Mag ik even kwijt #43

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door deadlock »

Ik hou echt intens veel van kwartetten :bloos:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #42

Bericht door htm_tram »

find_your_spot schreef:
STF schreef: Find_your_spot en ik riepen tijdens het achteruitrijden gelijk al tegen elkaar; wat gaat die sukkel nou doen...zometeen duikt ie in zijn knikbeveiliging. Maar de beveiliging bleek vrij tolerant.
Ik heb de hele bus bij elkaar gegilt en stond op het punt om onder de stoel van htm_tram te gaan duiken... :X

Enige wat ik dacht was: HIER GAAN STRAKS GLAS SPLINTERS VLIEGEN!!
Ik was te moe om me te bedenken dat het erg gevaarlijk was, ik bleef dus eigenlijk zitten. Gelukkig leef ik nog. 1 ding van geleerd. Wees blij dat je leven kan, en pas op bij het gvb. Amen (A) :lol:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Fles »

Stefan schreef:Da's zeker vet! :pos: Wel zuinig op zijn he? :mrgreen:
Ja baas :P Bij deze een paar plaatjes :) Smullen maar *O*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

*O*
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Karl »

Leuk. :pos:

Zitten er nog bordjes bij? ;)
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Suus »

Hoera, de Belgische regering gaat weer eens vallen. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, er kunnen geen verkiezingen worden uitgeschreven totdat het onderwerp waarover ze gaan vallen is opgelost :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door tsov »

Tof ding, Fles! :pos:

En die Belgische situatie zag je natuurlijk al maanden aankomen als je je beetje in het onderwerp verdiept hebt... -O-
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Fles »

Karl schreef:Leuk. :pos:

Zitten er nog bordjes bij? ;)

Nee :(

:D
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Karl »

Bee schreef:Hoera, de Belgische regering gaat weer eens vallen. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, er kunnen geen verkiezingen worden uitgeschreven totdat het onderwerp waarover ze gaan vallen is opgelost :roll:
Dat laatste heb ik blijkbaar gemist, hoezo is dat dan?
Het is een spectrum.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Freek »

tsov schreef:En die Belgische situatie zag je natuurlijk al maanden aankomen als je je beetje in het onderwerp verdiept hebt... -O-
Het tv-programma Zonde van de Zendtijd heeft eens een tijdloos journaal opgenomen. Mocht er iets misgaan tijdens de 'echte' journaal uitzending, dan kon men die band in starten. Natuurlijk hoort BHV daar ook bij: zoals de 'journalist' zei: Volgens wel ingelichte bronnen is men aan het overleggen over de agenda van het volgende overleg"
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Suus »

De Belgische Raad van State heeft verklaard dat het houden van verkiezingen voordat het kiesdistrict Halle-Vilvoorde-Brussel is gescheiden niet grondrechtelijk is. Echter, de regering komt nu niet uit de kwestie hoe dat kiesdistrict dan gescheiden dient te worden door communautaire conflicten en een van de coalitiepartijen heeft nu bezworen dat als er morgenmiddag geen oplossing voor het probleem op de tafel ligt, uit de regering te stappen.

Kortom: De regering valt maar kan niet vervangen worden door een nieuwe gekozen regering, maar de huidige regering kan ook niet het probleem oplossen waarmee een nieuwe regering gekozen kan worden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Karl »

Maar Brussel-Halle-Vilvoorde bestaat nu wel als kiesdistrict? Waarom moet dat dan gescheiden worden?
Volgens mij ben ik iets te lang buiten Europa geweest voor dit. -O-

Edit:
De kwestie is uitgegroeid tot een symbooldossier sinds een arrest van het Grondwettelijk Hof uit 2003. Dat oordeelde dat BHV in strijd is met het gelijkheidsbeginsel, omdat er in tegenstelling tot de rest van Vlaanderen in Vlaams-Brabant geen provinciale kieskring is.
Bron en handig: http://www.standaard.be/artikel/detail. ... d=KI2OP507

Daarom dus.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Ardan »

Ik zag gisteravond dat de bouwput rond Amsterdam Centraal eindelijk een stukje kleiner gaat worden! *O*
Recht voor het koffiehuis zijn de welbekende blauwe schuttingen een eind naar achteren geplaatst, en op hun oude plek zijn nu ijzeren hekken geplaatst. Op de ruimte ertussen zijn ze aan het herbestraten. Paar daagjes, dan zullen die ijzeren hekken wel worden weggehaald en dan is de vrije ruimte op het Stationsplein weer een stukje groter!
Ik doe ook maar wat
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door find_your_spot »

Ardan schreef:Paar daagjes, dan zullen die ijzeren hekken wel worden weggehaald en dan is de vrije ruimte op het Stationsplein weer een stukje groter!
Ook het water zal terug gegeven worden aan het stationsplein zodat het weer echt duidelijk wordt dat CS op een eiland staat.

In de toekomst zal alle onzin uit het water worden gevist wat niks ermee te maken heeft. Dus het wordt alleen maar beter.
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Vinny »

Nou nog de schoonmakers bij de lurven vatten en dan wordt het Centraal wellicht ooit nog een aangename verblijfsplek. Ik reis denk ik voortaan maar via Sloterdijk of Zuid :wink:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Suus »

Weer een reiziger voor lijn 60 erbij :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Justin »

Jeutje. Melbourne Storm RLC heeft een schandaal te voortduren. De kampioenstitel van vorig jaar zijn ze kwijt, net als vier andere titels sinds 2007. En hun scores van dit seizoen zijn nullified, dus zijn ze van rang 1/2 naar 16 gegaan -O- . Altijd leuk als het management een ploeg verziekt. Ben wel niet voor hen, maar beetje sneu voor al die spelers die voor jan doedelzak hebben gespeeld...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Suus »

Wat een rare dag vandaag :?

Ik schoot om 7:25 wakker en dacht dat het al 8:25 was en dat ik binnen 20 minuten op het werk moest zijn :?

Op het werk bijna direct een bloedneus, maar dat is niet echt bijzonder ofzo.

Een monteur kwam het licht reparen. Alle lampen deden het, maar toch was het defect volgens meneer. Na dertig keer het licht aan en uit gedaan te hebben, sprong er inderdaad een lamp en was het licht defect. Maar of dit helemaal de juiste manier is om aan werk te komen :|

Ik was rustig aan het werk toen ik vanuit de gang heel zacht een alarmgeluid hoorde. Ik had eerst het vermoeden dat het buiten was, en toen kwamen enkele collega's uit het kantoor hollen dat ze ook een alarm hoorde. Precies op dat moment schoot het alarm ook in de bibliotheek aan en kwam het doordringende omroepbericht dat het gebouw zo snel als mogelijk verlaten moest worden. Nadat ik de kast met waardevolle spullen op slot had gedaan en de nooduitgang geopend had, begon een dame nogal vreemd te doen over haar OV. Na even duidelijk gemaakt te hebben dat haar leven minstens 100x zo belangrijk was als die hele OV-kaart het trappenhuis ingestuurd. Beneden negeerde iedereen de BHV-borden en bleef lekker iedereen voor het gebouw staan. De BHV'ers deden ook niets en stonden een beetje foto's te maken. Pas na 5 minuten kwam er iemand die de mensen wegstuurde naar de opvangplaats. Mijn collega's vonden mij zielig en stuurde me op verplichte koffiepauze op kosten van de zaak. Toen de hele brandoefening voorbij was kreeg ik echter pas mijn koffie, maar ik heb rustig een bakkie gedaan.

Daarna tussen de middag naar een "Boterhammenrestaurant" geweest. Ik dacht dat ze een grapje maakten, maar hun meest luxe product was twee bruinvolkoren boterhammen met een gebakken ei er tussen, geserveerd in een soort luierzak :shock: Bovendien moest je door een staldeur naar de eetzaal :lol:

's Middags een docent die bij hoog en laag beweerde dat zijn boetes veroorzaakt waren omdat hij tussen de tandraderen van mens en computer gevallen was en dat hij door niet mee te buigen met de computer nu gestraft was voor zijn afwijkende gedrag. In werkelijkheid waren gewoon twee boeken zoekgemaakt. :N
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Meltrain »

Hoi, ik ben er ook weer. :Y *O*
Ik was vanaf zaterdag t/m vandaag op eerstejaars excursie van mijn studie (Technische Aardwetenschappen) naar de Ardennen en de Eifel en daar hebben we allerlei geologische dingen bekeken, zoals gesteenten en wat er allemaal heeft plaatsgevonden.
Ook gesteenten slaan met mijn Estwing is leuk natuurlijk. :mrgreen: (Wel om ze te bestuderen. ;) )
En morgen ga ik weer voor een dag naar Schoonebeek om een simulatie-boorput te bekijken. :)
Conclusie: ik houd van mijn studie. :D *O*

Overigens heb ik ook een paar OV-gebonden foto's gemaakt: die plaats ik t.z.t. nog wel.
Zo, en nu even proberen om het forum weer een beetje bij te houden. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door STF »

Voor liefhebbers hierbij de lijst met bestemmingen die op de GVB bussen getoond kunnen worden:
http://home.hccnet.nl/r.stuifbergen/GVB ... 2-2009.xls


Find_your_spot is het drukke busverkeer aan het regelen in Diemen Noord:
Afbeelding
Höllenboer zong i.p.v. schreef:Er dachten 2 verslaafden alleen maar aan de spuit
En bij het oversteken keken zij dus niet goed uit
Daar kwam de methadonbus die hen beiden overreed:
Afbeelding

Vreemd dat er precies bij de halte Zonnestein waar ik eruit moest geen nachtbus-halte is:
Afbeelding
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door find_your_spot »

STF schreef: Vreemd dat er precies bij de halte Zonnestein waar ik eruit moest geen nachtbus-halte is:
Die halte is vaak gesloopt, opnieuw opgebouwd, plat geleged, gesloten, dicht gegooid.

Maar sinds 1 jaar is de halte Zonnestein in beide richtingen gewoon een nachtbushalte.
For Your Railroad Adventures
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door tsov »

Zit die lijst eens te bekijken en er zijn wat bestemmingen waar ik m'n vraagtekens bij heb ;)
Barkpad
Kalfjeslaan
Louwesweg (al heb ik die wel eens op een lijn 18 gezien)
Meeuwenlaan
Osdorp B. Powellweg
En Sorry, Geen dienst staat er twee keer op :)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door tsov »

Afbeelding
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door find_your_spot »

tsov schreef:Zit die lijst eens te bekijken en er zijn wat bestemmingen waar ik m'n vraagtekens bij heb ;)

Kalfjeslaan
Dit is het beginpunt van de eerste 354 en de laatste halte van de laatste 354...

Overigens heeft Connexxion zo'n 2 maanden geleden de bushalte Kalfjeslaan in Uilenstede vervangen. Benieuwd of GVB dit ooit nog zal doorvoeren.
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Ardan »

Wat een nacht... Vriend R. kwam op bezoek, en bleef slapen. We hebben de hele avond met een behoorlijke hoeveelheid flesjes bier doorgebracht aan _de_overkant_, vlak onder de spoorbrug. En 's nachts zijn we naar mijn huis gelopen, maar vraag niet hoe. Snel broodje naar binnen gewerkt, en eenmaal op mijn kamer sliepen we binnen 5 minuten. Net een uurtje wakker, en we zitten ons te bedenken: wat hebben we in godsnaam allemaal uitgespookt vannacht?
(en uiteraard hebben we allebei knallende koppijn. Maar ja, dat hoort erbij.)

Toch ben ik nu wel blij dat we géén nachtbus hebben, want waarschijnlijk was dat niet goed gegaan als we daarin hadden zitten hobbelen...
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Suus »

In die lijst staat Diemen Centrum (zogenaamd eindpunt 136), maar er zijn ook bussen die alleen Diemen tonen. Hebben die geen softwareupdate gehad?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten