Dienstregelingen Lijn 31/75 Meijel - Deurne 1990-2003

Alles over het Openbaar Vervoer in Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Dienstregelingen Lijn 31/75 Meijel - Deurne 1990-2003

Bericht door fogeltje »

Op busfreaks is een medewerker van Reizigersoverleg SRE op zoek naar dienstregelingen op de verbinding Meijel - Deurne (hoorde eerst bij lijn 31 Venlo - Meijel - Deurne en later bij lijn 75 Roermond - Meijel - Deurne) tussen 1990 en 2003. Ik kan hem helaas niet verder helpen en op busfreaks lijken er geen mensen te zijn die dienstregelingen uit die periode uit De Peel hebben. Heeft iemand dienstregelingen op dit traject uit die periode? Een scan/foto volstaat. Het gaat met name om ritten naar Deurne tussen 7 en 9 uur 's ochtends.

Als iemand mee kan helpen, dan kunnen die bestanden naar mij worden gestuurd en zorg ik ervoor dat ze bij de juiste persoon terechtkomen. Of je kunt ze mailen naar info@ovdepeel.nl. Als je op busfreaks zit, kijk dan hier.
"Een touringcar is geen bus"
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Re: Dienstregelingen Lijn 31/75 Meijel - Deurne 1990-2003

Bericht door midnet »

zie dit nu pas-ja ik heb diverse dienstregekingen van ZuidOOster, Hermes en prov, Limburg uit die periode. maar geen scan.... (benut dit www op werk of in de bieb). Heb me ondertussen aangemeld.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Dienstregelingen Lijn 31/75 Meijel - Deurne 1990-2003

Bericht door fogeltje »

Ik weet niet of het nog nodig is, iemand op busfreaks schijnt ook dienstregelingen uit die periode te hebben en was bereid om wat scans te maken. Ik zou zeggen, neem even contact op met het e-mailadres, wat ik boven gepost heb, en vraag even na of het nodig is.
"Een touringcar is geen bus"
huibf
Donateur
Berichten: 4109
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Dienstregelingen Lijn 31/75 Meijel - Deurne 1990-2003

Bericht door huibf »

Inmiddels heb ik al een zeer net overzicht vanaf 2-06-1996 tot heden.

Al iemand me nog kan helpen vanaf 1990 t/m 1995 dan graag.
Ik heb nu een overzicht van alle ritten (alle dagen) met vertrektijden vanaf Meijel (naar Deurne)
En vanaf Deurne Swinkelslaan (naar Meijel).

Je kan me mailen naar info(apestaartje)ovdepeel.nl
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten