Mag ik even kwijt #42

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Suus »

Geert schreef:Jullie hebben toch zeker niet van die verschrikkelijke zwarte automaten he? Met rode toetsjes en klein display?
Ja, met een klein zwart display met witte letters. Wat er uitkomt is ook verre van drinkbaar, een kop thee met de smaak van een ouwe bak koffie :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Geert »

Inderdaad, niet te zuipen. Dit soort automaten dus:
Afbeelding

Gelukkig worden ze hier op de uni sinds vorige week allemaal vervangen *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Suus »

Het alternatief is naar Sorbon lopen, daar hebben ze warme dranken van het vermaarde merk O.M.A, maar tegen de tijd dat ik heen en weer ben met de koffie is het koud. Bovendien passen de O.M.A bekers niet in de BOB-Bekerhouder :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Meltrain »

Op de TU Delft hebben we gewoon Douwe Egberts voor €0,36 (en soms €0,25 per beker). :D
Het enige nadeel is dat de bekers vaak op zijn en hij dan niet meer werkt. :(
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Suus »

Daar is een ouderwetse oplossing voor: Als je er zelf een beker in zet, doet hij het alsnog :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Meltrain »

Maar die zijn juist (meestal) nergens te vinden. :wink:
En een beker van huis meenemen gaat me een beetje te ver. :p
Meestal werkt het inderdaad wel met een beker erbij, maar één keertje deed hij het zelfs met een beker niet. :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Ardan »

Wij kregen mooie bekers van school, mét deksel! En als je die gebruikte kreeg je 10 cent korting.
Alleen jammer dat ze net te klein waren. Laatste beetje stroomde er altijd overheen. En bedankt...
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door STF »

"Fijn" klusje net gedaan; aan een onder spanning staande kabel van 80A werken in een metalen behuizing...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Wij kregen mooie bekers van school, mét deksel! En als je die gebruikte kreeg je 10 cent korting.
Alleen jammer dat ze net te klein waren. Laatste beetje stroomde er altijd overheen. En bedankt...
Wij moesten ze kopen, voor ƒ 2,50. En als je die niet gebruikte moest je voor ƒ 0,35 per keer (niet recyclen! :evil: ) een plastic bekertje erbij kopen. Oh, en de automaat vulde die bekers tot net over de helft. Dus huil nou maar gewoon niet zo, meneer de verwende student :6 :mrgreen:
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door find_your_spot »

Om eerlijk te zijn nog nooit van me leven een bak sloot uit zo'n automaat getrokken....

Naar school heb ik zelf gewoon een flesje yogho yogho mee en op mijn werk stond een fles limonade siroop op me werkplek.... *O*
For Your Railroad Adventures
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Jurjen »

Mijn oplossing voor goede koffie: gewoon buiten de deur halen. Betaal je wel 3 euro voor een dubbele cappuccino, maar heb je wel iets dat goed te drinken is. ;) Een keer bij Sorbon gehaald, maar dat vind ik toch maar niks. :neg:
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door find_your_spot »

Jurjen schreef:Mijn oplossing voor goede koffie: gewoon buiten de deur halen.
Koffie buiten de deur halen vind ik prima. Zolang je maar niet begint over dit walgelijke concept...

Afbeelding


In mijn visie wordt StarFucks gedronken door dezelfde mensen die zeggen ""Mc Donalds is een culinair restaurant"",
want die zooi is gewoon smaakloos....
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Fles »

Jurjen schreef:Mijn oplossing voor goede koffie: gewoon buiten de deur halen.
Werkte jij niet bij Servex? :?:
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Etienne »

Ah, gezellig vanaf 19.00 gaat het gehele luchtruim op slot.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Geert »

Er gaat vanavond zelfs een extra ICE rijden vanwege de problemen in de luchtvaart :!:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Caspar »

Ja en daar lacht iedereen om, van ja dat is nu eenmaal zo he. En niemand moppert. Is er iets met de trein, dan is meteen de wereld te klein om te klagen. Nu kan je toch ook zeggen: waarom kan er niet gevlogen worden met een beetje as? :?
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Wubbo »

Er rijdt ook een extra InterCity Brussel, t9276 die normaal alleen op zaterdag rijdt.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Gekko123 »

Een kwartiertje geleden hoorde ik op het nieuws dat NS Internationaal aan het onderzoeken is of ze misschien nog extra treinen naar andere bestemmingen in kunnen plannen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Suus »

find_your_spot schreef:
Jurjen schreef:Mijn oplossing voor goede koffie: gewoon buiten de deur halen.
Koffie buiten de deur halen vind ik prima. Zolang je maar niet begint over dit walgelijke concept...

Afbeelding


In mijn visie wordt StarFBucks gedronken door dezelfde mensen die zeggen ""Mc Donalds is een culinair restaurant"",
want die zooi is gewoon smaakloos....
Bij Starbucks was de koffie gratis vandaag, mist je je eigen mok had meegenomen :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Caspar »

Een willekeurig koffiekopje dus?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Ja en daar lacht iedereen om, van ja dat is nu eenmaal zo he. En niemand moppert. Is er iets met de trein, dan is meteen de wereld te klein om te klagen. Nu kan je toch ook zeggen: waarom kan er niet gevlogen worden met een beetje as? :?
Omdat nu mensen meteen bij honderden DOOD gaan als er een vliegtuig onderweg stuk gaat. Rijden met een trein kun je op z'n minst PROBEREN. Gebeurde ook niet. Sterker nog, de NedTrainer die het wel probeerde wordt gewoon vervolgd. Dus helemaal hetzelfde is het niet :N
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door find_your_spot »

Caspar schreef:Ja en daar lacht iedereen om, van ja dat is nu eenmaal zo he. En niemand moppert. Is er iets met de trein, dan is meteen de wereld te klein om te klagen. Nu kan je toch ook zeggen: waarom kan er niet gevlogen worden met een beetje as? :?
Google maar op het bijna ongeluk met een KLM vliegtuig die in 1989 in een vulkaan uitbarsting rook terecht kwam, alle motoren vielen uit.

Later in testtunnels is dit naar voren gekomen als een zeer gevaarlijk risico.


Maar van mij mag je vliegen hoor.... *O*
For Your Railroad Adventures
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Karl »

View this page in other languages


* View this page in English using Google Translate

* Voir cette page en français en utilisant Google Translate

* Diese Seite auf Deutsch von Google Translate

* Ver esta página en español traducida por Google Translate

* Visualizza questa pagina in italiano tradotto da Google Translate
Wtf, nouja, NSnospeed zegt er wel bij dat ze geen cent over hebben voor een fatsoenlijke vertaling. -O-
Het is een spectrum.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Caspar »

find_your_spot schreef:
Caspar schreef:Ja en daar lacht iedereen om, van ja dat is nu eenmaal zo he. En niemand moppert. Is er iets met de trein, dan is meteen de wereld te klein om te klagen. Nu kan je toch ook zeggen: waarom kan er niet gevlogen worden met een beetje as? :?
Google maar op het bijna ongeluk met een KLM vliegtuig die in 1989 in een vulkaan uitbarsting rook terecht kwam, alle motoren vielen uit.

Later in testtunnels is dit naar voren gekomen als een zeer gevaarlijk risico.


Maar van mij mag je vliegen hoor.... *O*
Dan moeten ze de vliegtuigen anders gaan bouwen. Iedereen klaagt toch ook over Virms die niet winterhard zijn? Nou dat is wat mij betreft precies het zelfde. Waarom zou je geen vliegtuig kunnen ontwerpen die niet gewoon door een aswolk heen kan vliegen?
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door tsov »

Omdat sneeuw een jaarlijks terugkerend iets is en een aswolk met dergelijke verstrekkende gevolgen eens in de zoveel decennia voorkomt. Daarnaast is er geen man overboord als een trein strandt in de middle of nowhere, maar als een vliegtuig er op tien kilometer hoogte ineens mee ophoudt geeft dat wat meer ongemak.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten