Vinny schreef:D'r waren nog serieus mensen die gingen vragen of dit inderdaad niet die sprinter was
Reizigers naar Hilversum hebben reeds ervaring met Duitse IC rijtuigen in de IC naar Amersfoort; zo gek is die vraag dus helemaal niet...
Ervaring met Oostenrijkse slaapwagons hadden ze vast nog niet
Wel oppassen dat je je niet verslaapt dan op de korte afstand...
Maar naar de opvallendheden van vandaag:
- t7429 werd gereden door IRM-IV 9418
- in de t529 heb ik van Utrecht tot Groningen aan toe geen HC gezien, da's toch wel weer 'n nieuw persoonlijk record
- de trdl in Amersfoort leek vandaag wel de rijwegen als 'n schuifpuzzeltje in te stellen, waarbij steeds net op tijd de juiste oplossing gevonden werd: de t764 maakte al een stop langs het perron van Amfs en ging vervolgens seintje voor seintje verder. Telkens als'ie bijna stilstond sprong 't sein op wat beters als rood
- in Amf leek het vervolgens dat de aansluitende t1764 er nog niet was, maar die bleek nogal achteraan te staan en de t764 juist nogal ver naar voren. Zowaar wel nog net de overstap gehaald
- de t2175 werd in Rtd eerst naar 4 gespoorwijzigd, maar daar stond de t9264 nog i.v.m. politieassistentie. Daarop werd'ie weer teruggespoorwijzigd naar 6. Het achterste stel moest er ook nog af, waardoor al met +5 vertrokken werd en daar kwam nog 'n snelheidsbeperking tussen Rtz en Rlb bij. Vervolgens nog een rood sein onderaan de "heuvel" bij de zuidelijke aansluiting van de Kijfhoek (ook voor 't eerst dat ik dat sein in die kleur meemaak), wat inhalen van de vertraging onmogelijk maakte. Bizar eigenlijk, daarmee ging van alle overstappen die ik had juist de ruimste de mist in