Mag ik even kwijt #45

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Justin »

Wat een gedoe met zorgverzekeringen en reisverzekeringen.

Ik sta op het punt om een doorlopende reisverzekering te nemen, maar weet nog niet of ik dat bij Interpolis, CZ/Ohra of ANWB laat doen, zit nu van de laatste twee de complete voorwaarden door te nemen, en alles heeft wel zo z'n pro en contra's. Alleen ik vind de ANWB duur, alhoewel de polis me wel duidelijk is.

Ik moet me in elk geval laten verzekeren tegen gevaarlijke sporten (aangezien ik ga bungee jumpen), maar bedacht me ook ineens dat ik m'n zorgpolis moet aanpassen omdat ik rugby en aussie rules doe. Alleen die twee kan ik weer niet vinden in de zorgpolis die ik nu heb (sowieso dat laatste niet, omdat het maar kleine sport hier is). En ik raak een beetje in de war van sommige onderdelen van de CZ site. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :evil: . Of ik zou zeggen: staat er niet, dus dan wel :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Daantje »

Ik zit bij Interpolis (doorlopende reisverzekering) en IZZ (zorgverzekering), heb nog nooit iets hoeven declareren ofzo bij interpolis maar voordeel is wel dat wintersport daar bijvoorbeeld al standaard in zit. Als je een rekening bij de rabobank hebt krijg je ook korting.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door STF »

Ik bleek laatst helemaal niet voor te komen in het computersysteem van de ziektenkostenverzekering, wel vreemd dat we gewoon premie betalen en ik er een pasje van heb maar verder totaal niet verzekerd ben bij ze... :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Suus »

Justin schreef:Alleen ik vind de ANWB duur, alhoewel de polis me wel duidelijk is.
Hij komt er ook helemaal niet zo slecht uit bij prijsvergelijkingen. Volgens mij is OHRA duurder...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Justin »

Ja bij nader inzien wel. Aangezien ik zo'n beetje alle modules nodig heb... circa 82 per jaar tegen 10 euro per maand. Ja dan is het wel snel gemaakt. Leuke vergoedingen krijg je als je naaste mensen dood gaan O.O. Een bejaarde van 71 is slechts 2500 euro waard tegenover een bejaarde van 69 die nog 75000 euro waard is... Kunnen ze dat niet gradueel doen ofzo :P.

Voor mij was enkele reisverzekering wel heel erg duur doordat de reissom heel hoog is...

Ik heb wel een rekening bij de Rabobank... Hmmm.... Misschien toch interpolis moeten inschakelen. Ach, heb nog bedenktijd :P. Maar goed, verschil is dan maar 4 euro...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door find_your_spot »

Afbeelding

Mijn upload snelheid is sinds deze week aanzienlijk verbeterd
For Your Railroad Adventures
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Justin »

Afbeelding
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Suus »

tsov schreef:Hmm, lekker dan... Alles goed afgelopen?
Ik hoorde zojuist dat hij gehecht is en dat ze onderzoek gaan doen naar het flauwvallen. Het schijnt vaker te gebeuren, en de doktoren denken aan bloedarmoede of epilepsie.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Stefan »

Zo, en Stefan is weer wakker. Heb even een paar uurtjes geslapen, moet van 20.30 tot 05.00 rond crossen met een Fiat Panda. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Daan »

Knetters, wat een drukte bij de AH vanmorgen. Ben zo brak als een gieter nu... :?
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door tsov »

Stefan schreef:Zo, en Stefan is weer wakker. Heb even een paar uurtjes geslapen, moet van 20.30 tot 05.00 rond crossen met een Fiat Panda. :mrgreen:
Want? Klinkt tof hoor, daar niet van :)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Stefan »

Ben pas geleden begonnen als Junior Driver bij Rent A Bob. Beetje de chauffeurs rondbrengen. :) Ik zocht een bijbaantje waarbij ik kon autorijden en ik geen jaar m'n rijbewijs hoefde te hebben, dus toen kwam ik bij Rent A Bob uit. Het is wel 's nachts, maar goed, ik schakel wel makkelijk om, heb er niet zo'n problemen mee. :)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Dexter »

Zit ik hier bij Reiservaringen af te geven op de Toppers-Concertgangers en nu heb ik mezelf ook laten strikken voor een vaut feest: Ik heb met een stel vrienden kaarten voor Lady Gaga op de kop getikt. Nu nog een blonde pruik en een luxaflex-bril erbij zoeken. *O* En straks gaan we naar een I Luv 80s & 90s party. Ach, die goeie ouwe tijd toch... :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door tsov »

Ik wilde 'even' wat opzoeken via Google, en vervolgens zit ik een half uur te Pacmannen :@ :mrgreen:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door STF »

De camping staat voor 98,5% vol, oftewel: 1 plaats vrij. :wink:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:De camping staat voor 98,5% vol, oftewel: 1 plaats vrij. :wink:
Dat laatste plekje is zeker voor je nieuwe grasmaaier ? :mrgreen: :wink:.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door find_your_spot »

KM46 schreef:
STF schreef:De camping staat voor 98,5% vol, oftewel: 1 plaats vrij. :wink:
Dat laatste plekje is zeker voor je nieuwe grasmaaier ? :mrgreen: :wink:.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BfARqsXYx8o[/youtube]

Het laatste kampeerplekje wordt via de Straat Loterij Show weggegeven *O*
For Your Railroad Adventures
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Stefan »

Jeuj! Dan krijgen we weer een editie van Vakantie Racer?! *O* :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Suus »

Verbod op stemmen in kippenpak in Nevada
Kiezers mogen in de Amerikaanse staat Nevada tijdens de twee weken durende voorverkiezingen niet stemmen als zij zich verkleed hebben als kip.
Artikel op Nu.nl

Gelukkig niet in Kentucky, moeten we maar denken :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Oud forumgebruiker »

Wat een heerlijke dag is het vandaag. Een beetje wat van dit, van dit, van dit en van dit.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door find_your_spot »

ziggy schreef:Wat een heerlijke dag is het vandaag. Een beetje wat van dit, van dit, van dit en van dit.
Wil je wel helpen met afkicken van dit
Afbeelding :Y
For Your Railroad Adventures
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Oud forumgebruiker »

Niet nodig. :wink: Is 2 seconde kruipen en kost haast geen drol :pos: - dus ik wordt er op z'n minst niet minder van.
Bovendien is het één der beste van Amsterdam. Je hoort 'm nogal regelmatig voorbij komen in rapnummers van o.a. Hef
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Caspar »

Komen er weer Wuppies bij de AH vroeg ik me af?
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ik hoop het niet. Duurt het weer 20 jaar eer ik binnen ben in die winkel i.v.m. jengelende kids die staan de bedelen om die krengen. Viel me overigens op dat in de straat van mijn huissupermarkt (AH), de Postjesweg, bordjes waren aangebracht (een jaar of 5 geleden) met sinds wanneer die winkels in die straat gevestigd zijn. AH is wel één van de oudste, met het startjaar 1970. Het meeste is in de jaren '90 gekomen.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door find_your_spot »

ziggy schreef:Niet nodig. :wink: Is 2 seconde kruipen en kost haast geen drol :pos: - dus ik wordt er op z'n minst niet minder van.
Bovendien is het één der beste van Amsterdam. Je hoort 'm nogal regelmatig voorbij komen in rapnummers van o.a. Hef
Al was het 200 km rijden,
Kostte het 1000 euro per gram,
Heeft het een koninklijk lintje,
en werd die door alle rappers genoemd,
wiet maakt meer kapot dan je lief is.... :neg:
For Your Railroad Adventures
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten