Mag ik even kwijt #40

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door htm_tram »

Heb ik ook een keer meegelopen. Allemaal dronken jongeren die blikjes naar je toe gooien en wij bleven stil en liepen door. (A)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Maik »

Zit je klaar voor de samenvattingen van de eredivisie, heb je ineens geen beeld meer. Zal wel te maken hebben met die flinke bui die hier nu naar beneden komt... :neg:
Pommes.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Justin »

Kan je een keer uitslapen, slaap je alsnog maar 7 uurtjes O.O!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Caspar »

Het moet niet veel gekker meer worden zeg:
http://www.nu.nl/buitenland/2209571/dak ... ussel.html
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door JeePee »

Zo weer terug van de wintersport. Lekker bruin geworden, veel geskied uiteraard (kon nog net, gisteren was het aan het regenen (tegelijkertijd was dat het eerste moment zonder strakblauwe lucht) en waren de pistes drap) en alles heel gehouden. Volgend jaar zeker weer *O*
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Stefan »

Zo, en ik ben terug van een weekendje Disney. Is (weer :P) prima bevallen. :pos:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Justin »

Pfoe... tough match, but we won! Yeuj 14.7 (91) tegen 12.6 (72). Nog behoorlijke tackle/hit geïncasseerd, maar na een minuutje ging het alweer. Wel vermoeiend zeg...

Overigens is damesrugby best wel grappig om naar te kijken :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door webguy »

Nou, de volgende studiekeuze knoop is weer eens doorgehakt, het wordt een schakelminor aan de Radboud Universiteit in Nijmegen, en vanaf september 2011 waarschijnlijk dus een master Informatica aan de Radboud :) Yay, nog twee jaar school :P Ach, ik ben straks ook maar net 24 als ik afstudeer, dus ja :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Suus »

Waarom maak ik toch altijd iets mee als ik naar de supermarkt ga. Soms is het slechts een buurvrouw met een stel vriendinnen, maar vandaag was het weer een heel andere categorie.

Met het schitterende weer was ik naar Amsterdam gefietst, en na een rondje door de stad (altijd leuk, toeristen met je fietsbel waarschuwen :twisted: ) naar de Albert Heijn op de hoek Sarphatistraat - Ir. Jacoba Mulderplein gefietst voor een paar boodschapjes. Ik was nog niet klaar met mijn fiets wegzetten of twee mannen gingen met elkaar op de vuist voor de ingang. Een toevallig passerende buurtregisseur greep meteen in, en ook een aantal personeelsleden van de Albert Heijn kwamen al snel assisteren. Wat er met beide mensen is gebeurt weet ik niet, ik ben daarna de winkel ingegaan.

In de winkel rotzooi met producten over datum. Toen ik bij de melk een pak melk van gisteren zag toevallig een medewerker die langsliep erop aangesproken, die haalde zijn teamleider er weer bij en die weer de baas (ga dan meteen naar de baas :X ) die duidelijk ongeintresseerd aangaven dat dit absoluut niet mocht gebeuren. Nouja, je loopt de winkel uit en ze zijn het vergeten idee...

Bij de kassa tenslotte zat de caissière heerlijk te klungelen, ze kreeg het voor elkaar één fles sap maar liefst 11 keer aan te slaan. Wel de langste kassabon ooit meegekregen voor zes producten *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door --Stefan-- »

Ooow, dat is toch niet zo heel erg apart? :P
Moet je maar eens een dagje met me meelopen op een zaterdag *O*

Maar gewoon met mekaar op de vuist gegaan? De AH is toch wel erg blauw op straat, en dan toch proberen mekaar de kop in te slaan :shock:.
3 0 7 9
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Meltrain »

Bee schreef: Ik was nog niet klaar met mijn fiets wegzetten of twee mannen gingen met elkaar op de vuist voor de ingang. Een toevallig passerende buurtregisseur greep meteen in, en ook een aantal personeelsleden van de Albert Heijn kwamen al snel assisteren. Wat er met beide mensen is gebeurt weet ik niet, ik ben daarna de winkel ingegaan.
Bij mij in de Jumbo was er ook een keer een flinke vechtpartij. Heel apart om dat mee te maken... :N
Bee schreef: In de winkel rotzooi met producten over datum. Toen ik bij de melk een pak melk van gisteren zag toevallig een medewerker die langsliep erop aangesproken, die haalde zijn teamleider er weer bij en die weer de baas (ga dan meteen naar de baas :X ) die duidelijk ongeintresseerd aangaven dat dit absoluut niet mocht gebeuren. Nouja, je loopt de winkel uit en ze zijn het vergeten idee...
Als dat bij de Jumbo gebeurt, krijg je gratis één vervangend product (bij zuivel als het de datum van 'morgen', 'vandaag' of nog eerder heeft, bij de rest als het echt over de datum is).
Ik weet niet of dat bij AH ook zo is?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Oud forumgebruiker »

Nee.

Gebeurt overigens regelmatig er bij AH over datum troep in de vak zit. Hoe vaak wij niet brieven binnen kregen over kleine kindjes die danoontje hadden gegeten van 2 weken over datum en daardoor ziek waren geworden :lol:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Meltrain »

ziggy schreef:Nee.
Flauw. -O-
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Oud forumgebruiker »

Tsja, zo klantvriendelijk is het er niet, ook al adverteert AH daar graag mee.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Ardan »

Ik heb een jaartje bij de Plus gewerkt, en toen Hoofd Zuivel een keer afwezig was moest ik die Zuivel maar even gaan overnemen. Dus ik eerst maar eens alle over-datum-moekiemoekie eruit lopen vissen. En dan zie je maar weer hoe belangrijk fifo is: onderop lagen pakjes brakboter van ongeveer 3 maanden oud... ik heb er heel veel uitgehaald toen.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Suus »

Fifo is erg belangrijk, ik ben er lang genoeg mee geconfronteerd geweest. Helaas ging het lichtje bij mijn collega's pas echt branden toen ik op het punt stond 50 liter salsasaus weg te gooien. Elke keer weer werden een nieuwe doos besteld door de computer als er een doos op was, en die werd elke keer voor de andere dozen gezet door luie collega's...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Ardan »

Ben trouwens erg handig geweest vandaag. Ik liep tegen 18 uur van de bushalte naar mijn huis, en vanuit het niets kwam er een gedachte bij mij naar boven: ik had mijn sleutels bij mijn moeder in Winterswijk laten liggen!
.......
.............
SHIT!
...................
Nou, dan maar hopen dat Huisgenote 2 thuis was. Huisgenote 1 was er niet, dat wist ik.
Maar nee, Huisgenote 2 was er niet.
Gelukkig hangt er een reservesleutel binnen aan het deurkozijn, en kon ik het bovenraampje open krijgen. Dus ik op het bankje gaan staan, arm naar binnen, maar nee, de sleutel hing te laag om te kunnen pakken.
Een aantal verwoede pogingen later liep ik de tuin weer uit en naar het plein. Daar pakte ik een tak, brak hem even zo dat-ie een soort weerhaak kreeg, en bij huis liet ik hem door het raam zakken. Ik had welgeteld één kans... als deze mislukte kon ik het wel vergeten. Maar ik kreeg de sleutel te pakken en kon naar binnen! In feite is het dus heel makkelijk inbreken bij ons... toch maar voorstellen om de sleutel elders te bewaren. En het was maar goed dat ik een reservesleutel van mijn kamer in de kast heb liggen, dus ik kan overal in.
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Oud forumgebruiker »

Dank voor de tip :wink:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Oud forumgebruiker »

Daar is-sie weer..... http://nos.nl/video/144095-opmerkelijk- ... andam.html
"Met uitzicht op het hoofdkantoor van de grootgrutter" kotsssss :cry:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Suus »

ziggy schreef:Daar is-sie weer..... http://nos.nl/video/144095-opmerkelijk- ... andam.html
"Met uitzicht op het hoofdkantoor van de grootgrutter" kotsssss :cry:
Leef jij altijd met een week vertraging? :wink:

Video van 15 maart ;)

Opzich wel handig, komt de wereld niet meer zo gehaast over :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wout87
Berichten: 166
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 14:00

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Wout87 »

Gelukkig alweer 7 weken stage achter de rug. Ik mis het vrije reizen doordeweeks op een willekeurige dag.
Van de ritjes Deventer-Arnhem wordt je ook niet vrolijker van.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Karl »

Welkom in de echte wereld.
Het is een spectrum.
Wout87
Berichten: 166
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 14:00

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Wout87 »

Doordeweeks ben ik savonds te moe om te reizen. Soms op vrijdagavond nog wel eens.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Ardan »

Net rijles nummer 6 gehad. Heb er zelf niet zo'n goed gevoel over, mijn instructeur vond echter dat het prima ging! Heb vandaag heel veel moeten schakelen in bochten. Schakelen op zich gaat hartstikke goed, maar tijdens een korte bocht of op rotondes... Ik zal nog veel moeten oefenen. En mijn instructeur wil juist dat schakelen op alle terreinen goed gaat voor hij verder met mij wil. Die snelweg kan ik dus nog wel even vergeten voorlopig :cry:
Ik doe ook maar wat
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Daan »

In bochten (als in: afslaan) en op rotondes moet je juist niet willen schakelen, dat moet je daarvoor al gedaan hebben (terug naar de 2). Tenminste, dat is mij destijds geleerd.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten