Mag ik even kwijt #38

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Oud forumgebruiker »

meltrain schreef:Dus je hebt ruim een half uur met een ongevoelige rechtermondhoek waar een mengsel van speeksel en bloed uitkwam in een hobbelende trein gezeten? :shock:
Ja. Hoewel ik het speeksel en bloed aardig binnen kon houden :wink:. En ach ja, in VIRM wiebelt het beneden niet zo heel erg.
meltrain schreef:Ik zie alleen maar positieve kanten. :wink:
Beide gaat nu al wel weer, heb ik zojuist ontdekt. Die doktersvoorschriften zijn enkel streefpunten, daar hoef je je ook weer niet per se aan te houden :P.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Suus »

Ik zou er mee oppassen, ik ken wel een aantal mensen die ook dachten dat het weer ging, en vervolgens de dag daarna zo'n ontzettende pijn hadden in hun mond dat ze zowat smeekten om vergiffenis voor hun daden :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ach ja, drinken gebeurt met een rietje, dus het raakt te wond niet :pos:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door Fles »

ziggy schreef:Ach ja, drinken gebeurt met een rietje, dus het raakt te wond niet :pos:

Mefgien moeb je een beedje fpoele meb wwwobka ovvoo :pos: izzgoet!! *hips
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #37

Bericht door tsov »

Nog gefeli Fles, en succes Ziggy ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Maik »

Verstandskiezen, begin me er niet over... -O-
Pommes.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Ardan »

Fles: fijn om te horen dat je weer actief bent! *O* Nou lekker verder met je huisje.
En ja, verstandskiezen.. ik heb twee jaar terug linksonder en rechtsonder laten trekken. Ze waren nog niet doorgekomen, maar zaten wel scheef, dus bij het doorkomen zouden de andere kiezen weggedrukt worden. En ik moet zeggen dat ik het nog aardig mee vond vallen. Ik heb een uur in een hobbelende bus moeten zitten omdat ik helemaal naar Enschede moest. Gewoon uit een glas drinken is zooo raar.. je voelt de helft niet meer zitten. Verder nergens last van gehad. Mijn eerste sigaret stak ik de volgende dag alweer op :X
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21273
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Meltrain »

Verstandskiezen zijn bij mij (vooralsnog) niet getrokken, maar ik mocht wel om een andere reden een paar jaar geleden naar de kaakchirurg:
Mijn hoektand rechtsboven had geen zin om te groeien. Allebei mijn bovenste melkhoektanden waren medio 2001 al getrokken, opdat de 'echte' hoektanden konden groeien, maar dat gebeurde maar niet.
Uiteindelijk kwam de linkerhoektand wel zelf door, maar de rechter had absoluut geen zin.
Daarom moest ik naar de kaakchirurg, die een plaatje met kettinkje aan mijn (nog in het tandvlees zittende) hoektand vastmaakte. Door dit kettinkje aan mijn beugel vast te maken, kon de othodontist zo langzaam mijn hoektand naar beneden trekken.
Helaas was het plaatje twee keer afgebroken, dus ik beb de gehele operatie, met bijbehorende verlamde halve bovenlip vallend speeksel + bloed, drie keer mogen ondergaan.
Uiteindelijk was in 2006 / begin 2007 mijn hoektand echt doorgekomen en mocht in oktober 2007 (na bijna 5 jaar) mijn beugel eruit.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door STF »

Ik heb twee verstandskiezen die geen problemen geven dus laat maar lekker zitten. De andere twee zijn nooit doorgekomen en komen gezien mijn leeftijd waarschijnlijk ook niet meer. Ach ik had als kind al een tand teveel, ze waren dubbel doorgekomen en leuk achter elkaar gaan groeien.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Suus »

Ik heb ze alle vier, en het past volgens de tandarts precies, het een klein beetje aan de krappe kant, maar met een beugel alles goedzetten zou meer ellende opleveren dan het op zou moeten lossen. Ik zou nog wel een keer mijn tanden wat witter willen hebben, ze zijn bijna net zo geel als een banaan door langdurig medicijngebruik -O-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Justin »

Auw.

Hier: 2 van de 4 doorgekomen, 1 eruitgetrokken, 1 ligt dwars en als tie er ooit uit moet, moet dat dus via de kaakchirurg...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Caspar »

Alle 4 via de kaakchirurg. De onderste 2 waren nog totaal niet doorgekomen op het moment van verwijdering, dus er werd flink gesneden om ze eerst bloot te leggen. Het vervelende was dat die slang die het vocht en bloed weg zuigt doorzichtig was. Zus na verloop van tijd zag je die slang rood kleuren. Verder niet heel veel last van gehad, behalve een dag of 3 een grote rode vlek op mijn kussen bij het slapen van de wond. Dat alles vond plaat is het ziekenhuis in Alkmaar, en ging ook zeer snel; was voor een routine bezoek bij de orthodontist, en die vond dat het tijd was om ze te laten trekken, 2 dagen later was ik al aan de beurt voor de 1e ronde.

Bij de 2e ronde dacht ik van nou dat viel de 1e keer wel mee, en ben ik dezelfde avond een paar biertjes gaan halen in de kroeg, en dat was de beste manier om de dag te vergeten :D
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Ardan »

Smakelijke verhalen allemaal :lol:
Niets zo frustrerend als op zwart zaad zitten, terwijl je elk moment geld kunt verwachten. Ik krijg elke maand, meestal op de 20e, 60 euro belastinggeld terug vanuit de zorgverzekering. Ik steek mijn bankpas in elke pinautomaat die ik maar tegenkom. Net even bij wijze van wandelingetje-voor-het-slapengaan een rondje pinautomaat gedaan ipv rondje langs de IJssel, maar het resultaat is nog steeds, sinds twee weken, minus EUR 2,99. RAAAAHH!!! Wanneer komt dat geld nou eens een keer? :x :x :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
('heb je geen werk dan?' ja, die heb ik wel, maar de zaak is een maand dicht omdat mijn bazen op vakantie zijn.)
Ik doe ook maar wat
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Justin »

Ja ach. Mijn paycheck is pas de 25e, dus ik moet nog even wachten :).
Maar ik ken het probleem ja.

En ik heb - still - some issues with the income taxes... moet het maar eens over anderhalve week nog eens nader bekijken...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Karl »

Dus het voordeel van geen werk hebben, is ook geen geld hoeven verwachten. :(
Het is een spectrum.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Fles: fijn om te horen dat je weer actief bent! *O* Nou lekker verder met je huisje.
Mwoa, "actief" is misschien wat overdreven :lol: Ook voor wat betreft dat huisje trouwens :')
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Maik »

Justin schreef:1 ligt dwars en als tie er ooit uit moet, moet dat dus via de kaakchirurg...
Hier ook. Links en rechtsboven zijn er al uit, en rechtsonder ligt gewoon horizontaal in m'n kaak. Volgende maand mag ik naar de kaakchirurg om dat kloteding eruit te laten halen.
Pommes.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Suus »

Ardan schreef:Smakelijke verhalen allemaal :lol:
Niets zo frustrerend als op zwart zaad zitten, terwijl je elk moment geld kunt verwachten. Ik krijg elke maand, meestal op de 20e, 60 euro belastinggeld terug vanuit de zorgverzekering. Ik steek mijn bankpas in elke pinautomaat die ik maar tegenkom. Net even bij wijze van wandelingetje-voor-het-slapengaan een rondje pinautomaat gedaan ipv rondje langs de IJssel, maar het resultaat is nog steeds, sinds twee weken, minus EUR 2,99. RAAAAHH!!! Wanneer komt dat geld nou eens een keer? :x :x :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
('heb je geen werk dan?' ja, die heb ik wel, maar de zaak is een maand dicht omdat mijn bazen op vakantie zijn.)
Tja, hier wreekt de opvoeding zich, denk ik. Officieel kom ik ook niet rond zonder werk, maar door jarenlang investeringen in de bank te doen heb ik nergens last van (A) Hopelijk wordt ik van de week aangenomen voor een bijbaan, dan kan ik weer terug gaan investeren in de bank :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door waldo79 »

Officieel kom ik ook niet rond zonder werk, maar door jarenlang investeringen in de bank te doen heb ik nergens last van
Zelfs dan raakt het geld een keertje op :roll:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Ardan »

Mijn petje kon wel een schoonmaakbeurt gebruiken. De tekst BLACK in white letters was inmiddels grey geworden. Dus ik heb hem gisteravond laten weken in een emmertje heet water met een beetje soda en vannacht op de verwarming laten drogen.
En nu zag ik dat mijn mooie zwarte petje ineens grijs was geworden :cry: Ik volg nooit geen huishoudtips meer op van anderen.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Suus »

waldo79 schreef:
Officieel kom ik ook niet rond zonder werk, maar door jarenlang investeringen in de bank te doen heb ik nergens last van
Zelfs dan raakt het geld een keertje op :roll:
Ik heb eerder werk dan de bank instort :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Justin »

Opnieuw zwart/wit verven dan maar?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door --Stefan-- »

We gaan hem wel een nieuw petje sponsoren :P
3 0 7 9
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door STF »

Jammer dat de camping de la Riviere petjes op zijn, vorig jaar de laatste weg gegeven anders had je er zo een kunnen krijgen. :mrgreen:
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door --Stefan-- »

Ik heb er nog wel eentje van de 4daagse *O*
3 0 7 9
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten