Mag ik even kwijt #2

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Justin »

Heerlijk weer inderdaad!

Dus mensen gaan spontaan spoorzoeken nu ;)?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Ruben »

Het enige spoor dat ik vandaag zag was een tramspoor, maar dat zie ik al elke dag :P
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

- Dat ik blij ben dat de favicon van OVinNL werkt.
- Dat ik een uitputtend weekend met nauwelijks nachtrust heb gehad maar het super gezellig en tof was 8-)
- Dat ik met de uiterst vriendelijke DB meester van CNL40347 heb staan kleppen in Utrecht.
- Dat ik twee weken *welverdiende* vakantie heb :mrgreen:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Aking »

Geert schreef:Hehe, ik heb vanmiddag ook een lekker stukje gefietst (Zeist - Baarn en weer terug). 17,7 km heen en 17,7 km weer terug, als ik goed gerekend heb. Bij elkaar dus ruim 35 km :)

Onderweg nog even getuurd of ik nog iets kon vinden wat naar de oude spoorlijn Bilthoven -- Zeist verwijst, maar ik kwam alleen dit viaduct over de A28 tegen:
*plaatje
Aan de ene kant van het viaduct staat een gebouw (links op de foto) en aan de rechterkant loopt een weg met daarnaast een bouwmarkt. Niet echt veel meer over dus... ;)
Binnenkort maar eens kijken of er meer te vinden is!
He buurman,

Op http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&ge ... 27552&z=15" onclick="window.open(this.href);return false; zie je links bovenin een fietspad beginnen.. dit fietspad loopt door tot in bosch en duin... en ergens in bosch en duin staat langs dit fietspad nog een oud rijtuig wat al een aardig tijdje dienst doet als woning... ;)
waldo79
Berichten: 7624
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door waldo79 »

@Geert:
In Zeist zijn ook nog in het landschap wat resten van die vroegere spoorlijn te vinden, bijvoorbeeld in het Valkenboschkwartier:

http://picasaweb.google.com/waldog8/Test" onclick="window.open(this.href);return false;

Even de foto downloaden voor een duidelijker formaat. Je ziet binnen de rechthoek een bredere lege zone waarin geen bebouwing is te vinden. Hier was de spoorlijn gelegen.
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door mb90 »

Wat was het gisteren een fantastische dag. 8-) Heerlijk weer en dan ook nog eens 's middags naar een erg leuke voetbalwedstrijd in Monchengladbach en als klap op de vuurpijl ook nog eens 's avonds feestvieren na de bekerwinst van Feyenoord. Een dag die ik niet snel zal vergeten. :)

Maar, wat een totaal andere dag is het vandaag. Het regent hier sinds 7 uur non-stop en dat is niet echt fiets of OV-tour weer. Daarom ben ik na een ritje door Belgie en Limburg, nu maar gaan internetten. Morgen staat een bezoekje aan een SLT in Helmond en een bezoekje aan de Maaslijn op het programma. Woensdag waarschijnlijk een fietstocht door Belgie om Nederland te ontvluchten. Ik ben niet zo'n fan van Konginnedag, alleen van de lekkere oranje tompoucen en oranje vla. :P
IC3
Berichten: 361
Lid geworden op: vr 21 mar 2008, 21:44

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door IC3 »

mb90 schreef: Het regent hier sinds 7 uur non-stop en dat is niet echt fiets of OV-tour weer.
Hier in 't westen is 't een stuk beter weer hoor!
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door mb90 »

Hier ondertussen eindelijk ook. Vanaf 17:00 uur is het droog en nu begint de zon zelfs langzaam maar zeker te schijnen. Dan kan ik vanavond toch nog buiten zitten. 8-)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

De regen is nog niet weg, maar aan de hand van buienradar denk ik dat het niet langer dan een uurtje duurt voordat zwolle droog staat (en ik dus een natte hals in de kroeg kan gaan halen op de fiets ;))
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Daniel »

En hier begint 't juist net te regenen... d'r komt dus blijkbaar nog het een en ander aan vanuit het westen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Daantje »

Hier in R'dam was het vanmorgen droog maar toen ik vanmiddag rond half zes naar huis ging regende het.

En ik vind Koninginnedag dus echt wel heel erg tof (y) Woensdag naar Utrecht en Amsterdam :)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Geert »

@keleti palyaudvar en @waldo79: bedankt voor de informatie, als het binnenkort weer eens lekker weer is en ik tijd over heb ga ik maar weer op stap :)

En ik was vanmorgen ook bang dat het slecht weer zou worden maar uiteindelijk regende het alleen een beetje toen ik opstond (rond 7 uur), de rest van de dag bleef het droog. Niet dat ik dat erg vond overigens :P
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21335
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Meltrain »

Ik ben echt te gemakkelijk over te halen door mijn assistent-filiaalmanager bij de Jumbo. :(
Ze komen mensen tekort, waardoor ik dus nu drie dagen achter elkaar werk (vanochtend, morgenavond en woensdagmiddag). En dat twerijl ik normaal alleen morgenavond zou werken.
E
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

Daantje schreef:Hier in R'dam was het vanmorgen droog maar toen ik vanmiddag rond half zes naar huis ging regende het.

En ik vind Koninginnedag dus echt wel heel erg tof (y) Woensdag naar Utrecht en Amsterdam :)
Ik ga lekker in Eindhoven naar een open air Goa-trance feestje. Hele dag, avond en een goed gedeelte van de nacht lekker outdoor stampen!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Justin »

Geert: mag ik mee om je te terroriseren :twisted: ! Nee hoor grapje ;)!

Kesteren-Rhenen staat bij mij nog op het programma (net als Zeeuws-Vlaanderen, Baarle, Randstadrail en weet ik het allemaal :lol: )
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Geert »

Ja hoor :P
Randstadrail moet ik ook maar eens een keer doen, voordat die nieuwe metro's er gaan rijden!
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Chauf21 »

meltrain schreef:Ik ben echt te gemakkelijk over te halen door mijn assistent-filiaalmanager bij de Jumbo. :(
Ze komen mensen tekort, [...]
Daar moet je juist gebruik van maken ;) Geef aan dat je wel k
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Daantje »

Randstadrail moet je niet deze week doen want ze rijden nu niet tussen Hofplein en Pijnacker Zuid :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Fles »

Daantje schreef:Randstadrail moet je niet deze week doen want ze rijden nu niet tussen Hofplein en Pijnacker Zuid :)
Tot wanneer is dat eigenlijk? Ik wil daar ook weleens een kijkje nemen. Of kom ik er zonder OV-chipkaart sowieso niet in? :?
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door webguy »

Na een weekendje liften in Duitsland wil ik toch 't volgende effe kwijt:
- Wat zijn Nederlanders toch onvriendelijk tegenover lifters in vergelijking met Duitsers
- Wat is het OV in Duitsland toch rampzalig (lees: wat rijden de laatste bussen en treinen vroeg)
- Hengelo is niet anders, Deurningen helemaal niet
- Met 200 over de Autobahn in een Audi met 2 Tukkers is echt geen slechte lift :)
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Daan »

Eerste rijles was vet!! :)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Daantje »

Fles schreef:
Daantje schreef:Randstadrail moet je niet deze week doen want ze rijden nu niet tussen Hofplein en Pijnacker Zuid :)
Tot wanneer is dat eigenlijk? Ik wil daar ook weleens een kijkje nemen. Of kom ik er zonder OV-chipkaart sowieso niet in? :?
Tot en met 4 mei :) Je kunt ook nog steeds op een strippenkaart reizen hoor :) Doe ik ook elke week omdat ik nog steeds geen studenten OV Chipkaart heb gekregen en dan is een roze strippenkaart nog steeds goedkoper dan voltarief OV-chipkaart :?
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6030
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door AppleMoose »

Mag ik even kwijt dat het soms erg kan opluchten wanneer je dingen van je af schrijft?
zoja, bij deze
zonee, dan toch! :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

Whahahaha. Check http://www.hetweer.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor het weer aankomend weekend en maandag *O*

Dat wordt echt de mooiste bevrijdingsdag in tijden 8-)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Caspar »

Jammer genoeg is bevrijdingsdag geen officiele feeestdag meer en zal ik dus gewoon van 9 tot 6 moeten werken :evil:
Gelukkig tel ik wel al af, nog 8 dagen werken in Groningen!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 56 gasten