Wijzigingsblad april 2010
Re: Wijzigingsblad april 2010
En de rest van de stellen/rijtuigen, heeft iemand een overzichtje?
Re: Wijzigingsblad april 2010
Volgens mij zijn in dit geval Google en Wikipedia je grootste vrienden...
Re: Wijzigingsblad april 2010
Op Wikipedia staat het sowieso vermeld.
Re: Wijzigingsblad april 2010
Interessant, daaruit blijkt dat in Gn de sporen 4A, 4B, 6A en 6B (en 5 dus ook) kopsporen worden per 04-09-2010 :)NS-Reiziger schreef:Hier dus de nieuwe
Re: Wijzigingsblad april 2010
Lijkt mij faal, wat dan kan er geen cargo meer door Gn naar Rd/Dz/Lw
Re: Wijzigingsblad april 2010
Met wat meer wisselbewegingen moet dat toch nog over 7 kunnen?
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Re: Wijzigingsblad april 2010
Die dingen zijn sowieso gepland over spoor 7 of 8, dus ik snap het probleem niet helemaal.
Re: Wijzigingsblad april 2010
Oh ik meende dat dat via spoor 5 ging. Heb er in het verleden ook wel een plaatje van geschoten maar wellicht is dat al verleden tijd en gaat het anno 2010 inderdaad via spoor 7 of 8.
Re: Wijzigingsblad april 2010
Hmm, bij Rotterdam Centraal klopt iets toch niet helemaal.NS-Reiziger schreef:Hier dus de nieuwe
Er staat dat spoor 4 tussen 08-2010 en 11-2010 als perronspoor buiten dienst is, maar dat is echter al zo sinds vorige week. :?
Bij spoor 3 staat dan wel weer (goed) dat hij tussen 02-2010 en 07-2010 als perronspoor buiten dienst is.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Wijzigingsblad april 2010
Dat elk document op internet een actuele weergave van de werkelijkheid is lijkt me een illusie . Volgens de oorspronkelijke planning zouden inmiddels zo'n beetje alle perronsporen in Rotterdam buiten dienst geweest moeten zijn, maar ja...
-
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 1472
- Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
- Locatie: Leeuwarden
- Contacteer:
Re: Wijzigingsblad april 2010
Grappig, het projectbureau van station Gn heeft het daar helemaal niet over, wel dat de sporen 2+3 in de toekomst ook doorgaande sporen worden, maar dat duurt nog ff (structuurvisie tot 2040).Daan schreef:Interessant, daaruit blijkt dat in Gn de sporen 4A, 4B, 6A en 6B (en 5 dus ook) kopsporen worden per 04-09-2010 :)
Re: Wijzigingsblad april 2010
2040? Gaat men met het tempo van een NZL een tunnel onder dat station graven ofzo?
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Re: Wijzigingsblad april 2010
Dat wisselt wat, volgens mij. Voor zover ik weet gaan ze meestal over 5, maar heb ze ook wel over 7 zien komen.BR628 schreef:Oh ik meende dat dat via spoor 5 ging. Heb er in het verleden ook wel een plaatje van geschoten maar wellicht is dat al verleden tijd en gaat het anno 2010 inderdaad via spoor 7 of 8.
Uiteindelijk moeten voor zo ver ik weet alle sporen (1A en B uitgezonderd) doorgaande sporen worden, maar dan moet eerst die tunnel er liggen dergelijke...
Re: Wijzigingsblad april 2010
Structuurvisies gaan altijd enkele tientallen jaren verder (meestal iets van 20-30 jaar), maar zeggen niets over de termijn waarop afzonderlijke ontwikkelingen gereed moeten zijn :)NS-Reiziger schreef:2040? Gaat men met het tempo van een NZL een tunnel onder dat station graven ofzo?
Re: Wijzigingsblad april 2010
Ik ben regelmatig op Gn en 9 van de 10 keer rijdt die CARGO over spoor 5. Maar spoor 7 kan natuurlijk ook als ze de boel dicht willen gooien. Maar dat lijkt mij toch niet aannemelijk? Zeker niet als ze willen dat bepaalde treinseries doorlopen naar Gerp (uit Lw/Rd/Dz). Maar dat is ook allemaal toekomstmuziek en wellicht is het wat overdreven om een rechtstreekse verbinding Gnn-Gerp te krijgen, maar goed :D
Re: Wijzigingsblad april 2010
Geeft ze wel de mogelijkheid het uit te stellen tot na ik Abraham heb gezien (the horror).Chauf21 schreef:Structuurvisies gaan altijd enkele tientallen jaren verder (meestal iets van 20-30 jaar), maar zeggen niets over de termijn waarop afzonderlijke ontwikkelingen gereed moeten zijn :)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Re: Wijzigingsblad april 2010
Dat is dus wel wat gaat gebeuren, eerst die sporen dicht. Dan zijn de sporen 6 en 7 voor reizigers goed bereikbaar en kunnen die gebruikt worden. Dan schijnt men een tunnel te willen gaan bouwen en op termijn worden alle sporen (2-7) weer doorgaand. Tenminste, dat is wat ik zo links en rechts opvang...Woepje schreef:Maar dat lijkt mij toch niet aannemelijk? Zeker niet als ze willen dat bepaalde treinseries doorlopen naar Gerp (uit Lw/Rd/Dz).
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 170 gasten