Mag ik even kwijt #38

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Smakelijke verhalen allemaal :lol:
Niets zo frustrerend als op zwart zaad zitten, terwijl je elk moment geld kunt verwachten. Ik krijg elke maand, meestal op de 20e, 60 euro belastinggeld terug vanuit de zorgverzekering. Ik steek mijn bankpas in elke pinautomaat die ik maar tegenkom. Net even bij wijze van wandelingetje-voor-het-slapengaan een rondje pinautomaat gedaan ipv rondje langs de IJssel, maar het resultaat is nog steeds, sinds twee weken, minus EUR 2,99. RAAAAHH!!! Wanneer komt dat geld nou eens een keer? :x :x :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
('heb je geen werk dan?' ja, die heb ik wel, maar de zaak is een maand dicht omdat mijn bazen op vakantie zijn.)
Ja natuurlijk is het geld er nog niet :D Maandag pas. In het weekend gebeuren er geen overboekingen tussen twee verschillende banken.

En dan heb je woensdag ook alweer stufi dus alles komt goed!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Geert »

Tijd voor een "Help Ardan de winter door"-actie! *O*
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door --Stefan-- »

Dat is weer een beetje overdreven he, de winter is bijna voorbij :P
En als we ergens op een trein staan te wachten en ik sta te rillen van de kou dan heeft hij het altijd warm :O.
Hij kan prima de winter door xD
3 0 7 9
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Ardan »

Hahaha ja ik heb het echt zelden koud. En met die temperaturen van nu zou ik zelfs willen zeggen dat het bijna warm is :lol: bwoah ik zag net dat ik nog wel eten in huis had dus ik heb me net alleen wat goedkoops te drinken gekocht van de 1,55 die ik nog had.
Vanaf volgende maand pak ik het anders aan. Als ik alle vaste lasten en de rijlessen aftrek van mijn vaste inkomsten en dat verdeel, mag ik 40 euro per week besteden, dat ik meteen ga opnemen en in envelopjes ga stoppen. Elke wee gaat er eentje open. En van het loon dat ik van mijn werk binnenkrijg kan ik dan zelfs nog naar festivals gaan! En dat worden er heel veel dit jaar :twisted: In Qontrol in april, Fantasy Island in mei, Defqon.1 in juni, 10 years of Q-dance in juli (Amsterdam ArenA!!!!! :D ), Decibel Outdoor in augustus, Q-BASE in september, Thrillogy in oktober en Qlimax in november... waaaah! :D :D
Geert: erg lief van het idee, maar ik heb een actie echt niet nodig!
Ik doe ook maar wat
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Caspar »

^^^ Van al die beuk muziek krijg je het inderdaad wel warm :D
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Ardan »

Behoorlijk. Graadje of 30 ofzo. De bassen gaan zo hard, dat door de luchtverplaatsing de klapstoeltjes in de ArenA zelfs meetrillen :lol: rammelrammelrammelrammelrammel
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Oud forumgebruiker »

Hihi, ik ga alleen maar naar Sziget. Effe oosterste budapestse sferen proefen :wink:.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Hahaha ja ik heb het echt zelden koud. En met die temperaturen van nu zou ik zelfs willen zeggen dat het bijna warm is :lol: bwoah ik zag net dat ik nog wel eten in huis had dus ik heb me net alleen wat goedkoops te drinken gekocht van de 1,55 die ik nog had.
Vanaf volgende maand pak ik het anders aan. Als ik alle vaste lasten en de rijlessen aftrek van mijn vaste inkomsten en dat verdeel, mag ik 40 euro per week besteden, dat ik meteen ga opnemen en in envelopjes ga stoppen. Elke wee gaat er eentje open. En van het loon dat ik van mijn werk binnenkrijg kan ik dan zelfs nog naar festivals gaan! En dat worden er heel veel dit jaar :twisted: In Qontrol in april, Fantasy Island in mei, Defqon.1 in juni, 10 years of Q-dance in juli (Amsterdam ArenA!!!!! :D ), Decibel Outdoor in augustus, Q-BASE in september, Thrillogy in oktober en Qlimax in november... waaaah! :D :D
Geert: erg lief van het idee, maar ik heb een actie echt niet nodig!
Juist! That's the spirit. Ik werk zelf met een zakgeldrekening; Salaris komt op de 25e, huur onderhuurders tussen 23e en de 27e en in een zeldzaam geval de 30e, alle vaste lasten worden de 1e afgeschreven of overgemaakt en dan gaat er 400 naar de zakgeldrekening en mag ik eenmalig uit eten van wat er over is van het salaris.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door tsov »

Volgens mij gaat m'n laptop langzaam stuk... Af en toe wordt 't beeldscherm paars :?
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Geert »

Ik had ook zoiets. Volgens mij was er toen iets mis met de videokaart of de kabel er naar toe, in ieder geval viel het nét niet meer onder de garantie (tuurlijk...) en zou het ook vrij prijzig zijn om te vervangen, dus toen maar een nieuwe laptop geregeld...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door STF »

Ik heb ooit een breuk gehad in de kabel tussen me computer en monitor en toen sloeg die ook paars uit, een beetje ermee heen en weer bewegen en het was weer maanden weg.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Karl »

Ik heb ook behoefte aan een nieuwe laptop, of wellicht een desktop. Maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn en tegen welke prijs.
Het is een spectrum.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Justin »

If only we won like a million Euros.... Then I'd buy one as well..
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door deadlock »

tsov schreef:Volgens mij gaat m'n laptop langzaam stuk... Af en toe wordt 't beeldscherm paars :?
Is het een HP?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door tsov »

Nee, Toshiba. Als ik 'm wiebel is het ook weer weg, maar onder bepaalde hoeken wordt het witte op het scherm paars...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Joshua »

Ik ben lid van http://www.kamernet.nl en krijg dus dagelijks me mailbox vol met advertenties van studentenkamers omdat ik nog steeds een grotere kamer zoek.
En daar worden regelmatige rare eisen gesteld. Maar deze kamer treft toch echt het toppunt:

Nieuwe kamer in NIJMEGEN
Plaats: van Goorstraat, NIJMEGEN
Oppervlakte: 25 m2
Prijs: € 335 incl.
Huurperiode: Onbepaalde tijd, beschikbaar per 15-03-2010

Aangeboden: Gezellig huis met 2 woonlagen en twee keukens. Dakterras aanwezig. Eigen douche.

Huisgenoot dient te voldoen aan de volgende criteria:

* Is Academicus
* Heeft humor
* Is creatief en sportfanaat
* Vetpercentage < 23%
* Mannen: Geen overmatige beharing
* Vrouwen: idem + cupmaat B of C of D

* Gelooft in zichzelf: hangt geen godsdienst aan
* Gaat niet ieder weekend naar ouders oid
* Is zichzelf ervan bewust dat een reactie zonder foto niets oplevert.
* Stuurt in de reactie een vraag mee die wij jou mogen stellen
* Stuurt in de reactie een schokkende vraag mee die wij een andere belangstellende kunnen stellen tijdens de kijkavond.

NB: er worden maximaal 6 mensen uitgenodigd voor de kijkavond.

Zie de 3 dik gedrukte punten. Dat gaat toch totaal nergens over.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Oud forumgebruiker »

De rest ook niet. Daar wíl je dan toch ook niet meer wonen :')
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door STF »

Mannen boffen maar weer, die hoeven namelijk aan een criteria minder te voldoen; de cupmaat. :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Suus »

Nee, maar een gorilla moet zich wel uitgebreid gaan scheren.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door deadlock »

tsov schreef:Nee, Toshiba. Als ik 'm wiebel is het ook weer weg, maar onder bepaalde hoeken wordt het witte op het scherm paars...
Als het bij wiebelen gebeurt kan het heel goed de signaalunit zijn. Over het algemeen kan je de schroefjes van het scherm even loshalen (zitten achter die rubberen beschermdopjes) en dan bij het ding wat onderaan zit (langwerpig, gaan drie draadjes in en komen er twee weer uit) even de stekkertjes goed indrukken en weer op de goede plaats leggen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Karl »

Toch vraag ik mij af of er nog mensen voor zo'n kamer gaan en wat zij dan voor beeld daarvan hebben...
Het is een spectrum.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door STF »

Volgens mij willen ze een fotomodel...
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Mark »

Opmerkelijk, ik zag net dat we nieuwe PI's (PostIcon's) hebben, maar ik kan ze in dit bericht niet gebruiken :P
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Karl »

Wellicht alleen op dit subforum? Maar wat is het voordeel van om het hier niet toe te staan? Bij een nieuw topic kan het overigens ook niet.
Het is een spectrum.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door find_your_spot »

Als ik zo alle criteria snel doorlees voldoe ik zelf helemaal aan geen enkel punt... :@
For Your Railroad Adventures
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten