Mag ik even kwijt #40

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Fles »

Daan schreef:Komt een dezer dagen een mededeling over, als het goed is ;-)
Ik ben benieuwd :)
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Karl »

Bee schreef:Je gaat toch niet verwachten dat ik nu 10 doosjes paaseitjes op de bus ga doen, zeker de Amsterdammers kunnen ze toch wel komen halen (A)

Behalve JWM dan, die kan zijn paaseitjes krijgen bij de krat bier die hier al 2 maanden in de weg staat -O-
Tijd geleden dat ik JWM hier uberhaupt heb gezien.
Het is een spectrum.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Fles »

Bee schreef:de krat bier die hier al 2 maanden in de weg staat
Whut? :shock:
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1130
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Tochjo »

Die krat bier staat klaar naar aanleiding van een weddenschap die hier is afgesproken.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Oud forumgebruiker »

Gewoon opdrinken die handel en hopen dat ie het vergeten is :wink:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door STF »

Voor Daantje en Ardan (en alle anderen die bezig zijn met rijles of nog moeten beginnen):

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=McKaHxrxr7I[/youtube]

In deze les:
-middelvinger opsteken
-toeteren / grootlicht
-inhalen
-schadeformulier pakken

:mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Suus »

ziggy schreef:Gewoon opdrinken die handel en hopen dat ie het vergeten is :wink:
Ik heb het bier niet voor zelfconsumptie gekocht, dan had ik wel een ander merk meegenomen bij de supermarkt (A) Maar als je geïnteresseerd bent kan je het komen halen.

De paasei story continues. Ik ontmoette vandaag mijn nieuwe buurvrouw (alweer een vrouw ja :X ) en die gaf mij een zakje paaseitjes cadeau :cry: Die heb ik maar op het aanrecht van tsov gedumpt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Oud forumgebruiker »

Als ik binnenkort weer eens in de buurt van Diemen ben geef ik wel een gil :wink:. Ik vraag wel aan de instructeur of ik daar weer een toertje kan maken of zo :P. Paaseitjes zijn immers nooit weg!!
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Oud forumgebruiker »

Kwam laatst weer eens in Zaandam en zag dat de bouwput wat verder gevorderd was... en ik schrok me eerlijk gezegd de vinket*ring....

Afbeelding
Afbeelding

Hoe BEDENK je dit?! Hoe kun je zoiets afgrijzelijk lelijks bedenken? :shock: Ik wist dat Zaandam de stad van de lelijkheid en wansmaak was, maar dit... Denken ze het hiermee op te fleuren? :shock:

Onder dat laatste *kuch* prachtige gebouw - en tevens stadhuis :shock: - komen overigens de Citea's te ronken en te uitlaatgassenverspreiden. Ik zie ze al op internet staan... de eerste foto's van (een van de) Citea-series met dat geweldige gebouw op de achtergrond :')
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door htm_tram »

Doe je je best op school keuren ze het niet goed omdat er een paar te kleine tussen zitten: :neg:
Afbeelding

Mcn wat niet zo goed met zijn treintjes omgaat, Sleutel kon ik zo ongemerkt meenemen...
Afbeelding

En dan later bij Zandvoort rijdt hij lekker tegen het stootblok aan en dan omroepen dat hij niet verder het strand op kan...
Afbeelding
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Fles »

ziggy schreef:Als ik binnenkort weer eens in de buurt van Diemen ben geef ik wel een gil :wink:. Ik vraag wel aan de instructeur of ik daar weer een toertje kan maken of zo :P. Paaseitjes zijn immers nooit weg!!
Oh je bent bezig met je vrachtwagenrijbewijs? Dat had ik even gemist :mrgreen:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Fles »

ziggy schreef:Kwam laatst weer eens in Zaandam en zag dat de bouwput wat verder gevorderd was... en ik schrok me eerlijk gezegd de vinket*ring....
Ook zoiets ja. Jan-boeren-lul mag nog geen brievenbus geel verven zonder 114 vergunningen, en dit staat er gewoon ineens WTF :shock:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Suus »

Ik las van de week in de Volkskrant dat er een balkon komt speciaal voor net-getrouwde stellen, en dit balkon wordt geflankeerd door twee zoenende walvissen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Damian
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 19 mar 2010, 16:29
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Damian »

Ik heb uitzicht op die lelijke gedrochten in Zaandam. Tenminste, als ik op het dak sta D: ..

Overigens ben ik nu al 24u wakker, ik had een horrornacht (ja ik ben en blijf wel 13), en het was heel melig! *O*
Zal ik maar de details besparen?
In ieder geval kwam ik met een snor getekend met eyeliner terug :Y
Damian loves..
The Intercity departing on 7:34, because that's my lovely, daily train <3
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Justin »

School kan soms zo een zware bevalling zijn....

Nog in totaal 9 lesdagen voor de rest van het jaar en dan is het alweer over voor mij, qua contacturen...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Caspar »

Zaandam is inderdaad een aparte stad, een beetje alles bij elkaar geraapt. het oude winkelcentrum met de brug naar het station en mc Donalds was ook erg lelijk vond ik. Om over die parkeergarage boven de gesloopte Albert Heijn nog maar te zwijgen. Het zou voor Zaandam een enorm pluspunt zijn als die drukke provinciale weg ondertunneld wordt ter hoogte van het station. Nu is dat een lelijke drukke barrière tussen station en centrum. Misschien gaat dat ook wel gebeuren?
Damian
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 19 mar 2010, 16:29
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Damian »

Caspar schreef:Zaandam is inderdaad een aparte stad, een beetje alles bij elkaar geraapt. het oude winkelcentrum met de brug naar het station en mc Donalds was ook erg lelijk vond ik. Om over die parkeergarage boven de gesloopte Albert Heijn nog maar te zwijgen. Het zou voor Zaandam een enorm pluspunt zijn als die drukke provinciale weg ondertunneld wordt ter hoogte van het station. Nu is dat een lelijke drukke barrière tussen station en centrum. Misschien gaat dat ook wel gebeuren?
Ze willen ook weer een gracht op de Gedempte Gracht.
Het centrum is mislukt. In mijn wijk heb je wat meer.. rust en de omgeving op zich is beter. (Westerwatering, Houtveldweg-kant als je op station Zaandam komt).
Dat is ook dan echt de enige wijk die een beetje gelukt is.

Overigens heb ik ook gehoord van een bibliotheek boven 't spoor .. Hmmm. Terwijl we al een goeie bieb hebben. Maarja, dat zijn gelukkig toekomstplannen.
Damian loves..
The Intercity departing on 7:34, because that's my lovely, daily train <3
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Caspar »

Ik ben van mening dat Zaandam juist iets moet doen met de ligging aan de Zaan. Een mooi hotel, een promenade, terrasjes etc aan de Zaan zouden best wat toeristen kunnen trekken voor een paar uurtjes. Je kan natuurlijk het oude industriële karakter van Zaandam daarmee benadrukken. (eerste industrie van het land was toch in Zaandam?) Vind water in een binnenstad sowieso al een pluspunt, maar in Zaandam doet men niet zo veel ermee.
Damian
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 19 mar 2010, 16:29
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Damian »

Inderdaad! Maar juist aan de Zaan staan flatgebouwen, winkels e.d.
Als ik kan, ben ik weg in Zaandam.
Damian loves..
The Intercity departing on 7:34, because that's my lovely, daily train <3
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Oud forumgebruiker »

Damian schreef:Het centrum is mislukt. In mijn wijk heb je wat meer.. rust en de omgeving op zich is beter. (Westerwatering, Houtveldweg-kant als je op station Zaandam komt).
Dat is ook dan echt de enige wijk die een beetje gelukt is.
Pffrrrt..... mag ik even lachen? Westerwatering vind ik persoonlijk één van de meest afgrijzelijkste wijken van Zaandam. Zo'n kleurloze jaren'80 vinexwijk à la waar er 3000 van zijn in Almere en heel de vinex-provincie Flevoland :roll:.

Het enige aan Zaandam wat ik gelukt vind zijn de jaren '30 wijken tussen het spoor en de Westzijde (zo bij dat kerkje tegenover die muziekschool) en de huisjes achter de peperstraat aan d ekant van Het Mennistenerf. Maar ja, dat is oude glorie... in Zaandam zijn ze er heel goed in om te slopen, dus er is nog maar weinig oude glorie. Op de één of andere manier krijgt men daar om de zoveel kjaar een nieuw plan in hun kop en moet alles wat er staat gesloopt worden. Op die manier vind ik he tniet zo heel raar dat het een onsamenhangend, vieze en lelijke stad is geworden. :(
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Oud forumgebruiker »

Fles schreef:Oh je bent bezig met je vrachtwagenrijbewijs? Dat had ik even gemist :mrgreen:
Was dat maar waar... :wink:
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Jurjen »

ziggy schreef: Pffrrrt..... mag ik even lachen? Westerwatering vind ik persoonlijk één van de meest afgrijzelijkste wijken van Zaandam. Zo'n kleurloze jaren'80 vinexwijk à la waar er 3000 van zijn in Almere en heel de vinex-provincie Flevoland :roll:.

Het enige aan Zaandam wat ik gelukt vind zijn de jaren '30 wijken tussen het spoor en de Westzijde (zo bij dat kerkje tegenover die muziekschool) en de huisjes achter de peperstraat aan d ekant van Het Mennistenerf. Maar ja, dat is oude glorie... in Zaandam zijn ze er heel goed in om te slopen, dus er is nog maar weinig oude glorie. Op de één of andere manier krijgt men daar om de zoveel kjaar een nieuw plan in hun kop en moet alles wat er staat gesloopt worden. Op die manier vind ik he tniet zo heel raar dat het een onsamenhangend, vieze en lelijke stad is geworden. :(
Het is inderdaad wel knap. Ondanks dat Zaandam een historische grondslag heeft en veel dorpjes in de regio juist heel pittoresk zijn, heeft Zaandam inderdaad zo'n beetje eenzelfde reputatie als Almere. :')
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Oud forumgebruiker »

Heb nog een mooi overzicht gevonden.
Afbeelding

Hie rga je toch van huilen.... beter doen ze wat aan het station (om het ov-gerelateerd te houden), want dat mag nodig eens gesloopt, als ze toch aan het slopen zijn.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Justin »

Het lijkt een beetje op een huis van Professor Layton & The Curious Village...

Damn, heeft m'n naaste omgeving ook nog eens wat positiefs in te brengen dan mij alleen maar af te zeiken en mij weg te laten kwijnen?! Sterf de tering ofzo :evil:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Suus »

Wie vannacht uit gaat in Amsterdam moet niet vreemd opkijken als duizenden mensen een stille tocht aan het lopen zijn: Vannacht is de Stille Omgang ter ere van het mirakel van Amsterdam in 1345.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 133 gasten