Hybride's Connexxion Zuid-Holland

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Hybride's Connexxion Zuid-Holland

Bericht door Suus »

Op OVinBoskoop.nl staat het volgende plaatje van de vervolgserie Van Hool A300H voor de stadsdiensten van Leiden, Alphen en Gouda:

Afbeelding

Opzich vind ik dit wel jammer, de groene kleur staan de 4883 t/m 4886 erg goed, en ik snap deze kleuren ook niet helemaal, aangezien de provinciekleuren rood en goud zijn. Maar ik ben benieuwd hoe dit er in het echt uit gaat zien.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Hybride's Connexxion Zuid-Holland

Bericht door Dexter »

Het lijkt me wel een leuke combi. Ik ben allang blij dat we van dat eeuwige stads-rood en streek-geel zijn verlost. Totdat BRU zonodig met een quasi-hippe retroversie van dat streek-geel op de proppen moest komen... Bleegh.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Hybride's Connexxion Zuid-Holland

Bericht door Daniel »

Inmiddels wordt op OV in Boskoop (kan 't originele artikel niet vinden) ook aangekondigd dat er vanaf begin 2011 een 25-tal hybride bussen op de stadsdienst Dordrecht gaat rijden.
Dat zou overigens betekenen dat de twee Groningse Citaro's hier nog even mee moeten, kom namelijk met even tellen op 27 12-meterbussen als huidig wagenpark...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 126 gasten