De NS heeft toch al een stroomrekening met negen cijfers (voor de komma), dus dit kan er ook wel bij.Caspar schreef:Dat valt wel mee, die ruimtes zijn bijzonder goed geventileerd, en hebben daardoor volgens mij een stroomrekening van hier tot Tokio.
Computercrash: treinreizigers vast
Re: Computercrash: treinreizigers vast
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Computercrash: treinreizigers vast
Dit is alleen op conto van ProRail. NS betaalt alleen de energie voor de treinen die ze rijdt.
Re: Computercrash: treinreizigers vast
En jij denkt dat dat niet om 9 cijfers gaat?Geert schreef:Dit is alleen op conto van ProRail. NS betaalt alleen de energie voor de treinen die ze rijdt.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Computercrash: treinreizigers vast
Zou er een meterkast in elke trein zitten daarvoor? Dan zal die meterkast van een VIRM-VI wel flink tikken tijdens het optrekken
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Computercrash: treinreizigers vast
Volgens mij wordt de stroomrekening verdeeld over de vervoerders die electrisch materieel hebben rondrijden op het Nederlandse spoorwegnet, waarbij gerekend wordt per treinkilometer en er een correctie voor het materieel plaatsvindt. Ik denk dat de NS ongeveer 75% van de stroomrekening krijgt, een heel klein beetje is voor Arriva, Veolia en Connexxion en nog wat voor de goederenvervoerders die electrisch rijden.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: Computercrash: treinreizigers vast
Stroom wordt verrekend via de infraheffing.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten