Belgische ombudsman vraagt echte klantgerichtheid bij spoor

Voor ontwikkelingen in het openbaar vervoer in het buitenland.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Belgische ombudsman vraagt echte klantgerichtheid bij spoor

Bericht door Wubbo »

Belgische ombudsman vraagt echte klantgerichtheid bij spoor
Geplaatst op: vrijdag 11 juni 2010 21:38
Laatst bijgewerkt: vrijdag 11 juni 2010 21:41


De ombudsman bespeurt klachtenmoeheid. ‘De treinreizigers hebben niet het gevoel dat er naar hen geluisterd wordt.'

De ombudsman bij de NMBS-groep moet in zijn jaarverslag van 2009 vaststellen dat de klachten over de trein weer hoge toppen scheren. 6.946 klanten dienden een klacht in, het hoogste aantal ooit.
Lees verder
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten