Mag ik even kwijt #39

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Justin »

Gefeliciteerd Vinny!

Had zaterdagavond nieuwe rugbyschoenen gekocht (met alu noppen). Gisterenavond laat bevestiging gehad dat de order klaar is, dus had hem woensdag verwacht. Kreeg ik hem zojuist (18.14) aan de deur afgeleverd. Wist niet dat men post op dat soort tijdstippen kon leveren? Ik bedoel, aangetekende post en pakketjes komen wel vaker in de middag, maar niet na 18:00? Of is dit nieuw? :P (Won't complain though).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Daantje »

Die kunnen volgens mij tot half negen 's avonds nog bezorgd worden tegenwoordig :) Bij mij in de straat bezorgen ze vaak tussen half zes en zes en dat vond ik al vrij laat.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Suus »

De normale post komt hier ook pas aan het eind van de middag. Er wordt hier zelfs zoveel post bezorgd dat de post met een bestelbus wordt bezorgd, het is ongeveer een krat per flat :shock: Zouden ze dat per fiets doen dan zijn dat zo'n 5 fietsen vol :X

En over fietsen gesproken, ik wordt echt gek van de werkzaamheden op het Meester Visserplein in Amsterdam. Dat je mij laat omfietsen via het Markenplein okee, maar nu hebben ze het fietspad langs de Valkenburgerstraat tussen het Meester Visserplein en het Markenplein maar opengetrokken, en het asfalt ervan verwijderd. Wil je mensen nu op de fiets hebben of doen we toch maar een poging de fietsers vanuit de Plantagebuurt en Oost maar helemaal weg te jagen uit de stad :roll:
Laatst gewijzigd door Suus op di 09 mar 2010, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Justin »

Ach, dan is er toch weer meer werkgelegenheid ;). En meer gezondheid doordat men moet fietsen :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Ardan »

Vinny, gefeliciteerd!

@ ziggy: 2e én 3e les? Doe je dubbeluren ofzo?
Ik doe ook maar wat
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Stefan »

Ik leste ook altijd 2 uur. Vond ik wel zo prettig, kwam ik nog eens ergens. :pos:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door STF »

Ik reed vandaag terug van Nederland naar Luxemburg en wilde liever niet in Nederland of België tanken omdat daar zowiezo de brandstof duurder is maar we ook als bedrijf zijnde de BTW niet kunnen terugkrijgen wanneer je in het buitenland gaat tanken. Bij Luik ging het waarschuwingslampje al op het dashboard branden maar ben blijven doorrijden naar Luxemburg en heb direct over de grens getankt: 65,2 liter ging erin terwijl de auto een tank van 55 liter + 10 liter reserve heeft. :mrgreen:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ardan schreef:@ ziggy: 2e én 3e les? Doe je dubbeluren ofzo?
Yes.
En ik maakte vandaag voor het eerst mijn debuut met de auto door Bee-town. Ik heb de Super de Boer gezien. en de Appie Heijn, en zelfs de beruchte spoorwegovergang :wink:. Ook nog ff Chinees gehaal dbij een toko daar en zelfs gepint (bij dat plein met die AH). Dus ik heb half Diemen nu wel gezien :D. Over die auto overigens... volgens mij is het al een redelijk ouwe, op de teller stond bijna 305.000 km :mrgreen:. Maar ja, verder prima wagentje.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Daniel »

STF schreef:65,2 liter ging erin terwijl de auto een tank van 55 liter + 10 liter reserve heeft. :mrgreen:
Hee, waar heb je die 0,2 liter gelaten :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Daantje »

En mijn rijles ging niet echt lekker vandaag. Had gewoon m'n dag niet ofzo. Zei zij ook, vorige week en de keer ervoor ging het duidelijk lekkerder. Reed ook gewoon vaak veel te hard waardoor je alles veel te snel en tegelijk moet doen. En ik moet weer ff leren dat als ze zegt 'hier naar rechts' dat het niet HIER is maar de eerstvolgende logische plek ;) Ben toch blij dat ik mezelf weer levend thuis gebracht heb. Volgende week beter hopelijk.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Suus »

ziggy schreef:
Ardan schreef:@ ziggy: 2e én 3e les? Doe je dubbeluren ofzo?
Yes.
En ik maakte vandaag voor het eerst mijn debuut met de auto door Bee-town. Ik heb de Super de Boer gezien. en de Appie Heijn, en zelfs de beruchte spoorwegovergang :wink:. Ook nog ff Chinees gehaal dbij een toko daar en zelfs gepint (bij dat plein met die AH). Dus ik heb half Diemen nu wel gezien :D. Over die auto overigens... volgens mij is het al een redelijk ouwe, op de teller stond bijna 305.000 km :mrgreen:. Maar ja, verder prima wagentje.
Dat Chinese restaurant is Happy China toch? Ik kom er echter nooit, al schijnt hij beter te zijn dan het restaurant waar ik wel eens chinees haal. Sowieso een beetje een dode hoek van het winkelcentrum. En bij de Super de Boers (het zijn er twee) kom ik nooit, tenzij ik Superveel wil betalen.

Aan je verhaal te horen heb je over de Ouddiemerlaan gereden, ben benieuwd of je net zoals tsov ook in de kruising bij de Rode Kruislaan bent getrapt, de voorrang is precies andersom dan je hem verwacht :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Ardan »

Daantje schreef:(...) En ik moet weer ff leren dat als ze zegt 'hier naar rechts' dat het niet HIER is maar de eerstvolgende logische plek ;) Ben toch blij dat ik mezelf weer levend thuis gebracht heb. Volgende week beter hopelijk.
Hmmm, doet me denken aan eeen bepaalde reclame die een paar jaar terug de Gouden Loeki heeft gewonnen... waarin ze ook moeite hadden met een muis die in de rechterbovenhoek moest en een afstandbediening voor de tv en het bed verwisselden :lol:
(u raadt het reeds, de vrouw die de heg inrijdt.)
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door STF »

Als ik erg vroeg rijles had, reed ik soms weleens gewoon rechtdoor terwijl de instructeur dan links of rechts had gezegd. :?
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Joshua »

Bah. En dan lig je naar een leuk dagje Limburg ziek in bed :(
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door STF »

Ow dat zal ik overmorgen wel weer hebben, ben vrijwel altijd ziek op 11 maart (verjaardag).
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door tsov »

STF schreef:Als ik erg vroeg rijles had, reed ik soms weleens gewoon rechtdoor terwijl de instructeur dan links of rechts had gezegd. :?
Ik ben ook weleens linksaf geslagen, waar ze rechts zei :lol:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Justin »

Idem hier. Gelukkig nooit linksaf op de rotonde gaan als ze daar linksaf zeiden :P.

Kwam geregeld voor dat ik met 2 uur slaap achter het stuur kroop en het dan echt belabberd ging. De keren daarop heb ik maar steeds afgemeld, want mn hoofd zit er dan ook niet bij.

Hummm, moet maar gauw weer eens beginnen...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Joshua »

Zit ook regelmatig slaperig achter het stuur. En dan komt de ene naar de andere ingreep omdat ik drukker bezig ben met slapen als met rijden.
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Maik »

Zo, verstandskies 3 van 4 is er ook uit. Volgende maand wordt de laatste en lastigste eruit gehaald :( .
Pommes.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Chauf21 »

Sorry hoor, maar toen ik rijlessen had, zorgde ik er gewoon voor dat ik uitgeslapen was. Je doet die rijlessen voor jezelf, het kost je klauwen vol met geld en als je dan je geld over de balk gooit, ben je volgens mij niet slim bezig...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door STF »

Tja maar als er op normale tijden nooit plek is, heb je weinig keus.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Suus »

Wat zou ik nog kunnen doen op het werk. Alle klusjes zijn gedaan, de interessante tijdschriften en kranten zijn uit en ik heb alle roddels op Facebook alweer behandeld. Eens denken :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Karl »

Eh, werken?
Het is een spectrum.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Karl »

Iemand een idee hoe ik .pdf-jes kan samenvoegen? Het liefst met een gratis en simpel programma. Ik heb nu een aantal bestanden en die wil ik graag samenvoegen tot één bestand.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #39

Bericht door Ardan »

Omdat ik hoorde dat je ook per fiets en lopend door de Beneluxtunnel kunt, heb ik dat vanmiddag eens uitgeprobeerd. 20 minuten lopen vanaf metrostation Pernis kom ik daar aan, is de fietstunnel afgesloten omdat de roltrappen stuk zijn blablabla. Er schijnt een meisje vanaf gedonderd te zijn en haar been te hebben gebroken dus hebben ze de tunnel maar dichtgegooid. De servicetunnel, die normaal dus niet in gebruik is, was nu open voor fietsers en voetgangers. En een pendeltaxibusje rijdt op en neer zodat je niet dat hele stuk hoeft te lopen (heb ik toch lekker gedaan, ik vind dat soort dingen wel leuk). Weer een ervaring rijker, maar de Maastunnel vind ik toch leuker.
Al met al heb ik er 50 minuten over gedaan om van Pernis naar Vijfsluizen te lopen, niet echt iets om vaker te doen. Bij de Maastunnel loop je met gemak in amper 20 minuutjes van Dokhaven naar de Euromast.
Ik doe ook maar wat
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten