Het Parool (lees die krant-zo was dat vroeger) van di. 22/6/10 had een stukje over het GVB die via media als facebook en youtube en misschien ook nog twitter klanten wil gaan aantrekken-maar wel de beterbetalende toerist die de 24/48/72-uurspassen wil aanschaffen. Dit via enkele korte fimpjes (of hoe dat tegenwoordig ook mag heten), mede gemaakt i.s.m. met BOOM-Chicago, een engelstalige cabaret (stand-up-comedian) vlakbij het Leidseplein, ook vooral gericht op toeristen.
De filmpjes zullen ook via de screens in de Combino-trams vertoond gaan worden.
En oh-ja: inderdaad-je mag die passen al vanaf Schiphol gebruiken (een tamelijk veel voorkomend aankomstpunt)-maar dan moet je met die hobbelbus van het GVB eerst Badhoevedorp en Sloten door.
GVB werft klanten via de nieuwe media
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Re: GVB werft klanten via de nieuwe media
For Your Railroad Adventures
Re: GVB werft klanten via de nieuwe media
Die toeristenkaarten zijn inclusief een treinretour Shl - Asd (2 enkeltjes).
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Re: GVB werft klanten via de nieuwe media
Waar te koop? Op GVB Intranet is daar niks over te vinden anders...NS-Reiziger schreef:Die toeristenkaarten zijn inclusief een treinretour Shl - Asd (2 enkeltjes).
For Your Railroad Adventures
Re: GVB werft klanten via de nieuwe media
GVB Site schreef:Dit product is tot stand gekomen in samenwerking met de NS en het Amsterdam Toerisme & Congres Bureau en is alleen verkrijgbaar bij Holland Tourist Information op luchthaven Schiphol (tegenover aankomsthal 2, dagelijks geopend van 07.00 – 22.00 uur).
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten