Mag ik even kwijt #47

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Mag ik even kwijt #47

Bericht door webguy »

Lang leve Windows...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door find_your_spot »

webguy schreef:Lang leve Windows...
Hoor ik daar ook een Apple snol? *O*

Afbeelding :Y
For Your Railroad Adventures
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door webguy »

Nope, sorry :P Maar is wel zo'n typisch Windows verschijnsel... Sinds Vista/Windows 7 is er ook 'netwerk problemen detecteren', die soms ook nog wel helpen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Suus »

Zo, wie heeft er al Beesies? En wie heeft er al Mega Beesies?

Ik heb de keukendeur al flink volgeplakt :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Daantje »

Ik heb net zaterdag boodschappen gedaan en toen waren ze er nog niet :( Morgen weer kans.
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door mb90 »

Bee schreef:Zo, wie heeft er al Beesies? En wie heeft er al Mega Beesies?

Ik heb de keukendeur al flink volgeplakt :P
Ik heb er al 4 hangen aan de bureaulamp. 2 oranje, een rode en een blauw. Alleen de witte ontbreekt nog. :P

Iets anders. Gisteravond heb ik wat foto's gemaakt op station Rotterdam Zuid. Toen ik daar rond 20:15 uur weer wegging kreeg ik echter zonder aanleiding 3 eieren naar mij gegooid vanaf een balkon... Ik ben moeilijk te raken door mijn lichaamsbouw, dus ze waren mis, maar je moet wel 'een beetje apart' zijn om dit te doen... :roll:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Daantje »

Ik heb wel een toffe teamleider.

Met collega's hadden we afgesproken dat een iemand maandag een tv mee zou nemen en iemand anders z'n Digitenne-kastje zodat we voetbal konden kijken tussen het werk door. We moesten dit alleen nog even aan onze teamleider melden die over het algemeen niet zo gecharmeerd is van dit soort acties. Uiteindelijk besloten we om het gewoon te melden ipv te vragen of het goed was. Is zijn reactie 'leuk plan, jullie mogen ook wel gewoon langer doorwerken als je echt anderhalf uur aan een stuk voetbal wil kijken'. Was echt het laatste wat we verwacht hadden, maar wel heel tof :pos:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Stefan »

Wij hadden vandaag ook zoiets. Maandag worden er in het hele pand een aantal TV's geplaatst waarop we voetbal mogen kijken, hadden ook wij totaal niet verwacht van onze leidinggevende! :D
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39181
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Daniel »

Bee schreef:Zo, wie heeft er al Beesies? En wie heeft er al Mega Beesies?
Hier alleen maar WK-armbandjes... tja de Plus is 3 minuten lopen en de Albert Heijn toch zeker wel een minuut of 6, dus rara waar valt de keuze dan op :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Suus »

Armbandjes zijn niet half zo leuk als Beesies, en je moet er ook nog eens 8x zoveel boodschappen voor doen, dat is toch niet leuk meer :X

Bij de Hoogvliet hebben ze nu een WK spaaractie met 72 verschillende figuurtjes! Je krijgt ze bij elke 15 euro, dus dat haal je nooit voor het einde van het WK :N
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Bij de Hoogvliet hebben ze nu een WK spaaractie met 72 verschillende figuurtjes! Je krijgt ze bij elke 15 euro, dus dat haal je nooit voor het einde van het WK :N
72 maar? Bij C1000 hebben ze er maar liefst 90 !!!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39181
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Daniel »

Bee schreef:Armbandjes zijn niet half zo leuk als Beesies, en je moet er ook nog eens 8x zoveel boodschappen voor doen, dat is toch niet leuk meer :X
Hoezo? AH heeft 'n gratis beesie bij elke 15 euro, Plus zo'n gratis bandje bij elke 15 euro. Of bedoel je voor 't aantal verschillende...

Zowiezo ben ik niet iemand die echt vooruit plant en dus ook niet voor 'n hele week boodschappen doet (wil wel eten waar ik trek in heb). 't was daarmee al een wonder dat ik de 15 euro haalde vandaag, dat kwam ook alleen maar door de 4-pakken cola die in de aanbieding waren :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door webguy »

Wie heeft deze Zilvermeeuw al gezien? Ziet er wel leuk uit :) Of heb ik wat gemist en is dat al heeeeel lang?
Afbeelding
Bron: DesignSpotter
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door tsov »

Die heb ik nog niet gezien, maar ik zit dan ook nauwelijks in de metro. Wel vind ik dat er heel veel moois tussen zit in die paar metrostellen die ik de afgelopen maanden heb gezien :pos:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Suus »

Daniel schreef:
Bee schreef:Armbandjes zijn niet half zo leuk als Beesies, en je moet er ook nog eens 8x zoveel boodschappen voor doen, dat is toch niet leuk meer :X
Hoezo? AH heeft 'n gratis beesie bij elke 15 euro, Plus zo'n gratis bandje bij elke 15 euro. Of bedoel je voor 't aantal verschillende...
Precies, bij de Albert Heijn ben je met zestig euro aan boodschappen wel klaar, van elk kleurtje één. Bij de Plus kan je 32 verschillende bandjes sparen, dus dan ben je wel iets langer bezig.

Met de 90 GOGO's van de C1000 ben je natuurlijk oneindig lang bezig. :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Jurjen »

Daniel schreef:
Bee schreef:Zo, wie heeft er al Beesies? En wie heeft er al Mega Beesies?
Hier alleen maar WK-armbandjes... tja de Plus is 3 minuten lopen en de Albert Heijn toch zeker wel een minuut of 6, dus rara waar valt de keuze dan op :mrgreen:
AH, gezien de doorgaans slechte sortering en schandalig hoge prijzen bij Plus.

Overigens heb je bij AH to go al voor 20 euro aan boodschappen al je vier kleuren Beesies. Of voor 2-euro-nogwat. Je krijgt ze bij to go namelijk bij elke 5 euro, en deze week ook bij elk ijsje. ;)
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door htm_tram »

Me baas heeft ook deze gogo, word 's avonds wel veilig binnengezet ivm. diefstal :lol:

Afbeelding
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Mark »

Bee schreef:Zo, wie heeft er al Beesies? En wie heeft er al Mega Beesies?

Ik heb de keukendeur al flink volgeplakt :P
Ik kreeg ze zaterdag al bij het personeelsblad, heb ze nu voorin de auto zitten :D Mega Beesie ligt op de tv :P
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door find_your_spot »

Klinkt het heel gek dat ik mijn wuppies gewoon weer heb gepakt en neer heb gezet?

Mega Wup staat gewoon weer naast me *O*
For Your Railroad Adventures
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Caspar »

Bij de Welpies maar vooral bij de Wuppies zat een aanstekelijk liedje, wat ik nu nog moeiteloos zou kunnen zingen. Dat maakte het een aanstekelijke actie vond ik. Bij de Beesies zit geen liedje, er lijkt wel een beetje op bezuinigd door de AH. Er zit nu aan de reclame niets aanstekelijks meer

Ja met een wuppie wuppie wuppie pakken wij dat wereldcuppie, ja we worden kampioen, met een wuppie wuppie wuppie staat echt niemand in zijn uppie, ja oranjeeeeeeee gaat het doe-hoeeen :D
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door find_your_spot »

For Your Railroad Adventures
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Jurjen »

Overigens bedacht ik me vandaag in de winkel opeens dat 'Beesie' niet verloedering der Nederlandse taal is, maar slechts een Afrikaans woord voor 'dier'. Die link legde ik na het lezen van 'Groote Beesie' wat in het Nederlands 'groot Beesie' geweest zou zijn. Tsja, eigenlijk best logisch gezien de plek van het WK. ;)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Suus »

Caspar schreef:Bij de Welpies maar vooral bij de Wuppies zat een aanstekelijk liedje, wat ik nu nog moeiteloos zou kunnen zingen. Dat maakte het een aanstekelijke actie vond ik. Bij de Beesies zit geen liedje, er lijkt wel een beetje op bezuinigd door de AH. Er zit nu aan de reclame niets aanstekelijks meer

Ja met een wuppie wuppie wuppie pakken wij dat wereldcuppie, ja we worden kampioen, met een wuppie wuppie wuppie staat echt niemand in zijn uppie, ja oranjeeeeeeee gaat het doe-hoeeen :D
Er zit wel degelijk een liedje in: De Beesies spelen in de reclame Schouder aan Schouder van Marco Borsato en Guus Meeuwis.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Caspar »

Blijkbaar toch niet zo aanstekelijk voor mij dan dat lied.

Ik laat net mijn foto camera op de grond vallen, en die doet het nu niet meer, althans de lens is krom gebogen. De kosten om te repareren zijn 145 euro. Nieuw kost het toestel 199€ :twisted:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Suus »

Woonstichting schreef:Het is ons opgevallen dat er steeds meer keukens verwaarloosd worden.
De beheerder komt steeds vaker vieze keukens tegen.
Zeker voor nieuwe bewoners is dit niet prettig.

Ook trekt dit ongedierte aan. Zeker in de zomermaanden.

Hierbij het verzoek om op elke afdeling afspraken te maken onderling hoe jullie de algemene ruimte schoon gaan houden en dit ook daadwerkelijk gaan uitvoeren.

De beheerder gaat de keukens vaker controleren.
Als de keuken niet wordt bijgehouden door bewoners dan schakelen wij een schoonmaakbedrijf in om dit te doen.

De kosten verhalen wij op de bewoners van de afdeling.
:evil: Ik heb net het ventilatierooster staan schoonboenen, en als bedankje krijg je een half uur later een e-mail dat de keukens te goor zijn :evil:

Ze mogen echt niet klagen. Het gasfornuis blinkt, er staat slechts een zeer bescheiden stapeltje afwas (twee pannen) op het aanrecht, de vuilniszak wordt regelmatig vervangen en en de volle vuilniszak wordt niet in de keuken neergezet. Er hangt een luchtverfrisser en zelfs de vliegenplaag is effectief bestreden met een spuitbus. Alleen de emmer onder de gootsteen is niet zo proper, want de zwanenhals lekt een beetje.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten