Ja, aankomst nieuwe 3600 in Arnhem wordt dan gewoon .20/.50 en om .24/.54 gaat de 3100 van Arnhem naar Nijmegen. Dus in zuidelijke richting heb je em wel. Ik hoop heel erg dat er nog iets bedacht wordt voor de noordelijke richting...Freek schreef:er vanuit gaande dat de 3100 in het pad van de 2000 of 3700 gaat rijden betekent dat in zuidelijke richting er wel een overstap in Arnhem is richting Nijmegen. Lijkt me.
Bovendien zal de 7600 richting het zuiden dan ook wel een lange haltering krijgen, aankomst is namelijk .06, dat betekent dat deze dus gelijk binnenkomt met de 3000 richting nijmegen. Deze toch eerst moeten vertrekken richting nijmegen, kortom lange haltering voor de 7600.
En de 7600 komt om .07/.37 aan straks, en zal om .11/.41 vertrekken. Als je vanuit Utrecht komt met de 3000, heb je dus straks een mooie overstap op de stoptrein naar Nijmegen ;)
Overigens: de rijtijden zijn volgens Michiel op Somda alleen te halen met..... sprintermaterieel!
Ontlasting Arnhem. Je hebt nu een hele lange kering van de 3600, die gaat eruit. Dus je krijgt netjes een IC op spoor 3 van Roosendaal naar Zwolle en op spoor 7 of iets dergelijks die uit Zwolle naar Roosendaal. Scheelt je een perron. Verder gaat de oude 2000, nu 3100, continu door naar Nijmegen. Scheelt je rangeren. Eigenlijk is verder de enige die erop vooruit gaat, de reiziger die op Nijmegen Lent, Elst, Arnhem Zuid reist. Voor een grote reizigersstroom is dit zeer nadelig.Freek schreef:Wat is de algemene gedachte, een vooruit gang voor de reiziger?
Doet ie nu toch ook?Vinny schreef:En dat met getrokken mat.?Waarbij de 3600 6 minuten gaat halteren te Arnhem en stoptrein tussen Arnhem en Nijmegen blijft.