Mag ik even kwijt #47

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6459
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Daantje »

Hier aan de Rotte zit een vogel te broeden op een nest van cola blikjes en patatbakjes :mrgreen:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Justin »

Daniel schreef:Prijs is € 2,75 per maand en als je een HBO- of WO-diploma hebt en jonger bent dan 33 jaar krijg je ook nog extra veel kortingen op verzekeringen en de mogelijkheid een spaarrekening met extra hoge rente (zonder verdere beperkingen) erbij te nemen. Creditcard, internetbankieren en de eerste wereldpas is bij deze paketten gratis.


SSSSSSSSST... Heb trauma aan de ABN AMRO sinds ik er heb gewerkt.... Wilt u een privé-pakket?! blablabla.

Ik vraag me af wanneer de transacties van m'n Credit Card hier verrekend worden... Is inmiddels 2 weken geleden dat ik wat geboekt had...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door webguy »

Duurt soms inderdaad wel even voordat zo ver is, credit cards werken in principe ook offline :) Al was het met de ING zo dat ik in Amerika dingen vrijwel direct op mn online afschrift zag.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Justin »

Ja, maar had toch wel graag gewild dat ik het ook online zag, maar helaas :(.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Karl »

Bedankt voor de bankadviezen.
Ben nu een tevreden klant van de Rabobank, maar ze zijn erachter dat ik geen student meer ben en dus geen recht meer heb op een gratis rekening en goedkope creditcard. -O-
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Suus »

Ik denk dat als ik Student-af ben ik vooral de Studentenverzekering ga missen. Voor een schijntje inboedel, aansprakelijkheid en ongevallenverzekering. Alleen een normale inboedelverzekering kost al meer dan het dubbele :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door STF »

Karl schreef: Ben nu een tevreden klant van de Rabobank, maar ze zijn erachter dat ik geen student meer ben en dus geen recht meer heb op een gratis rekening en goedkope creditcard. -O-
Bij mij zijn ze er nog steeds niet achter, tenminste de laatste keer (drie maanden geleden) dat ik op m'n rekening keek niet. :mrgreen:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Caspar »

Jurjen schreef:
Daniel schreef:
Bee schreef:Zo, wie heeft er al Beesies? En wie heeft er al Mega Beesies?
Hier alleen maar WK-armbandjes... tja de Plus is 3 minuten lopen en de Albert Heijn toch zeker wel een minuut of 6, dus rara waar valt de keuze dan op :mrgreen:
AH, gezien de doorgaans slechte sortering en schandalig hoge prijzen bij Plus.

Overigens heb je bij AH to go al voor 20 euro aan boodschappen al je vier kleuren Beesies. Of voor 2-euro-nogwat. Je krijgt ze bij to go namelijk bij elke 5 euro, en deze week ook bij elk ijsje. ;)
Nog even over de WK acties, ik blijf erbij dat het allemaal wat matig is dit jaar. Heeft Mc Donalds bv een aanstekelijke actie zoals vorige keer met de Sosjaal (of hoe je dat spelt) daar was ook al zo'n aanstekelijk melodietje van Jacques Herb bij. Land Hup Hup Hol :D
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door STF »

Het is toch niet te geloven he; twee weken voor het einde van de garantietermijn gaat de router van het zakelijke-netwerk nog ff vlug stuk, dat is nu al de vierde keer dat ie stuk is gegaan in drie jaar tijd... Tot nog toe was het telkens de voeding die binnen in het kantoor hangt, helaas is het deze keer de unit zelf die op het dak van het café gemonteerd zit...
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #46

Bericht door Mark »

Caspar schreef:Nog even over de WK acties, ik blijf erbij dat het allemaal wat matig is dit jaar. Heeft Mc Donalds bv een aanstekelijke actie zoals vorige keer met de Sosjaal (of hoe je dat spelt) daar was ook al zo'n aanstekelijk melodietje van Jacques Herb bij. Land Hup Hup Hol :D
Oh ja, die sjaaltjes die aan elkaar moesten? Was ik alweer vergeten. Toch vind ik de Grote Beesies wel vet :D
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Fles »

al die beesies, voetbalGOGO's, handjes en dat soort onzin moet opzouten. Deel dan gewoon vuvuzela's uit zoals TNT :pos: Daar heb je nogeens wat aan :mrgreen:
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door tsov »

Nou, dat heb ik gemerkt ja. Ik schrok me de pleuris toen er een kind vanuit een auto zat te toeteren naar de fietsers :mrgreen:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Justin »

Haha, je schrok je een toetertje :P.

Nu ik eens mn kamer nader bekijk: zit ook echt 0.0% aan oranje hier :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door JeePee »

Die beesies worden wel gewaardeerd door mijn katten hoor. Blijft alleen niet veel van beesies meer over :)
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Mark »

Fles schreef:al die beesies, voetbalGOGO's, handjes en dat soort onzin moet opzouten. Deel dan gewoon vuvuzela's uit zoals TNT :pos: Daar heb je nogeens wat aan :mrgreen:
Man wat geven die dingen een pleurisherrie :|
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Maik »

Inderdaad, hier loopt al weken een gek door de buurt die iedere avond op dat ding loopt te blazen... :neg:
Pommes.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Chauf21 »

Ik ben wat dat betreft erg blij dat ik vanaf komend weekend twee weken ver weg ben :D
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Dexter »

Ik had vandaag een conductrice aan boord met een blauw Beesie op haar portofoon. Ze vondt het jammer dat er geen gele Beesies zijn. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door STF »

Haha, kan haast niet mooier; vrijdag moet de defecte router naar de leverancier terug, blijkt die zaak op een industrieterrein pal aan de A2 te zitten ter hoogte van Utrecht en ik kom daar vrijdag juist voorbij i.v.m. een of andere forummeeting dat weekend. :D
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ik weet dat de Trapkarren van GVB vast op lijn 1, 2, 10 en 17 hebben gezeten. Maar nu kwam ik deze foto tegen. Daar hebben ze toch nooit vast gezeten? :shock:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Suus »

In ieder geval niet standaard, omdat lijn 13 in 1992 weer conducteurs kreeg.

Maar het kan ook een wachtwagen zijn geweest die inviel, of een andere reden. Ik zal eens zoeken of ik er meer over kan vinden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Oud forumgebruiker »

Lijn 10 vind ik ook zo'n vreemde eend in de bijt, omdat die op het Javaplein gekoppeld was aan de 7.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Dexter »

Ik heb ze in ieder geval nog nooit op lijn 3 gezien.
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door STF »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Stefan »

Jackpot Staatsloterij valt op 1/5 lot

Goh.. Dat verwacht je niet he...
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten