OVer je Reiservaringen in mei 2010
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Had vanmiddag lijn 1, en hoewel die toch niet op de route ligt, was alles toch goed roze...
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Sorry Ziggo, ik ben al sinds anderhalve week niet meer in Amsterdam geweest ;). Dus ook niet in Tram 1 van Lelylaan naar De Aker ;).
Zit alleen maar als een droogkloot constant Zwijndrecht-Rotterdam-Amersfoort te pendelen... Verbinding Rotterdam-Amersfoort vind ik nog altijd fijner dan Amersfoort-Schiphol/Amsterdam .
Zit alleen maar als een droogkloot constant Zwijndrecht-Rotterdam-Amersfoort te pendelen... Verbinding Rotterdam-Amersfoort vind ik nog altijd fijner dan Amersfoort-Schiphol/Amsterdam .
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ach, zak er toch allemaal in
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Oh was dat het. Ik werd in Ut zowat onder de voet gelopen door een vrolijke (of waren ze gewoon bezopen) meute meuten, die vervolgens mijn (losse) ICMm III-tje overbevolkte en de hele weg van Ut naar Rtd aan het zingen (lees: lallen) waren. Ik heb ook maar even van me laten horen via de typhoon.Bee schreef:Wie het nog niet doorhad: Vandaag, morgen en overmorgen spelen de Toppers weer in de ArenA. Let dus goed op uw boa's in de bomvolle metro
Vallend blad maakt rails glad.
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Pfff, de Toppers, Libelle Zomerweek... is er nog een veilige manier om de regio Amsterdam te bereiken?
Ik doe ook maar wat
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39115
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Vanmorgen maar weereens per Qliner richting het werk gereisd, was 'n kwartier later op 't station en da's een kwartier sneller als de aansluitingen goed gaan: mooi alternatief dus.
Zodoende kwam ik ook weereens langs Meerkerk P+R/A27 waar ondanks dat de enige file van 't land daar stond niemand geparkeerd had om de bus te nemen. Wel blijken de studenten uit Meerkerk e.o. het inmiddels als een snel alternatief voor lijn 81/181 ontdekt te hebben. Is de halte toch nog zinvol...
En waar ze in Vianen nu mee bezig geweest zijn de afgelopen maanden... geloof dat ik begin maart voor 't laatst per Qliner gereisd was dus we zijn nu anderhalve maand verder en het vernieuwde busstation Lekbrug Oost is nogsteeds niet in gebruik Lekbrug West is overigens al wel in dienst gekomen.
Zodoende kwam ik ook weereens langs Meerkerk P+R/A27 waar ondanks dat de enige file van 't land daar stond niemand geparkeerd had om de bus te nemen. Wel blijken de studenten uit Meerkerk e.o. het inmiddels als een snel alternatief voor lijn 81/181 ontdekt te hebben. Is de halte toch nog zinvol...
En waar ze in Vianen nu mee bezig geweest zijn de afgelopen maanden... geloof dat ik begin maart voor 't laatst per Qliner gereisd was dus we zijn nu anderhalve maand verder en het vernieuwde busstation Lekbrug Oost is nogsteeds niet in gebruik Lekbrug West is overigens al wel in dienst gekomen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Ik dacht dat alleen de 400 en 401 in Meerkerk P+R A27 stopten maar dus ook de 387 en 388??Reiziger Ddrs schreef:Vanmorgen maar weereens per Qliner richting het werk gereisd, was 'n kwartier later op 't station en da's een kwartier sneller als de aansluitingen goed gaan: mooi alternatief dus.
Zodoende kwam ik ook weereens langs Meerkerk P+R/A27 waar ondanks dat de enige file van 't land daar stond niemand geparkeerd had om de bus te nemen. Wel blijken de studenten uit Meerkerk e.o. het inmiddels als een snel alternatief voor lijn 81/181 ontdekt te hebben. Is de halte toch nog zinvol...
En waar ze in Vianen nu mee bezig geweest zijn de afgelopen maanden... geloof dat ik begin maart voor 't laatst per Qliner gereisd was dus we zijn nu anderhalve maand verder en het vernieuwde busstation Lekbrug Oost is nogsteeds niet in gebruik Lekbrug West is overigens al wel in dienst gekomen.
Lekbrug West is aan de kant richting Gorinchem toch? daar is al een tijdje 1 baan van open maar ben en nou een week geleden voor het laatst langsgekomen en toen was ie nog niet helemaal open maar nu dus wel?
Ik vind het trouwens erg onhandig hoe ze nu die haltes gemaakt hebben. als er een bus staat die te vroeg is en moet wachten en er komt een andere en die moet ook daar staan en die gaat erachter staan en die moet eerder weg kan die dat niet omdat die andere bus er staat dus eigenlijk hadden ze beter dezelfde indeling alls eerst kunnen maken
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Met de oude indeling moest je voor sommige bussen echt behoorlijk omlopen. Zeker voor alle lijnen die toch naar Utrecht gaan slaat dat nergens op.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39115
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Sterker nog: 388 en 389 zijn er als eerste gaan stoppen (omdat ze er toch al langs kwamen, die gaan daar de A27 op) en pas toen het negenoog langs de A27 er stond gingen ook 387, 400 en 401 er stoppen.Michael schreef:Ik dacht dat alleen de 400 en 401 in Meerkerk P+R A27 stopten maar dus ook de 387 en 388??
Opvallend is wel dat de vertrekstaten van de Veolia-lijnen in de Utrecht-bereikbaar huisstijl zijn en dat Arriva er gewoon eigen vertrekstaten heeft hangen. Op het haltebordje (eentje van Arriva) staan ook alleen hun lijnen trouwens.
Zover te zien vanuit de bus wel ja.Lekbrug West is aan de kant richting Gorinchem toch? daar is al een tijdje 1 baan van open maar ben en nou een week geleden voor het laatst langsgekomen en toen was ie nog niet helemaal open maar nu dus wel?
Omlopen is denk ik niet helemaal het juiste woord volgens mij, maar 'tis inderdaad wel onzin om alle lijnen ri. Utrecht van allemaal verschillende perrons te laten vertrekken. Andere kant op ook eigenlijk. Immers, hoe vaak kwam het nu voor dat er op elk perron een bus stond.Geert schreef:Met de oude indeling moest je voor sommige bussen echt behoorlijk omlopen. Zeker voor alle lijnen die toch naar Utrecht gaan slaat dat nergens op.
Een beperkt aantal perrons naast elkaar is vooral handig voor de overstappers en eigenlijk ook wel duidelijk omdat je globaal drie kanten op kunt: Utrecht via A2(/A12), Utrecht via Nieuwegein en Utrecht-De Uithof.
Verder zijn de connexxion-lijnen er toch volgens dienstregeling allemaal ongeveer tegelijk en wachten de Arriva- en Veolia-lijnen er zelden hun vertrektijd af aangezien er toch tig lijnen via dezelfde route naar dezelfde bestemming gaan (eigenlijk zou het alleen voor lijn 81 relevant zijn te wachten omdat die wat toevoegt ten opzichte van de andere lijnen)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Gisteren waren er weer een problemen met de metro's in Rotterdam.
Op de vertrekborden stond voornamelijk vertraging en als extra informatie moesten de reizigers maar op het metrostel zelf kijk wat er aankomt.
Ik ben eerst ingestapt in een metro naar schiedam centrum en stapte eerst uit en zag daarna op het scherm dat het mogelijk de metro is richting de akkers. Weer ingestapt, reden we richting de parkeerplaats van de metro's.
De chauffeur reed daarna weer terug en moesten we naar de overkant van het perron opnieuw wachten op de metro.
Na ongeveer 15 minuten wachten kwam er uiteindelijk de metro die ik nodig had.
Als er geen vertraging was geweest, was ik binnen half uur thuis, i.p.v. 1 uur en 30 minuten later.
Dat noem ik nog eens pech. :( :(
Op de vertrekborden stond voornamelijk vertraging en als extra informatie moesten de reizigers maar op het metrostel zelf kijk wat er aankomt.
Ik ben eerst ingestapt in een metro naar schiedam centrum en stapte eerst uit en zag daarna op het scherm dat het mogelijk de metro is richting de akkers. Weer ingestapt, reden we richting de parkeerplaats van de metro's.
De chauffeur reed daarna weer terug en moesten we naar de overkant van het perron opnieuw wachten op de metro.
Na ongeveer 15 minuten wachten kwam er uiteindelijk de metro die ik nodig had.
Als er geen vertraging was geweest, was ik binnen half uur thuis, i.p.v. 1 uur en 30 minuten later.
Dat noem ik nog eens pech. :( :(
Vertragingen zijn de boosdoener voor laatkomers.
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Ik heb een locale hobby ontdekt in Heiloo. Hij wordt alleen door mannen beoefend, en de gemiddelde leeftijd is ongeveer 50 tot 60 jaar van deelnemers:
............................................. Man met en zonder dochter ^^^
Als je naar de foto met het meisje erop kijkt, en naar de bovenste foto het vakje rechtsonder, dan zie je 2x de man met de witte tas van stof. Ik ben deze week 4x in Heiloo uit een t800 gestapt, en alle de 4 de keren zag ik hem routine matig deze route lopen, en een dagje had ie zijn dochter mee, die ook deze route werd aangeleerd. De winst hiervan? nog geen 2 meter om een bloembak heen lopen. Het grappige is ook nog eens dat deze mannen allemaal uit de eerste klas kwamen. (niet dat ik daar zo goed op let, maar na een keer of 100 vanaf Heiloo gereisd te hebben vorig jaar herken je de meeste dorpelingen wel)
............................................. Man met en zonder dochter ^^^
Als je naar de foto met het meisje erop kijkt, en naar de bovenste foto het vakje rechtsonder, dan zie je 2x de man met de witte tas van stof. Ik ben deze week 4x in Heiloo uit een t800 gestapt, en alle de 4 de keren zag ik hem routine matig deze route lopen, en een dagje had ie zijn dochter mee, die ook deze route werd aangeleerd. De winst hiervan? nog geen 2 meter om een bloembak heen lopen. Het grappige is ook nog eens dat deze mannen allemaal uit de eerste klas kwamen. (niet dat ik daar zo goed op let, maar na een keer of 100 vanaf Heiloo gereisd te hebben vorig jaar herken je de meeste dorpelingen wel)
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Ik was zondag in Cercedilla (om wat te wandelen in de bergen ten noorden van Madrid) en ik zat tegen mijn reisgenoot te mopperen over de reisinformatie en het feit dat de drie spoorbeveiligers niks nuttigs deden. Genoemde reisgenoot bracht te berde dat ze wellicht alles veiliger maakten. Toen kwam de trein vele minuten te laat aan, en de veiligheidsmensen kwamen eindelijk in actie: ze gooiden hun peuk weg, sprongen op het spoor en staken over naar het eilandperron waar aan de andere kant de trein binnenkwam. Op het spoor lopen is wel ongeveer het onveiligste wat je kan doen, natuurlijk...
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
@Caspar: gewoon die foto's ophangen bij de lokale kruidenier
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39115
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Wist niet wat me overkwam vanmiddag... lijn 3 Oudelandshoek van 18.02 uur vertrok zo ongeveer voor het eerst dit jaar op het tijdstip dat in de dienstregeling vermeld word van station Dordrecht.
Dat scheelt met de huidige dienstregeling, waarin de vertrektijd net wat te krap op de aankomst van de treinen volgt, toch wel aardig in de frustratie als de trein 'n keer vroeg is en je de bus nog net weg ziet rijden terwijl de vertrektijd nog niet aangebroken is.
Dat scheelt met de huidige dienstregeling, waarin de vertrektijd net wat te krap op de aankomst van de treinen volgt, toch wel aardig in de frustratie als de trein 'n keer vroeg is en je de bus nog net weg ziet rijden terwijl de vertrektijd nog niet aangebroken is.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Vanochtend was er in Metrolijn E een discussie ontbrand tussen 2 controleurs en een man t.h.v. Pijnacker Centrum. Naar wat ik zoal kon horen ging het over het reizen met een strippenkaart vanaf Meijersplein. Maar vanaf daar kan je niet eens met een strippenkaart reizen
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Chauffeur van Breng was lekker bezig op de trolley. Bij het eindpunt in Oosterbeek ging de chauffeur liever niet buiten even genieten, maar stak z'n sigaretje op in de bus en ging zitten roken. Ik weet dat het wel eens gebeurd buiten het zicht van de reizigers, maar om het ook te doen terwijl er al passagiers in de bus zitten vind ik niet goed, zeker omdat het prima weer is :?
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Jeetje wat een drukte in de treinen rondom Amsterdam gisteren zeg. Het was aan het eind van de middag al filerijden op de Flevolijn door vertraagde en extra stoppende treinen op Almere-Zand en dan zou je denken dat er niet veel animo voor je trein is als er net twee treinen voor je hebben gestopt (de s4900 en de s3900) maar vergeet het maar...
Alle 6 de bakken van mijn s4300 ging tot de nok toe vol met een publiek dat het beste als kippen zonder veren beschreven kan worden. En die gaan maar 1, hooguit 2x per jaar met de trein, dus als een van de twee treinstellen een defect RIS-systeem heeft, helpt dat ook niet echt mee. Gelukkig stonden er genoeg S&V-mensen op station Libelle-Zomerweek en ze waren uitgerust met een mega-megafoon, dus heb ik via de portofoon laten weten welke trein we waren.
En alsof dat nog niet genoeg was puilden nagenoeg alle treinen (tenminste, die ik reed) uit met Toppers-gangers. *O*
Alle 6 de bakken van mijn s4300 ging tot de nok toe vol met een publiek dat het beste als kippen zonder veren beschreven kan worden. En die gaan maar 1, hooguit 2x per jaar met de trein, dus als een van de twee treinstellen een defect RIS-systeem heeft, helpt dat ook niet echt mee. Gelukkig stonden er genoeg S&V-mensen op station Libelle-Zomerweek en ze waren uitgerust met een mega-megafoon, dus heb ik via de portofoon laten weten welke trein we waren.
En alsof dat nog niet genoeg was puilden nagenoeg alle treinen (tenminste, die ik reed) uit met Toppers-gangers. *O*
Vallend blad maakt rails glad.
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Ja die toppers-gangers heb ik gister gemerkt in trein t4689.... (Asd-Lls) Bijna allemaal 40 plussers waarvan een aantal met iets teveel alcohol op
Zit je dan als jeugdig persoon tussen met je goede gedrag (A)
De drukte was ook nog in de stadsbus in Almere te merken. Meestal zit er ongeveer 20 man in de rit van lijn 6 die om 01:00 vertrekt vanaf station Centrum richting Parkwijk. Gister ongeveer 40 man
Zit je dan als jeugdig persoon tussen met je goede gedrag (A)
De drukte was ook nog in de stadsbus in Almere te merken. Meestal zit er ongeveer 20 man in de rit van lijn 6 die om 01:00 vertrekt vanaf station Centrum richting Parkwijk. Gister ongeveer 40 man
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Er is een hotel geopend op station Leiden Centraal. Met ballonnen bij de schuifdeuren van spoor 1 werd een feestje gevierd dat het eerste ProRail Bijenhotel nu in gebruik is genomen
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39115
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
In de afgelopen weken zijn m'n ouders de nodige keren met me mee gereisd tussen Dordrecht en Amersfoort op een E-ticket, waarbij me toch wel heel erg opviel hoe het van HC tot HC verschilt hoe met zo'n kaartje omgegaan wordt.
- paar weken terug: bij het verzoek om een legitimatiebewijs overhandigt m'n moeder haar ID-kaart. Conducteur reageert met dat tonen van de voordeelurenkaart ook voldoende was geweest (die heeft ze alleen niet, ze reisde met mij met samenreiskorting)
- vanmorgen: m'n vader (wel in het bezit van VDU) toont deze als legitimatie, waarbij de HC juist opmerkt dat dat geen legitimatiebewijs is. Ze viel overigens ook over een foutje door een kennelijk aanwezige administratieve chaos bij NS (*)
- vanavond: veruit het meest voorkomende geval... tonen van alleen het kaartje is voldoende
(*) De administratieve chaos betreft het erg veel moeite hebben met meerdere klanten op hetzelfde adres. M'n vader kreeg bij 't loket keurig een tijdelijke VDU met de juiste voorletters erop, maar op de definitieve kaart staat zijn eerste voorletter en mijn tweede
Ander voorbeeldje is van enige tijd geleden toen zowel ik als m'n moeder een VDU hadden en ik een brief kreeg die geadresseerd was aan mevrouw D.A. Bleumink Wonderlijk genoeg sinds het aflopen van m'n moeders VDU juist alleen nog brieven met "De heer" voor m'n naam ontvangen... Maargoed, volgens de informatie op Mijn NS heb ik ook een OV-jaarkaart 60+ (wist niet eens dat die variant bestond, ze zitten er ook "slechts" 33 jaar naast )
- paar weken terug: bij het verzoek om een legitimatiebewijs overhandigt m'n moeder haar ID-kaart. Conducteur reageert met dat tonen van de voordeelurenkaart ook voldoende was geweest (die heeft ze alleen niet, ze reisde met mij met samenreiskorting)
- vanmorgen: m'n vader (wel in het bezit van VDU) toont deze als legitimatie, waarbij de HC juist opmerkt dat dat geen legitimatiebewijs is. Ze viel overigens ook over een foutje door een kennelijk aanwezige administratieve chaos bij NS (*)
- vanavond: veruit het meest voorkomende geval... tonen van alleen het kaartje is voldoende
(*) De administratieve chaos betreft het erg veel moeite hebben met meerdere klanten op hetzelfde adres. M'n vader kreeg bij 't loket keurig een tijdelijke VDU met de juiste voorletters erop, maar op de definitieve kaart staat zijn eerste voorletter en mijn tweede
Ander voorbeeldje is van enige tijd geleden toen zowel ik als m'n moeder een VDU hadden en ik een brief kreeg die geadresseerd was aan mevrouw D.A. Bleumink Wonderlijk genoeg sinds het aflopen van m'n moeders VDU juist alleen nog brieven met "De heer" voor m'n naam ontvangen... Maargoed, volgens de informatie op Mijn NS heb ik ook een OV-jaarkaart 60+ (wist niet eens dat die variant bestond, ze zitten er ook "slechts" 33 jaar naast )
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Gisteren trof ik een HC die geen lezer bij zich had om mijn VDU uit te lezen. Voor hetzelfde geld had ik niet ingecheckt
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39115
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Het lijkt toch vrij logisch om bij gratis vervoer de chipkaartlezers buiten dienst te zetten, maar dat hadden ze vandaag niet gedaan bij Arriva in DAV. Volgens een bekende chauffeur waren ze wel zodanig ingesteld dat ze bij in- en uitchecken een instaptarief van 0 cent en 0 cent/km rekenden, werd dus nog wel een duur grapje als je vergat uit te checken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Ghehe, en die Toppersgangers zijn niet de allerslimste inderdaad...
Ik had in de nacht van vrijdag op zaterdan (03:15 's ochtends ) een S&V-medewerker lief aangekeken om mij even naar de goede bus te brengen (de S&V-medewerkers zijn over het algemeen erg lief, ook zo vroeg in de ochtend :D).
Ik: u treft het wel met deze dienst heh?
S&V'er: nee hoor, ik houd wel van nachtdiensten. Ik heb er zeven op een rij!
Ik: maar komt u dan niet af en toe wat van dat erge gespuis tegen?
S&V'er: ja, dat gebeurt helaas af en toe. Maar dit weekend zijn er optredens van de Toppers bijvoorbeeld. Die mensen weten soms niet dat er zoiets bestaat als een laatste trein.
:D :D
Ik had in de nacht van vrijdag op zaterdan (03:15 's ochtends ) een S&V-medewerker lief aangekeken om mij even naar de goede bus te brengen (de S&V-medewerkers zijn over het algemeen erg lief, ook zo vroeg in de ochtend :D).
Ik: u treft het wel met deze dienst heh?
S&V'er: nee hoor, ik houd wel van nachtdiensten. Ik heb er zeven op een rij!
Ik: maar komt u dan niet af en toe wat van dat erge gespuis tegen?
S&V'er: ja, dat gebeurt helaas af en toe. Maar dit weekend zijn er optredens van de Toppers bijvoorbeeld. Die mensen weten soms niet dat er zoiets bestaat als een laatste trein.
:D :D
Beul van de blindegeleidelijn
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Er was gisteren nog een extra (s)topper ingelegd van Bijlmer naar Rotterdam. Kennelijk waren ze laat klaar met zingen ;)
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
29 april had ik hetzelfde. Ik reisde op saldo van Arnhem naar Amsterdam en het tonen van mij VDU was voldoende. :neg:waldo79 schreef:Gisteren trof ik een HC die geen lezer bij zich had om mijn VDU uit te lezen. Voor hetzelfde geld had ik niet ingecheckt
Pommes.
Re: OVer je Reiservaringen in mei 2010
Op de Middenweg (waar anders?) ten hoogte van de kruising met de Hugo de Vrieslaan was er weer eens een ongeluk gebeurd. Dit keer leverde het zeven trams op die niet verder konden rijden. Er stond ook een busje van de FTVO bij, dus het was vrij ernstig waarschijnlijk.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten