Mag ik even kwijt #47

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Gekko123 »

Ach, ik heb vanochtend lekker uitgeslapen om begin van de middag weer in de bus richting Amersfoort te stappen. Moest nog richting mijn pa in Drachten. Was anderhalf uur te vroeg in Amersfoort en heb daar toen een half uurtje gezeten, vervolgens met de stopper naar Zwolle. Beneden in stam 7857 heerlijk rustig kunnen zitten (en aangezien er niemand anders zat zachtjes meegeblèrd met de muziek die ik op had staan :oops:
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door tsov »

Ik moest om half tien weer werken, dus stond vanochtend om acht uur naast m'n bed... -O-
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door --Stefan-- »

Geert schreef:
--Stefan-- schreef:Ik ben weer terug :lol:
Waar was je? :P
Ik was druk. Veeeeel te druk.
Maar nu ben ik weer wat rustiger, dus kan ik jullie weer allemaal gaan lastig vallen hiero.



En vandaag was echt mijn geluksdag hoor :P
Heb bij ons personeelsdag de 'pechprijs' gewonnen.

Gingen onder andere karten op het Makro parkeerterrein bij het gebouw. Rij ik met een kart door de bocht om de helling naar het parkeerdak op te gaan.... verlies ik mijn achterwiel :P
Maakte een 360, maar reed gewoon door, en merkte boven pas dat ik me wiel had verloren -O-

Maar ik heb er dus wel een drank- en etenspakket aan overgehouden. En niet te vergeten.... een supervette Sponge Bob rugtas :mrgreen:
3 0 7 9
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15344
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door ODRAIL »

Het WK is nog maar net begonnen of de satellietontvanger begeeft het, dus geen tv :neg: :(.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door htm_tram »

Ben een beetje moe. Sinds vrijdag maar 6 uur geslapen.

Vrijdag van 19.00 tot 05.00 in de tram/bus/metro rondgehangen. 3 uurtjes slapen en op weg naar Amersfoort voor de o tot v wedstrijd. Vervolgens van 10.00 tot 06.00 in de tram/bus/metro rondgehangen. Weer 3 uurtjes slapen om daarna weer in de tram/bus/metro rond te hangen tot 21.30.

Maar ik kan wel zeggen dat ik alle nacht lijnen, alle tram lijnen en bijna alle bus lijnen heb gedaan van het GVB. Toch iets om trots op te zijn. :pos: (A)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Joshua »

Dat heb ik weer he. Ik dacht even naar de waalkade toe om wat frisse lucht te halen. Busje er heen genomen lekker gewandeld en toen wou ik weer terug. En wat miste ik opeens. Mijn OV-chipkaart. Iemand enig idee hoe lang het duurt voor je een nieuwe hebt? Ik heb via studentenov-chipkaart.nl een formulier aangevraagd. Want je kunt blijkbaar niet meteen online een nieuwe OV-chipkaart aanvragen als student.
--Stefan--
Berichten: 1094
Lid geworden op: ma 12 okt 2009, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door --Stefan-- »

Heb je je kaart wel gelijk geblokkeerd op ov-chipkaart.nl?
Anders kan iemand gewoon op jouw saldo en product reizen in de bus...
3 0 7 9
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Joshua »

Dat heb ik natuurlijk meteen gedaan toen ik thuis kwam.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door MdJ »

Jaaaa... de antibiotica werkt :D In die zin dat ik het eten binnenhoud. Nog een beetje koorts (39 graden), beetje keelpijn, en beetje misselijk... Maar nu (23.56) gaat het al beter dan vanochtend (09.43). Nu de rest nog :D
Bij twijfel: gebruik beton.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Daan »

Er schijnt een Qbuzz-bus ingereden te zijn op een file hier in Groningen op de A7... -O-
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door webguy »

Hmm, en dan krijg je opeens deze mail:
Beste studenten,

De directie wil alle studenten graag bijeen roepen om 13.00 uur in de ICA lounge i.v.m. het overlijden van een student van ICA.

Namens de directie,
Met vriendelijke groet
Wat kunnen scholen moeilijk omgaan met het overleiden van studenten... Niemand is op school, en dan verwacht je dat iedereen komt opdraven... Jammer, maar ik ken de meeste studenten op school niet :P (ICA = Informatica Communicatie Academie, van de HAN)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Suus »

Wazige mensen weer in de supermarkt...

Sta ik voor zeven euro aan statiegeldflessen in de automaat te proppen komt een oud omaatje zonder flessen naast mij staan om te vertellen dat ze vorige week het bonnetje was vergeten ter waarde van twee kwartjes, en dat vond ze heel erg want ze zou oud en zo worden. Vrolijk meegeknikt en gezegd dat ik dit bonnetje liever niet kwijtraak :)

Bij een kassa had een mevrouw voor 238 euro aan houdbare producten gekocht, want ze ging op 12 juli op vakantie, maar er waren geen tassen en ze wilde geen dozen en ze was te laat voor school. Ik snapte er helemaal niets meer van. Ze had bijna een aparte tas nodig voor de 18 welpies die ze mee kreeg :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Karl »

Zelfs bij de AH kan je voor €238 heel wat houdbare producten kopen... :|
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Suus »

Ik snap het ook niet zo goed was je met een caravan vol hagelslag, pindakaas en maaltijdpakketten moet. Ze zou naar Spanje gaan maar had wel een paar doosjes Paella gekocht :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Ruben »

Oh zo'n type dat niet zonder de Hollandse producten kan. :roll:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Geert »

webguy schreef:Hmm, en dan krijg je opeens deze mail:
Beste studenten,

De directie wil alle studenten graag bijeen roepen om 13.00 uur in de ICA lounge i.v.m. het overlijden van een student van ICA.

Namens de directie,
Met vriendelijke groet
Wat kunnen scholen moeilijk omgaan met het overleiden van studenten... Niemand is op school, en dan verwacht je dat iedereen komt opdraven... Jammer, maar ik ken de meeste studenten op school niet :P (ICA = Informatica Communicatie Academie, van de HAN)
Nou ja, ze moeten toch wat... Hier (ICA in Utrecht) is een paar jaar geleden ook een student overleden en toen was dat best wel een schok voor veel studenten (ze was ook gevonden door een medestudent). Toen was er ook een condeleanceboek en de begrafenis was volgens mij ook door nog redelijk wat studenten bezocht...
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Karl »

Ik vind het goed dat zoiets wel gefaciliteerd wordt, als je niet wil gaan, dan ga je toch niet; wil je wel, dan kan je tenminste wel gaan.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Daantje »

Bee schreef:Ik snap het ook niet zo goed was je met een caravan vol hagelslag, pindakaas en maaltijdpakketten moet. Ze zou naar Spanje gaan maar had wel een paar doosjes Paella gekocht :lol:
Straks gaan hier alle Turken en Marrokanen weer de hele zomer naar hun familie in Turkije/Marroko en kan ik in de supermarkt geen pot pindakaas meer krijgen, staan de bagagerekken op auto's weer meters hoog opgestapeld en is mijn wijk weer en paar weken uitgestorven :lol:
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Gekko123 »

Altijd leuk hè allochtone (sorry, mag niet generaliseren :oops: ) buurtbewoners die gelijkertijd vertrekken?
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Daantje »

Ik vind het altijd wel een mooi gezicht :) maar ik woon hier prima hoor, het maakt mij niet uit dat iedereen ergens anders vandaan komt, zolang je maar Nederlands praat en je gedraagt.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Joshua »

Tja op mijn middelbare school is toen in 1 schooljaar tijd 3 leerlingen gestorven. Alle 3 de keren was alles echt zeer goed geregeld. Leerlingen die naar huis wouden mochten gaan, er was een lokaal ingericht speciaal voor mensen die er behoeften voor hadden er over te praten en er was een condolanse register geoepent in de school. En natuurlijk was in de aula de begrafenis/crematie vermeld zodat wie er behoeften aan had kon gaan.
Alle 3 de keren had ik dan het geluk de mede leerling niet te kennen. Toch voelt het zeer vervelend aan als zoiets gebeurd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Suus »

Ik heb het alleen met docenten gehad, waarvoor een herdenkingshoekje was in het gebouw waar hij of zij het meeste aanwezig was. Maar door een totaal gebrek aan communicatiemiddelen op school was er verder geen grootschalige aandacht voor, de mentor of mentrix moest de mededeling maar overbrengen.

Kan mij op de basisschool nog wel een leerling van een jaar hoger herinneren die overleed aan wat ik toen bloedkanker noemde, en wat ik nu leukemie zou noemen. Daarvan herinner ik mij dat de volledige aula was veranderd in een bloemenzee van zo'n 10 bij 10 meter, met tegen de wand een enorme herdenkingsfoto. Toen ik laatst mijn basisschool weer even heel kort bezocht zag ik dat er nog steeds een foto met kaarsje voor haar brandde.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Oud forumgebruiker »

Aangezien de rest van de straat nogal saaie pieten zijn, neem ik maar het voortouw voor wat betreft WK-versiering.

Afbeelding
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Mark »

Waar heb je die nou weer gejat? :lol:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #47

Bericht door Oud forumgebruiker »

Gejat? Ik? Nee. Ken toevallig mensen die daar werkzaam zijn ;)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten