OVer je Reiservaringen in april 2010
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
In stam 7464 zit inderdaad een Bv die hersteld is van brandschade en daarbij bijna volledig opnieuw ingericht en gespoten is. ;)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Bij het begin van de dienst vandaag kwam er een vrouw naar me toe om te zeggen dat God van me houdt. Wat later zie ik in Utrecht een koppel (net niet) slaande ruzie hebben op een afgelegen plek van het station. Na een slagje Bkl zijn ze nog bezig. Veel later op de avond nog een zwervende mevrouw, die me in het Spaans duidelijke maakt dat haar moedertaal een afgeleide is van een Afrikaanse kliktaal.
Het was me het dagje wel.
Het was me het dagje wel.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39192
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Heb zo'n vermoeden dat er vanmiddag 'n SLT'tje was dat er niet zo'n zin meer in had... bij Rotterdam Alexander kwam ik de t9765, t2865 en t4060 op blokafstand achter elkaar tegen. De t12565 vertrok overigens ook met iets van +10 uit Rtd en de t9767 was opgeheven en werd afgerangeerd.
In het Rotterdamse ging het zowiezo niet helemaal lekker: aannemelijk door een defecte trein die rond die tijd bij Voorhout stond kwam de t2265 met +30 in Rtd binnen gevolgd door de t1965 met +10 en de t2267 met +15.
In het Rotterdamse ging het zowiezo niet helemaal lekker: aannemelijk door een defecte trein die rond die tijd bij Voorhout stond kwam de t2265 met +30 in Rtd binnen gevolgd door de t1965 met +10 en de t2267 met +15.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Wat was er toch aan de hand tussen Zaandam en Alkmaar? Heb vaag iets van een omroepje gehoord.
Op Asa stond er niks op het Argosbord, maar toch had de s4000 van 21 25 naar Rotterdam maar liefst 28 minuten vertraging! De t3079 reed echter wel keurig op tijd... maar toch kwamen we met +5 binnen in Arnhem. Mijn aansluitende t3678 naar huis heeft keurig op tijd gereden, maar ik hoorde dat de t3079 nog tot 22 53 uur in Arnhem bleef staan omdat er geen personeel was en de sprinter zelfs voorgelaten werd!
Op Asa stond er niks op het Argosbord, maar toch had de s4000 van 21 25 naar Rotterdam maar liefst 28 minuten vertraging! De t3079 reed echter wel keurig op tijd... maar toch kwamen we met +5 binnen in Arnhem. Mijn aansluitende t3678 naar huis heeft keurig op tijd gereden, maar ik hoorde dat de t3079 nog tot 22 53 uur in Arnhem bleef staan omdat er geen personeel was en de sprinter zelfs voorgelaten werd!
Ik doe ook maar wat
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Volgens mij was er vanochtend een ontruimingsoefening in de HTM-remise Zichtenburg. In de pauze van school bleef het brandalarm maar loeien in de remise
En Randstadrail Citadis 4017 heeft last van vierkante wielen :?
En Randstadrail Citadis 4017 heeft last van vierkante wielen :?
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Een Volvo op lijn 157 naar Almere had een auto van iets te dichtbij benaderd, en stond samen met een auto bij het keerspoor Watergraafsmeer in Amsterdam.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Net gratis met de bus gereden in Hoorn, lijn 11. De in/uitcheck deed het niet. En de chauffeurs laten dan altijd reizigers gratis meerijden hier. Is me al keer of 3 overkomen (van de ongeveer 10 ritten afgelopen paar maanden). De verwarming stond hard te loeien, zelfs zo hard dat ik met mijn schoenen uit de buurt moest blijven. Om dat te compenseren stonden wel alle dakluiken open :D
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39192
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Eentje in de categorie merkwaardige acties: op Rotterdam Centraal mocht een leeg stel uit de tuin eerst naar spoor 13, de t20554 mocht daarop wachten. Vervolgens komen we binnen op datzelfde spoor 13 en combineren met het bewuste stel, terwijl (volgens Somda althans) de t12565 gewoon met 3 stellen hoort te rijden nogsteeds. (Al heb ik al diverse keren meegemaakt dat er werd bijgeplaatst).
Overigens was het bijplaatsen vandaag uiteindelijk overbodig: 5 minuten later werd de t12565 opgeheven vanwege een sein- en wisselstoring, was dus mooi op tijd aangekomen...
Overigens was het bijplaatsen vandaag uiteindelijk overbodig: 5 minuten later werd de t12565 opgeheven vanwege een sein- en wisselstoring, was dus mooi op tijd aangekomen...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Gratis meerijden als de CICO's dienst weigeren? Hier niet altijd. Eén keer mazzel gehad dat ze het precies bij mijn halte niet deden en toen mocht ik gratis mee. Vervolgens een paar dagen later moest ik een OV-kaart hebben voor gratis meereizen, anders moest ik per sé strippen... Gelukkig had ik nog 7 strippen over, precies de hoeveelheid die ik nodig had voor mijn reis.
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Ik zit me nu af te vragen of het verstandig is toch nog maar een strippenkaart achter de hand te houden voor dit soort zaken... Maar voor je het weet is dat 7,60 voor niks uitgegeven, ik ben niet zo vaak in de gelegenheid om 'm te gebruiken.
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Zelf heb ik mede daarom opnieuw een strippenkaart aangeschaft. Al zal ik hem waarschijnlijk niet/nauwelijks gaan gebruiken. In alle regio's waar ik regelmatig kom wordt de chipkaart voor niet-abonnees gezien als geldig vervoersbewijs.
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Oh wacht, ik weet het: ik ga 3 juni in Amsterdam een strippenkaart kopen. :-)
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
In het rijtje: het wil vandaag maar niet lukken.
Wilde om 9:28 de t5026 op Zwd pakken. Helaas deed de brug er iets langer over om te openen en te sluiten, waardoor het ding pas om 9:33 aan kwam kakken (de s2200 moest immers voorlangs), en miste zodoende m'n onofficiële overstap op de t2835 op Rtd. Had net zo goed via Ddr de t1926 kunnen pakken, want die reed met kleine vertraging uit Ddr weg.
Anyhow, na gewerkt te hebben in zowel Utrecht als Amersfoort, nam ik de t558 van 17:24 van Amf naar Ut. Doordat we op een vertraagde aansluitende t1658 moesten wachten, vertrokken we met een +5 uit Amf. Ik wilde in eerste instantie overstappen op de t12558, maar aangezien ik eventjes dollars moest tanken bij het GWK ging ik eruit. Aangezien het daar niet opschoot heb ik plaatsgenomen in de t12762 van 18:17 vanaf Ut. Ondertussen viel het me op dat de s2800 en de NO naar Amf e.v. dikke +20 en +40 hadden, dus ik vermoedde al dat er iets aan de hand was. Ondertussen was er ook al een kleine storing te Amf geweest, waardoor alles richting Rtd/Gvc vanuit Amf ook al lichte plusjes hadden.
Enfin, we vertrokken met slechts +1 uit Ut, maar moesten tot Gd achter de t9860 die +10 had. Ondertussen hadden we te horen gekregen dat er een seinstoring te Gd was en daarom zo langzaam waren. Vervolgens bij Gdg 5-10 minuten stil gestaan, om daar te horen dat er een trein defect stond bij Nwk. Omdat het baanvak was overbelast zouden we naar Gv door gaan rijden en dan verder naar Rtd. Echter, na 5 minuten werd omgeroepen dat we opgeheven zouden worden te Gv, omdat het te druk zou zijn op Gv-Rtd (euh, ik heb wel eens vaker de omreisroute via Bkh gehad midden in de spits zonder problemen). Lekker dan. Reizigers moesten maar met de t1973 naar Rtd. Wat daarna nog leuker was, was toen we eenmaal aangekomen waren op Gv (19:17, ipv 18:55 te Rtd) de t12762 vrolijk als LM naar Rtd ging :neg:
Ironisch genoeg had ik op Ut net een stapen GTBV'tjes meegenomen. Had die ter plekke in de trein ingevuld *O*. +50 uiteindelijk...
Wilde om 9:28 de t5026 op Zwd pakken. Helaas deed de brug er iets langer over om te openen en te sluiten, waardoor het ding pas om 9:33 aan kwam kakken (de s2200 moest immers voorlangs), en miste zodoende m'n onofficiële overstap op de t2835 op Rtd. Had net zo goed via Ddr de t1926 kunnen pakken, want die reed met kleine vertraging uit Ddr weg.
Anyhow, na gewerkt te hebben in zowel Utrecht als Amersfoort, nam ik de t558 van 17:24 van Amf naar Ut. Doordat we op een vertraagde aansluitende t1658 moesten wachten, vertrokken we met een +5 uit Amf. Ik wilde in eerste instantie overstappen op de t12558, maar aangezien ik eventjes dollars moest tanken bij het GWK ging ik eruit. Aangezien het daar niet opschoot heb ik plaatsgenomen in de t12762 van 18:17 vanaf Ut. Ondertussen viel het me op dat de s2800 en de NO naar Amf e.v. dikke +20 en +40 hadden, dus ik vermoedde al dat er iets aan de hand was. Ondertussen was er ook al een kleine storing te Amf geweest, waardoor alles richting Rtd/Gvc vanuit Amf ook al lichte plusjes hadden.
Enfin, we vertrokken met slechts +1 uit Ut, maar moesten tot Gd achter de t9860 die +10 had. Ondertussen hadden we te horen gekregen dat er een seinstoring te Gd was en daarom zo langzaam waren. Vervolgens bij Gdg 5-10 minuten stil gestaan, om daar te horen dat er een trein defect stond bij Nwk. Omdat het baanvak was overbelast zouden we naar Gv door gaan rijden en dan verder naar Rtd. Echter, na 5 minuten werd omgeroepen dat we opgeheven zouden worden te Gv, omdat het te druk zou zijn op Gv-Rtd (euh, ik heb wel eens vaker de omreisroute via Bkh gehad midden in de spits zonder problemen). Lekker dan. Reizigers moesten maar met de t1973 naar Rtd. Wat daarna nog leuker was, was toen we eenmaal aangekomen waren op Gv (19:17, ipv 18:55 te Rtd) de t12762 vrolijk als LM naar Rtd ging :neg:
Ironisch genoeg had ik op Ut net een stapen GTBV'tjes meegenomen. Had die ter plekke in de trein ingevuld *O*. +50 uiteindelijk...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ach, zak er toch allemaal in
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
En mijn verhaal gaat precies de andere kant op... Kwam om 18.52 Rotterdam Centraal ingelopen. Op de mobiele site had ik al gezien dat er een storing was en dat de Noordoosten waren opgeheven, dus ik ging maar even rustig wat te eten halen bij de Smullers. Toen ik daar klaar was bleek inmiddels dat alle treinen tussen Rotterdam en Gouda waren opgeheven. Nah, lekkah dan :?. Omreisadvies was via Den Haag of via Schiphol, dus maar naar spoor 9 gelopen en de Benelux genomen. Die reed met Belgische rijtuigen, wat wel grappig was. Zoals de tekst: "Muziek verzacht de zeden. Vooral als uw MP3-speler niet te hard staat." Dat is weer eens wat anders dan STILTE SILENCE
Enfin, na een redelijk rustige rit aangekomen in Schiphol en een vlotte overstap op de s3100 naar Utrecht, in een heel rustige trein. Ik heb nog nooit zo relaxed omgereisd :)
Enfin, na een redelijk rustige rit aangekomen in Schiphol en een vlotte overstap op de s3100 naar Utrecht, in een heel rustige trein. Ik heb nog nooit zo relaxed omgereisd :)
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Geinig he :D Deze vind ik nog leuker: 'Niet iedereen hoeft te weten dat u uw lief 'Mijn konijntje' noemt. Bel discreet'Geert schreef:(...) Die reed met Belgische rijtuigen, wat wel grappig was. Zoals de tekst: "Muziek verzacht de zeden. Vooral als uw MP3-speler niet te hard staat." Dat is weer eens wat anders dan STILTE SILENCE (...)
Ik doe ook maar wat
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Ja die Belgen zijn erg innovatief op taalgebied. Toen in Brussel de nieuwe BOA proefritten ging rijden, filmde het stel: "PROEVEN". Daar kreeg ik gelijk allerlei culinaire visioenen bij. Hmmm...
Aan het einde van de middag was er bij Zlw een storing aan een hogesnelheidswissel, waardoor verschillende s1900 -en en s2200 -en met vertragingen van +10 tot +15 aankwamen. Zelf niet veel last van gehad, ik mocht vanuit Ddr rechtdoor via de Roosendaalse sporen een s2200 en een goederentrein inhalen, terwijl er op spoor 4 al een kopmakende s2200 stond die terug naar Bd moest. In Bd riepen ze veel en duidelijk om. Na 18:00 uur waren de problemen opgelost.
Aan het einde van de middag was er bij Zlw een storing aan een hogesnelheidswissel, waardoor verschillende s1900 -en en s2200 -en met vertragingen van +10 tot +15 aankwamen. Zelf niet veel last van gehad, ik mocht vanuit Ddr rechtdoor via de Roosendaalse sporen een s2200 en een goederentrein inhalen, terwijl er op spoor 4 al een kopmakende s2200 stond die terug naar Bd moest. In Bd riepen ze veel en duidelijk om. Na 18:00 uur waren de problemen opgelost.
Vallend blad maakt rails glad.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39192
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Vanmorgen diverse verbaasde blikken toen middenin de ochtendspits ineens een stoomtrein van de SSN op spoor 13 van Rotterdam Centraal binnenkwam. Die kwam daar z'n passagiers inladen voor een lange rit naar Duitsland.
Zag de machinist van mijn trein ook nog snel even naar de overkant van het perron lopen om een filmpje van de binnenkomst te maken.
Zag de machinist van mijn trein ook nog snel even naar de overkant van het perron lopen om een filmpje van de binnenkomst te maken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Haha, daar kan ik me wel iets bij voorstellen :). Zag gistermiddag vanaf mijn werk ook diverse malen een stoomtrein voorbij denderen. En omdat alle ramen open stonden was-ie de laatste keer ook wel te ruiken, toen moest-ie flink aanzetten na het kopmaken bij de Schiebrug (Rotterdam) :)
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Hij gaat lekker met de trams vandaag in Amsterdam :X
Om kwart over vijf stonden er trams in de Roetersstraat van de lijnen 4, 16 en 24 (in de Roetersstraat komt in de normale dienstregeling geen tram). Vijf minuten later kom ik een lijn 14 tegen op de Beukenweg (bij het OLVG). Dat is ook een flinke omleiding, en als die tram 4, 16 en 24 in de Roetersstraat staan, zal er wel iets op de Vijzelgracht zijn, en dan kan lijn 14 daar natuurlijk ook niet langs :X
En op dit moment blijken lijn 9 en 14 (ja, alweer!) een omleiding te hebben omdat de halte Rembrandtplein te druk is :?
Om kwart over vijf stonden er trams in de Roetersstraat van de lijnen 4, 16 en 24 (in de Roetersstraat komt in de normale dienstregeling geen tram). Vijf minuten later kom ik een lijn 14 tegen op de Beukenweg (bij het OLVG). Dat is ook een flinke omleiding, en als die tram 4, 16 en 24 in de Roetersstraat staan, zal er wel iets op de Vijzelgracht zijn, en dan kan lijn 14 daar natuurlijk ook niet langs :X
En op dit moment blijken lijn 9 en 14 (ja, alweer!) een omleiding te hebben omdat de halte Rembrandtplein te druk is :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39192
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
In Utrecht liep het allemaal een beetje vast vanmiddag met alle Koninginnedag-omleidingen. Zo stond op de Adama van Scheltemabaan maarliefst vier keer een lijn 12S in de rij voor het verkeerslicht. Wist wel dat die lijn frequent rijdt, maar zo frequent... D'r stond ook nog drie keer een lijn 13 tussen trouwens.
M'n verdere reis was ook wel een stukje avontuur... d'r stond alweer een defecte trein tussen Gouda en Rotterdam waardoor er minder treinen reden. Zag de CTA's van spoor 8b al op "Niet instappen" staan en daar stond geen trein had ik uit de bus al waargenomen, dus maar richting Jaarbeursplein gelopen om de bus te nemen. Die was door de verkeersdrukte op het vertrektijdstip ook nog niet aangekomen bij z'n halte en zelfs nog niet in zicht, dus maar eens op de AV gekeken. Zodoende zag ik dat de t20554 toch nog reed maar met +10 werd aangekondigd, dus maar weer terug richting perron gelopen waar inderdaad een trein stond. De verstoring was toen ook weer voorbij zag ik op de ARGOS-borden, en dan te bedenken dat 'ie er nog niet was toen ik van 't werk vertrok: een erg korte dus.
Bij de voorste stellen stonden zowat al meer reizigers gereed om in te stappen dan er zitplaatsen in een ICMm-III zitten, maar achteraan de trein was het zoals gebruikelijk een stuk rustiger en vond ik met gemak een plekje.
Had uiteindelijk nog minder hard hoeven doorlopen want tja, we vertrokken pas een kwartier later in het pad van de opgeheven t2856. Overigens had de omroep bij aankomst in Rotterdam het over 50 minuten vertraging door een eerdere ontregeling in Amersfoort, dus kennelijk was het zelfs de t21752 die in de volgende trein was overgegaan...
M'n verdere reis was ook wel een stukje avontuur... d'r stond alweer een defecte trein tussen Gouda en Rotterdam waardoor er minder treinen reden. Zag de CTA's van spoor 8b al op "Niet instappen" staan en daar stond geen trein had ik uit de bus al waargenomen, dus maar richting Jaarbeursplein gelopen om de bus te nemen. Die was door de verkeersdrukte op het vertrektijdstip ook nog niet aangekomen bij z'n halte en zelfs nog niet in zicht, dus maar eens op de AV gekeken. Zodoende zag ik dat de t20554 toch nog reed maar met +10 werd aangekondigd, dus maar weer terug richting perron gelopen waar inderdaad een trein stond. De verstoring was toen ook weer voorbij zag ik op de ARGOS-borden, en dan te bedenken dat 'ie er nog niet was toen ik van 't werk vertrok: een erg korte dus.
Bij de voorste stellen stonden zowat al meer reizigers gereed om in te stappen dan er zitplaatsen in een ICMm-III zitten, maar achteraan de trein was het zoals gebruikelijk een stuk rustiger en vond ik met gemak een plekje.
Had uiteindelijk nog minder hard hoeven doorlopen want tja, we vertrokken pas een kwartier later in het pad van de opgeheven t2856. Overigens had de omroep bij aankomst in Rotterdam het over 50 minuten vertraging door een eerdere ontregeling in Amersfoort, dus kennelijk was het zelfs de t21752 die in de volgende trein was overgegaan...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Gelukkig had ik vanmorgen op de 7 nog nergens last van qua omleidingen van andere lijnen en zo als ik het zo lees :)Bee schreef:Hij gaat lekker met de trams vandaag in Amsterdam :X
Om kwart over vijf stonden er trams in de Roetersstraat van de lijnen 4, 16 en 24 (in de Roetersstraat komt in de normale dienstregeling geen tram). Vijf minuten later kom ik een lijn 14 tegen op de Beukenweg (bij het OLVG). Dat is ook een flinke omleiding, en als die tram 4, 16 en 24 in de Roetersstraat staan, zal er wel iets op de Vijzelgracht zijn, en dan kan lijn 14 daar natuurlijk ook niet langs :X
En op dit moment blijken lijn 9 en 14 (ja, alweer!) een omleiding te hebben omdat de halte Rembrandtplein te druk is :?
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Ik kreeg zojuist via via te horen dat er een deadlock aan het ontstaan is op het Weteringcircuit. Tram 4, 9, 14 en 25 draaien daar nu het rondje van de zaak, dan heb je de 7 en 10 en 16 en 24 die nog rechtdoor gaan over het plein, en toen waren er een beetje teveel trams op het plein en werd het chaos :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Vanmorgen had ik de eer om met Lijn 85 en 3 naar huis te komen.
Stond ik om 8:04 op een lege bushalte "Beuningen, Kerk" te wachten en had ook nog eens de eer naast de chauffeuse als enige in de Wright te zitten. Op lijn 4 in de Citaro moest ik de bus wat meer mensen delen.
Voor mensen die nieuwsgierig zijn wat ik nou 's morgens vroeg om 8:06 in Beuningen deed, hoe stom het ook klinkt uit de mond van een 20 jarige, ik had een slaap feestje. Alleen is de planning zo geworden dat we onder het Buzz spelen de zon zagen op komen. Pff ben nu dan ook zo moe dat ik koningendag vieren er niet meer echt in zit.
Stond ik om 8:04 op een lege bushalte "Beuningen, Kerk" te wachten en had ook nog eens de eer naast de chauffeuse als enige in de Wright te zitten. Op lijn 4 in de Citaro moest ik de bus wat meer mensen delen.
Voor mensen die nieuwsgierig zijn wat ik nou 's morgens vroeg om 8:06 in Beuningen deed, hoe stom het ook klinkt uit de mond van een 20 jarige, ik had een slaap feestje. Alleen is de planning zo geworden dat we onder het Buzz spelen de zon zagen op komen. Pff ben nu dan ook zo moe dat ik koningendag vieren er niet meer echt in zit.
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Was inderdaad nogal een chaos, rond 16:40 stond de rij zowat tot aan het busstation... Wie bedenkt er dan ook om alle lijnen die normaal via centrum (o.a. 4, 11, 50, 53)rijden over die busbaan te sturen zonder de verkeerslichten aan te passen :neg:Reiziger Ddrs schreef:In Utrecht liep het allemaal een beetje vast vanmiddag met alle Koninginnedag-omleidingen. Zo stond op de Adama van Scheltemabaan maarliefst vier keer een lijn 12S in de rij voor het verkeerslicht. Wist wel dat die lijn frequent rijdt, maar zo frequent... D'r stond ook nog drie keer een lijn 13 tussen trouwens.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39192
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in april 2010
Hmm, dan is die rij snel gegroeid: om 16.35 uur haalde 'ie het busstation nog niet
Lijn 8 reed kennelijk ook vrij exotisch: die kwam ik bij het kruispunt naast halte Bleekstraat in drie verschillende richtingen rijdend tegen. (En ook nog met allemaal 12 meters waar die normaal toch echt geleed rijdt zover ik weet)
Lijn 8 reed kennelijk ook vrij exotisch: die kwam ik bij het kruispunt naast halte Bleekstraat in drie verschillende richtingen rijdend tegen. (En ook nog met allemaal 12 meters waar die normaal toch echt geleed rijdt zover ik weet)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten