Mwoh, meerdere keren gezien dat het ook gebeurd bij treinen waar het gewoon bij alle deuren druk is en er zowiezo nog niet ingestapt kan worden vanwege de stroom uitstappers die er nog uit komt.
Zijn overigens genoeg gevallen waarin het treinpersoneel dat gedrang aan zichzelf te danken heeft. Laatst nog in Utrecht met een IC richting Amersfoort waarvoor de reizigers prima verspreid over het perron stonden. De trein was echter al korter als normaal en reed vervolgens ook nog helemaal naar 12b door (terwijl deze volgens de reisinformatie van 12a/b vertrekt, in 't midden dus waar de reizigers zich verspreid hadden en niet op een plek waar niemand stond omdat de trein er normaal niet stopt). Dat gaat overigens wel vaker mis met de voortreinen in de spitsuren, dat de machinist op een plek stopt alsof er gecombineerd moet worden.
Vrouw gewond door val van perron
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39192
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Vrouw gewond door val van perron
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Vrouw gewond door val van perron
Och, bij het GVB worden de deuren ook al gesloten voordat iedereen is ingestapt... Vandaag zelf aan den lijve mogen ondervinden op Spaklerweg. Later op de route nog een paar keer hetzelfde geintje. En waarvoor is het nodig: die paar seconden die je, als bestuurder, langer moet wachten, maken echt helemaal niets goed.find_your_spot schreef:Gek heh als je vroagah ruim 6 minuten had om de trein in te gaan. Tegenwoordig is dit vaak verkort tot 1 minuut waarbij de conducteurs al beginnen met fluiten als er nog niet eens iemand in is gestapt...
Ik schuif de bal terug naar NS... :Y
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 196 gasten