OV chip: niet geregistreerde check-outs

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Re: OV chip: niet geregistreerde check-outs

Bericht door Frank »

Tochjo schreef:
Frank schreef:Zal het volgende week maandag eens gaan proberen in Utrecht.
Ik ben benieuwd naar het resultaat :)
De foute transactie van afgelopen maandag stond bij GVU niet in het systeem dus dat zal wel goed zitten. Een verkeerde uitcheck uit februari is er wel uitgehaald :) . Er werd verder inderdaad gezegd dat bij twaalf foute transacties de kaart geblokkeerd werd.

Op de vraag waar dit nog meer in Nederland kon: het kan ook in Amsterdam, maar het hangt er per vervoerder vanaf waar je moet zijn. Dat is dan wel weer iets waar je niet zoveel aan hebt als je niet in de Randstad woont.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OV chip: niet geregistreerde check-outs

Bericht door Suus »

Is dat ook zo voor het verwijderen van foute transacties? Ik weet wel dat je voor een claim je persé met de vervoerder waar het is gebeurd moet corresponderen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1130
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: OV chip: niet geregistreerde check-outs

Bericht door Tochjo »

Frank schreef:De foute transactie van afgelopen maandag stond bij GVU niet in het systeem dus dat zal wel goed zitten. Een verkeerde uitcheck uit februari is er wel uitgehaald :)
Mooi, dan weet ik waar ik moet zijn als het ooit nodig wordt. Met pas vier fouten op de teller wacht ik daar nog wel even mee.
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Re: OV chip: niet geregistreerde check-outs

Bericht door Frank »

Bee schreef:Is dat ook zo voor het verwijderen van foute transacties?
Wat ze bij mij deden is het afsluiten van een niet afgesloten transactie (geen checkout). Of ze nog meer kunnen weet ik niet.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten