Wie is de mol?

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Daantje »

Ik ga ook voor Sanne. Vind het wel jammer dat Arjen eruit is :( Had het ook totaal niet verwacht.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door tsov »

Nu net teruggekeken en ik vind het echt net zo verbazingwekkend als iedereen dat Arjen eruit ligt. Arjen was volgens mij de slimste van alle kandidaten wat hem heel goed maakte, of juist de mol, maar goed, nu ben ik ook een beetje de kluts kwijt :|
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Suus »

Dit paste precies binnen mijn verwachting.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door tsov »

Daag, Erik...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Etienne
Donateur
Berichten: 7911
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Etienne »

Zat er ook wel aan te komen dat hij weg ging. Maar ik ga nog steeds voor Frits :P
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door tsov »

Ik ga toch met de mannen mee, en verdenk de vrouwen. Ben er nog niet uit wie precies, maar ik neig naar Sanne.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Geert »

Ik blijf bij Sanne :D. Wel jammer dat Erik weg is, maar ja, iemand moest er gaan...
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Wie is de mol?

Bericht door Chauf21 »

Jammer, jammer, had liever de finale gehad met Kim, Arjen en Erik...
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Wie is de mol?

Bericht door Freek »

Zou De Mol zich verraden hebben:
Net voordat de kandidaten de test invulden was er met elke kandidaat een interviewtje te zien. Sanne had toen al een vrijstelling. Sanne zei daar:
"Ik weet niet wie er in de finale komt De Mol, Kim Pieters en ik weet niet wie er nog naast staat" Of zei ze:
"Ik weet niet wie er in de finale komt De mol: Kim Pieters en ik weet niet wie er nog naast staat"?

Met mijn mede mol-kijkers hadden we er een discussie over. Ik dacht dat ze de onderste zin zie, mijn tv-genoten dachten de eerste. Dat zou betekenen dat ze zelf de Mol is.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Geert »

Nu je het zegt, toen ik haar dat hoorde zeggen dat ik ook even "wat zegt ze nou??". Sowieso doet ze wel erg luchtig voor iemand die vindt dat ze slecht is in het maken van testen...
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Wie is de mol?

Bericht door Wubbo »

Ik weet het nog steeds niet. Sanne roept dat ze geen testen kan maken maar staat in de finale (wel met een vrijstelling en een boel jokers). Die zin van haar viel me ook op. Aan de andere kant gaf Frits de minst voor de hand liggende antwoorden op de vragen van Pieter Jan.

Ik zou eigenlijk alle afleveringen nog eens terug moeten kijken om me een mening te vormen.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Wie is de mol?

Bericht door BR628 »

Freek schreef:Zou De Mol zich verraden hebben.
Wat denk jij, dat ze dat stukje niet even niet opnieuw hebben laten opnemen als dit inderdaad zo zou zijn...
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Wie is de mol?

Bericht door Freek »

zitten er in elke serie niet een aantal aanwijzingen? oke, ik geef toe het is dan wel een hele opvallende.
Bovendien geef ik ook alleen maar de discussie weer, ik dacht ook dat ze iets anders zei. :wink:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Suus »

Ow, maar ik heb wel een heel goede aanwijzing, en als je het niet gelooft, ga maar terugkijken.

Als je bij de executie vanuit de presentator naar de groep kijkt, zit Sanne altijd links van de persoon die het veld moet gaan ruimen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Wie is de mol?

Bericht door find_your_spot »

Ik blijf bij het oordeel van Karel van de Graaf: ""FRITS SISSING IS DE MOL"" *O*
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Daantje »

Freek schreef:Zou De Mol zich verraden hebben:
Net voordat de kandidaten de test invulden was er met elke kandidaat een interviewtje te zien. Sanne had toen al een vrijstelling. Sanne zei daar:
"Ik weet niet wie er in de finale komt De Mol, Kim Pieters en ik weet niet wie er nog naast staat" Of zei ze:
"Ik weet niet wie er in de finale komt De mol: Kim Pieters en ik weet niet wie er nog naast staat"?

Met mijn mede mol-kijkers hadden we er een discussie over. Ik dacht dat ze de onderste zin zie, mijn tv-genoten dachten de eerste. Dat zou betekenen dat ze zelf de Mol is.
Omdat ze al wist dat ze zelf in de finale zou staan vat ik het op als: de mol (zij zelf), Kim Pieters en nog iemand (Erik of Frits).

Wat me verder op viel was dat Erik de molfoon aan Kim gaf en daarbij de nadruk legde op mol. Zou hij op Sanne gestemd hebben en nu weten dat het Kim is omdat hij een rood scherm kreeg?
Etienne
Donateur
Berichten: 7911
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Etienne »

Frits heeft de pot gewonnen :mrgreen: en ik maar altijd de mol denken op hem :N
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Suus »

Tsov en ik weten het zeker.

Sanne is de mol.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Wie is de mol?

Bericht door Freek »

Check
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Wie is de mol?

Bericht door Wubbo »

Aangezien ik het niet weet en de meesten hier op Sanne zitten, denk ik nu dat het Kim is. Dat houdt de spanning er een beetje in :)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door Geert »

Geert schreef:Ik ga voor Sanne! Vooral dat schalkse lachje op het einde (bij de executie) deed het 'm, hoewel ik haar vorige aflevering toch ook wel verdacht vond :)
Geert schreef:Toffe opdracht inderdaad met die karaoke :D
Kim zat anders ook lekker te mollen bij dat dingen omhoog takelen. Of was het toch Sanne "wij vrouwen krijgen dat wel voor elkaar"?
Geert schreef:Ik blijf maar bij Sanne. Er zullen wel een hoop mensen balen, Arjen was een populaire mol...
Geert schreef:Ik blijf bij Sanne :D. Wel jammer dat Erik weg is, maar ja, iemand moest er gaan...
Sanne, natuurlijk. :Y
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Wie is de mol?

Bericht door htm_tram »

Geert schreef:
Geert schreef:Ik ga voor Sanne! Vooral dat schalkse lachje op het einde (bij de executie) deed het 'm, hoewel ik haar vorige aflevering toch ook wel verdacht vond :)
Geert schreef:Toffe opdracht inderdaad met die karaoke :D
Kim zat anders ook lekker te mollen bij dat dingen omhoog takelen. Of was het toch Sanne "wij vrouwen krijgen dat wel voor elkaar"?
Geert schreef:Ik blijf maar bij Sanne. Er zullen wel een hoop mensen balen, Arjen was een populaire mol...
Geert schreef:Ik blijf bij Sanne :D. Wel jammer dat Erik weg is, maar ja, iemand moest er gaan...
Sanne, natuurlijk. :Y
Ik ga ook voor Sanne :lol:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Wie is de mol?

Bericht door Wubbo »

Zo, ik zit er klaar voor. Kom maar op ;-)
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wie is de mol?

Bericht door tsov »

Bee schreef:Tsov en ik weten het zeker.

Sanne is de mol.
Hadden we het toch fout... :(
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Wie is de mol?

Bericht door Wubbo »

Wubbo schreef:Aangezien ik het niet weet en de meesten hier op Sanne zitten, denk ik nu dat het Kim is. Dat houdt de spanning er een beetje in :)
*O* *O* *O*
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten