Mag ik even kwijt #46

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Fles »

Dat zoiets een maand "moet" duren heeft natuurlijk geen enkele technische of bureaucratische oorzaak. Dat is puur een dreigement om je de geplande overstap maar vooral uit je hoofd te praten. Want wie wil er nou een maand onbereikbaar zijn of een maand moeten wachten op zijn omzetting? Pure chantage is het.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door webguy »

Nja, dat is dus hetzelfde probleem als bij Ben... Het is een boel data, maar zo'n moeilijk probleem kan dat ook niet bepaald zijn. Maar ik ga waarschijnlijk terug overstappen naar Vodafone, wordt nog leuk.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Gekko123 »

Bee schreef:@Gekko123: Hoeveel moet je nog?
Moet nu nog 4 examens in 3 dagen tijd. Vrijdagmiddag de laatste *O*
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #45

Bericht door Mark »

Gekko123 schreef:Zo, weer een examen gemaakt vandaag. Wiskunde stond op het programma. Was mooi op tijd klaar en het ging ook nog eens behoorlijk lekker *O*
Hier ook... ik had wiskunde A en het viel behoorlijk mee :pos:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door STF »

Ik was vanmiddag bij de vuilstort, komt er een medewerker naar me toe lopen met een paar miniatuur klompjes in een lijstje om aan de muur te hangen. Haha, hebben ze vast in de bak met hout gevonden en speciaal voor ons bewaart. (Tja klompjes = Nederland he...)

Het tapijt in onze woonkamer komt ook bij de vuilstort vandaan, kregen we een paar geleden van ze. :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Fles »

Wat zei je? Tief die troep maar in de kachel? :lol:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door STF »

Nee, hangt aan de muur boven de kachel.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door find_your_spot »

Ik ben Hanny, de moeder van Marco. Marco is 6 jaar en heeft een dubbele handicap. Hij heeft ernstige spraak/taalproblemen en hij heeft autisme. In de zomervakantie mist hij het ritme van school. Wij gaan niet op vakantie omdat Marco daarvan in de war raakt. De vrije dagen zijn voor hem erg saai, omdat hij zich dan verveelt. Dan zit hij de hele dag te computeren of tv te kijken.

Om hem wat afleiding te geven in de vakantie zoek ik voor hem van alles over Ajax. Marco is gek op Ajax. Vooral het logo van Ajax vindt hij prachtig. Daarom dacht ik er aan om samen met hem een verzameling Ajax-spullen te beginnen. Zelf draagt hij het liefst elke dag zijn Ajax-shirts.

Als jullie Ajax-spullen over hebben, of niet meer gebruiken, willen jullie die spullen dan opsturen naar Marco?

Met vriendelijke groet,

Hanny
Prinsessestraat 8
8000 XX Vlaardingen
For Your Railroad Adventures
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door find_your_spot »

Gezocht

zelfstandige, vrolijke en vriendelijke receptionist/telefonist m/v.
Wij zijn Hotel Alternatif, en zoeken iemand om Joost en Saïda te ondersteunen in de receptie van ons hotel. We hebben je fulltime nodig, soms ook in avond-, nacht- en weekenddiensten. Je moet goed Nederlands en Engels spreken, en van ons krijg je een cursus Duits aangeboden. Daarnaast verwachten we van je dat je goede manieren hebt en weet hoe je je hoort te gedragen tegen onze gasten.
Wil je bij ons komen werken? Schrijf dan een brief aan Joost en Saïda en vertel hun waarom jij hun nieuwe collega wilt worden. Dit is het adres:

Hotel Alternatif
Zonboulevard 24
1111 HH Vakantielandia

Oh ja, nog een ding: afhankelijk van je leeftijd en je werkervaring kun je per maand tussen de €1.600 en €2.100 gaan verdienen.
For Your Railroad Adventures
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Mark »

find_your_spot schreef:Om hem wat afleiding te geven in de vakantie zoek ik voor hem van alles over Ajax. Marco is gek op Ajax. Vooral het logo van Ajax vindt hij prachtig. Daarom dacht ik er aan om samen met hem een verzameling Ajax-spullen te beginnen. Zelf draagt hij het liefst elke dag zijn Ajax-shirts.

Als jullie Ajax-spullen over hebben, of niet meer gebruiken, willen jullie die spullen dan opsturen naar Marco?
... Vlaardingen
Ajax en Vlaardingen? Vlaardingen is toch een Feyenoord-stad? :shock:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Fles »

f_y_s er gaat wat mis met je Outlook. De spamfolder wordt doorgestuurd naar dit topic :shock:

Ik wist niet dat het kon, maar okee :mrgreen:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Stefan »

Bij FYS kan alles.... :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Geert »

Mark schreef:
find_your_spot schreef:Om hem wat afleiding te geven in de vakantie zoek ik voor hem van alles over Ajax. Marco is gek op Ajax. Vooral het logo van Ajax vindt hij prachtig. Daarom dacht ik er aan om samen met hem een verzameling Ajax-spullen te beginnen. Zelf draagt hij het liefst elke dag zijn Ajax-shirts.

Als jullie Ajax-spullen over hebben, of niet meer gebruiken, willen jullie die spullen dan opsturen naar Marco?
... Vlaardingen
Ajax en Vlaardingen? Vlaardingen is toch een Feyenoord-stad? :shock:
En dan een postcode van Zwolle gebruiken. #fail :N
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Fles »

Mag ik even kwijt dat verkouden zijn kut is als je niet kan hoesten of niezen? :evil:
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Gekko123 »

Dat kan ik me best voorstellen ja.

Ondertussen heb ik vandaag weer een examen gemaakt. Vandaag stond scheikunde op het programma en dat examen was erg lang en behoorlijk pittig. Ik ben zeker niet de enige die dat vind (er zijn nu al ruim 3500 klachten over vwo scheikunde binnen gekomen bij het LAKS), ook bij mij op school vind iedereen dat.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door MdJ »

Ik doe daar ook aan mee. Hij was te te te lang, maar ik heb de laastste 8 vragen in het laatste kwartier (kunnen) doen... :shock:
Snapte jij iets van dat massa-% C in fractie-alfa? En uberhaupt hoe je daar aan moest komen?
Bij twijfel: gebruik beton.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door find_your_spot »

Fles schreef:f_y_s er gaat wat mis met je Outlook. De spamfolder wordt doorgestuurd naar dit topic :shock:

Ik wist niet dat het kon, maar okee :mrgreen:
Ik had vandaag Nederlands op school en moest 106 van dat soort ""begrijpend lezen"" verhaaltjes lezen en multipotsjoice beantwoorden.
Een aantal van dat soort vreemden verhalen heb ik hier maar gepost.

Moest het even kwijt...
For Your Railroad Adventures
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Wubbo »

Lol, een meisje op de radio op Q, met keihard een SLT-omroep er dwars doorheen. Herkenbaar ;-)
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door M57 »

...dat ik vanavond tegen het einde van mijn dienst vast kwam te zitten in een lift? Gelukkig werd ik gered door vier servicemedewerkers, drie S&V'ers en twee agenten van de spoorwegpolitie. Bij de alarmcentrale van het liftbedrijf sta ik nog steeds in de wacht denk ik.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Daniel »

Ach liften, die hebben soms hun eigen wil geloof ik... zo heb ik de laatste keren dat ik aan 't klussen was in m'n appartement in Amersfoort de trap maar genomen. Soms gaat 't lampje van de lift wel uit (de aanduiding dat 'ie er is) maar gaat de deur niet open en ben ook al een aantal keer op de vierde verdieping beland terwijl ik toch echt op het knopje "3" gedrukt had :roll:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door STF »

De lift van Abeltje? :wink:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Fles »

Wubbo schreef:Lol, een meisje op de radio op Q, met keihard een SLT-omroep er dwars doorheen. Herkenbaar ;-)

kakel kakel
DAMES EN HEREN
kakel tok tok tok
GOEDEMIDDAG
kakeldekakel tok kakel
HET VOLGENDE STATION IS
kukelekuuuu
DEN HAAG YPENBURG
Tok tok toktok
STATION DEN HAAG YPENBURG
kakeldekakel

zoiets?? :shock:
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Joshua »

Ik zat me te bedenken dat ik nog steeds geen brief van de politie heb gehad en ik dus nog steeds wordt verdacht van het slopen van een bus. Waarom zou ik als lieve OV spotter?
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door tsov »

Nogal excentrieke figuren trof ik vandaag in de supermarkt. Allereerst een mevrouw die nogal luid tegen zichzelf zat te praten. "Magere yoghurt, oh dat ligt hier niet, misschien in het volgende schap. Magere yoghurt, nee hier ligt het ook niet. Ah, in dit schap hebben ze magere yoghurt, even verder kijken op het lijstje, halfvolle melk." Enzovoorts, enzoverder ;)
Toen ik bij de kassa kwam was zij net haar spullen in aan het pakken en was ze tegen niemand in het bijzonder weer lekker aan het kletsen. "Ja, hij ligt nu met koorts in bed. 40 graden koorts had hij vanmorgen, dus hij ligt nu in bed. De Nescafé, ja, die moet mee, het is wel Gold. Ja, het is Gold. En de chocola moet ook mee en deze wijn"

Verder was er nog een Surinaamse man die tegen een donkere vakkenvuller begon te praten. "Goedemorgen jongen, hoe is het, ik ben van Bouterse hè, dan weet je wel hoe het zit. Ik ben wel blij hoor." Aan de reactie van de vakkenvuller te zien had hij deze man nog nooit eerder gezien en hij wist niet zo goed wat hij met deze info aanmoest. Gelukkig liep de man alweer verder.

Soms heb je van die dagen ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Daan »

Joshua schreef:Ik zat me te bedenken dat ik nog steeds geen brief van de politie heb gehad en ik dus nog steeds wordt verdacht van het slopen van een bus. Waarom zou ik als lieve OV spotter?
Hoezo word jij verdacht van het slopen van een bus dan?
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten