Mag ik even kwijt #43

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door STF »

Ik vermoed dat sommige bestemmingen net een beetje anders omschreven worden op de displays, tenslotte komt lijn 60 bijvoorbeeld met Nassaukade voorbij terwijl de indexlijst het over Van Hallstraat heeft.

Jan v. Galenstraat >> laatste twee zondagritten nachtbus 352
Louwesweg >> laatste zondagrit nachtbus 358
Barkpad >> laatste zondagrit nachtbus 361
Laatst gewijzigd door STF op vr 23 apr 2010, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door tsov »

Nou, er zijn veel meer nummertjes zijn dan bestemmingen :) Van Hallstraat is tenslotte de bestemming van lijn 10 en zo te zien zitten er ook een aantal trambestemmingen erin. Ooit een bus bij het Flevopark gezien? Maar Zoutkeetsgracht zie ik daarentegen niet. Terwijl je daar met enige moeite best een gelede bus langs krijgt, in tegenstelling tot Holysloot of Ransdorp...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door STF »

Alle bussen hebben dezelfde bestemmingen erin zitten, of het nou een midi-busje, standaardbus of gelede-bus is. Bij de tram heb je tenslotte ook Amstelveen Binnenhof op de blokkendoos wagens zitten.

Meeuwenlaan en B. Powellweg kan ik zo snel niet vinden waar die voor dienen.
Laatst gewijzigd door STF op vr 23 apr 2010, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door tsov »

Da's waar ja. Zoals ik eens in 2002 ofzo een luchtwagen uit zag rukken met 26 ijburg op de film *O*
Of dit soort dingen:
Afbeelding
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Suus »

STF schreef:Ik vermoed dat sommige bestemmingen net een beetje anders omschreven worden op de displays, tenslotte komt lijn 60 bijvoorbeeld met Nassaukade voorbij terwijl de indexlijst het over Van Hallstraat heeft.

Jan v. Galenstraat >> laatste twee zondagritten nachtbus 352
Louwesweg >> laatste zondagrit nachtbus 358
Barkpad >> laatste zondagrit nachtbus 361
Gisteren reed er een bus met de bestemming Diemen op de 136, vandaag reed er een met de bestemming Diemen Centrum op deze lijn. Aangezien ze hetzelfde bedoelen en het toch het GVB blijft, vind ik mijn eigen softwareverhaal geloofwaardig.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Etienne
Donateur
Berichten: 7941
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Etienne »

Was weer een goeie aflevering van Flikken Maastricht :)
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Stefan »

Zo weekend.. Godzijdank, ben helemaal gesloopt, wat een drukte op m'n stage deze week.. :|

Overigens.. Ik heb 31 mei een intakegesprek op de Hogeschool Rotterdam, ben benieuwd. :)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door STF »

Bee schreef: Gisteren reed er een bus met de bestemming Diemen op de 136, vandaag reed er een met de bestemming Diemen Centrum op deze lijn. Aangezien ze hetzelfde bedoelen en het toch het GVB blijft, vind ik mijn eigen softwareverhaal geloofwaardig.
Dan zal het inderdaad om een verschil in de software zijn, net zoals we ook wel bij de Combino's hebben gezien als de bestemming op 1 of 2 regels tonen:

Osdorp
de Aker

Osdorp de Aker

Centraal Station

Centraal
station
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Dexter »

Stefan schreef:Zo weekend.. Godzijdank
Mijn weekend is juist net afgelopen :| Morgen mag ik weer aan de bak in de vroege dienst, bleeeeegh!
Vallend blad maakt rails glad.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Oud forumgebruiker »

En het perzisch tapijtje ligt... :)
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Mark »

Houdt dat tapijt warmte vast? Hoeft volgende week de kachel ook niet meer aan :Y
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Oud forumgebruiker »

Die is hier sowieso al een week of 2 niet meer aan geweest :D er zijn weer goeie temperaturen en sferen in aankomst.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door STF »

De bestemming Meeuwenlaan blijkt voor buslijn 336 te zijn die uitsluitend in de ochtendspits rijdt.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Oud forumgebruiker »

En waarvoor het eind dit jaar al weer einde oefening is (in verband met hersturering van een aantal lijnen in Noord).
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door STF »

Blijft alleen de grote vraag waar nu die Osdorp B. Powellweg voor dient, ik heb zo'n beetje de hele busdienstregeling van GVB al doorgekeken maar nog geen rit gevonden die daar eindigt.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door STF »

De horecagroothandel heeft een nieuw record; gisteren een doos ijs geleverd gekregen van 9 maanden over datum!!!
Die krijgen ze dus mooi terug...
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Daan »

Pijnackerbus schreef:Was weer een goeie aflevering van Flikken Maastricht :)
Dat was het zeker :-) Helaas wel de laatste van dit seizoen... :(
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Justin »

Of course... Weet niet wat de Adelaide Crows aan het doen zijn, maar die verliezen alleen maar bij de AFL.. Vorig jaar deden ze het juist goed. En nu verloren ze (alweer) van de Western Bulldogs... Terwijl Brisbane het lekker knudde doet in de NRL, doet het AFL team het wel goed en staat nu vierde, omdat ze deze week voor het eerst verloren =(.

En hoewel ik shift van uitersten in de sport, ook nog treurig nieuws in de gymnastiek wereld. Natalia Lavrora (RUS), Olympisch kampioene in de groepsoefeningen (Sydney 2000 en Athene 2004) omgekomen in een auto-ongeluk, samen met haar zes maanden zwangere zusje. Lijkt me echt zwaar verrot voor de ouders... Het is laatste jaren wel steeds raak met kampioenen die verongelukken in Rusland...

.
.
.

Zo, lekker naar het strand denk ik. Mensen tackelen enzovoorts. Of lekker lui in de zon liggen lezen... :twisted:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Meltrain »

Daan schreef:
Pijnackerbus schreef:Was weer een goeie aflevering van Flikken Maastricht :)
Dat was het zeker :-) Helaas wel de laatste van dit seizoen... :(
TV Krant zegt dat er vrijdag gewoon nog een aflevering is, hoor. :o
Zou ook wel een beetje n**iend zijn als de serie precies nu is afgelopen... :evil:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Daan »

Da's waarschijnlijk herhaling van eerdere seizoenen... Dit was volgens mij toch echt de 10e en laatste van seizoen 4...


EDIT: Van Wikipedia:
Vanaf 30 april 2010 zal de Tros seizoen 1 en 2 opnieuw uitzenden, dit om het lange gat tussen seizoen 4 en 5 op te vullen en om het geheugen op te frissen.
Reiziger Delft
Berichten: 1200
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Reiziger Delft »

Dat was inderdaad de laatste aflevering van dit seizoen.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door STF »

Ik vermoed dat er hier net een bosbrand was, de ene na de andere boer kwam op aanwijzing van de brandweer naar de rivier rijden met de giertank, werden pijlsnel gevuld met water en reden op volle snelheid achter de brandweer aan.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Ardan »

Ben heeeelemaal kapot :? Weekendje op kamp met mijn eigen leeftijdsgroep van scouting. We zaten op een grasveld bij een boerderij ergens halverwege Aalten en Dinxperlo, waar een vriend van iemand in de groep woont. En aangezien we allemaal sinds kort over zijn gegaan naar de oudste groep, was er geen leiding mee, maar waren we zelfstandig op kamp. De resultaten in het kort.
-Vlotvaren over de beek, met hierbij het vlot vastgebonden aan de trekhaak van de auto. En maar scheuren met dat ding!
-Ondanks het stookverbod tóch vuur stoken (hoewel de begeleiding er wel van af wist, maar het oogluikend toestond). Maar STF: wij waren het niet, van die bosbrand bij jullie :mrgreen:
-Om half 2 's nachts de macarena dansen.
-Een kwartiertje later gaan hakken.
-We zijn met zijn achten, waarvan 7 bierdrinkers... normaal mochten we altijd twee flesjes bier per avond, nu hebben we in twee avonden maar liefst VIJF kratten á 24 flesjes weggetikt :shock:
Verder waren de voorzieningen minimaal. De behoeftes moesten op een hudo gedaan worden. Het principe van een hudo is simpel... je graaft een 'duftig gat', tentje eroverheen, en zie je maar te redden! Maar goed dat we geen week wegwaren. Normaal hebben we wel een wc op kampterreinen hoor :wink:
En natuurlijk drie dagen zon, zon, zon.... heerlijk! Alleen 's nachts in de tent was het wat minder prettig met nachttemperaturen rond het vriespunt... heb twee nachten liggen rillen van de kou, en ben nu dus verkouden aan het worden.
Maar als we met zomerkamp ook zo asociaal hard aan de zuip gaan, dan wordt dat een duur geintje... maar goed dat ik de penningmeester ben, hand op de knip.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Meltrain »

Daan schreef:Da's waarschijnlijk herhaling van eerdere seizoenen... Dit was volgens mij toch echt de 10e en laatste van seizoen 4...


EDIT: Van Wikipedia:
Vanaf 30 april 2010 zal de Tros seizoen 1 en 2 opnieuw uitzenden, dit om het lange gat tussen seizoen 4 en 5 op te vullen en om het geheugen op te frissen.
Oke, jammer. :(

@Ardan: En, ben jij dan zo'n betrouwbare penningmeester die goed op het geld let? :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Ardan »

meltrain schreef:(...)
@Ardan: En, ben jij dan zo'n betrouwbare penningmeester die goed op het geld let? :P
(A)

Ja hoor. Ik heb al geopperd om maar een beperking te gaan invoeren, of anders kostprijs betalen voor wat je aan bier drinkt...
Ik doe ook maar wat
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten