Mag ik even kwijt #44

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Ardan »

Wat IS dit zeg :shock: liggen er alweer wat in de berm..
Stelletje klunzen.
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Fles »

En in het terugkomen een groepje wat waarschijnlijk door een volgwagen overhoop gereden wordt :shock:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Fles »

En de winnaar is....... FARRAR!!

Netjes, die lag eerder nog in stukken op de grond :o
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Ardan »

Van Emden beste Nederlander, 6e in het algemeen klassement.

Aan de rest: Mocht u de Giro gemist hebben, hierboven valt alles terug te lezen XD
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Fles »

Ik heb Wubbo niet langs de kant zien staan, die zou bij de Berekuil zijn :N Liegebeest :N :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Suus »

Logisch, want Geert stond daar :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Fles »

Bee schreef:Logisch, want Geert stond daar :P
Ook niet gezien :N Het is een complot! :shock:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Wubbo »

Ja, daar stond ik naast :P Net voor de bocht van de busbaan onder de Berekuil door. Wel leuk overigens om dat eens te zien, alleen jammer dat er toen weinig spanning in de koers was. 1 man met een meter of 20 voorsprong en verder een compleet peloton. Veel mensen op de been trouwens, vooral te zien toen ik terugfietste naar Zeist ;-)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Ardan »

Zo, Yolanthe Kabaal van Glasscherven mag interessant gaan doen met truitjes, en dan is het voorbij voor vandaag. Morgenochtend ga ik zelf kijken in Amsterdam of Amstelveen :D
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Fles »

Yolanthe vermaakt zich wel :D
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Justin »

Ik heb helemaal niks van de Giro meegekregen op de Uithof. Alleen dat ik om 14:10 lijn 11 vanaf Centraal pakte en de chauf na Tunneltje de Bilt rechtdoor ging ipv rechtsaf. Bij de kering bij het WKZ boven de A28 nog een keer fout, want hij ging rechtdoor ipv linksaf naar WKZ. zucht :p.

Wel goeie wedstrijd gehad, 117-22 gewonnen ^^. Ook al was ik doelscheids :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Fles »

Justin schreef:Alleen dat ik om 14:10 lijn 11 vanaf Centraal pakte en de chauf na Tunneltje de Bilt rechtdoor ging ipv rechtsaf.
Dat is HEEL ergens anders, Snuggles.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Justin »

Chauf geen omkeren midden op het kruispunt bij de Warande... Zag er wel komisch uit :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Geert »

Fles schreef:
Justin schreef:Alleen dat ik om 14:10 lijn 11 vanaf Centraal pakte en de chauf na Tunneltje de Bilt rechtdoor ging ipv rechtsaf.
Dat is HEEL ergens anders, Snuggles.
Lijn 11/12 was omgeleid via Tunneltje de Bilt ;)
Haha! Er reed dus gewoon een GVU-bus in Zeist? :lol:


Het was trouwens leuk langs de route! Ik stond idd bij de Berenkuil met Wubbo en mijn zusje, in het stukje van de busbaan dat omlaag gaat vlak voor de bocht. Het peloton was ook echt in een halve minuut weer voorbij :)

Daarna nog even naar de Croeselaan gefietst (helaas te laat om de finish nog te zien omdat mijn zusje nog eerst langs huis wilde), maar het was wel leuk om te zien hoe het er daar aan toe ging. Gekkenhuis :Y

Misschien straks nog wat foto's ;)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Fles »

Ik heb een date *O*

Naja gewoon voor een koppie koffie hoor :)

Met een oud-collega die ik sinds januari 2000 niet meer gezien had. Bij stom toeval kwam ik haar in maart 2008 weer tegen. *O* naja beetje contact, ook weer vrij snel verwaterd. Toen kreeg zij een herseninfarct en brak ik mijn rug....

Soms neem je alles maar voor lief, en soms leer je je echte vrienden kennen...
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Oud forumgebruiker »

Soms vraag je je af of dingen niet subtieler hadden gekund. Ik woon in een vrij rustige straat, maar als ik uit het raam kijk zie ik enerzijds Kinderopvang "Baboffel" en recht daar tegenover een Coffeeshop. Dat had volgens mij anders gekund. Voornamelijk omdat er 2 straten verderop al een Coffeeshop zit, notabene van dezelfde eigenaar.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door STF »

Logisch toch? De kinderen mogen bij de coffeeshop niet naar binnen, dus moeten ze even naar de kinderopvang terwijl pa en ma een joint roken.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Suus »

De naam Baboffel voor een kinderopvang vind ik anders nog veel vreemder dan die coffeeshop :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Justin »

Ardan schreef:Blessure? Wat heb je dan? Niks ergs hoop ik?
@Ardan: Shin Splints, sinds januari. Niks van gemerkt, verergerd sinds drie weken, en mag nu dus niet rennen... voor een half jaar ofzo :|. Maar de dokter zei dat ik als ik na een maand nog last had, ik naar de fysiotherapeut moest. He bah :(. En het doet nog pijn ja... was weliswaar goal umpire vandaag, maar moest een paar keer rennen om de bal terug te halen voor de spelers en dat deed best pijn als je er dan achterna moet rennen... :neg: .

@Bee: Klinkt als een vage kartoffel als je het mij vraagt :P.

Ja, GVU lijn 11/12 reden dus via De Bilt om naar het ziekenhuis. Vervallen haltes voor lijn 11: eigenlijk alles behalve WKZ en AZU :lol: .

En ja, de GVU bus kwam dus in Zeist ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door STF »

Wat hebben die Luxemburgers nou toch weer verzonnen voor nieuwe voertuig-eis... Bestelbussen die voor 15 juni 2008 in gebruik zijn genomen moeten vanaf 15 juni 2010 een brandblusser van 2 kilo aan boord hebben.

Nieuwere bestelbussen vliegen nooit in brand ofzo??? En personenauto's al helemaal niet?

Onze auto is van februari 2007 en je kunt er donder op zeggen dat ze bij de eerst volgende APK keuring gaan controleren of je een brandblusser aan boord hebt (gevarendriehoek en veiligheidshesjes worden namelijk elk jaar bij de keuring op aanwezigheid gecontroleerd).
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Ardan »

En óf nieuwe voertuigen in brand vliegen. Kijk maar naar de Breng-Citaro's :mrgreen:
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door STF »

Dat is een bus, die hebben al zo lang als de weg naar Rome verplicht een brandblusser aan boord. :wink:

Waar laat ik in vredesnaam zo'n ding? Aangezien het binnen handbereik van de bestuurder gemonteerd moet zijn.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Stefan »

In 't dashboardkastje. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Geert »

Zoals beloofd nog twee foto's van de Giro bij de Berenkuil:
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #44

Bericht door Suus »

Vanmiddag een botsing gehad met de fiets waarbij het voorwiel het niet overleefd heeft :(

Ik stak een weg over bij het verkeerslicht, en moest daarna meteen naar links nog een weg over. Ik lag bijna onder een brommer die besloot even om mij heen te scheuren terwijl er mensen van links kwamen. Nadat die brommer voorbij was keek ik achterom om te zien of er niet nog een brommer aankwam. Ik keek weer naar links waar ik naar toe ging en toen kwam er dus iemand van rechts mijn voorwiel inrijden. Dat had ik dus niet verwacht, want het is daar éénrichtingsverkeer...

Grapje gaat 50 euro kosten, maar gezien een eigen risico van 45 euro bij mijn verzekering hebben we maar afgesproken de kosten te delen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 56 gasten