Mag ik even kwijt #41

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Damian
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 19 mar 2010, 16:29
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Damian »

Vandaag even naar het nieuwe shopping center geweest in Zaandam. Nog niet veel aan aangezien niet alles open is. Heb wel heel lang in de Saturn gestaan.
Damian loves..
The Intercity departing on 7:34, because that's my lovely, daily train <3
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door STF »

meltrain schreef:En dat (uiteraard) op een zekere camping in Reisdorf? (A)
Ga maar bij een van de andere twee campings die wedstrijd houden, ik heb geen zin in kapot gemaaide snoeren en boze kampeerders. :mrgreen:
Wout87
Berichten: 166
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 14:00

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Wout87 »

Morgen het mooiste dance feest van het jaar: TRANCE ENERGY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! in de jaarbeurs utrecht.... :D :D :D

nu aan het voorbereiden!!!! :D :D :D
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Oud forumgebruiker »

Iemand nog behoefte aan een primer: een LED- en 3D-televisie? Tot mijn stomme verbazing worden de eerste exemplaren van dit technisch vernuftje verkocht in, jawel, Zaandam... Vlakbij het station in de kersvers geopende vestiging van Saturn. Dus sla je slag. Mag je wel eerst dit kunstwerk beklimmen, dus als je invalide bent? Geen LED-TV voor jou. :roll:
Laatst gewijzigd door Oud forumgebruiker op za 03 apr 2010, 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door STF »

Ik haat alles waar LEDjes in verwerkt zitten (gaat veel te snel stuk) dus zal zeker niet zo'n TV kopen. :?
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Oud forumgebruiker »

Maar het is ook 3D :D. Geen idee wat het lalemaal inhoudt verder...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door STF »

Dat als je rond dit tijdstip de TV aanzet er een paar borsten uit het scherm vandaan steken ofzo?
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Oud forumgebruiker »

Het zou wel mooi zijn :lol:. Overigens zondag 18 april heeft de 50 eidnelijk een acceptabel eindpunt... Station Sloterdijk :D.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door STF »

Hmm die dag ben ik toch o.a. bij station Sloterdijk in de buurt, kan ik wel even een paar foto's maken van de afwijkende bestemming op de filmrollen van CAF en LHB. (Ik keek het net even na maar LHB kan zelfs Sloterdijk als eindpunt omroepen, ongeloofelijk...)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Ardan »

Ik heb al heel veel meegemaakt in mijn leven, maar als ik een lijstje zou hebben gemaakt van meest idiote gebeurtenissen zouden de afgelopen 12 uur zeker een eervolle vermelding krijgen.
Gistermiddag ben ik even naar Amsterdam geweest om samen met find your spot een kijkje te nemen bij de ingekorte metro 51 en de daarbij horende pendelbussen. We hebben een tijdje op Uilenstede doorgebracht. En ondanks dat GVB toch heel duidelijk was in de informatie, waren er ontzettend veel mensen die op tram 5 gingen staan wachten. Maar even geholpen, want die konden natuurlijk wachten tot ze een ons wogen (of beter gezegd: 4 dagen.)
Om 16 15 uur vertrok ik per s3500 vanaf Amstel richting Utrecht, zodat ik om 18 40 uur in Winterswijk zou zijn. Vrijdagavond ga ik altijd naar scouting daar, en met 20 minuten lopen zou ik keurig op tijd om 19 uur bij het clubhuis zijn. Zit ik net in de s30900, ter hoogte van Duiven, krijg ik een sms'je. 'In verband met Goede Vrijdag is er geen opkomst vanavond, maar gaan we om 8 uur film kijken bij G.'. Ja lekker op tijd doorgegeven zeg! Was ik dus een uur te vroeg. Ik besloot in Aalten uit te stappen, want als ik toch een uur extra tijd had, kon ik die beter goed besteden. Onder de noemer 'ik ben toch in de buurt' heb ik daar even boodschappen gedaan en het graf van mijn opa bezocht.
In Winterswijk aangekomen naar G. gelopen, daar met de rest een filmpje gekeken en wat pilsjes opgelurkt. Om half 11 vertrok ik daar weer omdat ik weer naar huis toe ging. Station West lag net wat dichterbij dus ik besloot daarheen te lopen. Eenmaal daar kwam ik een man tegen die juist per trein uit Zutphen was gekomen. Hij moest naar Aalten, kon ik uit zijn gebrabbel opmaken. Hij was Russisch, en de enige andere taal die hij sprak was heeeeeeeeeeeeeel gebrekkig Engels. Ik probeerde nog Duits tegen hem te praten, maar dat begreep hij al helemaal niet. Maar goed, hij moest dus naar Aalten. Ik trok dus meteen de conclusie dat hij het woord 'Winterswijk' in de omroep hoorde en dus was uitgestapt, maar dat had hij niet moeten doen omdat hij dus op Centraal pas eruit moest om over te stappen naar Aalten. Heb ik hem ongeveer 100 keer proberen duidelijk te maken in zo simpel mogelijk Engels. Snapte hij niet. Hij belde degene in Aalten naar wie hij toe moest, die wat beter Engels sprak, die ik dus even de situatie heb proberen uit te leggen. 'He go to Winterswijk, then to Aalten!' 'Yes, but he is now on West Station instead of Central Station.. next train to Central Station will depart in about an hour, but at that time, there are no trains running anymore in the direction of Aalten! Can't you pick him up by car?' 'He go to Winterswijk!' 'I know, I know, but he can't get to Aalten at this time because there are no more trains running at this time! Zur Zeit gibt es kein Zugverbindung mehr! A cette heure, il n'y a pas des trains!' Dat snapte hij ook niet, dus ik gaf het op. Ik zei de man dat-ie maar naar Centraal moest lopen en wees hem de weg.
Enkele minuten later kwam mijn trein naar Zutphen eraan. Hij bestond uit twee lintjes. Ik nam plaats in de achterste, die ik de hele rit voor mezelf heb gehad :D Mooi, kon ik eens een keer asociaal doen. Muziek hard aan, dat soort dingen.
Aangekomen in Zutphen werd ik aangesproken door een jongen (S.), die mijn BLACK-petje had herkend van het gelijknamige hardstyle-festival in de Amsterdam ArenA. Nou word ik wel vaker aangesproken door collega-hardstyle-liefhebbers, maar hij heeft mijn hele planning voor die avond veranderd. Hij vertelde dat hij naar Dangerouz Mind heen ging, in de Lucky in Rijssen. De Lucky is een discotheek, waar eens in de drie maanden het mini-festival Dangerouz Mind wordt gehouden. Had ik wel eens van gehoord. Vanavond zouden Wildstylez, Crypsis, B-Front en Zatox draaien, met Da Syndrome als MC. Goh, leuk zeg! En toen vroeg hij of ik zin had om mee te gaan :lol: Ja, ik wilde best, maar ik was er totaal niet op voorbereid! Hierbij vooral doelend op de enorme rugzak die ik bij me had. Maakte niet uit, kon ik wel kwijt daar. Nou en zodoende zetten we samen koers naar Rijssen. Bij de ingang van de Lucky moest ik wel even de situatie uitleggen, want de beveiliging komt natuurlijk niet elke dag iemand tegen met een enorme rugzak, al helemaal niet met allerlei schoolspullen, rotzooi en boodschappen erin :lol: Maar het was allemaal wel prima na een korte check. Verder een fantastische nacht gehad! Ook nog met MC Da Syndrome staan kletsen terwijl hij even pauze hield in de rookruimte, ook bijzonder :D even nagepraat over Knock Out van vorige week, waar hij ook MC bij was, samen met Villian.
Echt enorm losgegaan, rond half 4 begon ik mijn benen al te voelen terwijl het tot 5 uur duurde. Toen het was afgelopen, nam ik afscheid van S., die door anderen per auto naar Zutphen werd gebracht. Hij woont in Ruurlo, dus of hij inmiddels thuis is weet ik niet. De Lucky ligt naast het station van Rijssen, waar ik om 5 20 uur aankwam. De eerste trein naar Deventer ging echter pas om 6 44 uur. Even op het busstation gekeken of er niet een bus was ofzo die eerder ging, maar dat was niet het geval. Ik had geen zin in een rondje nachtelijk sightseeing door Rijssen aangezien ik helemaal kapot was. Ik ben dus aan een stille zijkant van het stationsgebouw aan gaan liggen, nog uit de wind ook, en met mijn rugzak als kussen heb ik een beetje liggen dommelen. Om 6 30 uur het perron maar opgelopen, waar ik nog twee anderen tegenkwam die helemaal naar Hellevoetsluis heen moesten. Die hebben dus blijkbaar echt veel over voor een goed feest. En normaal vind ik een trein leuk om te zien, maar nu was ik echt blij toen hij eraan kwam. Na 20 minuten rijden kwam ik in Deventer. Helaas ging de eerste bus pas een half uur later, dus ben ik naar huis gaan lopen.
Ik ben moe, en mijn benen doen verrekte zeer, dus ik klap mijn laptopje dicht en ik ga lekker even bijslapen. Wat een nacht, wat een nacht... it was nice :D
Ik doe ook maar wat
Wout87
Berichten: 166
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 14:00

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Wout87 »

vanaaf word het voor mij doortrekken tot 7 uur smorgens in de jaarbeurs bij Trance Energy.

Gelukkig gaat ivm met werkzaamheden bij baarn vanaf 7 uur smorgens genoeg treinen van Utrecht naar Deventer.

Ardan. Wat een verhaal.. ;)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Caspar »

@Wout87 ik ben daar ook van de partij straks :D
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Ardan »

Heel veel plezier daar vannacht! :D
Ik doe ook maar wat
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Daan »

Leuk, die paasdrukte bij de AH... Heb vandaag gewerkt van 6.00 tot 14.00, ben kapot :?
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Daantje »

Mja, was het eigenlijk een beetje vergeten maar het was idd ook druk. Heb een kwartier moeten wachten voor er een karretje voor me was :? Gelukkig was alles er nog, behalve de prei, die was op (n)
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door mb90 »

Of het toeval is weet ik niet, maar een groot deel van de Hoeksche Waard, Goeree Overflakkee en een klein deel van Dordrecht zitten na een blikseminslag zonder stroom en in een nog groter deel van de regio waaronder hier in Rotterdam-Zuid staat geen druk op het water uit de kraan. Het afwassen gebeurde dus maar met een straaltje water. :| Waterbedrijf Evides is onbereikbaar.
Laatst gewijzigd door mb90 op za 03 apr 2010, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Daniel »

En dan bliksemde het nog nieteens zo frequent hier, waren eigenlijk maar een stuk of vijf bliksemschichten en donderklappen met vooral aardig wat regen erbij. Later nog wat meer regen maar dan zonder onweer.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door STF »

Nogal logisch dat de waterdruk wegvalt als er stroomstoring is, die pompen zullen toch ergens door aangedreven moeten worden. :wink:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Ardan »

Denk je een mooie foto te kunnen maken van de sneltram én de pendelbus op één foto.
Nee dus.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Meltrain »

mb90 schreef:Of het toeval is weet ik niet, maar een groot deel van de Hoeksche Waard, Goeree Overflakkee en een klein deel van Dordrecht zitten na een blikseminslag zonder stroom en in een nog groter deel van de regio waaronder hier in Rotterdam-Zuid staat geen druk op het water uit de kraan. Het afwassen gebeurde dus maar met een straaltje water. :| Waterbedrijf Evides is onbereikbaar.
In elk geval nu, hebben wij gewoon water_met_druk uit de kraan.
Op het moment dat jij het postte, weet ik niet of we water_met_druk hadden, want toen zat ik te eten. ;)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door find_your_spot »

Ardan schreef:Denk je een mooie foto te kunnen maken van de sneltram én de pendelbus op één foto.
Nee dus.
Afbeelding

Oh my god, wat irritant dat soort mensen die continu je foto's bederven! -O-
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Meltrain »

Gelukkig maak ik dat nooit mee (A) :
Afbeelding
(Al is dit meer mijn schuld, dan die van Ardan. ;) )
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Ardan »

Ja hoor eens, die sneltram ging alweer bijna weg en jij wil nog uitgebreid een foto maken.. vind je het gek dat ik dan keihard doorloop :wink:
Ik doe ook maar wat
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door mb90 »

Inmiddels komt er weer sinds een minuutje of 10 snel stromend en warm water uit de kranen. :) Het had inderdaad een verband met de stroomstoring, want later bleek dat de zuiveringsinstallatie Berenplaat in Spijkenisse ook getroffen was. Dat ligt niet in de Hoeksche Waard en was dus eerst nog niet bekend. Wel slecht dat Evides hiervan helemaal niets op hun website en bij het storingsnummer meldt.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door STF »

Nou was het toch geen geweldige foto doordat ik de bus te laat zag naderen, maar ook hier moest find your spot weer zo nodig de foto verpesten door zogenaamd iets te gaan aanwijzen.

Afbeelding
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten