Mag ik even kwijt #41

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Mag ik even kwijt #41

Bericht door STF »

Opmerkelijk voor een dagje in maart; vanmiddag drie campers binnen een halfuur op de camping terwijl ze niet bij elkaar hoorden.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Suus »

Het bedrijf waar tsov werkt is wanhopig? Ze hebben folders door de bus geduwd voor nieuwe collega's :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door tsov »

Gebeurt elk jaar hoor ;) Ik heb dat twee of drie jaar terug ook al eens gedaan :)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Suus »

Nou, je hebt geluk, de (bijna ex-)buurvrouw, je weet wel, die blonde, die is van plan te gaan solliciteren. :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21334
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Meltrain »

Zou iedereen deze petitie voor het behoud van de studiefinanciering kunnen tekeken? Ik weet niet of het helpt, maar niet geschoten is altijd mis. ;)
Alvast bedankt namens alle huidige en toekomstige studenten. :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Etienne
Donateur
Berichten: 7940
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Etienne »

Vandaag met rijles over de snelweg en provinciale weg mogen scheuren *O*
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Chauf21 »

Daan schreef:Tja, die oprit daar is recht en lang zat, en als je het dan ook nog verdomd om die invoegstrook te gebruiken (ze hebben dat ding niet voor niks lang gemaakt...), dan weet ik het ook niet hoor... Naar links gaan is inderdaad een optie, maar dan moet daar wel ruimte wezen.
Dan nog... je bent met meerdere mensen op de wereld (en dus ook op de weg) en niet iedereen is blijkbaar even begaafd op de weg als jij bent. Jij had ook kunnen anticiperen op die wagen: "goh, die gaat wel erg langzaam op de invoegstrook [waar zou dat door komen?], laat ik maar even gas terug nemen en ruimte maken." Wel zo sociaal.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Geert »

Je bent trouwens ook niet verplicht de maximumsnelheid te rijden natuurlijk.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door --Stefan-- »

Je bent verplicht om op de snelweg minimaal 60 km/u te rijden. Files uitgezonderd natuurlijk
3 0 7 9
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door STF »

En op snelwegen van 100 km/u minimaal 50 km/u te rijden. De bekeuring voor te langzaam rijden is overigens jaren geleden al afgeschaft.
Overigens rijden caravans bij een steile klim in bijvoorbeeld België echt niet harder dan 20 km/u op de snelweg omdat ze er simpelweg niet sneller tegenop komen.
Laatst gewijzigd door STF op do 25 mar 2010, 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door --Stefan-- »

Afbeelding
Voor als je kinderen echt heeeel vervelend zijn :P
3 0 7 9
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Ardan »

Ik denk dat ik niet eens de moeite ga nemen om mij voor te gaan stellen hoe dat zou voelen :shock:

Wordt het trouwens geen tijd voor Het Grote Wij Leren Autorijden-topic? We zitten het hele Mag ik even kwijt vol te spammen XD
Ik doe ook maar wat
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door tsov »

--Stefan-- schreef:Je bent verplicht om op de snelweg minimaal 60 km/u te rijden. Files uitgezonderd natuurlijk
Nee hoor, de minimumsnelheid is in 1990 afgeschaft. Sindsdien geldt alleen nog de regel dat je de snelweg alleen mag betreden met motorvoertuigen die een snelheid van ten minste 60 km/h kunnen halen ;)
Nuanceverschilletje :)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Chauf21 »

tsov schreef:
--Stefan-- schreef:Je bent verplicht om op de snelweg minimaal 60 km/u te rijden. Files uitgezonderd natuurlijk
Nee hoor, de minimumsnelheid is in 1990 afgeschaft. Sindsdien geldt alleen nog de regel dat je de snelweg alleen mag betreden met motorvoertuigen die een snelheid van ten minste 60 km/h kunnen halen ;)
Nuanceverschilletje :)
kunnen en mogen.
Nuanceverschilletje ;)
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door find_your_spot »

Chauf21 schreef:
Daan schreef:Tja, die oprit daar is recht en lang zat, en als je het dan ook nog verdomd om die invoegstrook te gebruiken (ze hebben dat ding niet voor niks lang gemaakt...), dan weet ik het ook niet hoor... Naar links gaan is inderdaad een optie, maar dan moet daar wel ruimte wezen.
Dan nog... je bent met meerdere mensen op de wereld (en dus ook op de weg) en niet iedereen is blijkbaar even begaafd op de weg als jij bent. Jij had ook kunnen anticiperen op die wagen: "goh, die gaat wel erg langzaam op de invoegstrook [waar zou dat door komen?], laat ik maar even gas terug nemen en ruimte maken." Wel zo sociaal.
Ben ik dan de enige die op rijles geleerd is bij dit soort gevaarlijke situaties plankgas te geven en de vluchtstrook nog even verder te gebruiken als invoegstrook? *O*
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21334
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Meltrain »

Ardan schreef:Wordt het trouwens geen tijd voor Het Grote Wij Leren Autorijden-topic? We zitten het hele Mag ik even kwijt vol te spammen XD
Volledig mee eens. :pos:
(Het mag anders ook in Wijlre-Gulpen. ;) )
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Damian
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 19 mar 2010, 16:29
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Damian »

Damian heeft een studiedag *O* .
En ik probeer mijn foto van een CTA die verkeerd stond op A'dam Sloterdijk.. Alleen doet mn mobiel vervelend :evil:
Damian loves..
The Intercity departing on 7:34, because that's my lovely, daily train <3
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Suus »

En anders blijk je vervuild kraanwater te hebben waardoor ik nu buikkrampen heb :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door tsov »

Ik zit hier in de afdeling bijzondere collecties van de UB van de UvA en hier hangt een klok van de SBB aan de muur 8-)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Suus »

tsov schreef:Ik zit hier in de afdeling bijzondere collecties van de UB van de UvA en hier hangt een klok van de SBB aan de muur 8-)
Kende je die niet :o
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door tsov »

Ik was nog nooit in die leeszaal geweest ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Fles »

Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Ardan »

Wat is dat dan voor geval? :? Dacht dat ik onderhand alle vreemde moekiemoekie wel had gezien, maar deze ken ik nog niet.

Zin in zaterdag!!!!!!! Trailertje van Knock Out belooft wat :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Hh7M4SHzlRM[/youtube]
(zet het geluid trouwens maar uit, bij 50 seconden begint de muziek waar ik die hele nacht op los zal gaan :mrgreen: dat kan alleen niemand hier waarderen :wink: )
Maar we worden dus wel genaaid door de zomertijd! Normaal duurt een festival van 22 uur tot 7 uur, en is dus 9 uur lang. Dat zijn er nu maar 8! Naja, gewoon uurtje dubbel zo hard stampen :D
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Wat is dat dan voor geval? :? Dacht dat ik onderhand alle vreemde moekiemoekie wel had gezien, maar deze ken ik nog niet.
Gewoon een videoschouwtrein, ook weer niet ZO bijzonder hoor :P
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #40

Bericht door Ardan »

Woeps :oops: zo snel niet kunnen zien. Slecht.
Ik doe ook maar wat
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten