Mag ik even kwijt #38

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Daniel »

Mark schreef:Opmerkelijk, ik zag net dat we nieuwe PI's (PostIcon's) hebben, maar ik kan ze in dit bericht niet gebruiken :P
Posticons staan alleen aan voor de reiservaringen (om onderscheid te maken wanneer ze in één topic komen) :wink:

Dit alles ook nog onder voorbehoud van de uitkomst van de poll uiteraard.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Ardan »

Jeujj ik mag morgen weer rijden!! :D:D
Als je slim bent zorg je ervoor dat je tussen 11 en 12 uur niet in Deventer bent..
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Vinny »

Karl schreef:Toch vraag ik mij af of er nog mensen voor zo'n kamer gaan en wat zij dan voor beeld daarvan hebben...
Ergens denk ik dan weer dat het een goede grap is, omdat dit zo over de top is...

Maar goed, wellicht willen ze elk weekend gaan pokeren :P Dat is óók een sport :mrgreen:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door deadlock »

Dan slaap ik denk ik nog wel, Ardan ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Justin »

En ik ben onderweg naar de Uithof in Utrecht...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Jeujj ik mag morgen weer rijden!! :D:D
Als je slim bent zorg je ervoor dat je tussen 11 en 12 uur niet in Deventer bent..
Kijk mij slim zijn 8-) :mrgreen: :pos:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Meltrain »

Gisteravond naar de musical 'Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat' in het Beatrixtheater te Utrecht geweest.
Was een leuke voorstelling, maar persoonlijk vond ik de Engelse versie (die ik vorig jaar in London had gezien) toch beter. :mrgreen: Vooral het stuk met de farao was daarin leuker. :wink:

En om vage redenen zit ik nu in één MSN-gesprek een discussie over diepvries spinazie te houden en in een ander gesprek over de film Shutter Island. :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Suus »

Ik heb vandaag hele leuke bibliotheekapparatuur gezien, waar de it-afdeling van moet huiveren :P

Paar duizend items in de collectie die allemaal een rfid-chip hebben, en een student kan ze uitlenen door een stapeltje van maximaal acht boeken op een plaat te leggen, en ze zijn in één keer allemaal uitgeleend. Vind de computer echter niet leuk, want hij wordt er ontzettend langzaam van en kan zelfs crashen :P En als iemand een niet-uitgeleend boek meeneemt uit de bibliotheek, gaat er een alarm af :P

Waarom klinkt mij dit toch allemaal bekend in de oren :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Geert »

In de UB van Utrecht hebben ze ook zo'n systeem (maar dan max 5 boeken per keer) en dat werkt wel goed :)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door STF »

Bij mij ging het alarm van de bibliotheek altijd standaard af, nagenoeg elke keer als ik er doorheen liep (of ik nu naar binnen of buiten ging).
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Ruben »

Je was zelf een fossiel uit de collectie? :mrgreen:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Suus »

Geert schreef:In de UB van Utrecht hebben ze ook zo'n systeem (maar dan max 5 boeken per keer) en dat werkt wel goed :)
Het is wel Amsterdam he, daar moet je rekening mee houden (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Ardan »

Ik hoor in de Centrale OBA echt ontzettend vaak het alarm afgaan. Bijna elke keer als ik naar de poortjes loop bij de ingang is er wel iemand bij wie die afgaat. (it's not me :wink: ) En de eerste etage, met de CD's en DVD's, is helemaal hermetisch afgesloten, je kunt er niet één meenemen naar een andere etage zonder door poortjes te moeten..
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door STF »

4.17 uur en Ardan is nog op het forum, moet die jongen niet eens naar zijn bed?
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Ardan »

Daar lig ik al 4 á 5 uur in... ik kan niet slapen. -O- Lig de hele nacht al te draaien en te woelen en te denken en zo. Dus ik ben me maar aan het vermaken met alle profielen op netwerksites die ik heb een update te geven, was hard nodig. En natuurlijk staat OVinNL aan.
Ik doe ook maar wat
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Stefan »

Ik heb juist heerlijk geslapen. Ik werd om 6.00u wakker, maar het leek nog een eeuwigheid te duren tot m'n wekker afging (om 7.00u dus) wat ik eigenlijk helemaaaaal niet erg vond. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Daniel »

Had vanmorgen kennelijk last van droge humor... kwam m'n lab binnen en zag dat de muis van m'n computer ondersteboven lag. Dus ik tegen 'n collega "Aah, m'n muis is dood: hij ligt op z'n rug" :P

Verkeerdom aangesloten draadjes zijn ook leuk... vreemde gewaarwording als je de temperatuur ziet afnemen als je iets aan 't verwarmen bent :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Woepje »

Woep ligt nog op bed en hangt half achter zijn laptop. Tijd om eruit te gaan en eens actiever te worden. Morgen ga ik Den Helder -> Heerlen doen (rechtstreeks). Heerlijk 8-)

Wel knudde dat ik dan al om 7.00 uur 's ochtends in Den Helder moet zijn en dat dergelijke rechtstreekse treinen niet op meer christelijkere tijdstippen rijden, maar ach gelukkig heb ik een slaapplekkie in Noord Holland :D.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Justin »

You are crazy Woep!

Daniel, ik heb hier uitzicht op je werk (zit weer eens in de Max), Maar in welke van de zes gebouwen zou je nu zitten.... :P
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Fles »

4 uur non-stop in een virm die is geschift :shock: :N
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Justin »

Zou je denken Fles ;). Kan je niet een tv of keuken in de VIRM installeren, zodat je net doet alsof het een huiskamer is? Dan is het wat meer uit te houden :P.

Ik denk dat ik wel weet waar Woep terecht komt :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Woepje »

Fles schreef:4 uur non-stop in een virm die is geschift :shock: :N
Tss, 4 uur is niks joh. Ik heb eens Gn - Ut - Rtd - Vs en Rsd - Tb - Mt - Amr - Hdr - Asd met IRM gedaan. Vs-Rsd en Asd-Amf-Gn was ander mat. Heerlijk!

@ Justin

Ja, juist ja! :Y
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Fles »

Oh nou en ik heb eens een keer (samen met Wubbo trouwens) 1094 km op 1 dag gereden, ZONDER ÉÉN METER in dubbeldeks mat. HA! :D :P
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Ardan »

Jemig :| Mijn record ligt op iets van 700 km op één dag.....
Hehe, tweede rijles is net voorbij. Ditmaal kwam er iets bij bij mijn handelingen, die niet heel onbelangrijk is: de rem! Je hoeft dat ding maar aan te kíjken en je staat al bijna stil.... Ook begin ik nu goed het punt te vinden waarop je gas kunt bijgeven als je de koppeling loslaat. En dat allemaal heel voorzichtig doen. Ook moest ik nu de hele tijd zelf schakelen, maar dat trucje moest ik eerst even door zien te krijgen. Ik zette hem de hele tijd van 2 naar 5 ipv 3 omdat ik die pook ook naar rechts beweeg, maar dat is helemaal niet nodig want bij het naar voren duwen schiet-ie vanzelf in z'n vrij en kun je doorduwen. Sturen ging in de loop van de les ook wat beter, krappe bochtjes vind ik nog wat lastig in te schatten hoeveel je moet draaien.
En nét toen ik alles doorhad, en bij mezelf dacht 'nu gaat-ie lekker', en de instructeur ook niet meer constant hoefde te zeggen wat ik moest doen, stond ik alweer voor mijn huis. Jammer dat zo'n les maar een uur duurt, ik zou wel de hele dag kunnen rijden. Nu zijn we niet eens de stad uit geweest. En 50 rijden is gigantisch sloom, vooral op een doorgaande vrije weg waar verder geen verkeer rijdt.
Gek genoeg voelde ik me het meest op mijn gemak toen de instructeur aan het bellen was en zich niet met mij bezig hield, ik voelde me ontspannen en het reed ook een stuk lekkerder :lol: Want ik weet onderhand wel wanneer ik richting aan moet geven, de koppeling of het gas loslaten of juist gas geven, en schakelen snap ik nou ook wel. Vaak was ik daar ook allang mee bezig, en toen zei hij het nog eens een keer...
Ik doe ook maar wat
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #38

Bericht door Woepje »

Fles schreef:Oh nou en ik heb eens een keer (samen met Wubbo trouwens) 1094 km op 1 dag gereden, ZONDER ÉÉN METER in dubbeldeks mat. HA! :D :P
Heel goed. Dubbeldeks IC mat is voor Woep.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 62 gasten