Mag ik even kwijt #46

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Justin »

Stond aantal pagina's (c.q. topics) terug. Ging iets over dat Joshua in een bus zat en met z'n OV-chipkaart netjes in- en uitgecheckt heeft. Later op de dag, is er wat gebeurd in diezelfde bus en dus heeft hij een brief binnen gekregen over dat hij er van verdacht werd. Correct me if I'm wrong....

Mag ik even kwijt...

... dat ik huiswerk maken meer dan zat ben... Blijf maar aan de gang =\.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Jurjen »

tsov schreef:Nogal excentrieke figuren trof ik vandaag in de supermarkt. Allereerst een mevrouw die nogal luid tegen zichzelf zat te praten. "Magere yoghurt, oh dat ligt hier niet, misschien in het volgende schap. Magere yoghurt, nee hier ligt het ook niet. Ah, in dit schap hebben ze magere yoghurt, even verder kijken op het lijstje, halfvolle melk." Enzovoorts, enzoverder ;)
Toen ik bij de kassa kwam was zij net haar spullen in aan het pakken en was ze tegen niemand in het bijzonder weer lekker aan het kletsen. "Ja, hij ligt nu met koorts in bed. 40 graden koorts had hij vanmorgen, dus hij ligt nu in bed. De Nescafé, ja, die moet mee, het is wel Gold. Ja, het is Gold. En de chocola moet ook mee en deze wijn"

Verder was er nog een Surinaamse man die tegen een donkere vakkenvuller begon te praten. "Goedemorgen jongen, hoe is het, ik ben van Bouterse hè, dan weet je wel hoe het zit. Ik ben wel blij hoor." Aan de reactie van de vakkenvuller te zien had hij deze man nog nooit eerder gezien en hij wist niet zo goed wat hij met deze info aanmoest. Gelukkig liep de man alweer verder.

Soms heb je van die dagen ;)
Soms? Die kom ik dagelijks tegen op m'n werk. ;-) Of ja, bijna dagelijks. Af en toe zit er eens een saaie dag tussen waarbij alles normaal gaat.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Suus »

Aargh, prioriteiten weer bij de klantenservice :? Een discussie over de kwaliteiten van de klantenservice versus de landmacht is belangrijker dan apparatuur dat pinpasjes vreet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door tsov »

Hij's weer fijn:
Afbeelding
:lol:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Wubbo »

Zo, ik zit er helemaal klaar voor. Met de laptop voor de tv, drinken en chips erbij, kom maar op met dat songfestival ;-)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Fles »

Wubbo schreef:Zo, ik zit er helemaal klaar voor. Met de laptop voor de tv, drinken en chips erbij, kom maar op met dat songfestival ;-)

Doe normaal idioot :evil:

:lol: :lol:

Songfestival, anachronistisch relict uit de beginjaren van de Koude Oorlog. En standaard elk jaar het telefoonverkeer plat. GE-WEL-DIG. Can't wait. :|
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Daniel »

En vinden we het nou echt verbazingwekkend dat Nederland steeds maar niet in de finale komt als je ons nummer vergelijkt met de rest... niet echt wat mij betreft :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Fles »

oh geen idee, ik ken het hele lied niet. Leuk meisje wel die Sieneke. Helaas veel te jong in het diepe gegooid en beroemd gemaakt, arm kind.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Suus »

Ze is wel een beetje jong, ze zal zo ongeveer 18 zijn, want ze komt uit 1992.

tsov komt gekke mensen in de supermarkt tegen, ik was even naar de grote elektronicaknaller, en daar stond iemand een flinke LCD-tv met briefjes van 20 af te rekenen. De hele rij vroeg zich af welke bank hij had overvallen :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door htm_tram »

Jammer dat er wee 8 van de 10 deelnemende landen oost europees zijn bij dat song festival, hoewel ik sieneke ook niet echt goed vond. Mischien tijd om te stoppen met dat gel verspillenrij van de oosteuropese feestje :roll:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door M57 »

Linkse hobby!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Fles »

Bee schreef:Ze is wel een beetje jong, ze zal zo ongeveer 18 zijn, want ze komt uit 1992.
Sandra Kim was 13 toen ze de finale won in 1986. De Belgen kunnen het kennelijk wel, soms.

Maar Nederland moet echt stoppen met deelnemen aan dit soort kolder, of anders minstens proberen een serieuze poging te doen. Dit is zo'n nummer uit een kauwgombalenautomaat, zo van "we doen iets met tieten, dat trekt wel stemmen." zonder er verder echt achter te staan. Dit is gewoon een schandvertoning eigenlijk.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Dexter »

Fles schreef:kakel kakel
DAMES EN HEREN
kakel tok tok tok
GOEDEMIDDAG
kakeldekakel tok kakel
HET VOLGENDE STATION IS
kukelekuuuu
DEN HAAG YPENBURG
Tok tok toktok
STATION DEN HAAG YPENBURG
kakeldekakel

zoiets?? :shock:
Whoehahaha :lol: Nee, dat was meer het geluid van de inhoud van mijn Sprinter na de stop op station Libelle-Zomerweek. Alleen dan in veelvoud en dan moet je nog ff andere stationsnamen invullen. :mrgreen:

Ik vond Kate Ryan als Belgische inzending destijds ook wel aardig, raar dat die het toen niet verder heeft geschopt.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s9PjamsaQtc[/youtube]
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door STF »

Zo na zeven maanden is de nieuwe grasmaaier er dan eindelijk, alleen heeft ie nog wat kinderziektes (hopelijk minder dan een SLT :wink: ); om de haverklap loopt een van de aandrijfriemen eraf, geeft het controlepaneel regelmatig aan dat er geen bestuurder meer achter het stuur zit en tegelijkertijd komt dan de melding dat de dieseltank nagenoeg leeg is terwijl die nog vrijwel helemaal vol zit.
Hij heeft in ieder geval een gigantisch hoge topsnelheid voor een grasmaaier, volgens mij kun je er snorfietsen nog wel mee inhalen (de meeste grasmaaiers kunnen maar 8 à 14 km/u).
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door STF »

Reiziger Ddrs schreef:En vinden we het nou echt verbazingwekkend dat Nederland steeds maar niet in de finale komt als je ons nummer vergelijkt met de rest... niet echt wat mij betreft :P
Nederland komt inderdaad elk jaar weer met een of ander kinderachtig liedje op de proppen... Azerbaijan, Spanje en Turkije komen naar mijn idee jaarlijks met de beste nummers maar dit jaar vallen ze me toch een beetje tegen.

Die halvegare vent uit Spanje in 2008 blijft toch ook prachtig he:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vZHOMbHbOEg[/youtube]
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door webguy »

Geweldig, dacht ik dat ik een vakantiebaantje had gevonden, vind het bedrijf nu toch dat het voor twee maanden te veel gaat kosten aan secundaire voorwaarden zoals pensioen en de papierrompslomp... Begrijpelijk, maar jammer dat uitzendbureau's dan weer te duur zijn en dan het zo moet... Dat wordt verder zoeken naar iets studie-gerelateerd om tijdens de zomer te vermaken...
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Michael »

Dit weekend en volgend weekend is de terheijdensebrug afgesloten waardoor je nou 20 minuten om moet rijden terwijl je er normaal nog geen 5 minuten over doet om in Breda te komen :x
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Daniel »

Heb toch wel een slechte timing met het open doen van de grote roldeur hier op 't werk voor leveranciers... tref steeds de leuke gevallen.
Net bijvoorbeeld een pallet met blikjes frisdrank wat dus niet in het magazijn van 't lab mag blijven staan (beetje slechte combinatie met chemicaliën). Viel niet mee het een verdieping hoger bij de receptie te krijgen met een palletwagen die maar net in de lift past. Ben ik er eenmaal, blijkt de bocht hun opslagplaats in te krap... dan maar middenin de keuken neergezet, met wat steken was die bocht nog wel te maken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Joshua »

Van het hele songfestival zal deze mij het meeste bij blijven:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VDKzcm8WrxQ[/youtube]
Weet je wat, we gaan gewoon 3 nummers door elkaar zingen.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Geert »

webguy schreef:Geweldig, dacht ik dat ik een vakantiebaantje had gevonden, vind het bedrijf nu toch dat het voor twee maanden te veel gaat kosten aan secundaire voorwaarden zoals pensioen en de papierrompslomp... Begrijpelijk, maar jammer dat uitzendbureau's dan weer te duur zijn en dan het zo moet... Dat wordt verder zoeken naar iets studie-gerelateerd om tijdens de zomer te vermaken...
Pensioen? Op jouw leeftijd??
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Jurjen »

Standaard. Iedereen bij Servex krijgt ook elk jaar een 'pensioenoverzicht'. Als ik op 31 december gestopt was met werken zou ik vanaf mijn 65e ieder jaar 316 euro bruto gekregen hebben. :pos:
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Mark »

Ik bouw al vanaf mijn 15e aan een pensioen... :roll: :P
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Gekko123 »

Heerlijk, mijn examens zitten erop! Nu zit ik tot 17 juni in spanning, dan wordt de uitslag bekend. Maar heb al wel vakantie *O*
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door webguy »

Geert schreef:Pensioen? Op jouw leeftijd??
Schijnt ja :P Vanaf 21 bij dat bedrijf... Maar heb inmiddels weer bericht dat ik freelance aan de slag kan...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Fles »

:shock: Mag ik even kwijt dat vrouwen met de naam "Kim" de laatste tijd ernstig veel invloed op mijn leven hebben??
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten