Over meer groen in het BRU gesproken: vanochten reed er een gewone CXX-groene bus op lijn 63.Reiziger Ddrs schreef:Zover ik weet was het afgelopen dinsdag nog geel, maar vandaag dus niet meer: de achtergrondkleur van de TFT-schermen in de Connexxion-bussen in 't BRU is nu lichtgroen
OVer je Reiservaringen in april 2010
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Vanmiddag te Gvc:
Op spoor 10 stond DD-AR m7849 geheel afgesloten klaar om de stoptrein van 14.39 te gaan rijden en daarvoor stond VIRM m9480 klaar voor de sneltrein naar Hoorn. Ik weet niet at daar de bedoeling is, maar logisch is het niet. (Alsof ze een VIRM en DD-AR willen koppelen )
Op spoor 10 stond DD-AR m7849 geheel afgesloten klaar om de stoptrein van 14.39 te gaan rijden en daarvoor stond VIRM m9480 klaar voor de sneltrein naar Hoorn. Ik weet niet at daar de bedoeling is, maar logisch is het niet. (Alsof ze een VIRM en DD-AR willen koppelen )
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Vandaag zag ik op het streekbus station in Utrecht 2 bussen staan met een wat aparte koersdisplay, een bus bij de halte naar Driebergen had: Niet instappen erop staan, op het moment dat er een kleine 250 mensen bezig waren in te stappen bij de chauffeur. Even daarna zag ik een bus rijden met stuk of 5 passagiers erin met op de display: Volle Bus.
Toen ik het perron 4a opwandelde zag ik aan de drukte dat er een storing was, en dat er een tijdje niets gereden had. De HC die ik op het perron zag staan was gister ook de HC van de t3000 naar Den Helder op dat tijdstip, dus maar even in de buurt blijven staan, omdat ik vermoedde dat ie vandaag dus weer die kant op moest. Werd ie na een minuut of 2 opgepiept door zijn machinist met de vraag waar de HC van de t3000 was. Zegt de machinist dat ie klaar stond op spoor 7a, zonder HC en reizigers. Nou ik met nog wat andere oplettende reizigers meteen naar de 7 gewandeld en daar stond inderdaad een nog helemaal lege VIRM 6. Nadat 2 minuten later ook het omroep bericht volgde, kwamen er nog een kleine 1000 man aanwandelen
Maar door toeval dus 0 minuten vertraging opgelopen, terwijl ik mensen hoorde vertellen dat ze er al 2 uur op een trein stonden te wachten op het perron, en toen ik een uur en kwartier later in Hoorn aankwam stond daar op het Argos bord dat het treinverkeer rondom Utrecht ZEER geleidelijk werd hervat. (Als men al de term ZEER geleidelijk gebruikt, dan moet het inderdaad wel erg karig zijn is mijn ervaring).
Toen ik het perron 4a opwandelde zag ik aan de drukte dat er een storing was, en dat er een tijdje niets gereden had. De HC die ik op het perron zag staan was gister ook de HC van de t3000 naar Den Helder op dat tijdstip, dus maar even in de buurt blijven staan, omdat ik vermoedde dat ie vandaag dus weer die kant op moest. Werd ie na een minuut of 2 opgepiept door zijn machinist met de vraag waar de HC van de t3000 was. Zegt de machinist dat ie klaar stond op spoor 7a, zonder HC en reizigers. Nou ik met nog wat andere oplettende reizigers meteen naar de 7 gewandeld en daar stond inderdaad een nog helemaal lege VIRM 6. Nadat 2 minuten later ook het omroep bericht volgde, kwamen er nog een kleine 1000 man aanwandelen
Maar door toeval dus 0 minuten vertraging opgelopen, terwijl ik mensen hoorde vertellen dat ze er al 2 uur op een trein stonden te wachten op het perron, en toen ik een uur en kwartier later in Hoorn aankwam stond daar op het Argos bord dat het treinverkeer rondom Utrecht ZEER geleidelijk werd hervat. (Als men al de term ZEER geleidelijk gebruikt, dan moet het inderdaad wel erg karig zijn is mijn ervaring).
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39183
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Utrecht lag aan de oostzijde compleet plat vanmiddag door een stroomstoring. En om de omreizende reizigers te pesten (vele omreisadviezen via Amersfoort en Rotterdam) was op deze twee verbindingen ook nog de helft van de treinen opgeheven
Overigens bleef men daarbij soms tot wel 5-10 minuten na vertrek volhouden dat de trein zou rijden op de AV en de CTA's, waarna dan toch nog werd omgeroepen dat 'ie niet reed. De t20550 zou wel rijden, maar heb het maar niet afgewacht en de Qliner genomen: dat ging 'n stuk sneller de juiste kant op
Wel met wat angstige momenten nadat we achter een bejaarde automobilist kwamen te rijden die met 50 over de N214 reed: de chauffeur zat vrij aggressief te duwen en heb me diverse keren schrap gezet omdat ik elk moment een klap van een aanrijding verwachtte. Uiteindelijk konden we 'm dan, op een plek met inhaalverbod, inhalen waarbij de automobilist nog wat raar richting bus keek...
Overigens bleef men daarbij soms tot wel 5-10 minuten na vertrek volhouden dat de trein zou rijden op de AV en de CTA's, waarna dan toch nog werd omgeroepen dat 'ie niet reed. De t20550 zou wel rijden, maar heb het maar niet afgewacht en de Qliner genomen: dat ging 'n stuk sneller de juiste kant op
Wel met wat angstige momenten nadat we achter een bejaarde automobilist kwamen te rijden die met 50 over de N214 reed: de chauffeur zat vrij aggressief te duwen en heb me diverse keren schrap gezet omdat ik elk moment een klap van een aanrijding verwachtte. Uiteindelijk konden we 'm dan, op een plek met inhaalverbod, inhalen waarbij de automobilist nog wat raar richting bus keek...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Die actuele vertrektijden zijn onbetrouwbaar/onbruikbaar bij een grote calamiteit.
Wel mooi gezicht, op het opstelterrein Dijksgracht bij Amsterdam staan nu 6 SLT's aan elkaar geparkeerd achter het hek. Die trein is nu net zo lang als dat hele gebied, en je ziet mooi 1 muur SLT als je van/naar Utrecht rijdt uit Amsterdam, omdat er verder niets voorstaat. (Waar is trouwens al dat mat 64 heen?)
Wel mooi gezicht, op het opstelterrein Dijksgracht bij Amsterdam staan nu 6 SLT's aan elkaar geparkeerd achter het hek. Die trein is nu net zo lang als dat hele gebied, en je ziet mooi 1 muur SLT als je van/naar Utrecht rijdt uit Amsterdam, omdat er verder niets voorstaat. (Waar is trouwens al dat mat 64 heen?)
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Vanmiddag, zo rond de klok van half één, zag ik bij Lage Zwaluwe (vanuit de auto), vanuit de richting Roosendaal, een goederentrein met een rode Railion-locomotief (189?) richting Dordrecht rijden met een andere locomotief er achter, precies zo één die in de Benelux wordt gebruikt (186?), de tweede locomotief was duidelijk in opzending, want de pantografen waren naar beneden. Iemand enig idee wat deze hier deed?
Het is een spectrum.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39183
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Da's ook weer niet helemaal waar... heb al diverse keren gehad dat ik bij een calamiteit juist eerder wist dat een trein niet reed dan het omgeroepen werd: altijd handig om om te kunnen reizen.Caspar schreef:Die actuele vertrektijden zijn onbetrouwbaar/onbruikbaar bij een grote calamiteit.
In dit geval dus andersom en zelfs ooit een geval gehad waarbij de mobiele AV (die vreemd genoeg betrouwbaarder lijkt te zijn, vanmiddag gaf die de t2850 ook als opgeheven weer) andere informatie gaf als de schermen op het station!
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Maar die schermen op het station worden gevoed door Bepac, en de AV door procesleiding als ik me niet vergis. Als de treindienstleider procesleiding niet voedt, dan zullen de AV op internet/mobiel etc ook niet actueel zijn. Maar de schermen op de stations kunnen dat dan wel zijn als de omroeper goed oplet naar wat de treindienstleider zelf instelt.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39183
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Opvallend genoeg merk ik dus juist het omgekeerde op: vanmiddag stond de bewuste trein eerder op de mobiele AV als opgeheven dan ik 'm als niet-opgeheven op het scherm met actuele vertrektijden boven de informatiebalie op Utrecht Centraal.
Overigens was er wel ontzettend veel personeel om informatie te verstrekken op 't station aanwezig.
Overigens was er wel ontzettend veel personeel om informatie te verstrekken op 't station aanwezig.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Het was weer een lekker zooitje op de Nederlandse spoorwegen. Door een stroomstorring reedt de s3100 niet en de s3000 vanaf Nijmegen maar tot Driebergen-Zeist. Het leverde mij en Stefan dan wel weer een mooie busroute op.
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Trein t574 was vanuit Groningen een beetje aan de korte kant (los ICM viertje). Ik heb dus op een halve vierkante meter in het hoekje tussen wc en schuifdeur tot Zwolle daar gestaan :neg:. Op de overige halve vierkante meters waren stuk of 10 mensen. De eerste klas mocht ook bezet worden door ieder in elk geval. Aangezien ik naar Rotterdam moest, ben ik maar in Zwolle alvast overgestapt op het goede deel, iets wat ik anders in Utrecht of Gouda gedaan zou hebben...
Ik geloof dat het te maken had met een eerder stroomstoring en een aanrijding te Ermelo die de materieelplanning in de war schopte... Zoveel ICM zag ik ook niet in Gn en Zl... De t574 zat overigens vol met studenten, maar dat is standaard op vrijdagavond...
Ik geloof dat het te maken had met een eerder stroomstoring en een aanrijding te Ermelo die de materieelplanning in de war schopte... Zoveel ICM zag ik ook niet in Gn en Zl... De t574 zat overigens vol met studenten, maar dat is standaard op vrijdagavond...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ach, zak er toch allemaal in
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Gisteren was het inderdaad een rommeltje rondom Utrecht. De complete zuid/oostzijde was onbruikbaar, maar ik begreep niet waarom daarom de s2000 en s2800 opgeheven werden (die rijden toch alleen aan de noord/westzijde van Utrecht). Enfin, de trein naar Rotterdam was daarom mutjevol (volop staanplaatsen in het gangpad). Gelukkig had ik een zitplek, maar daar heb ik wel de vorige trein laten gaan...
Bus 50 tussen Utrecht en Driebergen was ook mudjevol, zag ik toevallig vanuit een bus vanaf de Uithof. "Sorry, bus is vol" filmde het ding, dat had ik nog niet eerder gezien :)
Bus 50 tussen Utrecht en Driebergen was ook mudjevol, zag ik toevallig vanuit een bus vanaf de Uithof. "Sorry, bus is vol" filmde het ding, dat had ik nog niet eerder gezien :)
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Ik had me nog zo voor genomen. Het kan altijd slechter, probeer eens wat wadering voor Veolia te krijgen.
Maar naar vandaag ben ik weer in een diepte dal gezakt.
Ik moest vanaf Nijmegen, Station Heyendaal naar Gennep, Maria Roepaan.
Dus ik 's morgens even de belbus 21 geresveerd van 12:37 onder mijn naam.
De man aan de telefoon probeerde mij al over te halen een uurtje eerder te gaan omdat die bus al bestelt was, anders moesten ze weer 2 busjes in zetten. Ik kon geen uur eerder en liet dat ook duidelijk weten.
De man zei dat het goed was en dat je busje klaar zou staan op het busstation van Gennep.
Onder het motto het is mooi weer en doe eens gezond pakte ik mijn fiets, en ben ik van Nmh naar Nm gefietst.
Op Nm even een strippenkaart gekocht. Want ja bij Veolia Limburg heeft de OV-chipkaart nog niet ingevoerd.
Vanaf Nm met Lijn 83 naar het mooie Limburg gegaan. En ik was nog zo blij want Lijn 83 was te vroeg, dus dacht nu ga ik zeker mijn overstap halen op me belbusje.
Dus om 12:34 stond ik al heel erg blij te wachten op me bestelde belbusje maar om 12:50 nog geen belbusje.
Dus ik terug bellen naar het telefoonnummer waar ik ook gereseveerd heb, leg het verhaal aan de vrouw uit en krijg het volgende antwoord: Ja we hebben een landelijke computerstoring dus ik kan helaas niet voor u kijken of de bus vertraging heeft. (Wat aparte een landelijke storing als ik naar een telefoonnummer bel van de regio limburg voor onderandere regiotaxi en belbusjes). Dus ik vraag aan de vrouw of ze een nieuw busje wil sturen. Krijg ik te horen dat ik dan pas opgehaald kan worden om 14:37 omdat ik een uur vooraf met reseveren. (Ik bel dus om 12:50 omdat je busje niet op is komen dagen). Ik vertel de vrouw dat ik er met een half uur lopen ook ben dus dat ik heel snel een bus wil hebben die mij brengt. Waarop mij gewoon kort wordt vertelt ik kan niks voor u doen.
Nog het vreemste vind ik dat ze wel zou kunnen reseveren maar niet kan naar zoeken of er een vertraging is.
Toen ben ik dus maar gaan lopen omdat ik zo echt sneller was, maar het is wel zonde dat ik 8 strippen heb laten afstrippen terwijl ik in werkelijkheid er maar 7 had gemoeten.
Hoe kom ik nu ooit van mijn Veolia haat af?
Maar naar vandaag ben ik weer in een diepte dal gezakt.
Ik moest vanaf Nijmegen, Station Heyendaal naar Gennep, Maria Roepaan.
Dus ik 's morgens even de belbus 21 geresveerd van 12:37 onder mijn naam.
De man aan de telefoon probeerde mij al over te halen een uurtje eerder te gaan omdat die bus al bestelt was, anders moesten ze weer 2 busjes in zetten. Ik kon geen uur eerder en liet dat ook duidelijk weten.
De man zei dat het goed was en dat je busje klaar zou staan op het busstation van Gennep.
Onder het motto het is mooi weer en doe eens gezond pakte ik mijn fiets, en ben ik van Nmh naar Nm gefietst.
Op Nm even een strippenkaart gekocht. Want ja bij Veolia Limburg heeft de OV-chipkaart nog niet ingevoerd.
Vanaf Nm met Lijn 83 naar het mooie Limburg gegaan. En ik was nog zo blij want Lijn 83 was te vroeg, dus dacht nu ga ik zeker mijn overstap halen op me belbusje.
Dus om 12:34 stond ik al heel erg blij te wachten op me bestelde belbusje maar om 12:50 nog geen belbusje.
Dus ik terug bellen naar het telefoonnummer waar ik ook gereseveerd heb, leg het verhaal aan de vrouw uit en krijg het volgende antwoord: Ja we hebben een landelijke computerstoring dus ik kan helaas niet voor u kijken of de bus vertraging heeft. (Wat aparte een landelijke storing als ik naar een telefoonnummer bel van de regio limburg voor onderandere regiotaxi en belbusjes). Dus ik vraag aan de vrouw of ze een nieuw busje wil sturen. Krijg ik te horen dat ik dan pas opgehaald kan worden om 14:37 omdat ik een uur vooraf met reseveren. (Ik bel dus om 12:50 omdat je busje niet op is komen dagen). Ik vertel de vrouw dat ik er met een half uur lopen ook ben dus dat ik heel snel een bus wil hebben die mij brengt. Waarop mij gewoon kort wordt vertelt ik kan niks voor u doen.
Nog het vreemste vind ik dat ze wel zou kunnen reseveren maar niet kan naar zoeken of er een vertraging is.
Toen ben ik dus maar gaan lopen omdat ik zo echt sneller was, maar het is wel zonde dat ik 8 strippen heb laten afstrippen terwijl ik in werkelijkheid er maar 7 had gemoeten.
Hoe kom ik nu ooit van mijn Veolia haat af?
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39183
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Belofte nummer 1 van Qbuzz: "Uw bus vertrekt nooit te vroeg". Nu weet ik niet wat voor klokken ze daar dan hanteren, maar kennelijk geven die per richting een andere tijd aan. Bij halte Bolster in Hendrik-Ido-Ambacht vertrekt om 15.40 uur lijn 141 naar Rotterdam en om 15.47 uur lijn 141 naar Zwijndrecht (volgens de dienstregeling), maar in werkelijkheid kruisten ze elkaar daar. De bus ri. Zwijndrecht liep dus "slechts" 7 minuten voor op schema
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
In de t1760 kwamen we tussen Gdg en Gd stil te staan, omdat de machinist nog contact moest opnemen met de treindrgl. Zeker 10 minuten stil gestaan daar
In Gouda werd de stoptrein t4067 door de vertraagde Intercity's (+ 10) maar naar spoor 5B gestuurd en de sprinter t9860 maar naar spoor 11. Dat werd dus weer omlopen.
In Gouda werd de stoptrein t4067 door de vertraagde Intercity's (+ 10) maar naar spoor 5B gestuurd en de sprinter t9860 maar naar spoor 11. Dat werd dus weer omlopen.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
-
- Berichten: 1200
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Sinds Veolia hier in Haaglanden rijdt heb ik ook alleen maar negatieve ervaringen. Zo vaak ga ik niet met de bus, alleen als m'n fiets tijdelijk kapot is. Maar elke keer als ik weer eens de bus pak is hij veel te laat (bijvoorbeeld +15 in een kwartierdienst) en ik heb ook eens een half uur staan wachten op een uurdienst. Deze is uiteindelijk niet komen opdagen, want ik ben gaan lopen naar huis (half uur) langs de route en heb hem niet meer gezien.Joshua schreef:Hoe kom ik nu ooit van mijn Veolia haat af?
Buiten Haaglanden ook slechte ervaringen; in Ede een bus die op het vertrektijdstip met het goede lijnnummer (maar verkeerde bestemming) voorbij reed zonder te stoppen nadat ik m'n hand uitstak. Het excuus van de klantenservice; dit was een lege rit, met een defect bestemmingsdisplay. De echte bus was ook defect. Jaja
Of een bus 50 Aachen - Maastricht die in Aachen nog de omleiding reed, terwijl deze allang opgeheven was en de Duitse collega's wel hun oude route reden. Naar de volgende halte gelopen en de buschauffeur dit verteld; maar hij kon niets doen aan de 10-tallen nietsvermoedende reizigers die nog bij het station stonden en wilde ook niet het einde van de omleiding doorgeven aan de centrale.
Ik begrijp je dus helemaal.
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Heb met Veolia ooit 90 minuten op een bus gewacht in Maastricht (halfuursdienst). Nou, had ook wel naar het centrum kunnen lopen...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ach, zak er toch allemaal in
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Het lijkt me wel belangrijk dat de concessieverlener dit soort dingen te horen krijgt. Is er een plek waar je hierover kan klagen afgezien van bij de vervoerder zelf waar je natuurlijk afgewimpeld wordt?
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Je mail CC'en naar de opdrachtgever?
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Doodmoe terug van een driedaags kamp kon ik met trein t30858 van Winterswijk richting huis. De t30847 keert in Ww op deze trein, maar kwam niet opdagen. Om 15 42 uur moest-ie aankomen (meestal is dat in de praktijk al ietsjes eerder), maar om .45 was hij er nog niet, .46, .47.... komt ineens vanaf spoor 1b een treintje (de m22) aanzetten om naar Zp te gaan rijden. Maar waar die t30847 dan is gebleven? Ik sta voor een mysterie...
Ik doe ook maar wat
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Als dat tweede puntje klopt, mogen de bestuurders dus voor eeuwig blijven wachten.mb90 schreef:Vanmorgen vroeg viel mijn oog op deze nieuwe briefjes die op elke abri van de tramhaltes rondom het Hofplein (dus Weena, Pompenburg en Stadhuis) in Rotterdam hangen. Er stappen namelijk regelmatig mensen nog even snel in waardoor het negenoog alweer op rood springt en wat nog meer vertragingen (het Hofplein is sowieso al een vertragingsgevoelig punt) geeft:
Maar ik blijf van mening dat de chaos op het Hofplein beter opgelost wordt als de trams weer proioriteit krijgen bij de verkeerslichten.
Verder: gisteren stond een gelede Citaro van Connexxion Voorne-Putten (een grijze dus; nummer weet ik niet meer) bij de halte Adriaan Volkerlaan in Rotterdam. Wat die daar dus deed? :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Het Hofplein is wel een 'interessant' punt, ik zie nog het meest in een Coolsingel zonder autoverkeer. Het liefst zou je een soort van tramtunnel aanleggen, maar dat lijkt me gezien de metro financieel onverantwoord.
Edit, die tramtunnel onder het Centraal had er gewoon moeten komen, uiteraard.
Edit, die tramtunnel onder het Centraal had er gewoon moeten komen, uiteraard.
Het is een spectrum.
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Vreemde actie gisteravond in Arnhem. Lint 36(!) werd na aankomst als t31159 van spoor 3a naar 2b gereden om 5 minuten later weer terug te rijden naar spoor 3a. In de tussentijd is er geen andere trein gepasseerd omdat de t3662 op spoor 4 werd afgehandeld. Door dit geklungel vertrok de t31168 met ongeveer +5.
Pommes.
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Zo, mijn favoriete treinmaterieel (SGM) komt over de Diemerboog voorbij rijden. Gebeurt niet vaak trouwens :?
Op de Watergraafsmeer staat trouwens een heel zooitje Fyra-rijtuigen in totaal willekeurige volgorde achter een 1700, klaar om richting de Diemerboog te gaan rijden. Retourtje Maastricht?
Op de Watergraafsmeer staat trouwens een heel zooitje Fyra-rijtuigen in totaal willekeurige volgorde achter een 1700, klaar om richting de Diemerboog te gaan rijden. Retourtje Maastricht?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39183
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Opmerkelijke actie op Rotterdam Centraal vanmiddag... de t2167 mocht bijna 10 minuten blijven wachten om een vertraagde Thalys voor te laten. Die Thalys kwam overigens pas binnen op vertrektijd van de t2167 die er zodoende zonder verder vertraging te veroorzaken makkelijk vooruit had gekund (vooral, maar dat weet je niet van tevoren, omdat de Thalys zo'n 5 minuten heeft staan halteren).
Kennelijk was de punctualiteitsnorm voor april al gehaald ofzo...
Heel wat anders: heeft DDAR-stam 7464 soms een Bv die hersteld is van forse schade? Het ding viel nogal op aangezien hij knalgeel was i.p.v. het gebruikelijk bleke kleurtje.
Kennelijk was de punctualiteitsnorm voor april al gehaald ofzo...
Heel wat anders: heeft DDAR-stam 7464 soms een Bv die hersteld is van forse schade? Het ding viel nogal op aangezien hij knalgeel was i.p.v. het gebruikelijk bleke kleurtje.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten