Mag ik even kwijt #43

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door tsov »

Ik begrijp dat Fles weer een stap voorwaarts heeft gemaakt vandaag :D
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Fles »

Mijn telefoon belt gewoon 8-)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Suus »

Die van mij ook wel, samen met alle andere ontelbare functies :P

Maarre Fles, is België nu al een keer compleet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Fles »

Bee schreef:Maarre Fles, is België nu al een keer compleet.

Nope :)
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Wubbo »

Oma, die dit jaar 80 wordt, aan de telefoon. Of ik even kon helpen met de computer (ze was bang dat ze de foto's die ze via email heeft gekregen weg zou gooien). En dat ze reizen op saldo op haar OV-chipkaart heeft geactiveerd. Voor de bus gebruikt ze het al even.

Conclusie: zelfs digibeten kunnen werken met de OV-chipkaart.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Dexter »

Power to oma! :pos: :D
Vallend blad maakt rails glad.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Daan »

Zag vanmorgen een busje rijden van bouwbedrijf Rotteveel. Nou, door dat bedrijf laat je je kozijnen niet vervangen natuurlijk :X
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door ODRAIL »

*kuch* *Snotter* *Ha-ha-haatjie*, ofwel ik ben verkouden :cry:.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Dexter »

Zet je je ramen en deuren open voor frisse lucht, komt de vuilniswagen de uitpuilende wijkcontainer legen... :x Jek.
Vallend blad maakt rails glad.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Oud forumgebruiker »

Op Station Sloterdijk waren ze vandaag bezig de kaartautomaten te voorzien van nieuwe pinautomaten. Ze werkten een stuk beter dan de oude automaten, omdat het echt drukknoppen zijn i.p.v. plaatjes. Alleen een beetje verwarrend dat je voordat je pint aan moet geven of je een bon wilt of niet (correct is wel een bon en stop is geen bon, maar ik was een beetje huiverig om op Stop te drukken voordat de hele transactie geannuleerd zou worden).
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Fles »

tsov schreef:Ik begrijp dat Fles weer een stap voorwaarts heeft gemaakt vandaag :D
Pfff ik was wel helemaal kapot trouwens :D Hele dag auto in auto uit, paar honderd meter lopen vaak, in het Frans uitleggen wat je komt doen, of je even wat foto's mag maken etc. :lol: Maar het resultaat mag er zijn dacht ik :)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:Afbeelding

Pomtiedomtiedom..... 8-)
@ Fles: Met welk programma maak je zo'n compilatie ?
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door M57 »

Une photo? Mais bien sûr, monsieur Bouteille!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door ODRAIL »

Dexter schreef:Zet je je ramen en deuren open voor frisse lucht, komt de vuilniswagen de uitpuilende wijkcontainer legen... :x Jek.
Had ik gisteren op mijn werk ook :shock: :wink:. Stinken dat het deed.In het hele gebouw stonk het er de gehele ochtend naar.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Fles »

KM46 schreef:@ Fles: Met welk programma maak je zo'n compilatie ?
Croppen, resizen en autolevellen met IrfanView, het in elkaar puzzelen met MS Paint. Heel gratis, heel arbeidsintensief. Zo'n plaatje als dit ben je gauw een half uur zoet mee, en dan is dit nog maar een kleintje :)
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Oud forumgebruiker »

Mag ik even kwijt dat ik over een maand mijn Slotervaartse huis uit moet wegens sloop en het huis in Transvaal dan nog niet opgeleverd is? :cry:
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Gekko123 »

Begrijp ik het goed dat je een tijdje tot de daklozen behoord? Of is het niet zo erg?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Suus »

Ik ga er vanuit dat er ouders met een reservebed zijn die hun zoon wel tijdelijk onderdak willen bieden :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Fles »

Bee schreef:Ik ga er vanuit dat er ouders met een reservebed zijn die hun zoon wel tijdelijk onderdak willen bieden :P
Of die optie nou in alle gevallen even wenselijk is.... :?: Nog afgezien van de lengte van de termijn waarvoor zoiets zou gelden :idea:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Suus »

Hangt er maar af hoe goed of gek je ouders zijn. Het zal altijd wel even aanpassen zijn natuurlijk :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door htm_tram »

ziggy schreef:Mag ik even kwijt dat ik over een maand mijn Slotervaartse huis uit moet wegens sloop en het huis in Transvaal dan nog niet opgeleverd is? :cry:
Amsterdam centraal heeft genoeg banken :lol:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Oud forumgebruiker »

De ouders met reservebed zijn als bkac-up nog in het spel ja. Voorlopig richt ik me op een pandje in een acceptabel deel van de Bos en Lommer nabij de kruising Adm. de Ruijterweg - Jan van Galenstraat. :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Fles »

ziggy schreef:De ouders met reservebed zijn als bkac-up nog in het spel ja. Voorlopig richt ik me op een pandje in een acceptabel deel van de Bos en Lommer nabij de kruising Adm. de Ruijterweg - Jan van Galenstraat. :)
Oh ja leuk, een extra verhuisslag :(
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Gekko123 »

Als je weet dat het voor een beperkte tijd van enkele maanden/weken is, dan zal je niet alles uit de dozen hoeven te halen. Scheelt weer inpakken voor de tweede verhuizing. Al is het nooit handig om twee maal in korte tijd te verhuizen. Daar weet ik alles van: mijn ouders zijn gescheiden (maar bleven bij elkaar in de buurt wonen :Y ) en nog geen anderhalf jaar later verhuisde mijn moeder richting mijn huidige adres...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #43

Bericht door Suus »

Het wordt tijd dat ik ga verhuizen, de grapjes over mijn postcode komen ondertussen de neus uit. Ik kan er toch ook niets aan doen dat alle cijfers hetzelfde zijn :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten