Mag ik even kwijt #43

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Mag ik even kwijt #43

Bericht door Dexter »

Goodmeurning! Voor degenen die het vrijdagavond gemist hebben: :D

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=753ZNB6fHF8[/youtube]
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Geert »

Ik zag gisteravond de herhaling op RTL4 :)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door ODRAIL »

Ben op dit moment een computer aan het bijwerken naar XP SP3. Hij vond bij het updaten maarliefst 40 nieuwe updates.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Ardan »

Dexter schreef:Goodmeurning! Voor degenen die het vrijdagavond gemist hebben: :D

(filmpje)
Whahaha ik vind hem geweldig!! :D
Ik doe ook maar wat
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Dexter »

Ja lachen he! :D Jammer dat je geen filmpjes van YouTube kan downloaden (of tenminste, ik zou niet weten hoe) :| anders had ik 'm op m'n mobiel gezet. Lijkt me heerlijk voor als je een keer een off-day hebt. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door find_your_spot »

Dexter schreef:Ja lachen he! :D Jammer dat je geen filmpjes van YouTube kan downloaden (of tenminste, ik zou niet weten hoe) :| anders had ik 'm op m'n mobiel gezet. Lijkt me heerlijk voor als je een keer een off-day hebt. :mrgreen:
http://www.videotomp4.com/

en anders Google is your friend.
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Daantje »

Wat een heerlijk weekend! Lekker feestje, lekker bijgekomen van een chaotische en drukke week werken, lekker bijgeslapen, heerlijk weertje, lijkt wel vakantie <3
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door htm_tram »

Wow, die nachtbussen in Amsterdam zijn wel gaaf hoor :pos: Ben blij dat ik nog leef iedegeval :lol:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Suus »

Eh, zo spannend zijn ze toch ook weer niet :P Maar ja, elke andere plaats in Nederland is natuurlijk niets gewend :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door htm_tram »

Ik ben het nachnet van de htm gewend. Maar die in amsterdam is toch iets erger. Met gelede bussen door kleine straatjes racen. En met een gelede bus proberen te keren in een straat. :lol:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Stefan »

Wat heb ik 't dan goed hier, met een 12 meter bus over uitgestorven landweggetjes vliegen.. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door find_your_spot »

Van die nachtbus gewoon een nachtmerrie gehad vanacht.

Dacht dat we weer gevouwen zaten met die Volvo tussen die mast...
For Your Railroad Adventures
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Joshua »

Ik heb zaterdag avond de hele avond om zowel Ik Hou van Holland, Echt Waar en de TV Kantine dubbel gelegen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door Suus »

htm_tram schreef:Ik ben het nachnet van de htm gewend. Maar die in amsterdam is toch iets erger. Met gelede bussen door kleine straatjes racen. En met een gelede bus proberen te keren in een straat. :lol:
Niets is leuker dan met de nachtbus door de Amstelstraat scheuren in tweerichtingsverkeer :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door tsov »

Afbeelding
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Fles »

:D :lol: Hijsfijn :mrgreen:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door STF »

find_your_spot schreef:Dacht dat we weer gevouwen zaten met die Volvo tussen die mast...
Afbeelding
Afbeelding

Hierboven foto's van de door nachtbuslijn 355 afgelegde route nadat de chauffeur de afslag voorbij was gereden, waarschijnlijk is hij in de war geweest met de route van nachtbuslijn 357.

Het gele paaltje in de "middenberm" was in eerste instantie geen probleem voor de gelede-bak maar de neus van de bus kwam precies midden voor de paal op de stoep uit (waar htm_tram en find_your_spot tegen aan leunen). Vervolgens heeft de chauffeur tot drie keer toe de bus in zijn achteruit gezet, maar aangezien de gelede-bak nog schuin stond kwam de bus steeds dichter naar het gele paaltje te staan. Toen is de chauffeur maar weer vooruit gaan rijden, rechts om de paal heen via de stoep naar het fietspad toe om daar linksaf te gaan. De gelede-bak botste precies op plek waar ik zat met die paal. (ik zag het al zien gebeuren dus ben op tijd weggedoken i.v.m. mogelijk rondvliegend glas.) Om toch om die paal heen te komen met de gelede-bak heeft de chauffeur flink wat gas gegeven waardoor de laatste drie meter van de bus schurend er langs gingen. Daarna nog even een stukje fietspad en stoep rijden, na de zwart-witte paal weer de weg opdraaien en hoppa daar gingen we weer opweg naar Bijlmer.
Ik kon het daarna niet laten om door de bus te roepen; wie was er ook alweer de BOB vanavond? :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Suus »

Enkele weken geleden had lijn 355 een omleiding op de omleidingsroute door de Weesperstraat (ja, dat is een omleiding van de route door de Utrechtsestraat), en die ging van vanaf het Meester Visserplein via de Valkenburgerstraat, de Anne Frankstraat, Plantage Parklaan, Plantage Middenlaan, Plantage Kerklaan, Roetersstraat en Sarphatistraat. En inderdaad, in die omleidingsroute van de omleidingsroute zit inderdaad een omleidingsroute. Wie hem nog snapt gaat door voor de magnetron :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Caspar »

Ik zit nu een programma te kijken op NL2, en zit me te ergeren aan het feit dat er gewoon belastinggeld naar stierenvechten gaat. Via de Europese Unie krijgen de fokkers van stieren die voor de gevechten worden gefokt een aanzienlijke som subsidie. Sowieso ook wel raar idee dat je 5 jaar lang een dier houdt, om hem vervolgens binnen een kwartiertje te laten doodgaan voor een show.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door STF »

Als GVB binnenkort plotseling het tarief fors verhoogt van de 72 uurs OV-chipkaart ben ik waarschijnlijk de schuldige, heb behoorlijk intensief gebruik van die kaart gemaakt. *bus*
Zondagochtend stapte ik om 5.45 uur uit de nachtbus, vervolgens stapte ik om 10.00 uur alweer in de sneltram. :Y Het was dan ook niet zo vreemd dat ik zondagavond rond 22 uur gelijk in slaap viel toen ik alleen maar even op het bed ging zitten, werd na elf uur geslapen te hebben weer wakker.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Caspar »

Wat me opvalt, de NS heeft normaal altijd als er nieuwe klanttevredenheidscijfers zijn, die groots op zijn website staan, meteen bij het beginscherm, het halve beeldscherm vullend. Nu zijn die cijfers al een week bekend, en is de tevredenheid behoorlijk gezakt, en staat er helemaal niets op de site :?
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Ardan »

Tuurlijk niet, je zet jezelf niet in een negatief daglicht... Syntus knalde het ook meteen op de site toen ze Salland en later de Veluwe hadden gewonnen, maar dat ze de Achterhoek kwijt zijn is nog steeds nergens te vinden...

Overigens, ik ben goed bezig: gestopt met roken XD meer noodgedwongen dan uit vrije wil omdat de knaken op zijn, maar toch. Proberen vandaag, nu ik weer geld binnen ga krijgen, het vol te houden. Zondagmiddag was de laatste.
Maar ik heb morgen afgesproken met iemand die wél rookt.. hou ik dát ook vol?
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Suus »

Lolly's.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door find_your_spot »

Ardan schreef: Maar ik heb morgen afgesproken met iemand die wél rookt.. hou ik dát ook vol?
Afzeggen en met mij op pad gaan...

Ik zal hoogst persoonlijk die peuken uit je muil slaan! (A)
For Your Railroad Adventures
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ik zeg altijd maar: als je ziet dat het geld op gaat raken zit er maar één ding op: shag. :D
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 35 gasten