Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door Ardan »

We hebben een nieuw forumlid erbij, die ik op internet heb leren kennen: Rienstertje, of kortweg, Rien. Woont in de buurt van het pittoreske Horst-Sevenum, en gisteren ben ik hem wezen opzoeken om daar de buurt onveilig te maken. Als Dexter gisteren (18 mei) of vandaag (19 mei) dienst had op de s1900, dan had-ie ons zeker gezien.
Al vrij vroeg vertrok ik van huis, te vroeg eigenlijk. Dus had ik nog even tijd om rond te neuzen in het fraaie Nijmegen.
Gezicht op de binnenstad vanaf de Waalbrug. Foto tegen de zon in helaas, maar toch.
Afbeelding
Ben daar nog even met Breng op stap geweest, stukje met lijn 3/4 richting de Maartensklinieken, en toen met de Heyendaalpruttel naar, juist, Nijmegen Heyendaal. Hier nam ik de Maaslijn naar Venlo. Overstap van 20 minuten, dus kon ik nog even mijn geheugenkaartje opvullen.
Eerst nog even Twents-Lintje m45 en DM '90-stel m53, die samen met Lint m27 (niet in beeld) bij Voith stonden te wachten op de dingen die komen gingen.
Afbeelding
Venlo, de pendeltrein naar Kaldenkirchen staat langs het perron.
Afbeelding
Toen ging het per t1940 naar Horst-Sevenum. Had de twee-na-achterste wagon van de ICRm-trein helemaal voor mezelf :D
Afbeelding
Ik kwam om half 12 aan. Rien en ik begaven ons meteen naar een bekende plek voor de fanatieke spotters onder u: aan de andere kant van de boog. Overigens staat bij die overweg aangegeven dat er camerabewaking is, maar die camera's zijn dus spoorloos verdwenen.
Het was in ieder geval goed plaatjes schieten, als de zon meewerkte al helemaal :D
Eerst een goederentrein met Locon-Traxx voorop.
Afbeelding
10 bakjes ICRm, met de loc 1737 voorop, ronden de boog.
Afbeelding
En een VIRMpje-vier gaat op weg naar Den Haag.
Afbeelding
Ook lag er een stom stuk wissel een beetje nutteloos te wezen.
Afbeelding
En weer een goederentrein, ditmaal mede mogelijk gemaakt door ACTS.
Afbeelding
Na een uurtje hadden we het wel bekeken, en gingen we naar een andere plek, even voorbij het pittoreske America. Een plaats die iedereen natuurlijk kent, door de vakantieparken, Rowwen Hèze, en de naam natuurlijk. Ook schijnt er ooit een station geweest te zijn, maar nu niet meer, dus hebben ze de lokale Vette-Hap-Tent maar zo genoemd.
Fles.....? :mrgreen:
Afbeelding
Helaas was de accu van mijn camera zo goed als overleden, dus heb ik alleen nog maar deze goederentrein, getrokken door drie 6400'jes, op de gevoelige pixels kunnen krijgen en toen had-ie er geen zin meer aan. Toch was het een fijn plekje, we hebben daar iets van twee uur in het gras doorgebracht :D
Afbeelding
Aangezien Rien nog moest werken die dag, ben ik om half 4 weer vertrokken en heb nog even in Amsterdam rondgekeken. De accu van mijn camera was nog steeds overleden, dus heb ik geen plaatjes kunnen schieten.
Toeval of niet: Horst-Sevenum is mijn 100e bordje :D alleen staat die op mijn telefoon, die trouwens ook al praktisch leeg was.

Vandaag: nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Mijn telefoon en mijn camera werden die nacht weer tot leven gewekt, vooral omdat het vandaag tijd was voor een meeting! In het kader van kennismaking en teambuilding hebben we met ons team van het OV-jubileumspel, met de voorlopige naam JAMS, in Eindhoven afgesproken. Alweer naar het zuiden? Ja, alweer naar het zuiden, omdat --Stefan-- daar zo nodig toch moest zijn voor iets met zijn werk. Meltrain en Joshua zijn de andere leden van ons team. Dus ik met de auto naar het station (heerlijk om dat te kunnen zeggen), en een relaxte, rustige rit naar Utrecht gehad. Was daar veel te vroeg, dus kon ik nog even winkelen in Hoog Catherijne. (Winkelen? Als jongen? Ja, stiekem vind ik dat af en toe best leuk :oops: ) De trein van 13 07 uur in Utrecht gepakt naar Eindhoven. Net onderweg, Meltrain liet weten dat-ie ook onderweg was, en even later belde ook Stefan op, die met de auto zou gaan en Joshua meenam. Die had een lekke band, omdat-ie een loslopende vrachtwaggel moest ontwijken die geen voorrang verleende, en dus werd het wat later. Geen beter vermaak dan leedvermaak: ik vond het geweldig grappig :D Dus terwijl hij zich bezighield met wielen verwisselen met behulp van Papa Stefan, garagebezoeken en al dat soort dingen, heb ik heerlijk ontspannen wat op mijn laptop geklooid, 4 keer in slaap geflikkerd, broodje eten en leuke mensen kijken, omdat het kon. En voor ik het goed en wel doorhad zat ik al in Eindhoven! Helaas zijn mijn foto's die ik daar heb gemaakt spoorloos verdwenen, dus heb ik van Eindhoven geen plaatjes, maar mijn lieftallige mede-reisgenoten wel denk ik zo. Om 14 uur kwam ik aan, terwijl we om half 3 hadden afgesproken. Nog even de lokale Bijenkorf overvallen, en terwijl ik aan de voorkant van het station stond, kwam er een s1900 binnen, waar Meltrain in zat. Even gebeld, waar hang je uit, hij bleek aan de buskant te staan. 'Okee, kom ik wel naar je toe lopen, ik sta aan de andere kant'. Had net een sigaret in mijn vingers, dus ik liep om het station heen. Kom bij de bussen, waar is Meltrain nou? Telefoon. 'Waar ben jij dan?' 'Ja ik ben nu bij de bussen!' 'Ooh, ik sta dus net aan de hoofdingang!' 'Ik zei toch, blijf daar, ik kom wel naar je toe!' Naja, uiteindelijk elkaar toch getroffen. Na 18 seconden bussen kijken ging de telefoon weer. Stefan. Of we naar de taxistandplaats konden komen, en daar ontmoetten we hem en Joshua. Even snel handen schudden en voorstellen over en weer, en toen zijn we met zijn vieren met de Phileas naar het vliegveld gegaan. Daar hebben we eigenlijk niet veel meer gedaan dan de lokale wc bezocht en even een vliegtuig kijken, en toen weer terug naar het station. En omdat het zulk lekker weer was, zijn we naar één of ander plein gegaan en hebben een terrasje gepakt. Bavariaatje in de zon, heerlijk. Wit wijntje, colaatje, zelfde geval. Proost, op ons team! We hebben nog een groepsfoto gemaakt, maar die staat op de camera van Stefan, dus die komt nog.
Aangezien Stefan inmiddels richting Best moest voor dat_iets_met_zijn_werk, en ik om half 6 met Rien weer had afgesproken, gingen we snel weer naar het station toe. Daar kwam hij al aanlopen en waren we heel kort met vijf hobbyisten bij elkaar, het is al een meeting op zich zo.
Stefan nam afscheid, en wij, Meltrain, Joshua, Rien en ik, zetten na een kort nadenken over een leuke fotostek onze reis voort naar het gezellige Helmond Brandevoort.
Deze wijk, overigens door een Luxemburgse architect ontworpen, is geheel in de stijl gebouwd van een middeleeuws vestingstadje. Ook het station straalt deze sfeer uit.
Afbeelding
Langs de lijn staan mooie betonnen portalen.
Helaas.
Find_your_spot kreeg het al eerder voor elkaar om een foto te verpesten, maar ook Rien moest met zijn lichaam expres nét in beeld gaan staan. Ja, nu ga je ook met je bakkes op het forum! :mrgreen:
Afbeelding
En toen werd het geinen en spotten geblazen :D
Rendez-vous tussen een matje en een ICRm.
Afbeelding
Weer drie 6400'jes voor een goederentrein.
Afbeelding
Een nogal smerige Railion-loc voor een lege autotrein.
Afbeelding
Botsing!!! :shock:
Afbeelding
Plaatje van het station, terwijl we weer de bewoonde wereld in liepen.
Afbeelding
Staat er ineens een dak op een plein.
Afbeelding
We hadden ongeveer een half uur de tijd voordat de trein naar Helmond ging, dus konden we even de hangjongere uithangen, gewoon omdat het kon. Vlnr: Joshua, Meltrain, Rien.
Afbeelding
Afbeelding
Mededeling tussendoor: we hebben al een gemeenschappelijk stopzinnetje, door bij elke vraag als antwoord te geven: 'Omdat het kan!' Nog even en we maken er onze teamnaam van. Omdat het kan.
Ook leuk als slagzin voor het Knooppunt Arnhem-Nijmegen. Omdat het KAN.
Tegen half 10 reden we naar station Helmond, waar we afscheid namen van Rien, die even later in de s1900 naar Horst-Sevenum stapte. Toen hebben we nog even aan de voorkant van het station gekeken.
Geen idee waarom, maar Meltrain was blij.
Afbeelding
Om 21 50 uur was het tijd om de s1900 naar Eindhoven te nemen. Voor we het goed en wel doorhadden waren we daar al, en Joshua en ik stapten uit om over te stappen op de s800 die ons naar Ht zou brengen. Gelijktijdig vertrokken, en al zwaaiend is Meltrain ons iets van 4-5 keer voorbij gereden en hebben wij hem weer ingehaald, totdat wij definitief sneller gingen.
In Ht hadden we een lange overstap op de s3600. Nog even een leeg busstation gefotografeerd.
Afbeelding
Nog even snel wat te bikken gehaald bij de plaatselijk Burger Knul, en toen naar huis toe. Joshua stapte in Nijmegen uit, en ging huiswaarts. In de trein naar Nmh schijnt hij nog een discussie te hebben gehad met een NS-medewerker, maar daar kan hij beter zelf over vertellen. Ook nog even met Rien en Stefan contact gehad onderweg, Stefan was inmiddels ook weer thuis. De brug bij Zutphen was kapot, en Rien meldde na een blik op internet dat dat tot 1 uur zou duren. Oei. Ik zocht maar even een HC op, anders moest ik maar weer teruggaan, kon ik wel bij hem blijven slapen. De HC kon echter melden dat de problemen alweer verholpen waren, en dus reed ik lekker door, en kwam rond 00 40 uur mijn huisje binnen. En maar meteen dit verslagje getikt. Omdat het kan.
Afbeelding
Ik doe ook maar wat
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door Joshua »

Joshua's aanvulling
Ik zat al te wachten op dit verslag omdat ik wist dat die kwam.
En dan nu maar mijn aanvulling, omdat het kan.

We hadden vandaag (19 mei 2010) met ons groepje van de OVinNL meeting afgesproken zodat we elkaar leerde kennen. Stefan en ik kende elkaar al en omdat hij met de auto ging, reedt ik natuurlijk gewoon mee. Dit gebeurde echter niet zonder slag of stoot. We waren Nijmegen nog niet uit, maar in Wijchen of we worden bijna aangereden door een spaanse vrachtwagen die gewoon zomaar van links een voorgansweg op kwam. We moesten dan ook uitwijken naar de berm met een nogal hoge stoeprand waardoor de band natuurlijk helemaal naar de klote was, maar dat liever dan wij zelf naar de klote. De spaanse chauffeur van de vrachtwagen reedt helaas door.

Maar desondanks met een half uur vertraging door de band te verwisselen en naar de garage te rijden om een nieuwe te bestellen hebben we het nog best snel gedaan. Onderweg in Veghel ook nog even de band opgepompt. En wat troffen we langs dit leuke tankstation aan? Een Arriva garage:
Afbeelding

Toen we eenmaal in Eindhoven aan kwamen met de auto om 15:00 uur was er op Station Eindhoven ook iets leuks aan de gang. Het informatiesysteem lag er uit waardoor alle CTA's en overige digitale informatie schermen dezelfde melding weergave:
Afbeelding
Afbeelding

Na een ritje van en naar het vliegveld met de Phileas hebben we nog heerlijk op het terras gezeten tot Stefan ons moest verlaten.

Gelukkig kwam Rien hem vervangen (welkom), en zijn we bij de McDonalds gaan eten en vervolgens onze reis hebben voortgezet naar Helmond Brandevoort zoals jullie al hebben kunnen zien. Alleen wil ik hier nog wat eigen foto aan toe voegen:
Afbeelding


Hierna zijn we terug naar huis gegaan. Ik via Helmond, Eindhoven, Den Bosch, Nijmegen, Nijmegen Heyendaal. Op het perron waar de Veolia treinen stoppen komen volgensmij soort van overstap eilandjes waar 2 CICO's van NS en 2 CICO's van Veolia komen te staan:
Afbeelding

En in de Veolia trein had ik ook nog eens een discussie met een NS conducteur. Deze behandel ik wel elders in het forum omdat het niet heel relefant is voor de aanvulling van dit reisverslag. En niet omdat het kan, maar gewoon dat ik het niet wil in deze topic.
Laatst gewijzigd door Joshua op do 20 mei 2010, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Rienstertje
Berichten: 85
Lid geworden op: di 18 mei 2010, 16:09
Locatie: Horst

Re: Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door Rienstertje »

Nog eventjes mijn bijdrage (misschien verveelt ie ondertussen al:) omdat het kan ;).

Dinsdag 18 mei kwam Ardan om 11:30 aan op Horst-Sevenum, net toen we ons naar de eerste spotplek begaven, kwam er compleet onverwacht een SLTtje langs, hoogstwaarschijnlijk testritten maar helaas geen tijd gehad om mn camera te pakken en m op de foto te zetten.

Op de spotplek bij de boog:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even later zijn we dus doorgegaan richting America, daar even iets te eten gehaalt terwijl Ardan de kroeg Station America op de foto zette, en vervolgens doorgefietst naar de spotplek bij de put, dit is een vijver die is ontstaan bij de bouw van het spoor, omdat men zand nodig had om het spoor verhoogd aan te leggen.
Hier een filmpje van die plek van een tijdje terug: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FJpKcJbzLWM[/youtube].
En op deze plek ook nog een paak fototjes gemaakt, nadat Ardans camera er geen zin meer in had:

Afbeelding

Afbeelding

Hierna zijn we teruggegaan en hebben we nog n half uurtje op Horst-Sevenum doorgebracht, toen kwam Arden z'n 1900 (met ICRm!:D) al aan en hebben we afscheid genomen.

Verslag van 19 Mei volgt nog :).
Relevant, innovatief en immers, omdat het kan :D
Etienne
Donateur
Berichten: 7941
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door Etienne »

Hangjongeren :mrgreen:
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door htm_tram »

Joshua schreef:Nee ik was niet levensmoe, me gezelschap wou me ook niet vermoorden, maar ik ging gewoon op het spoor staan. Omdat het kan. En omdat ik het wou natuurlijk:
Afbeelding
Ik hoop dat een spoorbetreders bevoegdheidspas bij je had een een officieel veiligheids hesje. En dat je ook echjt toestemming had? Zo niet, dan verneuk je het voor de paar spotters die zich wel kunnen gedragen :roll:

Zo gaat pruts rail alleen maar meer hekken plaatsen :? Gewoon omdat het kan...
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door Jurjen »

Hmm, eens denken. Misschien staat 'ie wel gewoon op een spoorwegovergang? Naar mijn weten mag je die nog altijd als gewone ziel betreden. :')
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door Daan »

htm_tram schreef:Ik hoop dat een spoorbetreders bevoegdheidspas bij je had een een officieel veiligheids hesje. En dat je ook echjt toestemming had? Zo niet, dan verneuk je het voor de paar spotters die zich wel kunnen gedragen :roll:
Ik hoop dat jij een goede reden hebt om dit soort ongefundeerd gelul op het forum te slingeren. :neg:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door Meltrain »

Jullie hebben goed weergegeven wat we zoal gedaan hebben die dag. :)
Zelf had ik mijn camera niet bij me, dus foto's van mijn kant komen zeker niet. :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door Joshua »

meltrain schreef:Jullie hebben goed weergegeven wat we zoal gedaan hebben die dag. :)
Zelf had ik mijn camera niet bij me, dus foto's van mijn kant komen zeker niet. :wink:
Wat is dat nou voor slechte zaak? Bij de echte meeting je camera niet vergeten he?
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door htm_tram »

Daan schreef:
htm_tram schreef:Ik hoop dat een spoorbetreders bevoegdheidspas bij je had een een officieel veiligheids hesje. En dat je ook echjt toestemming had? Zo niet, dan verneuk je het voor de paar spotters die zich wel kunnen gedragen :roll:
Ik hoop dat jij een goede reden hebt om dit soort ongefundeerd gelul op het forum te slingeren. :neg:
Euh.. Je weet toch zelf ook wel dat een deel van de spottersop ilegalen plaatsen staat. En dat die het verpesten voor de rest. Kijk maar naar al die nieuwe hekken enz. Komt deels door die spotters ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Raymond
Berichten: 1191
Lid geworden op: ma 11 aug 2008, 21:29

Re: Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door Raymond »

Feit is dat er op die plek een overweg ligt (Broekstraat) en je opmerking hier niet op z'n plaats is.

Leuk verslag van bekend gebied ;)
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door Joshua »

Toen ik op het spoor stond was er in de verre omtrek geen NS of Prorail medewerker te vinden. En zelfs geen trein. Dus hierdoor zullen er echt geen hekken geplaatst gaan worden. Indien hier mensen bang zijn dat door deze foto Prorail op dat idee gaat komen laat het maar weten. Dan haal ik de foto wel weg zodat iedereen weer met een gerust hard verder kan spotten. Want ik vind het nou niet bepaald een zinvolle discussie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13545
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door Wubbo »

Foto's van legale plaatsen mogen gewoon geplaatst worden. Als wij het vermoeden hebben dat foto's van illegale plaatsen zijn genomen zullen we die direct verwijderen en zullen we degene die die foto's maakt daar op aanspreken. Zie ook regel 1 van de forumregels.

En dan gaat het hier weer over treintjes in het zuiden, wat mij betreft.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door Joshua »

Hierbij heb ik de foto zelf al uit mijn bericht gehaald. Laat de discussie nou maar verder gaan over het verslag, en niet het op illegale plaatsen OV spotten.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door Karl »

Zo geef je zo iemand wel z'n zin. :neg: :|
Het is een spectrum.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door Dexter »

@Joshua: Misschien dat de reactie van htm_tram niet zo zeer door de foto kwam, maar door de tekst die je er boven schreef, die was best uitdagend:

(Net als jouw verhaal bij Reiservaringen over die discussie die je begon met die NS-hc in de Veolia-trein overigens, dat is gewoon iemand die uit zijn werk komt en die niets aan Veolia-zaken kan doen opfokken, maar dat terzijde.)
Joshua schreef:maar ik ging gewoon op het spoor staan. Omdat het kan. En omdat ik het wou natuurlijk
Maar goed, het ging om een overweg dus er is geen sprake van iets illegaals. En ik geloof niet dat Prorail hekken laat neerzetten om treinspotters te weren, dat is eerder bedoeld tegen spoorlopers, volkstuintjes, illegaal oversteken etc.
Vallend blad maakt rails glad.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door htm_tram »

Sorry, het was ook niet al te negatief bedoeld. Ging idd meer om de tekst, Weet ik veel dat daar een overweg zit. :wink:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door Geert »

On-topic dan nu.
Rienstertje
Berichten: 85
Lid geworden op: di 18 mei 2010, 16:09
Locatie: Horst

Re: Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door Rienstertje »

Zoals beloofd nog het verslag van woensdag 19 mei ;):

Van Ardan hoorde ik al een paar dagen eerder dat hij en drie anderen een korte meeting hielden in Eindhoven, dus waarom zou ik hem daar dan ook maar niet gaan vervelen? :D
Om 17:30 vertrokken met de 1962 uit Horst-Sevenum, en er in Deurne even uit gegaan voor n spotje en vervolgens verder gegaan met de 9662 (ik had al lange tijd nietmeer in Mat'64 gezeten;)).

Afbeelding

Om 17:42 kwam ik aan in Eindhoven en snel vond ik Ardan, Joshua, Stefan en Meltrain ook al :D.
Nadat Stefan vrij snel weer naar z'n werk ging, vonden we het met zn vieren eerst maareens tijd voor een schaft, dit ook uitgebreid gedaan bij de McDonalds :P.

Hierna zijn we teruggelopen met het station, en even besproken wat het leukste zou zijn om te doen.
Nu kende ik nogwel een goeie spotplek vlak achter station Helmond Brandevoort, dus waarom dan niet daarheen? :D

Raillion 189 met gemixte goederen:
Afbeelding

Gezellig met zn allen een uurtje of 2 op die plek gestaan, en elkaar n beetje leren kennen :D.

3x ( :shock: ) Plan V vertrekt richting Eindhoven:
Afbeelding

Na een flink aantal treintjes werd het maareens tijd om verder te gaan, we hadden nog het idee om bij Horst-Sevenum te gaan staan, maar toen we op het station erachter kwamen dat er nog maar een uursdienst op de 9600 reed, dit maar snel laten vallen ;).

Vervolgens dus nog even verder gegaan naar Helmond, en t duurde al niet lang of de volgende 1900 naar Hrt kwam eraan :(.
Het was n zeer geslaagde dag, waarin we elkaar goed hebben leren kennen, en veel lol gehad hebben, voor herhaling vatbaar ;):D.
Relevant, innovatief en immers, omdat het kan :D
Oud forumgebruiker

Re: Spotten in het Zuiden: omdat het kan!

Bericht door Oud forumgebruiker »

De hangjeugd van...? Helmond? :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten