Mag ik even kwijt #42

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Justin »

Oef, ik ben ook doodop. Hard gewerkt, lange terugreis, huishouden gedaan en nu naar bed. Ik wen al aardig aan 32-40-urige werkweken. Alleen die stomme studie kost zo veel tijd =(. Vooral management. Ik heb een personal assistant nodig!!!

Titans verloren van de Dragons met 6-19, boehoehoe :cry:.

Anyway, morgen maar weer kangoeroevoetbalwedstrijd spelen in Amsterdam. Mesjogge blessure van me zorgt er voor dat ik maar één of twee kwarten kan spelen =(.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Dexter »

Ik sluit me ook aan bij het rijtje vermoeide mensen... Heb deze week een draconische mix van late en vroege diensten en een paar vergaderingen achter m'n kiezen, dus ik ga lekker lui zijn dit weekend.

Oh ja en mag ik ook nog even kwijt dat ik me net een breuk heb gelachen door de TV Kantine, daar deden ze een persiflage op 'Allo 'Allo met Frans Bauer, Paul de Leeuw en Chantal Jansen (en Irene en Carlo natuurlijk). Hilarisch! :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Ardan »

Pfff amper bijgekomen van Knock Out!, kan ik me alweer gaan opmaken voor het volgende feest...
Morgennacht gaat de RAI in Amsterdam helemaal op kant tijdens In Qontrol! Beetje vreemd thema: save.exit.planet. De wereld dreigt te vergaan en er moet een nieuwe leefplaneet worden gevonden. Vier teams (staan voor de vier zalen die er zijn, twee hardstyle, één early rave/oldschool en één hardcore) gaan hiernaar op zoek. Ik ben benieuwd, maar het gaat zeker weer een fijne nacht feesten worden, al is het alleen al omdat we met een grote groep van 10/15 personen zijn :D
(en ik hoop dat de Noord-Zuidlijn een beetje heel blijft met al dat gedreun ernaast)
Ik doe ook maar wat
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door find_your_spot »

Ardan schreef: Morgennacht gaat de RAI in Amsterdam helemaal op kant tijdens In Qontrol!
Doe je wel een beetje stil want 300 meter verderop wil ik graag slapen.... -O-
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Daantje »

Zo, ik heb 13 uur geslapen maar ben nu wel weer bijgeslapen geloof ik :) Weekend wordt ook weer druk dus denk dat ik morgen wel weer doodop ben ;)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:Ik heb een aardig idee opgebouwd van hoe het moet zijn om gehandicapt te zijn inmiddels ja. Echt, als je het niet zelf bent, je hebt geen flauw idee. Er is geen lol aan om geholpen te moeten worden over een drempel van anderhalve centimeter hoog, omdat je niet even een wiel van je rollator op kunt tillen. En als er dan niemand in de buurt is, dan sta je daar dus. Geklopt door een drempel. Van anderhalve centimeter hoog. Daar maak ik geen grappen meer over :N
Ach, ik ben al lichamelijk gehadicapt sinds mijn geboorte, dus ik ben blij dat er steeds meer mensen positief gaan denken over mensen met een handicap :pos:.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Suus »

Mijn basisschool was ooit verbouwd voor een aan een rolstoel gebonden klasgenoot van mij. Alle drempels verwijderd, alle ingangen kregen rolplaten, deuren werden verbreed en de rolstoel kreeg een fietsbel :P

Helaas zijn er ook wat dingen fout gegaan: Het lerarentoilet werd verbouwd voor invaliden, door het schoonmaakhok en het toilet tot een groot toilet te verbouwen, maar vervolgens hingen ze een wasbakje zo op dat de deur niet volledig open kon en rolstoelen alsnog niet naar binnen konden. Dat soort foutjes zie je de hele tijd eigenlijk :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door deadlock »

KM46 schreef:Ach, ik ben al lichamelijk gehadicapt sinds mijn geboorte, dus ik ben blij dat er steeds meer mensen positief gaan denken over mensen met een handicap :pos:.
Niemand in z'n right mind denkt negatief over mensen met een handicap, lijkt me? En over de handicap zelf negatief zijn lijkt me niet meer dan normaal, ook voor de gehandicapte (waarmee ik dus niet bedoel dat je er niet het beste van zou moeten maken). Als je maar één poot hebt is dat toch niet iets goeds?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ardan schreef:Morgennacht gaat de RAI in Amsterdam helemaal op kant tijdens In Qontrol!
Is dat vanavond, net nu ik avonddienst heb? :(
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Suus »

En op lijn 4 zeker :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Oud forumgebruiker »

Goddank niet :p. Maar ik zie er sommigen wel voor aan om met de 12 te komen vanaf het Amstelstation (en dan op Victoriepl. de 4), maar goed... dat zien we dan wel weer ;)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Caspar »

Dexter schreef:Ik sluit me ook aan bij het rijtje vermoeide mensen... Heb deze week een draconische mix van late en vroege diensten en een paar vergaderingen achter m'n kiezen, dus ik ga lekker lui zijn dit weekend.

Oh ja en mag ik ook nog even kwijt dat ik me net een breuk heb gelachen door de TV Kantine, daar deden ze een persiflage op 'Allo 'Allo met Frans Bauer, Paul de Leeuw en Chantal Jansen (en Irene en Carlo natuurlijk). Hilarisch! :lol:
Ik was gister in slaap gevallen bij de TV Kantine. Heb nu 3 weken met vroege diensten gehad en dan kan je me ook opvegen. Vandaag zo late dienst maar vanochtend helaas voor zessen al klaar wakker. Over tv programma's gesproken, Ranking the stars met Bonnie st Claire is ook wel mooi. Bonnie was kort mijn straatgenoot in Hoorn.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door ODRAIL »

deadlock schreef:Als je maar één poot hebt is dat toch niet iets goeds?
Ik sta gelukkig met twee benen op de grond, maar mijn rechter been is zo'n zeven centimeter korter dan mijn linkerbeen :? :wink:.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Daniel »

Bee schreef:Mijn basisschool was ooit verbouwd voor een aan een rolstoel gebonden klasgenoot van mij. Alle drempels verwijderd, alle ingangen kregen rolplaten, deuren werden verbreed en de rolstoel kreeg een fietsbel :P

Helaas zijn er ook wat dingen fout gegaan: Het lerarentoilet werd verbouwd voor invaliden, door het schoonmaakhok en het toilet tot een groot toilet te verbouwen, maar vervolgens hingen ze een wasbakje zo op dat de deur niet volledig open kon en rolstoelen alsnog niet naar binnen konden. Dat soort foutjes zie je de hele tijd eigenlijk :?
Hmm, dat lijkt een beetje op de verbouwing bij mijn middelbare school... rolstoelhelling vanaf het plein naar de lift toe met een bocht die je onmogelijk met een rolstoel kon nemen :roll: De rest was wel goed gegaan overigens.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Dexter »

He he eindelijk weer eens lekker weekend in het weekend. (Dit zegt mensen die niet in een ploegendienst zitten natuurlijk niets) :wink:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Ardan »

Ja, In Qontrol is vanavond :twisted: beter gezegd: vannacht. Ik heb met mijn vrienden om 21 uur op Bijlmer-ArenA afgesproken, en dan nemen we metro 50 naar de RAI. Nog een heel gedoe omdat niet iedereen een OVC heeft, maar dat komt wel goed.
@ FYS: veel sterkte :twisted: ik ga extra hard stampen om je wakker te houden XD

Maareh ik ga nu dus, op naar Amsterdam!
Ik doe ook maar wat
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door waldo79 »

Dexter schreef:He he eindelijk weer eens lekker weekend in het weekend. (Dit zegt mensen die niet in een ploegendienst zitten natuurlijk niets) :wink:
Eh...je hebt ook maandag-vrijdag ploegendiensten :idea: Je doelt op en onregelmatige werktijden en onregelmatige werkdagen :)
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Stefan »

'k Had aan het eind van de middag nog gezelschap van een collega-treinspotter bij de HSL. :mrgreen:

Afbeelding
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Suus »

Wie wil er live een papieren kubusje voor zichzelf laten bouwen? Haast je dan, als ik dit post heb je nog 23 uur de tijd :P

(Een van die twee dames die zich daar hebben opgesloten is een vriendin van mij, en dit is voor een module van de MA New Media die ze volgt aan de UvA)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Wie wil er live een papieren kubusje voor zichzelf laten bouwen? Haast je dan, als ik dit post heb je nog 23 uur de tijd :P

(Een van die twee dames die zich daar hebben opgesloten is een vriendin van mij, en dit is voor een module van de MA New Media die ze volgt aan de UvA)
Wat is de bedoeling van deze site ?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Suus »

De bedoeling van de site is om te laten zien dat je leven door de nieuwe media steeds meer afspeelt in een virtuele omgeving van plaats en tijd. Om te laten zien hoe dat werkt hebben ze zich voor 24 uur opgesloten in een lege ruimte die zich overal op de wereld zou kunnen bevinden. Hun enige contact met de buitenwereld zijn de inzendingen die op de site worden gedaan voor het laten vouwen van een kubusje.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door --Stefan-- »

Poepoe, voor het eerst sinds een week weer even tijd om op het forum te kijken :O
Al denk ik dat ik nog wel een dag bezig ben om alle berichten te lezen -O-
3 0 7 9
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Dexter »

waldo79 schreef:Je doelt op en onregelmatige werktijden en onregelmatige werkdagen :)
Ja, dat bedoelde ik. En dan vier je soms weekend op dinsdag en woensdag in plaats van in het eigenlijke weekend. Maar dit weekend is dus een weekend zoals het weekend bedoeld is. *O*
Vallend blad maakt rails glad.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Oud forumgebruiker »

Toch nog een bewogen dagje vandaag. Zooitje kids en kinderwagens, een aanrijdinkie bij de v. baerlestraat dus omleiding en 's avonds veel uitgaanspubliek. Had dus toch nog aldoor een volle bak, zelfs tussen 23 en 0.30. Deze week ook weerde jackpot... de teller staat nu op 6 tramspotters die ik gezien heb :). Vanmiddag stapten er weer 2 in met kanonnen van camera's, dus ik vroeg grappend of ze toevallig van AT5 waren, maar nee, dat bleek niet het geval :lol:
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door find_your_spot »

Zit nu met STF in de 354 richting Waardhuizen om over een paar minuten te gaan pitten
For Your Railroad Adventures
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten