Mag ik even kwijt #47

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Geert »

Nou, dan heb je niets te vrezen toch ;) Zal wel een mailtje naar alle bewoners zijn, niet alleen naar degenen met een vieze keuken :P
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Karl »

Wat een Jip- en Janneketaal...
Het is een spectrum.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Dexter »

Ik vind dat soort collectieve aanschrijvingen zo flauw. Laat ze lekker de mensen op de man af aanspreken die een bende van hun keuken maken in plaats van mensen die wel alles netjes houden te demotiveren. :evil:
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Fles »

Over de keuken hebben we nog nooit wat gehoord hier. Wel is het zo'n beetje standaard dat er ieder jaar een waarschuwend mailtje rondgaat om maar vooral geen voorwerpen uit het raam te gooien want anders....
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Suus »

Het voorwerpen uit het raam mailtje wordt niet algemeen rondgestuurd maar het bestaat wel. Sowieso ben je ook niet goed wijs als je van de veertiende verdieping een koelkast uit het raam gaat gooien.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Etienne
Donateur
Berichten: 7909
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Etienne »

:lol:
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Fles »

Er is hier in de beginperiode anders heel wat aan vrije-valproeven gedaan moet ik zeggen :lol: Maar goed, die tijden zijn gelukkig voorbij.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Karl »

Mensen hier nog een positief/negatief advies voor een betaalrekening bij een Nederlandse bank? Graag wel een creditcard en internetbankieren.
Het is een spectrum.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Stefan »

Bee schreef:Het voorwerpen uit het raam mailtje wordt niet algemeen rondgestuurd maar het bestaat wel. Sowieso ben je ook niet goed wijs als je van de veertiende verdieping een koelkast uit het raam gaat gooien.
Doet me gelijk aan dit denken:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8TXG4Z5eQp4[/youtube]
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Daantje »

Karl schreef:Mensen hier nog een positief/negatief advies voor een betaalrekening bij een Nederlandse bank? Graag wel een creditcard en internetbankieren.
Ben zowel over de Rabobank als de ING wel te spreken (rest heb ik ook geen ervaring mee). Voordeel van de ING is dat je TAN-codes (om betalingen te doen) als smsje op je mobiel krijgt (in Nederland, in het buitenland garanderen ze het niet), bij de Rabobank heb je een random reader nodig om in te loggen of betalingen te doen, ding moet je dan dus wel bij je hebben. Prijzen weet ik niet uit m'n hoofd maar zullen elkaar ook niet veel ontlopen. Bij de Rabobank moet je voor veel dingen wel langs gaan (adres wijzigen, verzekering afsluiten bij interpolis, etc), bij de ING kan veel gewoon online.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Mark »

Bee schreef:Het voorwerpen uit het raam mailtje wordt niet algemeen rondgestuurd maar het bestaat wel. Sowieso ben je ook niet goed wijs als je van de veertiende verdieping een koelkast uit het raam gaat gooien.
Het gebeurt! Ik ben in een (inmiddels gesloopte) wijk weleens flats tegengekomen waar wasmachines en tv's uit het raam geflikkert waren :')
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Daniel »

Wat banken betreft... ben zelf wel tevreden over ABN Amro. Heeft ook als nadeel dat je een kaartlezer nodig hebt om in te loggen, maar verder kan je heel veel online regelen.

Prijs is € 2,75 per maand en als je een HBO- of WO-diploma hebt en jonger bent dan 33 jaar krijg je ook nog extra veel kortingen op verzekeringen en de mogelijkheid een spaarrekening met extra hoge rente (zonder verdere beperkingen) erbij te nemen. Creditcard, internetbankieren en de eerste wereldpas is bij deze paketten gratis.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Dexter »

Mark schreef:Het gebeurt! Ik ben in een (inmiddels gesloopte) wijk weleens flats tegengekomen waar wasmachines en tv's uit het raam geflikkert waren :')
Ik kan me ook een reportage van Caspar in een voorstad van Parijs herinneren waar het vuilniszakken regende...

@Karl: Ik zit al jaren bij de Rabobank, ik heb internetbankieren en een creditcard en daar ben ik erg tevreden mee.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Suus »

Ik heb heel tevreden over de ING. Ze denken mee met de klant, ze belden mij laatst om te melden dat ik met een andere spaarrekening meer rente van ze kon krijgen en de TAN-codes via SMS zijn het meest eenvoudig voor internetbankieren, omdat je niet meer apparaten nodig hebt dan diegene die je toch altijd al gebruikt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door webguy »

Ik ben erg tevreden met ING inderdaad... Niet superhoge rentes maar ze doen wat je wil. Verder veel via Internet te doen. Heb een negatieve ervaring met een studenten creditcard formulier, dat op het internet maar niet werkte, maar telefonisch waren ze toen erg behulpzaam...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Daniel »

Bee schreef:Ze denken mee met de klant, ze belden mij laatst om te melden dat ik met een andere spaarrekening meer rente van ze kon krijgen
Zo'n ervaring had ik overigens ook met de ABN Amro die me uitnodigden voor een adviesgesprek over verschillende spaarvormen omdat ik toen wat veel op m'n betaalrekening had staan (wisten hun veel dat ik dat later in een zekere bodemloze put, nouja komt er dicht in de buurt, in Amersfoort zou investeren :mrgreen: )
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Oud forumgebruiker »

Mark schreef:Het gebeurt! Ik ben in een (inmiddels gesloopte) wijk weleens flats tegengekomen waar wasmachines en tv's uit het raam geflikkert waren :')
Welke wijk? Ik dacht dat Hengelo zo keurig was.

Afbeelding

Zelfs in Slotervaart gebeuren dit soort praktijken nooit...
Laatst gewijzigd door Oud forumgebruiker op di 08 jun 2010, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Caspar »

Dexter schreef:
Mark schreef:Het gebeurt! Ik ben in een (inmiddels gesloopte) wijk weleens flats tegengekomen waar wasmachines en tv's uit het raam geflikkert waren :')
Ik kan me ook een reportage van Caspar in een voorstad van Parijs herinneren waar het vuilniszakken regende...
.
Klopt toen ik daar liep, knalde er een stofzuiger naar beneden, je zou hem maar op je hoofd krijgen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Daniel »

Mwoh, Stadspolders in Dordrecht was nog geeneens achterstandswijk maar daar woonde ik tot 2002 nog tegenover 'n flat waaruit het afval in de sloot werd gegooid. Dreven zo af en toe pakken vla en dergelijke rond en op het dieptepunt waren ze met een luchtbuks aan 't schieten (maargoed, de daders daarvan zijn na 'n heterdaadje door de agent die aangifte kwam opnemen hun huis uit gezet door de verhuurder)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Mark »

ziggy schreef:
Mark schreef:Het gebeurt! Ik ben in een (inmiddels gesloopte) wijk weleens flats tegengekomen waar wasmachines en tv's uit het raam geflikkert waren :')
Welke wijk? Ik dacht dat Hengelo zo keurig was.

Afbeelding

Zelfs in Slotervaart gebeuren dit soort praktijken nooit...
Slotty *O* Daar was het dus, eerste keer dat ik er was. Met Maik. ;)

Metworst heb ik daar zelfs zien liggen! :@
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Oud forumgebruiker »

Hoe komen die nou weer op straat?
Afbeelding
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Mark »

Echt boer'nmetworst is veel te lekker daarvoor :Y
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Oud forumgebruiker »

ommmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuunig lekker?
Ja, het is inderdaad zonde. Net als brie. Dat heb ik ook weleens zien liggen. Helaas was het de volgende dag weg.
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Maik »

Sterker nog, ik heb er wel eens duiven zien vliegen met brie. :shock:
Pommes.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Daniel »

Kwam ooit 'n meeuw tegen met een zakje brood, dat die beesten tegenwoordig ook al een lunchpakketje meenemen zeg :P En laatst nog twee kraaien die een kunstbont-hoesje van een fietszadel aan het kaalplukken waren, was vast lekker zacht voor in 't nest :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten