Mag ik even kwijt #39

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Suus »

Och, in Zuidoost zit op de Bijlmerdreef een Rijschool/Reisbureau/Pakketdienst in één :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ja, beetje vreemd, maar goed. Zojuist een recente update ontvangen: de gordijnen arriveren morgen. Dus vanaf dan geen vermaak meer voor de beste treinreizigers :wink:.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Ardan »

ziggy schreef:Tsja, het blijft vervelend als je je achterste wilt luchten uit het raam of de liefde wil bedrijven in een huis zonder.... jawel, gordijnen. Helemaal op de Tugelaweg... naast het spoor dus. Volgens mij heeft menig reiziger gisterenavond wel wat vermaak gehad :P.
Eeeehhh... willen we dit weten? :|
ziggy schreef:Overigens, ik join the club van Ardan. Morgen begin ik met rijden. Die rijschool ziet er trouwens meer uit als een Coffe Company dan een rijschool maar goed, de koffie was lekker.
Welkom bij de club dan maar :D Kijken wie van ons Het Roze Pasje het eerst heeft. Heel veel succes morgen!
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ardan schreef:Eeeehhh... willen we dit weten? :|
Tsja, ik was het niet zelf. Dus dan mag het :wink:... en er waren vooral vrije sferen in het spel. En bedankt! Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken. De laatste keer dat ik reed was er een bijna-botsing met lijn 3, dus dat gaat nog leuk worden...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Ardan »

Je was het niet zelf, maar je weet wél dat morgen de gordijnen arriveren? Da's gek :P
Ik doe ook maar wat
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Mark »

ziggy schreef:Tsja, het blijft vervelend als je je achterste wilt luchten uit het raam of de liefde wil bedrijven in een huis zonder.... jawel, gordijnen. Helemaal op de Tugelaweg... naast het spoor dus. Volgens mij heeft menig reiziger gisterenavond wel wat vermaak gehad :P.
Anders ik wel rond kwart voor 4 vannacht :')
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ardan schreef:Je was het niet zelf, maar je weet wél dat morgen de gordijnen arriveren? Da's gek :P
Connecties :@.

@Mark: Wat moest jij in Amsterdam vannacht? :)
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Mark »

In vrije sferen zijn :oops:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ok. Dan is het goed :wink:, dat mag altijd.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Mark »

Zeker, zeker. Iets te chill *O*
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door STF »

Bee schreef:Och, in Zuidoost zit op de Bijlmerdreef een Rijschool/Reisbureau/Pakketdienst in één :lol:
Boven in het dorp is er een camping en rijschool in één, naast ons een camping en verzekeringskantoor in één en tot slot onze camping die Hollandse, Belgische, Duitse en Engelse camping in één is. :mrgreen:

Vanmorgen was de timing echt perfect: me computer is aan het opstarten, ik kijk ondertussen uit het raam naar een medewerker van het rioleringsbedrijf die een putdeksel aan het zoeken is onder ons grasveld. Op het moment dat ik hem de schep de grond in zie trappen hoor ik het relais van mijn computer-noodstroomvoorziening omschakelen, nergens meer elektriciteit in het huis zo te zien. Ik loop snel richting het café om te kijken of inderdaad de "juiste" groepen eruit liggen van de kabel die de rioleringsmedewerker moet hebben geraakt met zijn schep, wie tref ik bij de hoofd-groepenkast aan: een medewerker van het energiebedrijf die de defecte elektrameter aan het vervangen is... :lol:
(De kabels op het veld liggen meer dan een meter diep onder het gras dus het is vrij onwaarschijnlijk dat je die met een schep raakt en dan ook nog eens volledig vernield zodat alledrie de hoofdzekeringen uitschakelen, maar toch...)
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Stefan »

Zo, nog 1 dagje voor het weekend. Eindelijk, heb 't wel weer gehad voor deze week. :X :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door mb90 »

Ook voor mij is het bijna weekend en dat wordt ook nog eens een weekend buiten de deur. In Vlierden (bij Deurne) om precies te zijn. Vanmiddag ga ik erheen met of de t1957 of de t1959. Het weer ziet er in ieder geval goed uit, dus ik heb er zin in. :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Fles »

Ik ga naar Super de Boer. Moet koffie halen voor me moeder want het is????

Goed zo: in de Aanbieding. :6
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Geert »

Toet. Toet toet! :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Fles »

Nou, ik ben er weer hoor. M'n rug is drie weken terug in de tijd, maar WEL twee euro goddamn veertig uitgespaard. Goed idee mam.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Ardan »

Kon ze dat dan niet zelf gaan halen? Volgens mij kun je beter weer naar je eigen huis gaan, als jij toch alles moet doen...
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Oud forumgebruiker »

Thuis moet je al helemaal alles zelf doen :shock: :wink:

Nou, m'n eerste rijles zit erop... Overtoom - A'veenseweg - Haarlemmermeerstation - Stadionplein - Amsterdamse Bos - Schiphol en dan over de ring A10 terug het Surinameplein op nog een stukje Overtoom en weer keren. Was leuk :D. Het enige vreemde vond ik toen ik een trein (s3100, handig zo'n klokje in het dashboard) inhaalde... Haha ik dacht altijd dat treinen sneller gingen. Afijn, nog een spot voor Somda eraan overgehouden ook. :wink:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Ardan »

Nou, fijn om te lezen dat het goed ging :D En jij mocht de snelweg meteen al op... wil ik ook :( en treintjes inhalen...
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Meltrain »

mb90 schreef:Ook voor mij is het bijna weekend en dat wordt ook nog eens een weekend buiten de deur. In Vlierden (bij Deurne) om precies te zijn.
Bospark De Bikkels toevallig?
Daar ben ik een jaar of 6 geleden ook eens met mijn opa en oma geweest toen mijn ouders gingen behangen en mijn zusje en ik verplicht het huis uit moesten. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Kon ze dat dan niet zelf gaan halen? Volgens mij kun je beter weer naar je eigen huis gaan, als jij toch alles moet doen...
Men is een weekendje naar Kortrijk...
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ardan schreef:Nou, fijn om te lezen dat het goed ging :D En jij mocht de snelweg meteen al op... wil ik ook :( en treintjes inhalen...
Ja, het is wel best anders: ff dat gaspedaal diep intrappen :wink:. Hoewel... dat kan op de Overtoom ook wel... kuch 80 km/h :@. Afijn, ik zie uit naar de volgende les. Hoeveel lessen heb jij per week, eigenlijk?
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Daan »

Ik mocht de eerste rijles ook al de snelweg op, maar dat kwam ongetwijfeld door het feit dat ik al wat kon rijden...
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door MdJ »

Ik mocht op dezelfde dag als dat verhaal met dat achteruitrijden van een vrachtwagen ook de snelweg was. Eik best een eitje, 2x de kijkcyclus afronden... en klaar...

@Ziggy: wat mocht je doen? sturen, schakelen, kijken...?

Mdj doet trouwens 2x per week, de ene week 1x, de andere week 3x.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Suus »

Zo, de jaarlijkse afrekening van de servicekosten is er weer. Dat zou inderdaad gebeuren in de jaarlijkse afrekening van de gemeentelijke belastingen (die ik via de huur betaal). En die afrekening mag er zijn, bijna 170 euro terug :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten