch hakken, allemaal gfdaan. niet normaal. dat ik nu op het forum zit ook niet tqöuwens, maar ik bem nou eenmaal niet normaal.
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door STF »

Je bent toch altijd laat op het forum?
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door mb90 »

Zo, het duurde even, maar we kunnen eindelijk binnenkort ook landelijk naar de stembus. *O*
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door tsov »

Hmm, ik heb daar gemengde gevoelens over... Niet omdat ik het kabinet zo geweldig vond, maar meer omdat ik vrees voor de verkiezingsuitslag. Als je de peilingen bekijkt wordt sowieso de PVV heel groot (en dat vind ik al eng), maar wordt de kamer ook nog eens enorm versnipperd, waardoor het nog een grote klus zal worden om een kabinet te formeren.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Jurjen »

mb90 schreef:Zo, het duurde even, maar we kunnen eindelijk binnenkort ook landelijk naar de stembus. *O*
Nouja, binnenkort. Begin juli of iets dergelijks, daarna nog een lange zomer van formeren.
tsov schreef:Hmm, ik heb daar gemengde gevoelens over... Niet omdat ik het kabinet zo geweldig vond, maar meer omdat ik vrees voor de verkiezingsuitslag. Als je de peilingen bekijkt wordt sowieso de PVV heel groot (en dat vind ik al eng), maar wordt de kamer ook nog eens enorm versnipperd, waardoor het nog een grote klus zal worden om een kabinet te formeren.
Peilingen zijn natuurlijk peilingen, en als de traditionelere partijen goed campagne voeren, zullen die nog enorm veranderen. Bovendien vraag ik me af of iedereen die in de peiling PVV gaat stemmen, ook daadwerkelijk de moeite neemt om naar de stembus te gaan. Het kan natuurlijk, maar laten we hopen van niet.

Aan de andere kant, als het straks enorm verdeeld gaat zijn, en PVV meer dan 1 partij nodig zou hebben om te regeren, verwacht ik niet dat de PVV dat lang vol gaat houden en dat een coalitie van andere partijen waarschijnlijker gaat zijn. Maar goed, we gaan het zien!
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Oud forumgebruiker »

Fles schreef:Alkmaar een hel ja? Volgens mij was Vinny wel goed te spreken over de vrouwen daar :idea:
Hehe, niet mijn leeftijdscategorie.
STF schreef:Zaten ze in de weg?
Nou, er zaten in de twee onderste verstandskiezen gaatjes. En aangezien die dingen in je leven toch wel EEN KEER weg zullen moeten heb ik gelijk alles maar laten verwijderen (althans: nu de rechterkant boven & onder en over ene paar weken links boven & onder).

@kabinet: HUIL. Als pvv :N aan de macht komt ga ik so-wie-so dus emigreren. Dat is de druppel.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Gekko123 »

En de timing ook... Er is sprake van economisch zwaar weer en dan moet er juist stabiliteit zijn... Bedankt Bos en consorten :N
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Suus »

In dit geval zijn het wel de CDA en CU die een draai hebben gemaakt ten opzichte van de Uruzganmissie! Ik steun de militairen van harte maar volgens mij is het daar wel mooi geweest.

Laten we hopen dat het heel hard regent op de verkiezingsdag, dan zal de opkomst vanzelf lager zijn en het aantal PVV-stemmers afnemen :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door deadlock »

ziggy schreef:@kabinet: HUIL. Als pvv :N aan de macht komt ga ik so-wie-so dus emigreren. Dat is de druppel.
Dat is niet slim. De meest logische nieuwe coalitie is CDA/PVV/VVD (en misschien TON voor een meerderheid). Dit houdt geen jaar stand en dan daarna krijgen we hoogstwaarschijnlijk VVD/PvdA/D66, zoals het hoort; Paars 3.

Daarnaast kan de PVV een heleboel dingen nooit realiseren. Andere partijen zullen de extremere standpunten gewoonweg niet pikken.

En dan nog; Waar wil je heen? De PVV is vergeleken met de Tories in het Verenigd Koninkrijk of beide grote partijen in de VS gewoon heel erg links. In veel andere landen in Europa (Denemarken, België, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Zwitserland, Polen) is de situatie niet veel beter. We zullen er mee moeten leren leven dat we geen censuskiesrecht meer hebben waardoor we geen aristocratische (en dus verstandiger) democratie hebben. Het gepeupel is teveel geïnformeerd en trekt daar verkeerde conclusies uit. En het is natuurlijk onvrede als een malle.

Maargoed, we zullen het zien!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Vinny »

Hehe, niet mijn leeftijdscategorie.
Mijn doelgroep is 20-35. En die van jou niet dan?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door STF »

ziggy schreef:En aangezien die dingen in je leven toch wel EEN KEER weg zullen moeten heb ik gelijk alles maar laten verwijderen (althans: nu de rechterkant boven & onder en over ene paar weken links boven & onder).
Er zijn anders gerust mensen die ze hun hele leven behouden, mijn vader heeft ze bijvoorbeeld nog alle vier. :wink:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Fles »

Goed vrienden, het heeft een kleine twee maanden moeten duren, maar eindelijk is mijn spoorjaar 2010 begonnen *O*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De kop is eraf, op naar meer *O*
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door STF »

Mooi om te horen. :pos:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Oud forumgebruiker »

Vinny schreef:
Hehe, niet mijn leeftijdscategorie.
Mijn doelgroep is 20-35. En die van jou niet dan?
Hmm, nou 25 is de max bij mij :wink:. Liefst daaronder, want hoe dichter bij de 0... :wink:. Momenteel is het prima uit te houden met een meisje van 17, een mooie 2 jaar verschil.
STF schreef:Er zijn anders gerust mensen die ze hun hele leven behouden, mijn vader heeft ze bijvoorbeeld nog alle vier. :wink:
Oh ja, ongetwijfeld. Maar bij de meeste mensen gaan die verstandskiezen ergens in hun leven bitchen. Dus dan nu maar gelijk alles eruit, hebben we dat ook weer gehad. En in Alkmaar ging het prima, in het VU schijnt echt een of andere slager te werken, dus dan neem ik wele en retourtje Alkmaar op de koop toe, ondanks dat de Zaanlijn sinds december 1 grote teringbende is.

Enige nadeel van dit gebeuren is dat ik over 4 weken weer mag en dat ik sowieso vandaag en morgen niet mag drinken en roken, wat nu wel errug vervelend begint te worden. :x
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Caspar »

Wanneer valt Hispeed uit elkaar; als het kabinet kan vallen, kunnen ze dat daar ook wel. Zie dat je voor de hele volgende week geen Thalys kaartjes naar Parijs kan boeken.
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door M57 »

Gefeliciteerd Fles!
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Oud forumgebruiker »

@Fles; ah... daar zijn ze weer, de goeie ouwe plaatjes op Ede-Wageningen. Proost! *O*
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Fles »

M57 schreef:Gefeliciteerd Fles!
ziggy schreef:@Fles; ah... daar zijn ze weer, de goeie ouwe plaatjes op Ede-Wageningen. Proost! *O*
Dank dank :)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Meltrain »

ziggy schreef: En in Alkmaar ging het prima, in het VU schijnt echt een of andere slager te werken, dus dan neem ik wele en retourtje Alkmaar op de koop toe, ondanks dat de Zaanlijn sinds december 1 grote teringbende is.
Dus je hebt ruim een half uur met een ongevoelige rechtermondhoek waar een mengsel van speeksel en bloed uitkwam in een hobbelende trein gezeten? :shock:
ziggy schreef: Enige nadeel van dit gebeuren is dat ik over 4 weken weer mag en dat ik sowieso vandaag en morgen niet mag drinken en roken, wat nu wel errug vervelend begint te worden. :x
Ik zie alleen maar positieve kanten. :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten