NS reisplanner en omreizen

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: NS reisplanner en omreizen

Bericht door Meltrain »

Bee schreef:Ik kom tot Dmnz - Gv, Asdz - Ut en Dt - Shl met de s5000/s5700

Maar zolang er *O* SGMm *O* in zit is dat natuurlijk geen straf :D
Juist wel, ik zou dat echt nooit willen doen met SGMm. :twisted:
Doe mij maar een goede DD-AR (met zachte banken uiteraard ;) ). Bovendien rijdt dat ook veel vaker in die serie. 8-)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: NS reisplanner en omreizen

Bericht door Gekko123 »

Inderdaad ja, toen ik in dat ding zat vanaf Den Haag HS (met SGMm) was ik niet echt blij vanwege het belabberde comfort. Ben toen ook nog eens een keer van plek veranderd, om mijn benen even te kunnen strekken en ik mijn rug weer recht kon krijgen :N
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: NS reisplanner en omreizen

Bericht door Mark »

MdJ schreef:*Gromt een beetje naar Mark en vond het allemaal wel heel toevallig* [/Alu-hoedjesmodus]
Ga jij nou maar weer hogevloersbussen spotten brombeer :6
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: NS reisplanner en omreizen

Bericht door Caspar »

Een reis waarbij terugsteken je erg veel geld oplevert is doorgaans Roosendaal- Parijs. Zie maar onderstaande reisadviezen van Hispeed, waar de reisdag en tijdstip exact dezelfde zijn. Moet je er nog even 9,50€ voor Roosendaal- Rotterdam centraal bijtellen om het compleet te maken.

Afbeelding
Rotterdam- Parijs, totaal prijs: 35€

Afbeelding
Roosendaal- Parijs, totaal 68€
Deze reis kan dus beter gemaakt worden via Rotterdam, dan kost het je 35+9,50€ is 44,50€

Vind het sowieso apart, dat als je in Brussel Zuid in exact dezelfde trein instapt als Rotterdam, dat het vanaf Brussel 52€ kost, en vanuit Rotterdam maar 35€. Terwijl je dus langs Brussel komt vanuit Rotterdam. Kan je dus beter een reis Rotterdam- Parijs boeken voor deze trein als je in Brussel wenst op te stappen.

Zo zijn er met deze zelfde reis maar op andere tijdstippen zelfs verschillen tot Rotterdam- Parijs 35€ Roosendaal- Parijs 88€ met exact dezelfde aankomsttijd in Parijs.
Oud forumgebruiker

Re: NS reisplanner en omreizen

Bericht door Oud forumgebruiker »

MdJ schreef:*Gromt een beetje naar Mark en vond het allemaal wel heel toevallig* [/Alu-hoedjesmodus]
Ut-Ledn was lang zat trouwens.
Gromt? :shock: En Alu-hoedjesmodus? :?:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: NS reisplanner en omreizen

Bericht door Suus »

Je draagt een aluminiumhoedje als je gelooft in samenzweringstheorieën, omdat aluminiumhoedjes stralingen die je gedachten kunnen uitlezen en kunnen beinvloeden tegen gaan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 129 gasten