Mag ik even kwijt #42

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Mag ik even kwijt #42

Bericht door Mark »

Paasvuren zijn gezellig :)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Oud forumgebruiker »

Bee schreef:In Noord
Ja, daar heb je het al :wink:>

Nee, maar zonder grappen, met oud&nieuw ken ik het inderdaad (in West gebeurt het ook), maar met pasen heb ik het nog nooit gezien :o.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Ardan »

Deel van de Oosterse cultuur heh :wink:
Vorige jaren gingen we altijd met een heel stel vrienden naar het paasvuur in IJzerlo, 15 km van Winterswijk vandaan, was een grote muziektent bij. Boers feest, maar wel supergezellig.
Ik doe ook maar wat
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door --Stefan-- »

Weet iemand nog een leuke OV-aanrader? Maar het mag niet TE ver weg zijn want moet werken om 19:00 -O-
3 0 7 9
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door find_your_spot »

--Stefan-- schreef:Weet iemand nog een leuke OV-aanrader? Maar het mag niet TE ver weg zijn want moet werken om 19:00 -O-
Doe de PrakShuttle vanaf de Kralingse Zoom, daar gaat altijd wel wat mis mee.
For Your Railroad Adventures
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door STF »

Ik zit wel vaker uit intresse berekeningen te maken, hoeveel iets verbruikt aan elektriciteit maar bij de berekening die ik zojuist heb gemaakt begin ik mij af te vragen of ik ergens een rekenfout heb gemaakt? Alle buitenverlichting (17 lampen) zou per avond/nacht 30 cent aan elektriciteit verbruiken. :?:
Volgens mij klopt de berekening toch echt, ik heb zelfs al verlies door de lange kabel meegerekend. Tja het zijn wel allemaal energiezuinige lampen, dat wel. En branden nagenoeg alle uren in het goedkope nachtstroomtarief. :pos:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Suus »

find_your_spot schreef:
--Stefan-- schreef:Weet iemand nog een leuke OV-aanrader? Maar het mag niet TE ver weg zijn want moet werken om 19:00 -O-
Doe de PrakShuttle vanaf de Kralingse Zoom, daar gaat altijd wel wat mis mee.
Die is in onderhoud en rijdt helaas niet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door deadlock »

STF schreef:Ik zit wel vaker uit intresse berekeningen te maken, hoeveel iets verbruikt aan elektriciteit maar bij de berekening die ik zojuist heb gemaakt begin ik mij af te vragen of ik ergens een rekenfout heb gemaakt? Alle buitenverlichting (17 lampen) zou per avond/nacht 30 cent aan elektriciteit verbruiken. :?:
Volgens mij klopt de berekening toch echt, ik heb zelfs al verlies door de lange kabel meegerekend. Tja het zijn wel allemaal energiezuinige lampen, dat wel. En branden nagenoeg alle uren in het goedkope nachtstroomtarief. :pos:
Dat hangt van je KWh-prijs af ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door tsov »

Zo, m'n huis is weer schoon. Dat had alleen nogal wat voeten in de aarde. Ik had m'n ramen gelapt en gooide de emmer leeg in de gootsteen toen de afvoer losschoot waardoor m'n keuken blank stond... Snel opgedweild met allerlei handdoeken, waardoor ik dus nu nog een wasje extra aan het draaien ben ;) Toen ik m'n kamer weer binnenwandelde ook nog even m'n voet opengehaald aan de onderkant van de deur :neg: -O-
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Suus »

Ik begin het vermoeden te krijgen dat je een bepaald soort ongeluk van iemand hebt geërfd :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #41

Bericht door Maik »

Ardan schreef:Deel van de Oosterse cultuur heh :wink:
Vorige jaren gingen we altijd met een heel stel vrienden naar het paasvuur in IJzerlo, 15 km van Winterswijk vandaan, was een grote muziektent bij. Boers feest, maar wel supergezellig.
Laat dat nou net familie van mij zijn 8-) .
Pommes.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door tsov »

Bee schreef:Ik begin het vermoeden te krijgen dat je een bepaald soort ongeluk van iemand hebt geërfd :?
Misschien is één van mijn voorouders slavenhandelaar geweest en zit er iemand diep in donker Afrika met een voodoopoppetje de nakomelingen te vervloeken.

(Ik heb in diezelfde nalatenschap ook een rijke fantasie geërfd denk ik :mrgreen: )
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Suus »

De enige reactie die daar op mogelijk is:

:lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Justin »

Klunsbeer die je er bent :D!

Vandaag was ik om 8:00 op werk in Amersfoort. Bleek dat ik er pas om 9:00 hoefde te zijn. Was nog in de war met m'n oude rooster van voor september, daar kwam ik altijd om 8:15 binnenwandelen namelijk... Doh. Scheelt toch weer even: de s5100 van 7:10 versus die van 6:10...

Vandaag ook nog eens geklungel met bankpassen. Zucht...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door ODRAIL »

Justin schreef:Vandaag ook nog eens geklungel met bankpassen. Zucht...
pincode kwijt soms :wink:?
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Justin »

Nee, mn pinpas was verlopen blijkbaar...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Daniel »

Bij de AH to Go op Utrecht Centraal was vanmiddag de bel die wordt gebruikt om extra personeel naar de kassa's te roepen blijven hangen. Dat was me toch een rotherrie :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door STF »

Het tarief om hout bij de vuilnisbelt te storten is ook niet goedkoop zeg; 20 cent per kilo, dus dat was een fiks bedragje want er lag ruim 500 kilo hout in de aanhanger. Maargoed het was ons hout niet, brachten het alleen maar weg voor iemand die geen auto heeft dus die krijgt de rekening gepresenteerd.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Justin »

Heerlijk om te gaan kloten met servers en web map/feature/coverage services. Had ik in m'n url een % ipv & neergezet. Ja na 10 keer heel hard vloeken werkt dat natuurlijk niet ...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Suus »

En jup, de gemeenteraad (nouja, de VVD, PvdA, D66 en GroenLinks) van Diemen is akkoord met een zondagsopening, over drie maanden mogen in Diemen alle winkels op zondag open zijn *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door deadlock »

Bee schreef:En jup, de gemeenteraad (nouja, de VVD, PvdA, D66 en GroenLinks) van Diemen is akkoord met een zondagsopening, over drie maanden mogen in Diemen alle winkels op zondag open zijn *O*
14 maart 2010 Pvda, CDA, ChristenUnie en VVD werken aan nieuw college-akkoord voor Zwolle
:'( Ik wil ook winkels op zondag :'(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Ardan »

STF schreef:Het tarief om hout bij de vuilnisbelt te storten is ook niet goedkoop zeg; 20 cent per kilo, dus dat was een fiks bedragje want er lag ruim 500 kilo hout in de aanhanger. Maargoed het was ons hout niet, brachten het alleen maar weg voor iemand die geen auto heeft dus die krijgt de rekening gepresenteerd.
Je gaat toch geen hout storten op de vuilnisbelt? Dat kun je toch affakkelen?
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door STF »

Nee was dermate rot en zat zo vreselijk veel verf op dat je het niet meer kon verbranden.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Fles »

Featured pic of the day:

Afbeelding

Pa_Fles kijkt gebiologeerd toe terwijl een ANWB-meneer een slangklem aandraait zodat ons koelvloeistofreservoir niet meer leegloopt als een pissende hengst. Waar zouden we zijn zonder de trein? :mrgreen:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Fles »

STF schreef:Nee was dermate rot en zat zo vreselijk veel verf op dat je het niet meer kon verbranden.
Verf brandt niet? :?:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 38 gasten