Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Geert »

Goedemorgen/middag allemaal!

Hier een berichtje van het beheerdersteam (Geert, Daniel, Daan en Wubbo) dat nu onderweg is in de s2800 van Amersfoort naar Utrecht Centraal. Vanmorgen zijn alle teams na 10.00 uur gestart op station Amersfoort, en iedereen is letterlijk alle kanten uitgezworven :D. Wij gaan nu op weg naar Houten, om daar het team van Gekko123 en |Pim| (hopelijk) tegen te komen. Het is lekker weer, wij doen rustig aan terwijl alle teams driftig punten aan het scoren zijn. Later meer!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Geert »

Zo, nu een update wat later op de middag. Na onze treinreis van Amersfoort naar Utrecht hebben we de stoptrein naar Breda genomen, om in bouwput Houten weer uit te stappen. Inderdaad, bouwput Houten, want het station is een enorme bouwplaats waarbij je enorm om moet lopen om van het ene perron naar het andere perron te gaan.

Enfin, wij kwamen om 12.21 uur aan in Houten. Het team van Gekko123 en |Pim| zou om 12.22 uur aankomen en vanaf daar met de bus naar IJsselstein gaan. Overstaptijd: ongeveer 10 minuten. Wij liepen in een minuut of vijf naar het centrum van Houten, waar we Gekko123 en |Pim| tegen het lijf liepen. Ze waren nog steeds op zoek naar de bushalte, die niet te vinden leek…

Uiteindelijk zag iemand het bord ‘Bus (Castellum)’ met een pijl die een route dwars door het winkelcentrum aanwees. Zouden daar ook de andere bussen vertrekken? Met nog een paar minuten te gaan liepen we de richting op die de pijl aanwees en warempel, om de hoek bleek het busstation van Houten zich te bevinden. Gekko123 en |Pim| konden nog net op tijd instappen en vertrokken richting IJsselstein, hun volgende stop.

Het beheerdersteam (dat geen zin had in een busrit) zwaaide de heren uit en nam – nog net op tijd aangekomen op het station van Houten – weer de eerstvolgende trein naar Utrecht, om daar weer over te stappen op de IC naar Schiphol. Op Schiphol zouden we het team van Tsov en Sandstra tegenkomen in de stoptrein naar Hoorn, maar helaas: Tsov en Sandstra stonden nog in Nieuw-Vennep, waar zij de aansluiting naar Hoofddorp hadden gemist. Balen voor hen, want ze liepen een half uur voor op de planning! Uiteindelijk besloten we om naar Hoofddorp te reizen, vijf minuten met Tsov en Sandstra mee te reizen en vervolgens in Schiphol weer over te stappen naar Leiden Centraal en daar weer naar Leiden Lammenschans. In Leiden wachten we de Seacows in Space (het team van Ziggy, Mark, Maik en de zieke MdJ) op, en JeePee zal zich vanaf Leiden Lammenschans bij het beheerdersteam scharen. Voor zover wij weten liggen bijna alle teams op schema, het thema van Fles en M57 (De Vierkante Vaten) ligt zelfs een half uur voor op schema.

Tot zover! Straks weer meer!
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door find_your_spot »

Hier een bericht van het STF team!

Aangezien STF het briljante idee had om met de auto van 020 naar Amersfoort te gaan stonden we al heel gauw in de file.
Die verdraaide brug bij Muiden is altijd een file probleem.

Momenteel staan we diesel te tanken waardoor STF zich kapot is geschrokken van de Nederlandse prijzen bij de pomp.

Hou vol, we komen eraan!
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Geert »

Tot slot nog even een korte samenvatting van het laatste deel van de dag. Helaas (nog) geen foto's, maar hopelijk plaatst iedereen straks wat leuke sfeerfoto's van de dag ;)

Zoals hierboven beschreven wachtten we het team "Seacows in Space" op in Leiden Lammenschans, en ook JeePee bevond zich in de trein die aankwam. In de eerste klas vonden we de Spacecows, JeePee kwam ook snel aangelopen en vlot ging het weer de vijf minuten terug naar Leiden Centraal :)

In Leiden C. werd overgestapt op de sneltrein naar Schiphol, en wat babbelend kwam we al snel weer aan te Schiphol (waar het beheerdersteam die dag voor de derde keer uitstapte...) om vervolgens weer afscheid te nemen van elkaar: de Spacecows gingen richting Lelystad (Leiden LammenschanS - SchiphoL - Lelystad), wij gingen naar Utrecht om daar zowel het team van Fles en M57 (De Vierkante Vaten) als het team van Ardan, Joshua, Meltrain en --Stefan-- (JAMS) te ontmoeten. Perfecte timing: wij stonden 5 minuten te wachten toen Fles en M57 aankwamen, ruim 5 minuutjes mee gebabbeld tijdens het wachten op de tram en even later kwamen de heren van JAMS aan per lijn 5. Prima ;-) Even mee gekletst en toen moesten ze weer snel weg om de trein naar Amsterdam te halen. Wij gingen rustig aan doen per (SLT-)sprinter naar Baarn, om vanuit daar naar Amersfoort te gaan en de rest op te wachten. Wat schetst onze verbazing: halverwege stappen Gekko123 en |Pim| in! Erg toevallig, maar wel handig, want dan konden we in ieder geval met hen lopen naar de borrellocatie.

In Amersfoort zagen we ook STF, find_your_spot en htm_tram bij de bussen staan, en iets later kwamen er steeds meer groepen bij (waaronder Justin, die niet meedeed maar wel naar de borrel kwam). Na 10~15 minuutjes lopen bereikten we café Hemels, waar we snel de score uitrekenden van alle groepen en de winnaar bekend konden maken. (Zie hieronder voor de punten e.d.!) De borrel zelf was erg gezellig, het eten waaraan een groot deel van de groep meedeed was erg smakelijk en uiteindelijk verlieten we pas iets voor tienen het café. Al met al een erg geslaagde dag!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Geert »

Winnaars en puntenberekening

Tromgeroffel... De winnaars van het Van-O-tot-V-spel!

1. JAMS (Joshua, Ardan, Meltrain, --Stefan--) - 36 punten
2. Tim + Sander (Tsov en Sandstra) - 30 punten
3. Gekko123 + |Pim| - 23 punten
_. De Vierkante Vaten (Fles en M57) - 23 punten
5. Seacows in Space - 17 punten

Punten konden behaald worden door:
- Geldige combinaties (1 punt)
- Opeenvolgende lettercombinaties (2 punten)
- Combinaties met Q, Y, IJ, X, Z (2 punten per combinatie)
- Een reis door meer dan 5 provincies (1 bonuspunt)
- De meeste vervoersbedrijven (3 bonuspunten)
- Voor elke gebruikte modaliteit (4 punten)

Al deze punten zijn bij elkaar opgeteld. Gemaakte combinaties moesten bewezen worden door middel van een foto, iets dat niet ieder team is gelukt (vergeten een foto te maken). Deze onbewezen combinaties zijn niet meegenomen in de puntentelling.

Hieronder volgt de scoreberekening per team:

Code: Selecteer alles

Team                           Team A   Team B   Team C   Team D   Team E

Aantallen:
Geldige combinaties                 5        9        7        8        8
Opeenvolgende lettercombi's (A-B)   0        1        0        0        1 
Haltes met Q, IJ/Y, X, Z            1        0        0        0        0 
Aantal vervoersbedrijven            2        4        3        1        5 
Aantal modaliteiten                 4        5        4        2        6 
Aantal provincies                   2        2        4        5        3 

Berekening punten:
Punten geldige combi's (1pt)        5        9        7        8        8
1pt bonus opeenvolgende letters     0        1        0        0        1 
Ongeldige combi's, -3 pt            0        0        0        0        0 
Provincie's >= 5, 1pt bonus         0        0        0        1        0 
2pt per combi met moeilijke letter  2        0        0        0        0 
4pt per vervoermiddel              16       20       16        8       24 
3pt bonus voor meeste bedrijven     0        0        0        0        3 
                                                        
Team                           Team A   Team B   Team C   Team D   Team E
TOTAAL                             23       30       23       17       36
Legenda:
Team A = Gekko123 + |Pim|
Team B = Tim + Sander
Team C = Vierkante Vaten
Team D = Seacows in Space
Team E = JAMS

JAMS, van harte gefeliciteerd! *O*
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Daniel »

Om maar vast een beginnetje met de foto's te maken, hier alle groepsfototjes van de teams die we als razende reporters hebben opgezocht.

Maar om te beginnen onszelf op weg van Amersfoort naar Utrecht...
Afbeelding

In Houten troffen we Gekko123 en |Pim| die hier nog net op tijd in hun bus naar Nieuwegein stappen...
Afbeelding

Tsov en Sandstra veruilden in Hoofddorp de DDAR voor SGMm...
Afbeelding

De Seacows in Space op Schiphol in de trein naar Lelystad...
Afbeelding

Team Vierkante Vaten klaar voor vertrek naar Nieuwegein vanuit Utrecht...
Afbeelding

En tot slot de winnaars, team JAMS (maar op de foto als JMAS :P ) op weg naar hun trein naar Amsterdam op Utrecht Centraal...
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Fles »

Winnaars gefeliciteerd! *O*

Het was erg leuk vandaag :) foto's morgen :)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Ardan »

Was zeker leuk :D
En aangezien ik niet kan slapen, ga ik nu maar even een verslagje van vandaag in elkaar drukken van de dag zoals team JAMS hem beleefd heeft.
Allereerst, ik stond op mijn bus te wachten toen ik van huis ging, en terwijl ik het bordje zag staan kreeg ik ineens een idee, die ik in de trein in elkaar heb gezet...
Afbeelding
(for the record: 'omdat het kan' is een beetje een stopwoordje van ons geworden.)
10:42 uur: Utrecht Centraal, de eerste puntenpost. De Swirl-verslaafden moesten natuurlijk aan de Swirl.
Afbeelding
Joshua zagen we overigens pas hier, aangezien hij zich had verslapen kon hij Amersfoort niet meer redden, maar Utrecht wel.
We namen de trein van 10:59 uur naar Leiden, voor onze tweede puntenstop: Leiden Lammenschans. Tijdens het wachten kwam ineens deze voorbij :shock: :
Afbeelding
Van Leiden Lammenschans ging het via Ledn naar Schiedam Centrum, waar we een perfecte overstap hadden voor Maassluis, een SGMm-compositie overigens. De overstap op de trein terug naar Schiedam was echter 0 minuten, en dat werd -0,5, waardoor we een kwartier moesten wachten. Wachten in de zon is echter niet erg, wel ging er nu een kwartier van onze planning af.
Toen kwam er een SLT aanrijden, en Joshua wilde er per se mee op de foto. Nou vooruit dan :P
Afbeelding
Eenmaal op Schiedam Centrum terug was het de bedoeling om per metro C naar Spijkenisse Centrum te gaan. Moesten we wel natuurlijk een sleutelkaartje hebben om erin te komen. De kauwgomkauwende griet achter de balie keek alsof ze nog nooit een OV-dagkaart had gezien, belde collega's, en zei dat ze niet veel voor ons kon betekenen, zeker omdat Schiedam geen verkoop- maar een infopunt is. Maar omdat onze planning wat krap was geworden nu, hadden we geen tijd meer om haar advies op te volgen naar Beurs te gaan, dus kregen we een 'Servicekaartje'.
Konden we toch nog met de metro! Helaas een Teetje ipv SG3.
Afbeelding
Op naar Spijkenisse, daar alsnog een sleutelkaart gehaald, en toen zijn we maar van onze planning afgeweken. Niet naar Maasdam Lageweg en Gorinchem, maar naar Maarssen, via Rtd en Breukelen. Was alleen iets mis met onze metro, waardoor we bij Slinge op een andere over moesten. De rit naar Breukelen was met een matje, en die naar Utrecht ook. Vandaar kozen we voor de modaliteit 'lopen' naar Westplein.
Nee Stefan, geen spitstram vandaag.
Afbeelding
De opvolger van Maarssen was Nieuwegein Batau-Noord, en vandaaruit werd het Diemen Zuid. Diemen Zuid werd Duivendrecht, en dat was de laatste puntenstop. Puur om nog even een extra modaliteit te pakken per metro naar Centraal gegaan en even op en neer met de pont naar de Buiksloterweg. Als bewijsje even een foto, met het gebouw Overhoeks, baken van Noord, op de achtergrond.
Afbeelding
Om 17:57 uur naar Amersfoort vertrokken. Vlak voor Amersfoort nog een tijdje voor een rood sein staan wortel schieten, het eindpunt opgezocht, en de rest is bekend :D

Wil nog wel even kwijt dat wij behoorlijk begonnen te twijfelen aan de inzet van het STF-team, toen ik twitterberichtjes van find_your_spot las over vuvuzela's en televisies... en terecht achteraf.

Edit 15:10 uur: ook maar even alle bordjes bij elkaar gezet, als bewijs. Duivendrecht zijn we helaas vergeten te fotograferen. Had nog een bordjesfoto van een paar maanden terug liggen, maar die keurde het beheer alleen niet goed.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ardan op zo 13 jun 2010, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik doe ook maar wat
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Mark »

Goed, dan nu ons verslagje.

Nadat ik mij vrijdag aan het begin van de middag al klaar had gemaakt om naar Amsterdam af te reizen kwam ziggy met de sms dat hij een extra dienstje moet doen op de tram. Zodoende kachelde ik een paar uur later alsnog met de t1752 en t1554 richting Asd om hem daar op te wachten, en na een slagje Osdorp met de 1 zijn we richting huis gegaan. Intussen meldde MdJ per sms dat naar Asd komen er voor hem niet meer in zat.
Ziggy en ik besloten bij een Mac die zowaar nog 80's interieur had een avondmaaltijd te doen, wat er goed in ging, waarna we ons weer richting CS begaven met de 17. Maik zou er rond 20:00 zijn. In afwachting van de t3066 zaten we op spoor 10, toen Maik sms'te dat hij zich ergens bij Dvn bevond, en er pas om 21:09 zou zijn. We besloten eerst maar bij de AH langs te gaan voor een alcoholische versnapering. Op een bankje aan de Prins Hendrikkade brak de zon door, wist Ziggy nog een peuk te verkopen aan een man die de mooiste verhalen te vertellen had en was het chill zitten, kortom vrije sferen *O*

Om 21:07 kwam Maik alsnog aan op Asd met de t3070. Omdat het ontbijt voor de volgende dag ook nog ingeslagen moest worden werd het bijna haasten naar de AH. Het lukte uiteindelijk nog prima, om vijf voor tien afgerekend en met de meest vreemde chips richting huis. Een dakterrasavondje werd het niet echt, het was koud en het waaide jammer genoeg.
Rond een uurtje of 12 realiseerden we ons ineens alledrie dat we de planning niet hadden. Die was immers gebouwd door MdJ, die nog ziek in bed lag... probleempje. Uiteindelijk via mobiel het topic weten te laden, planning overgekladderd op een oude envelop, en we hoopten maar dat het goed zou gaan :D

Na een stervenskoude nacht (niemand had er aan gedacht de balkondeur even te sluiten :6 ) ging om 6:45 de wekker alweer. Nadat ik de kaiserstoetjes af had gebakken en de metworst had gesneden was het tijd voor ontbijt, wat er ook wel goed in ging op het goede tijdstip :pos: Echt heel veel tijd was er niet, om 7:30 vertrokken we alweer richting de tramhalte voor tram 7 richting Asdm. Die was er dan ook vlot, de straten waren leeg, de conducteur lag nog in zijn hokje te pitten, er waren weinig passagiers... gevolg was dat er met -7 op Asdm stonden.
Ook hier werd de AH weer bezocht voor een aanvullend ontbijt en een Grote Beesie :D Tot mijn grote teleurstelling was de koffie-automaat alleen defect -O-

Om 8:40 vertrokken we dan uit Asdm richting Amf met de t5829. Het was goed wakker worden in de 1e klasse van de m7444 alleen er was nog stééds geen koffie omdat de kiosk op Asdm pas om 9:00 los ging :neg: Het eerste wat er moest gebeuren bij aankomst in Amf was dus koffie halen en roken. Zo geschiedde dan ook :)

Rond 9:45 gingen we maar eens richting stationsplein waar de rest van de mensen al stond te wachten. Even kennisgemaakt, inclusief een zeer uitbundig "goedemorgen OVNL'ers!!!" van Meltrain, en om 10:00 was het dan tijd om te beginnen.

Ons eerste punt zouden we scoren in Ede-Wageningen. Met allen een lentetoer op zak vertrokken wij met en overvolle t2830 (solo ICM-III) :| naar Ut. Daar werd de t3135 op het laatste moment gespoorwijzigd, waardoor we bij onze eerste overstap uiteraard weer moesten rennen...
Aan boord van die t3135 zaten we de planning nog eens nader te bestuderen en zagen we dat met met de s3600 van Nm naar Tb moesten. Dat kon echter helemaal niet, omdat er werkzaamheden tussen Nm en O waren... we hadden een oude planning te pakken.
Mobiel internet weer opstarten, topic doorscrollen, en jawel... daar stond een hele andere aangepaste planning :')
We besloten de t3135 in Db te verlaten en met de t7432 terug te gaan naar Ut. Driebergen-Zeist zou dan ons eerste punt worden... door een belletje van Geert die benieuwd was waar we zaten, en het aankomende stel m530 werd dat echter vergeten, maar kon ik wel de waarschijnlijk allerlaatste Plan T-rit maken die ik zou doen. *O*
In Ut besloten we met de t3537 naar Ht te gaan, en daar over te stappen op de t13639 naar Tb, ons tweede punt moest Tilburg worden. Ik begon me alweer aardig slaperig te voelen, wat werd opgelost door een groot blik Red Bull in Ht. Zodoende werd even later Tilburg bereikt.

Met deze trein gingen we door naar Bd, waarbij de gelijk de combinatie Tilburg - Gilze-Rijen konden maken, voor punt 2.

Na Gilze-Rijen moesten we een station met de N hebben. Dat werd Nieuwerkerk aan den IJssel. Aangekomen in Bd deden we het rustig aan, we hadden een halfuur om weer op schema te komen. In Bd werd daarom de akoestiek van de nieuwe stationstunnel uitgebreid getest, en in orde bevonden. Intussen kwam de t1942 alweer aanrijden, die ons naar Rtd bracht. Daar aangekomen kon ik nog snel wat eten halen voordat we in wederom een V'tje plaatsnamen richting Nwk.
Afbeelding
Maik is blij, ook Nieuwekerk is bereikt!
Laatst gewijzigd door Mark op vr 06 aug 2010, 12:01, 3 keer totaal gewijzigd.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Mark »

Met de t4046 vervolgden wij onze weg tot Gd, waar we een doorsteek maakten met de t9544 naar Apn. Toen we net uit Gd vertrokken waren sms'te Wubbo dat ze ons kwamen vergezellen vanaf Leiden Lammenschans. Dat was tevens het station waar wij ons volgende punt zouden scoren.
In Apn cross-over overgestapt op de t8846 naar Ledn. De tussenstop werd ook zonder problemen bereikt, waarmee we met Leiden Lammenschans het volgende punt scoorden.
Afbeelding
Leiden Lammenschans jongeeee

Vanaf hier werd het gezellig in de 1e klasse, het voltallige beheer kwam binnen en met hen gingen we naar Ledn. Daar werd overgestapt op de t2644 naar Shl, de luchthaven zou het volgende punt worden. Voor de verandering in de 2e klasse naar Shl gereisd. Omdat we de tijd hadden besloot ik nu maar eens op een prullenbak te poseren, als goed bewijs.
Afbeelding
Schiphol Airport.

Vanaf hier ging het naar Lelystad, wat betekende dat we dus een lang stuk met de t3757 moesten doen. Uitgezwaaid door het beheer vertrokken we, waarna ik mijn handen ben gaan wassen. Door de grote lading stof op het bordje waren deze aardig zwart... :|
Bij Almere Strand was het druk, er was een dance-event aan de gang. Ardan wist ons later te vertellen wat het was, ik ben het alweer vergeten...
Op Lelystad meteen teruggelopen naar de andere kant, waar de t3760 stond die ons naar Wp zou brengen. We moesten naar Diemen, wat ons volgende punt zou zijn. Dat werd ook bereikt, cross-over in Wp op de t5860 en zo waren we even later in het zonnige Dmn aanbeland :pos:

We hadden ruim de tijd in Dmn, de reis ging terug naar Wp met de t4661. Daar konden we weer cross-over overstappen op de t5761 die ons naar Naarden-Bussum bracht, het laatste punt van de dag. De batterij van mijn telefoon was inmiddels leeg, de foto's van Ndb zijn nog bij Ziggy.
We brachten nog een bezoekje aan de AH to go op Ndb, waarna we met de t5863 het laatste stukje aflegden naar Amf.

Daar aangekomen moesten we café Hemels nog zien te vinden, we waren wat aan de late kant. Na drie telefoontjes mat Wubbo en Justin en een wandeltocht van een kwartiertje door Amersfoort, konden we 's avonds eindelijk aan het bier. Na de borrel en de gezellige maaltijd verliet ik met Maik de tent weer rond 21:45, om op Amf de t1779 nog te kunnen halen. Toen we de stationshal binnenliepen viel mij het bord met AV's op... er miste één trein, de t1779. Wat bleek: wisselstoring bij Ut, t1779 opgeheven. We besloten dan maar via Ed te reisen en namen na het kopen van een kaartje plaats in de Protos die als t31371 naar Ed zou gaan.
Opeens kwam er op spoor 1 toch een set ICM binnenrollen, en was de t1779 ook weer op de borden verschenen. Ik besloot toch maar weer naar spoor 1 te gaan, anders werd het wel erg laat. In de stationshal kwam ik Pim nog tegen, die nog helemaal via Ed, Ah en Nm naar Ehv moest. Vraag me af of hij nog thuis is gekomen :o

De t1779 was kennelijk vanaf Amf ingelegd, hij was heerlijk rustig, en ik bereikte hiermee zonder problemen Hgl, waar ik om 23:30 aan was. Was een mooie dag! :)
Laatst gewijzigd door Mark op vr 06 aug 2010, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door |Pim| »

Ons pap heeft me gelukkig in boxmeer opgehaald en het laatste stuk richting boekel is dus met de auto gedaan, leuk verslag allen!
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Joshua »

Hoe is het mogelijk dat er gewoon alleen maar slechte foto's van mij hier op staan?

Overegens was het een zeer geslaagde dag. Heb me herlijk vermaakt en zeg volgend jaar weer.
Oud forumgebruiker

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Oud forumgebruiker »

Mark schreef:De batterij van mijn telefoon was inmiddels leeg, de foto's van Ndb zijn nog bij Ziggy.
Gezien die laatste foto die hier op staat, kan deze er inderdaad ook wel op :)

Afbeelding
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Justin »

@Ziggy: ja euh sorry, m'n accu hield er mee op midden in ons gesprek -O- . En ik kon ook geen stopcontacten vinden in het café :(.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Meltrain »

Gelukkig wel in de t140. :P
Wegens de problemen rond Amersfoort, zijn Justin en ik vanaf Amersfoort met de t140 (naar Schiphol), de t2693 (naar Leiden Centraal) en de t2293 naar Rotterdam Lombardijen gegaan, waarvandaan Justin alleen nog met de t5193 naar Zwijndrecht ging.

@Geert + Daniel: waar hebben jullie Daan eigenlijk gelaten? :P
Laatst gewijzigd door Meltrain op zo 13 jun 2010, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Joshua »

Je spreekt genoeg mensen op het forum hier, maar je hebt eigenlijk geen idee wie het zijn. Hoe ze er uit zien, enz. En daarvoor is de meeting eigenlijk wel leuk, want dat weten we nu wel.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Daniel »

meltrain schreef:@Geert + Daniel: waar hebben jullie Daan eigenlijk gelaten? :P
Die moest al eerder richting huis vanwege andere verplichtingen :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Oud forumgebruiker

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Oud forumgebruiker »

Justin schreef:@Ziggy: ja euh sorry, m'n accu hield er mee op midden in ons gesprek -O- . En ik kon ook geen stopcontacten vinden in het café :(.
No problem, man. Uiteindelijk hebben we het etablissement weten te vinden :).
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door --Stefan-- »

Wat een niveau hadden jullie zaterdag toch allemaal :lol:
3 0 7 9
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Ardan »

Die was ver te zoeken inderdaad XD
Allee wat zijn we toch een leutige bende wij :D
Ik doe ook maar wat
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Joshua »

Het niveau was gewoon gezellig. En dat is het belangrijkste.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door MdJ »

Mark schreef:Goed, dan nu ons verslagje.

Ons eerste punt zouden we scoren in Ede-Wageningen. Met allen een lentetoer op zak vertrokken wij met en overvolle t2830 (solo ICM-III) :| naar Ut. Daar werd de t3135 op het laatste moment gespoorwijzigd, waardoor we bij onze eerste overstap uiteraard weer moesten rennen...
Dat jullie/we moesten rennen had ik je van te voren ook wel kunnen zeggen :lol:
Mark schreef: Aan boord van die t3135 zaten we de planning nog eens nader te bestuderen en zagen we dat met met de s3600 van Nm naar Tb moesten. Dat kon echter helemaal niet, omdat er werkzaamheden tussen Nm en O waren... we hadden een oude planning te pakken.
Mobiel internet weer opstarten, topic doorscrollen, en jawel... daar stond een hele andere aangepaste planning :')
Prutsers :lol: Jammer van dat puntje...

Hulde dat jullie geen foto zijn vergeten trouwens :o
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Suus »

Bonuspunten voor het team dat zowel Boskoop (waar ik dit weekend zat opgesloten) als Diemen a.k.a. Beedorp heeft aangedaan :P

Ik heb mij het hele weekend opgesloten in een stoffig kantoortje, maar ik heb nu wel mijn scriptie flink uitgebreid. Mag ook wel als het vrijdag af moet zijn. Maar ik heb wat gemist zo te zien :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Daan »

Daniel schreef:
meltrain schreef:@Geert + Daniel: waar hebben jullie Daan eigenlijk gelaten? :P
Die moest al eerder richting huis vanwege andere verplichtingen :wink:
Klopt, ik had 's avonds een verjaardag in Groningen. Maar ik vond het een gezellige dag, zeker voor herhaling vatbaar :-)
Oud forumgebruiker

Re: Van O-tot-V-spel: de razende reporters!

Bericht door Oud forumgebruiker »

MdJ schreef:Hulde dat jullie geen foto zijn vergeten trouwens :o
Pssst, Driebergen...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten